Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12684)

Vierailija
1761/12684 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteeseen paras on vakaa ja hellä härkä ja pahin varmaan omistushaluinen ja äksyilevä skorppari. Jälkimmäisestä ei ole kokemusta mutta aina vähän säälittää näiden kumppanit :D

Eräs miespuolinen kaverini oli suhteessa skorpioniin, joka oli järkyttävän mustasukkainen, takertuva ja kävi lopulta fyysisesti käsiksi useampaan otteeseen. Kun mies lopulta jätti hänet, alkoi julkinen mustamaalaaminen facebookissa kaikille yhteisille kavereille. Ihan siis vain tarkoituksen tuhota miehen kaverisuhteet ja sosiaalinen elämä. Tämä skorpparinainen valehteli miehen olleen väkivaltainen ja käyttäneen huumeita, vaikka mitään sellaista ei todellakaan tapahtunut. Onneksi ajan kanssa suurin osa tajusi, miten tasapainoton nainen oli kyseessä ja jättivät hänen nettiavautumisensa omaan arvoonsa. Kaverini oli kyllä todella hajalla pitkään tämän suhteen jälkeen, enkä ihmettele. Skorpionit osaavat olla kyllä todella myrkyllisiä. 

Vierailija
1762/12684 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko muuten huomanneet, että leijonat usein seurustelevat keskenään? Omassa tuttavapiirissä on parikin leijonapariskuntaa ja niillä tuntuu olevan koko ajan kunnon goals -meininki suhteissaan! 

Joo leijonat tykkää toisistaan, se tiedetään kyllä. Eksäni ja elämäni rakkaus, leijona, odottaa nyt leijonanaisen kanssa lasta, vaikka minun kanssani ei lapsia haluttu muka "ikinä" :( 

Yritän kuitenkin olla olematta katkera, varmasti minullekin Se Oikea on vielä jossain. 

T. Vaaka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1763/12684 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko muuten huomanneet, että leijonat usein seurustelevat keskenään? Omassa tuttavapiirissä on parikin leijonapariskuntaa ja niillä tuntuu olevan koko ajan kunnon goals -meininki suhteissaan! 

Joo leijonat tykkää toisistaan, se tiedetään kyllä. Eksäni ja elämäni rakkaus, leijona, odottaa nyt leijonanaisen kanssa lasta, vaikka minun kanssani ei lapsia haluttu muka "ikinä" :( 

Yritän kuitenkin olla olematta katkera, varmasti minullekin Se Oikea on vielä jossain. 

T. Vaaka

Leijonat ihailee yleensä toistensa leijonaominaisuuksia, ne ihailee samalla tavallaan itseään.

Itsekin leijonana pidän todella muista leijonista.

Toisaalta kaksi leijonaa suhteessa ei yleensä pääty välttämättä hyvin, hyvä esimerkki on madonna ja sean penn, niiden suhde päättyi rajuun väkivaltaan. Leijona tarvitsee yleensä kumppaniksi tietyllä tavalla tasaisemman ihmisen kuin toinen leijona.

Vierailija
1764/12684 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvaako kukaan mikä on horoskooppimerkkini? Kuu-, nousu- ja marsmerkkejäkin saa arvata.

Pidän selkeydestä ja siisteydestä, työjälki ja koti pitää olla aina siisti ja puhdas. Luonnollisuus viehättää minua, kiinnostun miehistä, jotka pukeutuvat klassisesti, ovat konservatiivisia, suojelevia ja puhuvat lempeästi. Olen ahkera ja määrätietoinen, jonka ansiosta olen korkeasti kouluttautunut ja saavuttanut urallani paljon, olen tarkka joten huomaan virheet helposti sekä olen tarkka aikatauluista. Pidän huolen, että kaikki tehdään ajoissa ja hyvin. Olen empaattinen ja pidän eläimistä sekä lapsista. Työssa minua lähestytään helposti, koska olen hyvä kuuntelija ja autan aina tarvittaessa muita. Rakkaitani suojelen viimeiseen saakka ja haluan heille vain hyvää, kotini on turvasatama, jossa viihdyn erinomaisesti mutta matkustellessa haluan nähdä ja kokea paljon. En ole spontaani mutta työssä ahkera ja vapaalla ystävien kesken lempeä hauskuuttaja.

Neitsyt

Hyvä arvaus, mutta en ole neitsyt. Muita arvauksia?

Kauris tai härkä?

Aurinkomerkkini ei ole kumpikaan, mutta saturnus, uranus ja neptunus ovat kauriissa, neitsyt vaikuttaa 9. huoneessa ja härkää on 5. ja 6. huoneissa. En osaa sanoa mitä nuo tarkoittavat. Viisaammat kertokoon.

Vierailija
1765/12684 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin jo aiemmin tänne ravun saksiotteesta, sitä et halua nähdä etkä kokea, koska loukattu rapu saksineen on pahinta mitä tiedän. Ravuilla on hyvä muisti, joten rapu jos kuka muistaa jos häntä on loukattu ja loukattu rapu on kostonhimoinen ja mustasukkainen.

Skorpionista aina tuodaan esille miten ne on kauheita vihaisina, ja leijonat, mutta pahin merkki suuttuessaan on rapu.

Riippuen miten paljon sillä on mahdollista saada aikaiseksi, se kyllä tuhoaa täysin ja ilman omaatuntoa vihollisensa, jos se kokee oikeutuksen sille.

Vierailija
1766/12684 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin jo aiemmin tänne ravun saksiotteesta, sitä et halua nähdä etkä kokea, koska loukattu rapu saksineen on pahinta mitä tiedän. Ravuilla on hyvä muisti, joten rapu jos kuka muistaa jos häntä on loukattu ja loukattu rapu on kostonhimoinen ja mustasukkainen.

Skorpionista aina tuodaan esille miten ne on kauheita vihaisina, ja leijonat, mutta pahin merkki suuttuessaan on rapu.

Riippuen miten paljon sillä on mahdollista saada aikaiseksi, se kyllä tuhoaa täysin ja ilman omaatuntoa vihollisensa, jos se kokee oikeutuksen sille.

Totta! Rapu osaa olla hyvinkin kavala vihaisena, manipuloi ja kieroilee. Yksi kaveri, joka on rapu, on myös todella lahjakas stalkkeri. Kun poikaystävänsä tykkäilee esim instagramissa jostain pyllykuvista, kaveri käy ilmiantamassa liian paljastavat kuvat ja selvittää saman tien, missä nämä naiset asuvat, onko kumppaneita, mitä tekevät työkseen jne. Mielestäni vähän pelottavaa. Olen yrittänyt tästä hänelle nätisti sanoa, mutta mielestään hänellä on oikeus tehdä noin koska epäilee pettämistä. Tarkistaa myös miehensä puhelimen säännöllisin väliajoin kun tämä on esim. suihkussa. Hän tuntuu haluavan aidosti pahaa näille naisille, joita miehensä netissä kuolaa. Juttelisi suoraan vaikka miehen kanssa asiasta, mutta ei - salakavalasti yritetään vaikeuttaa näiden tuntemattomien naisten elämää vaikka nämä eivät kaverin miestä ilmeisesti edes tunne. Kun kerran yritin vähän suoremmin sanoa ettei tuollainen ole tervettä, sain niskaani hirveän p*skamyrskyn. Hänellä on kuulemma loukattuna täysi oikeus toimia kuten toimii ja minä olen huono ystävä jos jotain muuta kehtaan väittää....ok. Omalle miehelleni tämä kaverin mies on sanonut (harrastavat yhdessä ja ovat kavereita) että haluaisi päättää suhteen, muttei tiedä miten sen tekisi. En uskalla minäkään tästä kertoa kaverille, vaikka varmaan pitäisi. 

Vierailija
1767/12684 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta! Rapu osaa olla hyvinkin kavala vihaisena, manipuloi ja kieroilee. Yksi kaveri, joka on rapu, on myös todella lahjakas stalkkeri. Kun poikaystävänsä tykkäilee esim instagramissa jostain pyllykuvista, kaveri käy ilmiantamassa liian paljastavat kuvat ja selvittää saman tien, missä nämä naiset asuvat, onko kumppaneita, mitä tekevät työkseen jne. Mielestäni vähän pelottavaa. Olen yrittänyt tästä hänelle nätisti sanoa, mutta mielestään hänellä on oikeus tehdä noin koska epäilee pettämistä. Tarkistaa myös miehensä puhelimen säännöllisin väliajoin kun tämä on esim. suihkussa. Hän tuntuu haluavan aidosti pahaa näille naisille, joita miehensä netissä kuolaa. Juttelisi suoraan vaikka miehen kanssa asiasta, mutta ei - salakavalasti yritetään vaikeuttaa näiden tuntemattomien naisten elämää vaikka nämä eivät kaverin miestä ilmeisesti edes tunne. Kun kerran yritin vähän suoremmin sanoa ettei tuollainen ole tervettä, sain niskaani hirveän p*skamyrskyn. Hänellä on kuulemma loukattuna täysi oikeus toimia kuten toimii ja minä olen huono ystävä jos jotain muuta kehtaan väittää....ok. Omalle miehelleni tämä kaverin mies on sanonut (harrastavat yhdessä ja ovat kavereita) että haluaisi päättää suhteen, muttei tiedä miten sen tekisi. En uskalla minäkään tästä kertoa kaverille, vaikka varmaan pitäisi. 

Hahhahah, sori, naurattaa tuo suunnattomasti, vaikka kaverisi onkin epäeettinen noissa toimissaan.

Tuo on liian rapumainen perustelu, minua on loukattu, joten minulla on OIKEUS!

Mutta siis, älä yritä puhua niin sanotusti järkeä sun kaverille, äläkä kerro sille tuosta sun tiedosta, ravuilla on ihan oma järjestelmä moraalin suhteen, joka perustuu tuolle loukkaantumisen tunteelle. Saat vaan vaikeuksia, jos yrität puuttua siihen.

Vierailija
1768/12684 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Skorpionit ja leijonat räjähtävät suuttuessaan ja se viha on pelottavaa sillä hetkellä, mutta ainakaan leijonat eivät ole kauaa vihaisia kun heidän antaa aikansa karjua. :) Skorpionit toki voivat olla todella pitkävihaisia. Tuo murjottaminen ja kostonhimoisuus on mielestäni muutenkin enemmän vesimerkkien heiniä, rapu juurikin osaa tämän taidon todella hyvin ja kyllä kalatkin tarvittaessa. 

Vierailija
1769/12684 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahhahah, sori, naurattaa tuo suunnattomasti, vaikka kaverisi onkin epäeettinen noissa toimissaan.

Tuo on liian rapumainen perustelu, minua on loukattu, joten minulla on OIKEUS!

Mutta siis, älä yritä puhua niin sanotusti järkeä sun kaverille, äläkä kerro sille tuosta sun tiedosta, ravuilla on ihan oma järjestelmä moraalin suhteen, joka perustuu tuolle loukkaantumisen tunteelle. Saat vaan vaikeuksia, jos yrität puuttua siihen.

Olen itsekin tullut siihen tulokseen, ettei minun kannata asiaan puuttua. Aion teeskennellä tietämätöntä jos tuo ero joskus tapahtuu. Kauhistuttaa vain valmiiksi jo sen miehen puolesta...

Vierailija
1770/12684 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Vaaka

Voi ei, mäkin olen menettänyt mun leijonamiehen leijonanaiselle! Tsemppiä sulle, sua todellakin odottaa sulle paras ihminen vielä jossain! <3

T. oinas

Vierailija
1771/12684 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihainen skorpioni mustamaalaa, on pistävä ja vihastuessaan saattaa olla pahimmillaan väkivaltainen ja kontrolloiva. Leijona on vihassaan tulistuva ja tekee selväksi kuka on johtaja, jonka nenälle ei hypitä. Aivan kuten oikeat leijonat savannilla, leijona raatelee saaliinsa ensin itse ja antaa jämät perheelleen. Ravun kynsistä ei niin vaan irrottauduta, koska rakastunut rapu on mitä ihanin ja lempein, mutta vihainen rapu on mustasukkainen, omistava ja itsepäinen.

Rapu silpoo saksillaan ja itkee itkunsa yksin, koska on salaileva, muistaa rapu ikuisesti henkilön, joka häntä loukkasi eikä halua tuntea samaa enää koskaan. Sen takia rapu tarkkailee ennen kuin lähestyy kohdetta ja tunteellisella ravulla kun ei ole varaa tulla loukatuksi kerta toisensa jälkeen. Kerran syvästi loukattu rapu ei ole helppo tapaus uudelle rakkaalle vaan vaatii enemmän työtä päästä lähelle, sydämestä puhumattakaan. En ottaisi rapua kumppaniksi kevein perustein ellet ole tosissasi ja tiedä mihin olet lusikkasi laittamassa.

Vierailija
1772/12684 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Vaaka

Voi ei, mäkin olen menettänyt mun leijonamiehen leijonanaiselle! Tsemppiä sulle, sua todellakin odottaa sulle paras ihminen vielä jossain! <3

T. oinas

Omakin eksä seurustelee nykyään leijonan kanssa...mikähän niissä jellonanaisissa oikein on? Eksä on kylläkin jousimies. 

T. Härkä

Vierailija
1773/12684 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Vaaka

T. oinas

Omakin eksä seurustelee nykyään leijonan kanssa...mikähän niissä jellonanaisissa oikein on? Eksä on kylläkin jousimies. 

T. Härkä

Me leijonanaiset ollaan sellaisia, että se mies saa kaiken huomion ja oikeastaan ihan kaiken. Monet miehet kokee sen hyvin puoleensavetävänä. 

Leijonanaisista sanotaan, että se on kuin aurinko osuisi suhun, jos leijonanainen ihastuu. Leijona hallitsee sydäntä.

Mutta sitten toinen puoli asiasta, leijona on merkkinä sellainen, että jos sitä loukataan/pidetään itsestäänselvänä yms. niin se rakkaus loppuu kuin napista painamalla, eli tuo on hyvin harvoin mitään pysyvää.

Eli yleensä se ihastuminen on ihanaa, leijonanainen superihana sun muuta, sitten se mies laiskistuu, alkaa pitämään rakkautta itsestäänselvänä ja se loppuu siihen samantien, eikä sitä saa enää takaisin, ja se tulee monille leijoniin ihastuville järkytyksenä, eikä ne leijonat sitten olekaan mitään kovin ihanaa. Monet varmaan preferoi rennomman ja varmemman suhteen.

Vierailija
1774/12684 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihainen skorpioni mustamaalaa, on pistävä ja vihastuessaan saattaa olla pahimmillaan väkivaltainen ja kontrolloiva. Leijona on vihassaan tulistuva ja tekee selväksi kuka on johtaja, jonka nenälle ei hypitä. Aivan kuten oikeat leijonat savannilla, leijona raatelee saaliinsa ensin itse ja antaa jämät perheelleen. Ravun kynsistä ei niin vaan irrottauduta, koska rakastunut rapu on mitä ihanin ja lempein, mutta vihainen rapu on mustasukkainen, omistava ja itsepäinen.

Rapu silpoo saksillaan ja itkee itkunsa yksin, koska on salaileva, muistaa rapu ikuisesti henkilön, joka häntä loukkasi eikä halua tuntea samaa enää koskaan. Sen takia rapu tarkkailee ennen kuin lähestyy kohdetta ja tunteellisella ravulla kun ei ole varaa tulla loukatuksi kerta toisensa jälkeen. Kerran syvästi loukattu rapu ei ole helppo tapaus uudelle rakkaalle vaan vaatii enemmän työtä päästä lähelle, sydämestä puhumattakaan. En ottaisi rapua kumppaniksi kevein perustein ellet ole tosissasi ja tiedä mihin olet lusikkasi laittamassa.

Jatkan vielä, että ravun seurassa oli kyse ystävyydestä tai rakkaudesta, niin siihen ei pidä ryhtyä hetkeksi, sillä rapu ei siedä eikä halua hetken hurmaa vaan pysyvyyttä. Ravut ovat eläinradan äiti&isä-merkki ja tämä korostuu rapumiehillä, naisravuilla isän merkitys elämään korostuu. Rapumiehen äiti on maailman paras, rakkain ja arvostetuin, joten älä koskaan moiti tai hauku, äläkä sano mitään negatiivista rapumiehen äidistä jos et halua saada aikaan murjottavaa rapumiestä. On parasta olla hiljaa ja kuunnella, vaikka olisitkin erimieltä. Tämä ei kuitenkaan tarkoita että rapumiehen mielitietyn tulisi olla mitäänsanomaton kynnysmatto, ei vaan rapumiehen rakkaan tulee olla tasapainoinen, ymmärtävä mutta samalla kunnianhimoinen.

Pahimmillaan rapu murjottaa, murehtii ja stalkkaa. Paras salapoliisi on rapu! Niin hyvässä kuin pahassa rapu etsii faktatietoa, "stalkkaa" mutta stalkkauksen takana on huoli että huolenpito. Muistattehan, että rapu on huolehtiva ja välittävä, joten rapu "stalkkaa" pitääkseen rakkaansa kokoajan lähellään. Rapu on omistava, joten moni kokee ravun stalkkauksen ja jatkkuvan viestittelyn kyselyineen ahdistavana. Rapu haluaa tietää mitä teet, missä olet ja kenen kanssa, mutta vain koska välittää.

Vierailija
1775/12684 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Vaaka

T. oinas

T. Härkä

Me leijonanaiset ollaan sellaisia, että se mies saa kaiken huomion ja oikeastaan ihan kaiken. Monet miehet kokee sen hyvin puoleensavetävänä. 

Leijonanaisista sanotaan, että se on kuin aurinko osuisi suhun, jos leijonanainen ihastuu. Leijona hallitsee sydäntä.

Mutta sitten toinen puoli asiasta, leijona on merkkinä sellainen, että jos sitä loukataan/pidetään itsestäänselvänä yms. niin se rakkaus loppuu kuin napista painamalla, eli tuo on hyvin harvoin mitään pysyvää.

Eli yleensä se ihastuminen on ihanaa, leijonanainen superihana sun muuta, sitten se mies laiskistuu, alkaa pitämään rakkautta itsestäänselvänä ja se loppuu siihen samantien, eikä sitä saa enää takaisin, ja se tulee monille leijoniin ihastuville järkytyksenä, eikä ne leijonat sitten olekaan mitään kovin ihanaa. Monet varmaan preferoi rennomman ja varmemman suhteen.

Hyvin kirjoitettu! Leijonat haluaa myös romanttisen parisuhteen suoraan saduista, ja leijonanaisen eteen on oltava valmiita antamaan kaikkensa. Muita naisia ei ole sitten olemassakaan, koska leijonalle on itsestäänselvää, että kun hänet on saanut, muut eivät edes kiinnosta. Jos kiinnostavat, se on sitten siinä. Leijona ei katsele minkäänlaista pettämistä tai epäluottamusta ollenkaan ja he inhoavat valehtelua. Salailevat, selkärangattomat ja muiden selän takana toimivat ihmiset saavat leijonan niskakarvat pystyyn saman tien. 

Vierailija
1776/12684 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko tuo neitsyen "kylmyys" mistä monet tuntuvat olevan samaa mieltä johtua oikeastaan siitä että neitsyet ovat ujoja? Itse ainakin olen ja pari muutakin on sanonut täällä olevansa kilttejä ja herkkiä. Oman ujouteni moni tuntematon sekoittaa ylimielisyydeksi vaikka en saa sitä hänelle sanottua. Onko täällä muita ujoja neitsyitä? 

Mun hyvä ystävä on neitsyt, ja hän on todella ujo ja pidättyväinen etenkin vieraassa seurassa. Monet ovatkin pitäneet häntä kylmänä ja ylimielisenä, mutta todellisuudessa hän ei ole lainkaan sellainen. Ei kyllä ole mitenkään puhelias tai itseään korostava kaveriseurassakaan, ja minä (rapu) vaikutan hänen rinnallaan sosiaaliselta hölöttäjältä, vaikka olen melko pidättyväinen itsekin.

Vierailija
1777/12684 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Vaaka

T. oinas

T. Härkä

Hyvin kirjoitettu! Leijonat haluaa myös romanttisen parisuhteen suoraan saduista, ja leijonanaisen eteen on oltava valmiita antamaan kaikkensa. Muita naisia ei ole sitten olemassakaan, koska leijonalle on itsestäänselvää, että kun hänet on saanut, muut eivät edes kiinnosta. Jos kiinnostavat, se on sitten siinä. Leijona ei katsele minkäänlaista pettämistä tai epäluottamusta ollenkaan ja he inhoavat valehtelua. Salailevat, selkärangattomat ja muiden selän takana toimivat ihmiset saavat leijonan niskakarvat pystyyn saman tien. 

Yksi upea leijonatuttavani vaikuttaa olevan sellainen et etsii toiaankin sitä täydellistä satumaista rakkautta miessuhteissaan (tämä perustuu siihen mitä hän on puhunut toiveistaan parisuhteeseen). Näyttää päätyvän kuitenkin aina yhteen itselleen epäsopivien miesten kanssa. Tietynlainen epätoivo paistaa etsinnässä.

Vierailija
1778/12684 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin tähtikuvio on tietyn muotoinen. Ja sen perusteella ihmiset ovat esim kaksosia, eli kahtiajakautuneita persoonia, joku on leijona, kun avaruudessa on jotain joka epämääräisesti muistuttaa leijonaa. Siitä mielikuvistus saa siivet ja ihminen alkaa keksiä tarinaa, satuja. Semmoista....

Vierailija
1779/12684 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Vaaka

T. oinas

T. Härkä

Yksi upea leijonatuttavani vaikuttaa olevan sellainen et etsii toiaankin sitä täydellistä satumaista rakkautta miessuhteissaan (tämä perustuu siihen mitä hän on puhunut toiveistaan parisuhteeseen). Näyttää päätyvän kuitenkin aina yhteen itselleen epäsopivien miesten kanssa. Tietynlainen epätoivo paistaa etsinnässä.

Harmi, että sun kaverilla on epätoivoa mukana tuossa, se varmasti syö sen itsetuntoa.

Itsekin leijonana en ole ns. tyytynyt kumppanin kanssa, vaan se on 110% täydellinen. Leijonana ei oikein voi tyytyä, vaan mies - ja naisleijonat haluaa sen täydellisen kumppanin, jota voi mielellään sitten myös ihailla.

Tein sen vaan niin, että ajattelin olevani sitten vain yksin, jos en tapaa ketään, ehkä nousuneitsyt vaikuttaa siihen, että yksinolokin olisi sopinut.

Vierailija
1780/12684 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leijona hallitsee sydäntä, joten rakkaus ja romantiikka on hänelle todella tärkeää. Hän on omistautuva, kannustava ja uskollinen, mutta totta vieköön olettaa kumppanin palvovan maata hänen jalkojensa alla. Häntä saa muistuttaa mielellään vaikka joka päivä siitä, millainen saalis hän on! Mutta kerran kun on kokenut leijonan rakkautta, ei sitä hevillä vaihtaisi poiskaan <3

T. Leijonan nainen :)