Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12684)

Vierailija
1801/12684 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän ketjun saattelemana olen alkanut pohtia minkälainen seksielämä neitsyeillä on? Ymmärtääkseni neitsyt on tarkka puhtaudesta ja siisteydestä. Onko kenelläkään kokemusta? Mielikuvissa neitsyet menettävät ne vähäisimmätkin halut jos kumppani haisee pahalle tai lakanat ovat rypyssä mutta onko todellisuus toista?

Näin voisi kuvitella, mutta itse asiassa neitsyet ovat yleensä yllättävän villejä sängyssä! Monet kontrolloivat elämänsä osa-alueita niin neuroottisesti, että lakanoiden välissä voi sitten vihdoin antaa vain mennä. Moni neitsyt tykkää seksuaalisesta alistamisesta, heissä on vähän jopa masokistin vikaa. ;)

Vierailija
1802/12684 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimpia on ihmiset jotka jaksaa jauhaa horoskoopeista ja jopa perustella asioita siihen vedoten :D :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1803/12684 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen joskus katsonut naistenlehdistä horoskooppeja. Olen syntynyt 23.9. Joissakin lehdissä olen vaaka ja jossain neitsyt. Mistä tiedän kumpi oikeasti olen?

Olet vaaka. Neitsyen merkki loppuu 22.9 ja vaa'an alkaa 23.9. Olet kuitenkin syntynyt juuri näiden kahden merkin rajalla, ja jotkut astrologit uskovat sillä olevan suuri merkitys. Puhutaan ns. "cusp" -horoskoopeista, jolloin kahden merkin rajalla syntyneellä henkilöllä voi olla molempien merkkien, sinun tapauksessasi neitsyen ja vaa'an, ominaisuuksia. Tämä on hieman kiistelty aihe, ja suuri osa kieltäytyy tunnustamasta ilmiön olemassaoloa - jokaisella voi kuitenkin olla vain yksi aurinkomerkki. Mielenkiintoista kuitenkin, ja joihinkin sopii hämmentävän tarkasti! Esim. veljeni on syntynyt 22.7. eli juuri ravun ja leijonan vaihteessa. Virallisesti on rapu, mutta hänestä löytyy huomattavasti enemmän leijonan piirteitä. 

Vierailija
1804/12684 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen joskus katsonut naistenlehdistä horoskooppeja. Olen syntynyt 23.9. Joissakin lehdissä olen vaaka ja jossain neitsyt. Mistä tiedän kumpi oikeasti olen?

Katsot jostakin minä kellonaikana ja päivänä se vaihtui tuona vuonna.

Itse käytän esim. astro.comia.

Ok. Mutsi ei muista mihin kellonaikaan synnyin.

Ei haittaa. Kysy sairaalasta jossa synnyit, sieltä löytyy tieto jostain arkistosta.

Vierailija
1805/12684 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän ketjun saattelemana olen alkanut pohtia minkälainen seksielämä neitsyeillä on? Ymmärtääkseni neitsyt on tarkka puhtaudesta ja siisteydestä. Onko kenelläkään kokemusta? Mielikuvissa neitsyet menettävät ne vähäisimmätkin halut jos kumppani haisee pahalle tai lakanat ovat rypyssä mutta onko todellisuus toista?

Näin voisi kuvitella, mutta itse asiassa neitsyet ovat yleensä yllättävän villejä sängyssä! Monet kontrolloivat elämänsä osa-alueita niin neuroottisesti, että lakanoiden välissä voi sitten vihdoin antaa vain mennä. Moni neitsyt tykkää seksuaalisesta alistamisesta, heissä on vähän jopa masokistin vikaa. ;)

Onko neitsyt sittenkin samanlainen sängyssä kuin tulinen oinas, joka on nopea ja pitää kovista otteista? Millaisia ravut ovat vuoteessa? Rapumiehet erityisesti? Ketjussa rapuja on kehuttu että haukuttu, mutta miten rapujen herkkyys ja omistava ote näkyy vuoteessa?

Vierailija
1806/12684 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet vaaka. Neitsyen merkki loppuu 22.9 ja vaa'an alkaa 23.9. Olet kuitenkin syntynyt juuri näiden kahden merkin rajalla, ja jotkut astrologit uskovat sillä olevan suuri merkitys. Puhutaan ns. "cusp" -horoskoopeista, jolloin kahden merkin rajalla syntyneellä henkilöllä voi olla molempien merkkien, sinun tapauksessasi neitsyen ja vaa'an, ominaisuuksia. Tämä on hieman kiistelty aihe, ja suuri osa kieltäytyy tunnustamasta ilmiön olemassaoloa - jokaisella voi kuitenkin olla vain yksi aurinkomerkki. Mielenkiintoista kuitenkin, ja joihinkin sopii hämmentävän tarkasti! Esim. veljeni on syntynyt 22.7. eli juuri ravun ja leijonan vaihteessa. Virallisesti on rapu, mutta hänestä löytyy huomattavasti enemmän leijonan piirteitä. 

Cuspia ei ole olemassakaan.

Se merkki vaihtuu minuutilleen ja sekunnilleen eri aikoina eri vuosina, se päiväkin vaihtelee eri vuosina.

Se merkki saa eri asteita riippuen ajasta, oikea astrologia laskee jokaiselle planeetalle asteluvun ja aspektit esim. lasketaan eri planeettojen välisistä asteista, jotka on tarkkoja.

Sen voi tarkistaa, jos tietää tarkan syntymäajan.

Vierailija
1807/12684 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa kun oli tuo astrologisesti erinomaisen hyvin yhteensopiva pari, niin mitäpä sanotte tästä:

Minä:

Kaksonen, nouseva Vaaka, kuu Vesimies, merkurius Rapu, venus Kaksonen, mars Rapu

Ja mies:

Kalat, nouseva Rapu, kuu Skorpioni, merkurius Vesimies, venus Härkä, mars Kauris

😕

Ilmeisesti joka kohta "yhdellä ohi", kaikilla tavoin surkea yhdistelmä. Kuitenkin ollaan oltu yhdessä jo 15 vuotta, "jee".

Vierailija
1808/12684 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa kun oli tuo astrologisesti erinomaisen hyvin yhteensopiva pari, niin mitäpä sanotte tästä:

Minä:

Kaksonen, nouseva Vaaka, kuu Vesimies, merkurius Rapu, venus Kaksonen, mars Rapu

Ja mies:

Kalat, nouseva Rapu, kuu Skorpioni, merkurius Vesimies, venus Härkä, mars Kauris

😕

Ilmeisesti joka kohta "yhdellä ohi", kaikilla tavoin surkea yhdistelmä. Kuitenkin ollaan oltu yhdessä jo 15 vuotta, "jee".

Teillä menee auringot molemmilla muuttuviin merkkeihin, nousut menee johtaviin merkkeihin molemmilla, ja vielä kuu menee molemmilla kiinteisiin merkkeihin, eli tuosta jo tulee tietynlaista yhteyttä, ja yhteinen "perusenergia".

En tiedä astelukuja, mutta voi olla, että miehen mars tulee sun nousulle, merkurius sun nousulle, teillä voi olla merkurius ja kuu yhtymässä (intuitiivista toisen ajatusten ymmärrystä), mars mars vastamerkeissä (tämän pitäisi esim. tuoda sitä fyysistä yhteensopivuutta), mars ja merkurius vastamerkeissä.

Eli ehkä ei niin "kohtalonomainen" kuin tuo yksi pari, mutta erittäin hyvä yhteiskartta silti, jossa on noita vastamerkkien yhdistymisiä, ja yhteiset nuo kiinteät, johtavat ja muuttuvat. Ei mikään huono yhteiskartta mielestäni parisuhteelle.

Kaikille, joilla kiinnostaa nuo parisuhteet ja kartat, suosittelen sitä nikulan synastria kirjaa, se on todella hyvä ja kertoo paljon parisuhteista, sekä siitä mitä merkityksiä kahdella henkilöllä on toisilleen. Synastriakartan saa tehtyä ilmaiseksi astro.comissa, sitä voi sitten tulkita sen nikulan kirjan avulla, jos kiinnostuu tuosta.

Vierailija
1809/12684 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsi ylös, kuinka moni on tässä ketjussa kaksonen?

Tai jousimies?

Entä skorpioni?

Vierailija
1810/12684 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kokemusta kaikista"merkeistä"lähimmissä suhteissa,mutta 1 skorpioni nainen("henkinen mies") oli minulle se "kamelin selän katkeaminen"n.10v.hivutuksen jälkeen!! Kun tutustuin henkilöön olin itsetunnoltani eriittäin miinuksella ja herkimmälläni.Aluksi osasi halutessaan filmata maailman mukavinta,ymmärtävää symppistä,seuraavaksi räjähti monesta pienen pienestä ja lopetti koko homman,kunnes muutaman päivän jälkeen muutti mielensä ja otti takaisin kiristäen=jos muutut,niin kaikki olisi paremmin jne.!! Ja tätä sairasta FARSSIA kesti viikosta/kuukaudesta toiseen n.10v...Jossain vaiheessa vuosien varrella kun sain muiden henkilöiden tsemppauksella(EI pettämistä!) omanarvontuntoani koholle,niin tämä tätisetä(oli ilmiselvästi TRANS-mies sisimmältään!) sai sen JOKA kerta takaisin pakkaselle piruuttaan,koska oli sairaan mustasukkainen&halusi lopulta itse olla se"ihailtu/haluttu"...Kokemani eräänlainen läheisriippuvuus on tuhoavinta laatua,en itsekään enään ollut kaiken suhdehe##etin jälkeen helpointa sorttia,mutta mitä nopeammin olisin kyennyt laittamaan ehdottoman STOPIN sairaalle ihmissuhteelle,sen PAREMPI nöyryytetylle osapuolelle,ilkeät/häiriintyneet ihmiset selviytyvät AINA!?

Vierailija
1811/12684 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahoittelen seksuaalista sisältöä, mutta seksikysymykseen seksivastaus.

Ainakin tapailemallani neitsytmiehellä ja minulla sujuu varsin villisti. Voi sitä paneutumisen määrää, millä hän uppoutuu löytämään erityisesti minulle uusia nautinnon keinoja. Toki hän on tarkka esim siitä, että lakanat ovat "oikein" (kuten hän haluaa) :D, mutta ei siitä asiasta halut laske. Voisin kuvitella, että neitsyt-puoli hänessä on juuri tätä "huolellisuutta" rakastelussa, ja sitä, että todellakin haluaa perfektionistina olla parasta mitä olen saanut. Ja minähän seksuaalisena skorpionina osaan heittäytyä nautintoon tuntikausiksi, ja avaan hänelle uusia ulottuvuuksia etenkin seksuaalisuuden henkisellä puolella.

Neitsyet ovat oikean kumppanin kanssa upeita sängyssä.

Vierailija
1812/12684 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sietää Neitsyt-horoskooppi -ihmisiä. Ovat pikkutarkkoja pilkun viilareita, uteliaita, juoruilevat, pitävät omia periaatteittaan ainoina oikeina etc.

Hyvänä kakkosena ovat Rapu-ihmiset. Ovat sulkeutuneita, luotaantyöntäviä ja kieroja.

Kaksoset ovat kaksinaamaisia, pettävät, huh!

Pidän ihmisistä jotka ovat suorapuheisia ja luotettavia. Kokemuksiini perustuen pidän seuraavissa horoskooppimerkeissä syntyneistä ihmisistä:

Skorpionit ovat ihania - kun saavutat heidän luottamuksensa etkä sitä petä - saat skorpionista ikuisen ja luotettavan ystävän.

Kauriit ovat jalat maassa -ihmisiä, ahkeria, tunnollisia, luotettavia, etc.

Härät ovat luotettavia työkavereita, puolisoksi en itse Härkänä ottaisi 😂

Horoskoopit/horoskooppimerkit eivät ole jumalan sanaa, mutta yli 30 vuotta työelämässä olleena: kyllä niissä jotain perää on!

Vierailija
1813/12684 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hämmentävää lukea monia huonoja arvioita skorppareista. Oma mieheni oli monin tavoin erinomainen aviomies ja suren hänen kuolemaansa. Toiveissa siintää uusi skorppari-mies: uskollinen, intohimoinen, pitkäjänteinen, älykäs jne.

Vierailija
1814/12684 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni neitsyet ovat luotettavia ja empaattisia ystäviä, uskollisia puolisoita, oikeudenmukaisuutta vaativia ja heikompia puolustavia maailmanparantajia.

Vierailija
1815/12684 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aurinkokalat, mutta nouseva leijona ja kuu vesimiehessä. Miten nämä merkit vaikuttavat kalojen kanssa?

Vierailija
1816/12684 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsyen kylmyys on stereotypia. Oikeasti ovat lämpimiä ja intohimoisia henkilöitä. Ei siinä paljon puhtautta ja siisteyttä mietitty, kun nuorena piti päästä harrastamaan mielitietyn (myöhemmin aviomiehen) kanssa seksiä.

Vierailija
1817/12684 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on venus neitsyessä enkä tosiaankaan ole mikään vanha piika.

Tosin olen vaaka, nuosuskorppari ja kuu oinas.

Minussa yhdistyy jollain hassulla tavalla vaakamainen nautiskelija ja kriittinen neitsyt. Välillä tasoilla on liikaa kirjoja ja papereita, wc taas on aina puhdas. Seksissä imen kyllä spermat, mutta toisaalta en jatka suhdetta joka ei toimi. En tykkää olla alistaja, pidän pikemminkin siitä että mies on päällä tai takana. Suihin otan kyllä.

Vierailija
1818/12684 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kokemuksia kalojen ja neitsyen parisuhteesta, miten toimii? 

Vierailija
1819/12684 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on venus neitsyessä enkä tosiaankaan ole mikään vanha piika.

Tosin olen vaaka, nuosuskorppari ja kuu oinas.

Minussa yhdistyy jollain hassulla tavalla vaakamainen nautiskelija ja kriittinen neitsyt. Välillä tasoilla on liikaa kirjoja ja papereita, wc taas on aina puhdas. Seksissä imen kyllä spermat, mutta toisaalta en jatka suhdetta joka ei toimi. En tykkää olla alistaja, pidän pikemminkin siitä että mies on päällä tai takana. Suihin otan kyllä.

Mitä alapeukutettavaa tässä sitten oli? Perusteita!

Vierailija
1820/12684 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aurinkokalat, mutta nouseva leijona ja kuu vesimiehessä. Miten nämä merkit vaikuttavat kalojen kanssa?

Mielenkiintoinen yhdistelmä sinulla! :) Aurinkokalat, joka kuvastaa perusluonnettasi, on usein herkkä, syvästi tunteva, epäkäytännöllinen, mielikuvitusrikas, taiteellinen ja kiltti, mutta hänellä on myös taipumusta murjottaa ja uhriutua sekä välillä venyttää totuutta. Nouseva leijona tekee ihmisestä huomionhakuisen, voimakkaan, kovaäänisen ja ihaillun. Hänen kasvoissaan voi olla kissamaisia piirteitä ja hiukset ovat usein runsaat tai kauniin väriset. Kuu vesimiehessä lisää älyllisyyttä ja viileyttä ihmisessä, tekee tunteiden käsittelystä välillä haastavampaa ja lisää merkittävästi vapaudenkaipuuta sekä tarvetta merkityksellisille keskusteluille ja älyllisille virikkeille. Saatat olla hyvin eläinrakas ja sinussa voi olla maailmanparantajan vikaa. Vesimiehet ovat tunnettuja humaaniuudestaan ja itsenäisyydestään. Heitäkin voi ajoittain vaivata tietynlainen ylimielisyys, kun muut ihmiset eivät aina pysy hänen nopean ajatuksenjuoksunsa perässä.