Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12684)

Vierailija
1741/12684 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä voi odottaa parilta jossa

mies oinas, kuu-jousimies, merkurius-kalat, venus-oinas, mars-oinas

nainen kaksoset, kuu-vaaka, merkurius-kaksoset, venus-härkä, mars-vaaka

?

Vierailija
1742/12684 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua, oli pakko googlettaa kun alkoi kiinnostamaan ja näköjään Jeffrey Dahmer, sarjamurhaaja, on täydellinen astrokaksoseni! Hui. Aurinko kaksosessa, nouseva vaaka, kuu oinaassa. 

Muita aurinkokaksosia ja nousevia vaakoja ovat näköjään mm. JFK, Jamie Oliver, Ice Cube ja Christopher Lee. En löytänyt tähän hätään ketään naista, jonka olisin tunnistanut. :(

Ainakin Venus Williams, Paula Abdul, Jewel

ja minä :D

Katselin kanssa että ainakin sarjamurhaaja ja aikuisviihdetähti löyty aur.kaksosista nousu-vaaoista ,:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1743/12684 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen skorpioni ja olen kieltämättä mustasukkainen ja raivohullu. En silti usko, että horoskooppimerkit mitenkään määrittelevät ihmisen persoonaa, enemmänkin elämänkokemukset.

Vierailija
1744/12684 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuun leijonamies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauska ketju ja suosittukin näemmä. Olen nuorehko leijonamies ja tunnistan itsestäni monet leijonan piirteet. Olen yrittäjä, koska en siedä komentelua. Tiukassa paikassa haistatan paskat asiakkaillenikin, eli mua ei voi määrätä eikä hallita. Pidän kalliista autoista ja merkkivaatteista, eli ulkoinen näyttävyys on tärkeää. Viihdyn yksin, sillä räjähdysherkkänä luonteena parisuhteessa eläminen olisi melkein mahdotonta. Jaottelen ihmisiä herkästi kasteihin jopa heidän ulkoisen olemuksensa mukaan, jota kyllä aina kadun. Hyviä ystäviä on vain muutamia, mutta heille olen erittäin lojaali, autan hädässä ja otan heidät mukaan elämäni hyviin hetkiin, jaan aina kun on jotain jaettavaa. Pinnallisen ulkokuoren alla olen oikeasti ystävällinen, empaattinen ja tunteellinen sekä erittäin huumorintajuinen. Ja koska olen leijona, puhun tässä vain itsestäni, en muista merkeistä. En edes tiedä lähipiirini merkkejä, paitsi yhden: kalat. Ehkä hieman nössö kaveri, mutta ihmisenä ja ystävänä 10+. 

Oletko koskaan seurustellut ja minkä horoskooppimerkin naisia olet tapaillut?

Olen seurustellut kerran, kalanaisen kanssa. Homma kesti vajaan vuoden. Olimme kuin yö ja päivä. Toisaalta paras ystäväni on kalamies, hänen kanssaan on helppo tulla toimeen ja olemme monesta asiasta samaa mieltä vaikka luonteenpiirteissä on iso ero. Kaikkea ei siis voi selittää horoskooppimerkillä.

Aiotko pysyä sinkkuna koko loppuelämäsi? Ellet, niin suosittelen valitsemaan naisen, joka on merkiltään vaaka, kaksonen, jousimies tai oinas. Astrologialla voi selittää kaiken, mutta pelkällä aurinkomerkillä ei. Samaa mieltä olen siinä, että leijona ja kalat ovat kuin yö ja päivä - leijona on voimakastahtoinen, näyttävä, eloisa johtaja kun taasen kalat vesimerkkinä on empaattinen, mielikuvituksellinen ja intuitiivinen. Leijonalta vaatii paljon ymmärrystä kalojen suhteen ja toisinpäin kaloilta leijonaa kohtaan.

Sinkkuilussa on puolensa, voi olla tai olla olematta, ei tarvitse kysyä kenenkään mielipidettä mihinkään. Kysyn kyllä muodollisesti muiden mielipiteen, mutta haluan olla se joka päättää. Itselläni on kyllä kaloista hyviä kokemuksia, ovat empaattisia, leppoisia ja melko joustavia. Mutta kertokaa tyhmälle mistä tietää onko nousu- vai aurinkoleijona? Syntymäaika määrittää vai? Ja ilmeisesti aurinko on miesleijonalle parempi piirre kuin nousukas?

Saat sen selville tekemällä kartan. Täytä myös syntymäaika ja -paikka, niin saat kokonaiskuvan. http://www.new-astrology.com/natal-chart.php?command=new

Leijonamaisia piirteitä sinussa on johtajuus ja kunnianhimo (kerroit olevasi yrittäjä ja tämä jos mikä kertoo kunnianhimosta), näyttävyys (panostat ulkonäköön ja haluat näyttää hyvältä). Lisäisin vielä tuon määräysvallan, kun kerroit ettet siedä komentelua ja haluat sanoa viimeisen sanan, vaikka muodollisesti kuunteletkin muita. Muodollisesti kuunteleminen, tarkoitatko ettet halua muiden vievän määräysvaltaa ja loistoa sinulta? Olen huomannut, että elämäni aikana tapaamista leijonista yksikään ei ole sietänyt niskan päälle tulevia ihmisiä, jotka pyrkivät samalla viemään leijonan arvokkuuden ja mahtavuuden. En tarkoita, että leijonat olisivat ylimielisiä, mutta onko sinussa tätä piirrettä? Haluat saada kunniaa ja loistaa ensin itse ennen kuin jaat rojaaliuttasi muille?

Leijonat ovat vahvoja ja määrätietoisia ja tietävät mitä elämältään haluavat. Kertomasi perusteella kartallasi voisi myös olla härkää, kaurista ja vaakaa tai vesimiestä mutta se selviää kunhan teet sen kartan.

Vierailija
1745/12684 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astrokaksoseni on Stanley Kubrick (aurinkoleijona, nouseva skorpioni) - tästä voin olla jopa ylpeä! 

Vierailija
1746/12684 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauska ketju ja suosittukin näemmä. Olen nuorehko leijonamies ja tunnistan itsestäni monet leijonan piirteet. Olen yrittäjä, koska en siedä komentelua. Tiukassa paikassa haistatan paskat asiakkaillenikin, eli mua ei voi määrätä eikä hallita. Pidän kalliista autoista ja merkkivaatteista, eli ulkoinen näyttävyys on tärkeää. Viihdyn yksin, sillä räjähdysherkkänä luonteena parisuhteessa eläminen olisi melkein mahdotonta. Jaottelen ihmisiä herkästi kasteihin jopa heidän ulkoisen olemuksensa mukaan, jota kyllä aina kadun. Hyviä ystäviä on vain muutamia, mutta heille olen erittäin lojaali, autan hädässä ja otan heidät mukaan elämäni hyviin hetkiin, jaan aina kun on jotain jaettavaa. Pinnallisen ulkokuoren alla olen oikeasti ystävällinen, empaattinen ja tunteellinen sekä erittäin huumorintajuinen. Ja koska olen leijona, puhun tässä vain itsestäni, en muista merkeistä. En edes tiedä lähipiirini merkkejä, paitsi yhden: kalat. Ehkä hieman nössö kaveri, mutta ihmisenä ja ystävänä 10+. 

Oletko koskaan seurustellut ja minkä horoskooppimerkin naisia olet tapaillut?

Olen seurustellut kerran, kalanaisen kanssa. Homma kesti vajaan vuoden. Olimme kuin yö ja päivä. Toisaalta paras ystäväni on kalamies, hänen kanssaan on helppo tulla toimeen ja olemme monesta asiasta samaa mieltä vaikka luonteenpiirteissä on iso ero. Kaikkea ei siis voi selittää horoskooppimerkillä.

Aiotko pysyä sinkkuna koko loppuelämäsi? Ellet, niin suosittelen valitsemaan naisen, joka on merkiltään vaaka, kaksonen, jousimies tai oinas. Astrologialla voi selittää kaiken, mutta pelkällä aurinkomerkillä ei. Samaa mieltä olen siinä, että leijona ja kalat ovat kuin yö ja päivä - leijona on voimakastahtoinen, näyttävä, eloisa johtaja kun taasen kalat vesimerkkinä on empaattinen, mielikuvituksellinen ja intuitiivinen. Leijonalta vaatii paljon ymmärrystä kalojen suhteen ja toisinpäin kaloilta leijonaa kohtaan.

Sinkkuilussa on puolensa, voi olla tai olla olematta, ei tarvitse kysyä kenenkään mielipidettä mihinkään. Kysyn kyllä muodollisesti muiden mielipiteen, mutta haluan olla se joka päättää. Itselläni on kyllä kaloista hyviä kokemuksia, ovat empaattisia, leppoisia ja melko joustavia. Mutta kertokaa tyhmälle mistä tietää onko nousu- vai aurinkoleijona? Syntymäaika määrittää vai? Ja ilmeisesti aurinko on miesleijonalle parempi piirre kuin nousukas?

Aurinkoleijonat ovat niitä, jotka ovat syntyneet 22.7.-22.8. eli ns. aitoja leijonia. Aurinko on helposti paras sijainti leijonan merkille, sekä miehille että naisille - aurinko hallitsee leijonaa, joten merkin hyvät puolet pääsevät aidoimmin esiin. Nousevilla leijonilla ja kuuleijonilla on usein ongelmia pohjimmiltaan huonon itsetunnon kanssa (vaikka he eivät sitä mistään hinnasta esille tuokaan), minkä takia he tarvitsevat jatkuvaa huomiota ja egon pönkitystä muilta. Aurinkoleijonista taas löytyy aitoa omanarvontunnetta ja lämpöä. 

Vierailija
1747/12684 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta leijonamiehen kysymyksestä inspiroituneena aloin miettimään, onko muiden mielestä horoskoopeissa eroa sen mukaan, kumpaa sukupuolta edustaa? Onko kenellekään käynyt niin, että tykkää vaikka melkein poikkeuksetta kalanaisista, muttei taas voi sietää kalamiehiä? Onko esim. leijonanaisilla jotain keskenään samanlaista piirrettä, jota ei leijonamiehillä esiinny? Tajuatte varmaan mitä ajan takaa. Voivatko saman horoskoopin eri sukupuolet olla huomattavankin erilaisia? Vastatkaa viisaammat! :)

Itse olen aurinkohärkä, nouseva oinas ja kuukalat, ja olen aina selittämättömällä tavalla viehättynyt skorpionimiehistä. Heidän kanssaan on jotenkin helppo puhua, ja kaikissa on sellaista synkkää seksikkyyttä joka vetoaa minuun. Sitten taas jostain syystä skorpioninaisten kanssa en ole oikein kenenkään kanssa tullut toimeen. Tai totta kai pakosta, esim. töissä, mutta kaikki tapaamani ovat olleet kylmän ja tylyn oloisia. Eräs vanha miespuolinen ystäväni (neitsyt), jonka olin tuntenut saman lukioaikaisen kaveripiirin kautta jo vuosia, alkoi seurustelemaan skorpioninaisen kanssa joka oli hänestä niin mustasukkainen, ettei mies saanut enää tulla yhteisiin illanistujaisiin ym. koska siellä oli naisiakin paikalla. Pari ekaa kertaa hän tuli miehen mukaan ja yritin tutustua häneen, mutta hän oli peittelemättömän yrmeä ja vaikutti siltä, että hän oli paikalla vain vahtimassa miestään. Ei sanonut kenellekään oikein mitään, nökötti sohvalla suu mutrussa ja kyräili muita paikalla olevia. Mutta oho, tulipa tästä pitkä sepustus. Onko muilla joidenkin merkkien kanssa samanlaisia kokemuksia?

Vierailija
1748/12684 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä voin selvittää ketkä julkkikset on aurinko rapuja ja nousevia kaksosia?

Vierailija
1749/12684 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä voin selvittää ketkä julkkikset on aurinko rapuja ja nousevia kaksosia?

Googletat vaan! Esim. täältä löytyy: https://www.astrotheme.com/celebrities/sun/ascendant/3/2.htm

Ainakin siis Pamela Anderson ja Lindsay Lohan! ;)

Vierailija
1750/12684 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta leijonamiehen kysymyksestä inspiroituneena aloin miettimään, onko muiden mielestä horoskoopeissa eroa sen mukaan, kumpaa sukupuolta edustaa? Onko kenellekään käynyt niin, että tykkää vaikka melkein poikkeuksetta kalanaisista, muttei taas voi sietää kalamiehiä? Onko esim. leijonanaisilla jotain keskenään samanlaista piirrettä, jota ei leijonamiehillä esiinny? Tajuatte varmaan mitä ajan takaa. Voivatko saman horoskoopin eri sukupuolet olla huomattavankin erilaisia? Vastatkaa viisaammat! :)

En nyt viisaudesta tiedä, mutta mielenkiintoinen kysymys! Omien kokemusten mukaan rapunaiset ovat ihania (olen nainen ja vaaka), paras ystävänikin on rapu, mutta rapumiesten kanssa joku aina tökkii. Ensin he vaikuttavat ihanan romanttisilta ja herkiltä tapauksilta, mutta paljastuvat takertuviksi ja mustasukkaisiksi murjottajiksi, joiden kanssa ei voi ikinä puhua mistään suoraan. Olen ollut suhteessa tai sellaista yrittänyt kolmen rapumiehen kanssa, eli tiedän mistä puhun! :D 

Sitten taas oinasmiehet viehättää paljonkin vaikka eivät ikinä tunnu olevan minusta kiinnostuneita, oinasnaisia ei ole kavereina ollenkaan. Mielestäni kaikki tapaamani ovat olleet aika ilkeitä ja ylimielisiä, jotenkin kovan oloisia...

Vierailija
1751/12684 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereina paljon leijonanaisia, ihan parasta seuraa! Leijonamiehet taas ovat charmikkaita, mutta mielestäni aika ylimielisiä. Tuntuu, että heille kelpaavat naisista vain ne kauneimmat. Olen skorpioni.

Vierailija
1752/12684 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaako kukaan mikä on horoskooppimerkkini? Kuu-, nousu- ja marsmerkkejäkin saa arvata.

Pidän selkeydestä ja siisteydestä, työjälki ja koti pitää olla aina siisti ja puhdas. Luonnollisuus viehättää minua, kiinnostun miehistä, jotka pukeutuvat klassisesti, ovat konservatiivisia, suojelevia ja puhuvat lempeästi. Olen ahkera ja määrätietoinen, jonka ansiosta olen korkeasti kouluttautunut ja saavuttanut urallani paljon, olen tarkka joten huomaan virheet helposti sekä olen tarkka aikatauluista. Pidän huolen, että kaikki tehdään ajoissa ja hyvin. Olen empaattinen ja pidän eläimistä sekä lapsista. Työssa minua lähestytään helposti, koska olen hyvä kuuntelija ja autan aina tarvittaessa muita. Rakkaitani suojelen viimeiseen saakka ja haluan heille vain hyvää, kotini on turvasatama, jossa viihdyn erinomaisesti mutta matkustellessa haluan nähdä ja kokea paljon. En ole spontaani mutta työssä ahkera ja vapaalla ystävien kesken lempeä hauskuuttaja.

Vierailija
1753/12684 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun astrokaksoseni on Albert Einstein. No, muusta en tiedä mutta on meillä ainakin yhtä pölähtäneet hiukset :) 

Vierailija
1754/12684 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauris on kyllä mustasukkainen ja niin negatiivinen persoona kuin olla ja voi. Ei ihme että hävisikin tämän äänestyksen.

Vierailija
1755/12684 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvaako kukaan mikä on horoskooppimerkkini? Kuu-, nousu- ja marsmerkkejäkin saa arvata.

Pidän selkeydestä ja siisteydestä, työjälki ja koti pitää olla aina siisti ja puhdas. Luonnollisuus viehättää minua, kiinnostun miehistä, jotka pukeutuvat klassisesti, ovat konservatiivisia, suojelevia ja puhuvat lempeästi. Olen ahkera ja määrätietoinen, jonka ansiosta olen korkeasti kouluttautunut ja saavuttanut urallani paljon, olen tarkka joten huomaan virheet helposti sekä olen tarkka aikatauluista. Pidän huolen, että kaikki tehdään ajoissa ja hyvin. Olen empaattinen ja pidän eläimistä sekä lapsista. Työssa minua lähestytään helposti, koska olen hyvä kuuntelija ja autan aina tarvittaessa muita. Rakkaitani suojelen viimeiseen saakka ja haluan heille vain hyvää, kotini on turvasatama, jossa viihdyn erinomaisesti mutta matkustellessa haluan nähdä ja kokea paljon. En ole spontaani mutta työssä ahkera ja vapaalla ystävien kesken lempeä hauskuuttaja.

Neitsyt

Vierailija
1756/12684 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt viisaudesta tiedä, mutta mielenkiintoinen kysymys! Omien kokemusten mukaan rapunaiset ovat ihania (olen nainen ja vaaka), paras ystävänikin on rapu, mutta rapumiesten kanssa joku aina tökkii. Ensin he vaikuttavat ihanan romanttisilta ja herkiltä tapauksilta, mutta paljastuvat takertuviksi ja mustasukkaisiksi murjottajiksi, joiden kanssa ei voi ikinä puhua mistään suoraan. Olen ollut suhteessa tai sellaista yrittänyt kolmen rapumiehen kanssa, eli tiedän mistä puhun! :D 

Sitten taas oinasmiehet viehättää paljonkin vaikka eivät ikinä tunnu olevan minusta kiinnostuneita, oinasnaisia ei ole kavereina ollenkaan. Mielestäni kaikki tapaamani ovat olleet aika ilkeitä ja ylimielisiä, jotenkin kovan oloisia...

Vaaka on tasapainoileva ja diplomaattinen ilmamerkki ja rapu on herkkä ja hoivaava vesimerkki. Vaa'an hallitseva planeetta on venus, joka on rakkauden ja kauneuden planeetta ja ravun planeetta on tunteista, sielusta ja herkkyydestä kertova kuu. Leikkimielisesti voisi sanoa, että ravut ovat kuuhulluja, koska kuu ohjaa heitä. Rapu tarkkailee ympäristöön ja tulee esiin vasta kun on turvallista, rapu ei ole suora ja välttelee julkista riitelyä. Rapu on herkkä ja romanttinen ja on valmis tuomaan vaikka kuun taivaalta mielitietylleen, koska rapu ei ole sanoissaan eikä teoissaan suora, hän haluaa olla varma ennen kuin heittäytyy asioihin ja alkaa tehdä suunnitelmia.

Ravun on vaikea päästää irti, irti rakkaastaan ja menneisyydestä, siksi rapu haikailee ja miettii menneitä. Kirjoitin jo aiemmin tänne ravun saksiotteesta, sitä et halua nähdä etkä kokea, koska loukattu rapu saksineen on pahinta mitä tiedän. Ravuilla on hyvä muisti, joten rapu jos kuka muistaa jos häntä on loukattu ja loukattu rapu on kostonhimoinen ja mustasukkainen. Suora kommunikoiminen ei toimi rapua kohtaan, vaan ravulle on annettava aikaa murehtia ja olla yksin. Et saa muuta kuin entistä sulkeutuneemman ravun jos väkisin yrität saada avautumaan heti. Ja murjotuksesta vielä, että rapu murjottaa, koska on huolissaan asioista ja siihen auttaa aika, hellyys ja huolenpito.

Vierailija
1757/12684 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin on juoruileva, manipuloiva ja naurettavan pinnallinen kalat. Parhaimmaksi merkiksi vastaan sydämellisen leijonan tai älykkään neitsyen. Tasapainossa oleva rapu on myös ihana kaveri.

Parisuhteeseen paras on vakaa ja hellä härkä ja pahin varmaan omistushaluinen ja äksyilevä skorppari. Jälkimmäisestä ei ole kokemusta mutta aina vähän säälittää näiden kumppanit :D

Vierailija
1758/12684 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neitsyt

Hyvä arvaus, mutta en ole neitsyt. Muita arvauksia?

Vierailija
1759/12684 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neitsyt

Hyvä arvaus, mutta en ole neitsyt. Muita arvauksia?

Kauris tai härkä?

Vierailija
1760/12684 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko muuten huomanneet, että leijonat usein seurustelevat keskenään? Omassa tuttavapiirissä on parikin leijonapariskuntaa ja niillä tuntuu olevan koko ajan kunnon goals -meininki suhteissaan!