Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12684)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähänpä puhutte vesimiehistä. Millaisia he ovat? Mukavia vai inhottavia? Toinen, jota aika vähän näkyy on jousimies.
Vesimiehet on hippimäisiä maailmanrauhan jauhajia ja jousimiehet tutkivat maailmaa matkustelemalla, ovat äänekkäitä ja (muka)hauskoja. Vesimies ja jousimies ovat hyvä pari.
Totta
Oon aurinkomerkiltä rapu, nouseva vaaka ja kuu kaksonen ainakin. Mitenhän tällainen yhdistelmä käyttäytyy? :D
Ravuista pysyn kaukana, varsikin jos nouseva vaaka ja kuu kaksonen. Mutta jos joku haluaa tulla petetyksi niin nämä merkit täyttävä on mitä oivallisin kaveri.
skorppionista ja ravuista huonoja kokemuksia.
Vierailija kirjoitti:
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Olen ilkeä ihminen, mutta mulle tuli ensimmäisenä mieleen tosta sun mielipiteestäsi vaaka ihmisiin, että et ole todellakaan tavannut mun isääni. Tiedän että tää kuulostaa kauheelta haukkua omaa isäänsä, mutta häneen ei päde mikään vaa'an horoskooppimerkissä. Tietysti hän on ainoa vaaka ihminen jonka tunnen, joten en tietenkään väitä, etteikö olisi juuri tuollaisia vaakoja jota kuvailit.
pahin on rapu - kiero valehtelija
Vierailija kirjoitti:
pahin on rapu - kiero valehtelija
Ravut osaavat salailla asioita suojelunhalunsa vuoksi. Kiero valehtelija? En nyt menisi noin sanomaan.
Vierailija kirjoitti:
skorppionista ja ravuista huonoja kokemuksia.
Mitähän huonoja kokemuksia?
Vierailija kirjoitti:
Oon aurinkomerkiltä rapu, nouseva vaaka ja kuu kaksonen ainakin. Mitenhän tällainen yhdistelmä käyttäytyy? :D
Rapu on salaileva, rakkaitaan ja rahojaan suojeleva, jolla on kova kuori suojana herkkää sisintä. Yleensä ravut ovat se perhekeskeisin merkki ja pitävät lapsista. Samaten ovat yleensä hyviä kokkaamaan ja tienaamaan rahaa. Nouseva vaaka on mukava ja miellyttävä henkilö, josta moni pitää. Sinulla on hurmaava hymy ja rauhoitat tilanteen kuin tilnteen. Ihmissuhteet eivät ole vahvuutesi ja sinulla voi olla ollut ongelmia suhderintamalla. Kaikesta huolimatta etsit onnellista parisuhdetta koko elämäsi ajan ja se on sinun tavoitteesi. Kuukaksonen on puhelias, sosiaalinen ja menossa joka suuntaan. Kuukaksoset ovat ristiriidassa rauhallisen kotia rakastavan ravun kanssa mutta kaksoset ja vaaka ovat ilmamerkkeinä toistensa parhaat kaverit. Kuukaksosena et viihdy yksin, koska olet seurallinen ja älyllinen, joten kaipaat sosiaalista seuraa. Sinulla voi olla vaikeuksia viihtyä kauaa samassa paikassa, koska muutoksen ja vaihtelun kaipuusi ovat suuria.
Vierailija kirjoitti:
Osaatteko sanoa mitään aurinkoleijonasta ja nousevasta neitsyestä?
Leijona on tulimerkkinä mahtaileva, huomionhakuinen, suurisydäminen ja suurten estraadien ihminen. Rakastuessaan leijona palvoo rakastaan, on hänestä ylpeää ja lahjoo rakkauden kohdetta MUTTA rakkaan ei tule olla korkeammalla tasolla ja hänen on annettava leijonalle kaksin kerroin takaisin sama huomio ja lahjonta mitä leijona antaa rakkaalleen. Kritiikki ja huomiota jättäminen ovat näin suurelle merkille pahinta myrkkyä. Leijonat ovat rohkeita, itsekkäitä, suurieleisiä, loistokkaita ja lämminsydämisiä. Leijona on suurieleinen ja luova omalla tavallaan, joten hän rakastaa loistaa kaikessa mihin ryhtyy.
Nouseva neitsyt on tarkkaavainen, analyyttinen ja saatat vaikuttaa hermostuneelta. Muut näkevät sinut pidättyväisenä. Neitsyt ja leijona ovat kaksi erilaista merkkiä - maa- ja tulimerkki, joten voit tuntea olosi joskus hämmentyneeksi. Kuitenkin nousumerkki neitsyt kertoo siitä miten toiset ihmiset näkevät sinut ja aurinkomerkki leijona on se, joka itse koet olevasi. Sinun kannattaa hyödyntää molempien merkkien hyviä puolia, mutta kartallasi on varmasti muidenkin merkkien vaikutus, mutta en pysty kertomaan niistä enempää.
Entäs jousimies, nousevana merkkinä leijona, kuu kaloissa?
Muistelen etäisesti jonkun horoskopistin kertoneen, että mulla on venus skorpionissa. Kaikki suhteet ovat menneet pieleen ja olen erittäin kaksijakoinen kun romantiikasta on kyse. En satuta siis toista, mutta en pysty käsittelemään tunteitani ja palava tunne voi sammua hetkessä lopullisesti.
Olen aurinkovaaka ja nouseva kaksonen ja olen aina ihaillut leijonien valovoimaa ja itsevarmuutta. Jäyhien maamerkkien, varsinkin härkien, kanssa on vaikeuksia tulla välillä toimeen. Erityisesti työpaikoilla olisi mukava, jos jossain asioissa voisi joskus joustaakin...
Laittakaahan linkkiä, mistä sivustolta saan tietää nousevan merkkini ja kuumerkkini. Tarviiko tietää muutakin kuin tarkka kellonaika?
Vierailija kirjoitti:
Laittakaahan linkkiä, mistä sivustolta saan tietää nousevan merkkini ja kuumerkkini. Tarviiko tietää muutakin kuin tarkka kellonaika?
Veikkaan että astro. fi. Myös sellainen kuin celestar.
Vierailija kirjoitti:
Moderaattorilla hiertää housuissa, kun ei saa kritiikkiä esittää?
Kritiikille voit avata oman ketjun, ja kritisoida siinä oikein sydämen kyllyydestä.
Tähän on jo noin miljoona ihmistä esittäneet "kritiikkiä", ei kenellekään kiinnosta sun "kritiikit", eikä niissä ole mitään uutta, joten ne menee poistoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että astro. fi. Myös sellainen kuin celestar.
Astro.com on paras.
Vierailija kirjoitti:
http://www.new-astrology.com/natal-chart.php
Kokeile tätä
Vierailija kirjoitti:
Cafe astrology myös hyvä (englanniksi). Syntymäkaupunki pitää tietää. :)
Vierailija kirjoitti:
Entäs jousimies, nousevana merkkinä leijona, kuu kaloissa?
Muistelen etäisesti jonkun horoskopistin kertoneen, että mulla on venus skorpionissa. Kaikki suhteet ovat menneet pieleen ja olen erittäin kaksijakoinen kun romantiikasta on kyse. En satuta siis toista, mutta en pysty käsittelemään tunteitani ja palava tunne voi sammua hetkessä lopullisesti.
Kuukala on lempeä, empaattinen ja rakastava sekä intuitiivinen ja todella herkkä. Jousimies on hauskuutteleva seikkailija. Jousimies on itsenäinen, optimistinen, suurella vapaudenkaipuulla varustettu aito seikkailijaluonne. Nouseva leijona on ilmeikäs, vahva ja vetovoimainen - voit olla voimakastahtoinen ja puhelias. Pidät esilläolemisesta ja tiedostat olevasi hyvännäköinen ja vetävä. Venus skorpionissa kertoo sinun olevan salaperäinen tunteissasi, olet intohimoinen ja mustasukkainen. Rakkaus saattaa olla sinulle verrattavissa elämän ja kuoleman kokemuksena. Sanoit olevasi kaksijakoinen romantiikassa ja se johtuu seikkailuja etsivästä jousimiehestä ja se ettet satuta toista juurtaa juurensa kuukaloista.
Osaatteko sanoa mitään aurinkoleijonasta ja nousevasta neitsyestä?