Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12684)

Vierailija
1701/12684 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vivien Leigh - aurinko skorpionissa, nouseva härkä. Olen kyllä aina pitänyt hänestä näyttelijänä. 

Vierailija
1702/12684 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vivien Leigh - aurinko skorpionissa, nouseva härkä. Olen kyllä aina pitänyt hänestä näyttelijänä. 

Ooh, se on mun lempinäyttelijä, maailman kaunein omasta mielestäni, olen luullut sitä vesimieheksi, mutta sen kuu onkin näköjään vesimiehessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1703/12684 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Ville Valo jousimies vai skorpioni? Satu Ruotsalaisen kirjassa sanotaan että olisi jousimies ja noususkorpioni (aivan kuten minä). Mutta jos on syntynyt 22.11. niin eikö ole skorpioni?

Vierailija
1704/12684 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Ville Valo jousimies vai skorpioni? Satu Ruotsalaisen kirjassa sanotaan että olisi jousimies ja noususkorpioni (aivan kuten minä). Mutta jos on syntynyt 22.11. niin eikö ole skorpioni?

Se on jousimies 100% varmasti. Sillä on huvittava kartta, koska aurinko on sen nousuplaneetta, eli ei voisi selvempää viitettä julkisuudelle.

Tässä on sen kartta-

https://www.astrotheme.com/astrology/Ville_Valo

Sen ex, se jonna, on muuten vaaka ja kuujouskari.

Vierailija
1705/12684 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli tästä julkkiskeskustelusta mieleen, että kuka on teidän ns. julkkiskaksonen astrologian pohjalta? Omani on Madonna, joka on myös aurinkoleijona ja nouseva neitsyt. :)

Täällä myös leijona ja nousuneitsyt!

Myös audrey tautou on leijona ja nousuneitsyt.

Tykkään itse tästä yhdistelmästä itselläni aika paljonkin, myös nousuneitsyen ulkonäkö on mun mieleen, me ollaan sellaisia viileän näköisiä usein, itselläni on vielä kuurapu, joka tuo lisää sellaista viileyttä ulkonäköön.

On vai? Jes! Audrey Tautou on ihana! Itsekin pidän vaalean viileästä, jotenkin paremman sanan puutteessa "puhtaasta" ulkonäöstäni, mutta vielä enemmän neitsyen tasapainottavasta ja rauhoittavasta vaikutuksesta luonteeseeni. Kuuni on oinaassa, joten ilman järkevää, kriittistä neitsyttä olisin impulsiivisuuteni takia huomattavasti nykyistä useammin pulassa! :D Googletin muuten noita julkkiksia, ja myös Charlize Theron on leijona ja nouseva neitsyt. ...ja Coolio, jos kukaan muistaa Gangsta's paradise -biisiä XD

Vierailija
1706/12684 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ooh, se on mun lempinäyttelijä, maailman kaunein omasta mielestäni, olen luullut sitä vesimieheksi, mutta sen kuu onkin näköjään vesimiehessä.

Vivien Leigh on kyllä upea. Aivan häikäisevä Scarlett O'Harana, en voisi ikimaailmassa kuvitella siihen rooliin ketään muuta! Hänellä on kyllä hyvin klassiset skorpionin silmät, todella läpitunkeva katse. 

Vierailija
1707/12684 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on jousimies 100% varmasti. Sillä on huvittava kartta, koska aurinko on sen nousuplaneetta, eli ei voisi selvempää viitettä julkisuudelle.

Tässä on sen kartta-

Ville Valon ulkoinen habitus kyllä huokuu skorpionia!

Vierailija
1708/12684 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on sen kartta-

Mulla näyttäs olevan ainakin aurinko, as ja mc samat kuin kuin Villellä.

Vierailija
1709/12684 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on sen kartta-

Niinpä, koska on noususkorppari.

Vierailija
1710/12684 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli tästä julkkiskeskustelusta mieleen, että kuka on teidän ns. julkkiskaksonen astrologian pohjalta? Omani on Madonna, joka on myös aurinkoleijona ja nouseva neitsyt. :)

Tykkään itse tästä yhdistelmästä itselläni aika paljonkin, myös nousuneitsyen ulkonäkö on mun mieleen, me ollaan sellaisia viileän näköisiä usein, itselläni on vielä kuurapu, joka tuo lisää sellaista viileyttä ulkonäköön.

On vai? Jes! Audrey Tautou on ihana! Itsekin pidän vaalean viileästä, jotenkin paremman sanan puutteessa "puhtaasta" ulkonäöstäni, mutta vielä enemmän neitsyen tasapainottavasta ja rauhoittavasta vaikutuksesta luonteeseeni. Kuuni on oinaassa, joten ilman järkevää, kriittistä neitsyttä olisin impulsiivisuuteni takia huomattavasti nykyistä useammin pulassa! :D Googletin muuten noita julkkiksia, ja myös Charlize Theron on leijona ja nouseva neitsyt. ...ja Coolio, jos kukaan muistaa Gangsta's paradise -biisiä XD

Tässä on muuten artikkeli nousuneitsyen ulkonäöstä ja kuvia-

https://starsignstyle.com/virgo-rising-celebrities/

Me ollaan mun suosikki ulkonäöllisesti koko eläinradasta nousumerkeissä, tykkään vaan todella paljon juuri siitä "puhtaudesta" mitä nousuneitsyt tekee ulkonäölle. 

Itse pidän siitä omasta kriittisyydestä, mutta huomaan, että monet ottaa sen henkilökohtaisena arvosteluna, mikä ei ole oikein tarkoitus.

Vierailija
1711/12684 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, oli pakko googlettaa kun alkoi kiinnostamaan ja näköjään Jeffrey Dahmer, sarjamurhaaja, on täydellinen astrokaksoseni! Hui. Aurinko kaksosessa, nouseva vaaka, kuu oinaassa. 

Muita aurinkokaksosia ja nousevia vaakoja ovat näköjään mm. JFK, Jamie Oliver, Ice Cube ja Christopher Lee. En löytänyt tähän hätään ketään naista, jonka olisin tunnistanut. :(

Vierailija
1712/12684 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on sen kartta-

Niinpä, koska on noususkorppari.

Noususkorppari on aina ulkonäöllisesti enemmän skorpioni kuin aurinkoskorpioni.

Mielestäni noususkorpioni on helpoimmin tunnistettava nousumerkki, niillä on aina se sama intensiivinen  tuijotus ja vampyyrimaiset piirteet.

Vierailija
1713/12684 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vivien Leigh on kyllä upea. Aivan häikäisevä Scarlett O'Harana, en voisi ikimaailmassa kuvitella siihen rooliin ketään muuta! Hänellä on kyllä hyvin klassiset skorpionin silmät, todella läpitunkeva katse. 

Sillä on upea se katse, ja ei tosiaan voisi kuvitella ketään muuta scarlettiksi.

Sillä oli aika erikoinen elämä, ja katsoin sen karttaa, sillä oli tosiaan esim. lilith yhtymässä noususolmuun, sopii hyvin siihen.

Vierailija
1714/12684 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prinsessa Diana <3 Aurinko ravussa, nouseva jousimies. Myös pojallaan, prinssi Williamilla, on itse asiassa sama aurinko- ja nousumerkki! Olen aina rakastanut Dianaa ja jotenkin samaistunutkin häneen nuorempana. 

Vierailija
1715/12684 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä on upea se katse, ja ei tosiaan voisi kuvitella ketään muuta scarlettiksi.

Sillä oli aika erikoinen elämä, ja katsoin sen karttaa, sillä oli tosiaan esim. lilith yhtymässä noususolmuun, sopii hyvin siihen.

Muistan lukeneeni jostain, että hän olisi sairastunut skitsofreniaan vanhemmalla iällä? 

Vierailija
1716/12684 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on sen kartta-

Mulla näyttäs olevan ainakin aurinko, as ja mc samat kuin kuin Villellä.

Ja näköjään myös pluto vaa'assa ja merkurius jousimiehessä, kuten hänellä.

Vierailija
1717/12684 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua, oli pakko googlettaa kun alkoi kiinnostamaan ja näköjään Jeffrey Dahmer, sarjamurhaaja, on täydellinen astrokaksoseni! Hui. Aurinko kaksosessa, nouseva vaaka, kuu oinaassa. 

Muita aurinkokaksosia ja nousevia vaakoja ovat näköjään mm. JFK, Jamie Oliver, Ice Cube ja Christopher Lee. En löytänyt tähän hätään ketään naista, jonka olisin tunnistanut. :(

Pelottava tuo jeffrey dahmer, sillä kyllä näkyi tuo nousuvaaka ihan selvästi ulkonäössä.

Vierailija
1718/12684 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on muuten artikkeli nousuneitsyen ulkonäöstä ja kuvia-

https://starsignstyle.com/virgo-rising-celebrities/

Me ollaan mun suosikki ulkonäöllisesti koko eläinradasta nousumerkeissä, tykkään vaan todella paljon juuri siitä "puhtaudesta" mitä nousuneitsyt tekee ulkonäölle. 

Itse pidän siitä omasta kriittisyydestä, mutta huomaan, että monet ottaa sen henkilökohtaisena arvosteluna, mikä ei ole oikein tarkoitus.

Minäkin olen nouseva neitsyt, tosin aurinkoni on vesimiehessä. Astrokaksosiani ovat Mozart, Christina Ricci ja, hyi olkoon, Sarah Palin! (Vihaan sitä ä*mää ja kaikkea mitä se edustaa...)

Itsekin pidän nousevien neitsyiden ulkonäöstä, "maiden" sopii mielestäni kuvaamaan meitä hyvin! Selkeät ja sirot piirteet, vaikka pakko on todeta että ainakin minä kärsin ns. resting bitch facesta, joka kuulemma on nousuneitsyillä enemmän sääntö kuin poikkeus :D Itse olen myös todella kriittinen ja vaikka tarkoitukseni on sillä kritiikillä vain auttaa niin ihmiset loukkaantuvat siitä usein. Kai se on myös tämä aurinkovesimies, joka tuo neitsyen kriittisyydelle vielä vähän kylmemmän tuulahduksen kuin lämmin leijona. :)

Vierailija
1719/12684 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muotisuunnittelija Vivienne Westwoodilla on samat aurinko, kuu ja nousu kuin minulla, oli pari muutakin mutta en tunnistanut ketä ovat

Born:April 8, 1941

In:Glossop (United Kingdom)

Sun:17°46' AriesAS:11°57' Sagittarius

Moon:24°32' LeoMC:15°06' Libra

Dominants:Aries, Taurus, Sagittarius

Sun, Venus, Jupiter

Houses 4, 5, 8 / Fire, Earth / Cardinal

Vierailija
1720/12684 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan lukeneeni jostain, että hän olisi sairastunut skitsofreniaan vanhemmalla iällä? 

Sillä oli kai nuoresta asti jotain mt-ongelmia, ja sitten muita terveysongelmia. 

Se oli myös kuulemma huono äiti, sitä mietin tuosta noususolmusta, se on niin kuin tämän elämän kohtalo, ja lilith on naiseuden ns. pimeä puoli, se vapaa viettelijä puoli naisissa, jota ei sido yhteiskunta yms.

Se ilmensi mun mielestä paljon tuota lilithin arkkityyppiä, myös ulkonäöllisesti, ja sen kartta näyttää, että se olisi tavallaan ollut sen kohtalokin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän