Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12684)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on mars-Venus yhtymä härässä, kahdeksannessa huoneessa, mitä se meinaa? Kuulin joltain että olisi paha juttu.
Ei se tee mitään panevaa pettäjää.
Se on perinteisesti yhtymä, joka tekee ihmisestä seksuaalisesti viehättävän, siis todella puoleensavetävän.
Ei se tarkoita, että kaataisi oikealla ja vasemmalla saaliita, vaan sitä, että muut menee seksuaalisesti sekaisin tuollaisesta ihmisestä.
Mars ja venus härässä on muutenkin todella hyvä merkki noille planeetoille. Venus härkä varsinkin. Kahdeksas huone on skorpionin, eli härän vastamerkin.
No enpä ole huomannut mitään ihmeellistä, että kukaan olisi seonnut. Mutta se on totta, että ilmennän feminiinisyyttä pukeutumisellani, siis hyvän maun rajoissa. Voi toki johtua nousevasta vaa’astakin.
Toiselle lapselle on periytynyt tuo mars-Venus yhtymä, mutta skorpionissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on mars-Venus yhtymä härässä, kahdeksannessa huoneessa, mitä se meinaa? Kuulin joltain että olisi paha juttu.
Ei se tee mitään panevaa pettäjää.
Se on perinteisesti yhtymä, joka tekee ihmisestä seksuaalisesti viehättävän, siis todella puoleensavetävän.
Ei se tarkoita, että kaataisi oikealla ja vasemmalla saaliita, vaan sitä, että muut menee seksuaalisesti sekaisin tuollaisesta ihmisestä.
Mars ja venus härässä on muutenkin todella hyvä merkki noille planeetoille. Venus härkä varsinkin. Kahdeksas huone on skorpionin, eli härän vastamerkin.
No enpä ole huomannut mitään ihmeellistä, että kukaan olisi seonnut. Mutta se on totta, että ilmennän feminiinisyyttä pukeutumisellani, siis hyvän maun rajoissa. Voi toki johtua nousevasta vaa’astakin.
Toiselle lapselle on periytynyt tuo mars-Venus yhtymä, mutta skorpionissa.
Huvittavaa, että olet vielä nousuvaaka, sun pitäisi olla seksuaalisen viehättävyyden lisäksi vielä extra kauniskin.
Nousuvaaka tekee yleensä aina lisää kauneutta ulkonäköön, samoin nousuvenus tietysti.
Ehkä sä et huomaa olevasi erikoisen seksikäs ja kaunis, koska se on niin itsestäänselvää ja luonnollinen osa sun elämää, tai sitten esim. voimakas saturnus estää noita, jos halutaan astrologisesti miettiä?
Itse tunnen erään vanhemman miehen, jolla on mars/venus yhtymä, se on edennyt todella, todella korkealle bisneselämässä, tuo yhtymä tekee yleistä viehättävyyttä, ja on ehkä vaikuttanut siihen miten korkealle se pääsi. Vieläkin, sen ollessa jo aika vanha ja ruma, naiset flirttailee sille randomisti, katselee sitä ja punastelee, en ymmärrä, mutta pidän sitä tuon venus/marsin ansiona.
Mikä on yhtymä? Onko se sama kuin konjunktio?
Vierailija kirjoitti:
Mikä on yhtymä? Onko se sama kuin konjunktio?
On sama kyllä.
Siinä pitää itse miettiä millä asteella ottaa sen, esim. itse käytän kahdeksaa astetta, jotkut käyttää kymmentä yms.
Jos joku haluaa katsoa noita, niin astro.comin se tavallinen kartta listaa ne, eli menee siihen chart drawing, ascendant, kohtaan ja painaa vasemmasta yläkulmasta additional tables, niin se listaa siihen pdf alas kaikki aspektit helposti katsottaviksi.
Vierailija kirjoitti:
Pahin on ehdottomasti vesimies. Elää jossain omassa pikku kuplasssaan eikä minkään näköistä todellisuuden tajua. Ihan mahdoton yrittää järkeillä vesimiehen kanssa, koska se heidän ajatusmaailmansa on jostain ihan eri planeetalta. Heillä on myös hirveästi suuria suunnitelmia, mutta eivät ikinä toteuta niistä yhtäkään tai pidä lupauksiaan. Olen tapaillut neljää vesimiestä ja kaikissa tuo sama vika.
Parasta on vaikea sanoa. Oinaitten, kaksosten ja kalojen kanssa olen yleensä tullut toimeen ilman mitään ongelmia ja tosi harvoin tulee mitään isoja riitoja, joten varmaan joku niistä sitten. Itse olen leijona.
Mun mies on vesimies, samoin isäni, ja kuvailit heidät. Heihin ei ole kamalasti luottamista (valehtelevat tarvittaessa omaksi edukseen) ja elävät omassa maailmassaan. Jollakin tapaa pitävät itseään myös ylivertaisina ja kaikkia muita äärimmäisen tyhminä.
Skorpioni on kaikista pahin. Entinen paras ystäväni on skorpioni ja vieläkin tulee ihan kylmät väreet siitä kieroilusta!
Parhaiten tulet sen merkin kanssa toimeen, joka on dc merkkisi.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on vesimies, samoin isäni, ja kuvailit heidät. Heihin ei ole kamalasti luottamista (valehtelevat tarvittaessa omaksi edukseen) ja elävät omassa maailmassaan. Jollakin tapaa pitävät itseään myös ylivertaisina ja kaikkia muita äärimmäisen tyhminä.
!
Vesimiesmiehet on myös oma inhokkini numero yksi.
Itselläni on ollut useampia stalkkereitakin, jokainen vesimiesmies, itse olen leijona. Yksi niistä oli väkivaltainen.
Vesimies on patavanhoillinen, järkyttävän mustasukkainen, valheellinen (ne esittää aina jotain, esim. rikkaasta perheestä oleva vesimies juoksee kirppiksillä ja ajelee ikivanhalla autolla esittääkseen jotain vihervasemmisto imagoa ollen oikeasti täysin toisenlainen todellisilta ajatuksiltaan).
Yksikin vesimies hankki itselleen kissan, koska sen haluama nainen piti kissoista, ei saanut sitä naista ja vei sen kissan löytyeläintaloon. Tuo jotenkin kuvastaa niiden mielenmaisemaa täysin.
Ne haluaa aina myös suurperheen jonkun onnettoman naisen kanssa, jota ne pettää jatkuvasti. Ainoa kenestä ne välittää on varmaan niiden lapset.
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteessa usein näin, varsinkin, jos toisen kuu osuu sen toisen dclle, esim. nousukauriilla osuu kuurapu sen dclle.
Ihminen on myös usein parisuhteessa niin kuin sen dc merkki, nousuleijona on kuin vesimies, nousurapu kuin kauris, nousuneitsyt kuin kalat jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteessa usein näin, varsinkin, jos toisen kuu osuu sen toisen dclle, esim. nousukauriilla osuu kuurapu sen dclle.
Ihminen on myös usein parisuhteessa niin kuin sen dc merkki, nousuleijona on kuin vesimies, nousurapu kuin kauris, nousuneitsyt kuin kalat jne.
Mikä on nousujousimiehen dc-merkki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kaksoset, eli dc on toisella puolella asc, eli nousua, eli se on se vastamerkki.
Dc on seitsemäs huone, parisuhteen huone ja sen takia ihmiset on parisuhteessa sellaisia kuin niiden dc merkki on.
Nousujousimies on älykäs, kommunikaationhaluinen kaksonen parisuhteessa, sellainen, joka haluaa esim. puhua puhelimessa vaikkapa 35 tuntia ihastuksensa kanssa, ja voi puhua kotona aika paljon....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No pahimmat on kaksonen ja skorpioni. Kaksoset on fiksuja, mutta niihin ei voi luottaa yhtään, suhteissa tai muussakaan. Olen parin kaksosimiehen kanssa seurustellut ja molemmat päätyneet eroon koska mies petti. Skorpionin kanssa olen seurustellut kerran ja se oli ihan hirveää. Se kontrollointi ja mustasukkaisuus oli jotain mitä ei ennen ollut kokenut. Mistään ei voinut myöskään puhua suoraan vaan jäätävä murjotus aina päällä milloin mistäkin.
Olen vaaka.
Ex-kaveri myös pettäjä kaksonen.
Exmies, sarjapettäjä, oli myös kaksonen!
Mun eksä on kans kaksonen ja petti mua sekä eksäänsä ja just kuulin että nykyistäkin on jo ehtinyt pettää .. taitaa olla kaksosilla veressä
Alkaa näyttämään että kaksois-miehillä loppuu kohta vienti baareissa.
Valehdelkaa syntymäpäivänne!
Mun ei tarvi ku oon vaaka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kaksoset, eli dc on toisella puolella asc, eli nousua, eli se on se vastamerkki.
Dc on seitsemäs huone, parisuhteen huone ja sen takia ihmiset on parisuhteessa sellaisia kuin niiden dc merkki on.
Nousujousimies on älykäs, kommunikaationhaluinen kaksonen parisuhteessa, sellainen, joka haluaa esim. puhua puhelimessa vaikkapa 35 tuntia ihastuksensa kanssa, ja voi puhua kotona aika paljon....
Tämä asc - dc on mielenkiintoista, olen jousimiesnousuinen ja tätä kartan pika-analyysi sanoo:
Ascendant in Sagittarius, Jupiter in the Twelfth House
At the time of your birth the zodiacal sign of Sagittarius was ascending in the horizon. Its ruler Jupiter is located in the twelfth house.
Sagittarius rising denotes lives which are very dualistic; situations come and go as if divided into two sides - success and failure.
If you are able to raise the interests of your mind from common and trivial things to more profound subjects, your intellect will become very philosophical and attracted by law and peace, and it will be more intuitive than rational. In any case your life will be colored by impulsive and rather stubborn tendencies on your part, creating some inclination to go to extremes.
During the course of your existence you must try to develop intuition and human understanding so that you may be in a position to assist other people with your advice.
Sagittarius gives you a rather strong love of nature and makes you somewhat extroverted, demonstrative and passionate, falling in love frequently and without reservations. You are an intellectual, an intelligent person who has been fortunate enough to be granted also a good development of the emotional functions.
Your romantic life will be intense and varied. Your object of love may find you difficult to understand. In one aspect you will appear as passionate and energetic but because of the mutability of the sign you will also have an opposite tendency that will lead you away from involvement in the love affair and the latter impulse will be caused by a more inner trait, which is personal freedom.
Generally speaking, the sign of Sagittarius will incline you to exist in environments in which your physical body, emotions and thoughts are allowed total freedom for development. On a higher intellectual level you may find yourself inclined to dwell in the deep complexities of philosophy, metaphysics, religion and law. You are versatile enough to study more than one discipline simultaneously not forgetting to keep your body in physical movement, since you require both intellectual and physical exercise.
Your ruler here denotes a general life which is conducted for the most part in hidden, secret places and with obscure acts. Basically, Jupiter in the twelfth house will bring success in esoteric studies and a profound admiration and respect for all that is sacred and religious. Success will come to you in a subtle and mysterious fashion of which even your acquaintances will not be aware.
There is some indication that you will conduct secret but very ardent and passionate love affairs.
You have the inborn disposition to assist others and in this connection, if you were to engage yourself in therapeutic activities, you would be successful.
Olen todellakin luonto/eräihminen, työskentelen lain parissa ja minua kiinnostaa filosofia ja ja ihmismieli. Rakkaussuhteissa olen ollut liiankin jääräpäinen enkä on ole aina pystynyt hyväksymään sitä että minua ei rakastetakaan.
Mikä tuo YOD tai Jumalan sormi -kuvio on? Siitä tuntuu olevan netissä kauhean huonosti tietoa, mutta omalta kartaltani löytyy sellainen.
Ex-kaveri myös pettäjä kaksonen.[/quote]
Exmies, sarjapettäjä, oli myös kaksonen! [/quote]
Mun eksä on kans kaksonen ja petti mua sekä eksäänsä ja just kuulin että nykyistäkin on jo ehtinyt pettää .. taitaa olla kaksosilla veressä[/quote]
Alkaa näyttämään että kaksois-miehillä loppuu kohta vienti baareissa.
Ymmärrän niin kaksosmiestä. Itse olen lojaali jos sitoudun, mutta siihen asti mennään tukka putkella. Muuten pitää huomauttaa että jokainen merkki on hyvä ja ihana kun sitä toteuttaa henkisesti pitkälle päässyt ihminen, ja päinvastoin.
Kaikilla teillä on se kaksonen siellä syntymäkartalla jossain ja jotenkin edustettuna, usealla planeettoja kaksosissa tai muuten edustettuna, jotta turhaa projisointia tämä kaksosviha.
Niin nouseva jabal kuin myös laskeva negal, ne kaikki perustuvat eetteripyörteisiin.
Kuten koko universumi, sekin perustuu eetteripyörteisiin.
Paras yhdistelmä miehelle on aurinkoleijona, kuukalat ja nouseva kauris! Itsevarmuus ja romanttisuus, tunteellisuus, käytännöllisyys ja luotettavuus samassa paketissa. :)
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla teillä on se kaksonen siellä syntymäkartalla jossain ja jotenkin edustettuna, usealla planeettoja kaksosissa tai muuten edustettuna, jotta turhaa projisointia tämä kaksosviha.
Itselläni on kaksosissa vain asteroidi Chiron. Ilman merkit ovat aivan aliedustettuina kartallani, ehkä sen takia en osaakaan ottaa mitään kovin kevyesti...
Jaa-a, kumpi on järjenjättiläinen ja kumpi ei.
Itse et osaa edes lukea, etkä ymmärrä lukemaasi.
Tuo oli esimerkkinä aurinkovaaka/kuuleijona yhdistelmästä, tiedän astrologiasta "vähän" enemmän kuin yhden kuuleijona esimerkin.