Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12684)
Vierailija kirjoitti:
Jokaiselta aikuiselta joka uskoo horoskooppeihin pitäisi ottaa äänioikeus pois.
Ja jokainen huomionkipeä minäminäminä, joka jankuttaa tätä SAMAA JANKUTUSTA loputtomiin jossain itseään kiinnostamattomassa ketjussa (kummallista kun täytyy kuitenkin vaan ängetä tänne??????), pitäisi viedä hoitoon. Auttaisko sua kuitenkin ensi alkuun joku sopiva lääkitys?
Vierailija kirjoitti:
Sinkkuelämää -sarjan naisten horoskoopit (mielestäni):
Carrie - vaaka
Samantha - leijona
Miranda - kauris
Charlotte - härkä
Tuolla on analysoitu aika pitkään että mitä he voisivat olla
https://www.thetalko.com/heres-which-out-of-the-4-main-sex-in-the-city-…
Vierailija kirjoitti:
Osaako joku sanoa jotain tästä kombosta: aurinko neitsyessä, kuu vesimiehesdä, merkurius kaksosessa, mars leijonassa. Muuta en muista :/
Miksi vinosuu? :) Aurinkoneitsyenä olet pikkutarkka, kriittinen, hienostunut, analysoiva ja käytännöllinen. Kuu vesimiehessä kertoo, että olet arvoiltasi liberaali ja humaani - olet eläinrakas ja ihmisystävällinen. Olet boheemi värikkään mielikuvituksen ja vahvan energisen luovuuden ansiosta. Merkurius kaksosessa merkitsee, että olet nopea, tiedonhaluinen ja pidät kaikenlaisesta kommunikoinnista. Mars leijonassa puolestaa kertoo aktiivisesta eläjästä, odotat ja kaipaat tunnustusta sekä ylistystä saavutuksistasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaako joku sanoa jotain tästä kombosta: aurinko neitsyessä, kuu vesimiehesdä, merkurius kaksosessa, mars leijonassa. Muuta en muista :/
Miksi vinosuu? :) Aurinkoneitsyenä olet pikkutarkka, kriittinen, hienostunut, analysoiva ja käytännöllinen. Kuu vesimiehessä kertoo, että olet arvoiltasi liberaali ja humaani - olet eläinrakas ja ihmisystävällinen. Olet boheemi värikkään mielikuvituksen ja vahvan energisen luovuuden ansiosta. Merkurius kaksosessa merkitsee, että olet nopea, tiedonhaluinen ja pidät kaikenlaisesta kommunikoinnista. Mars leijonassa puolestaa kertoo aktiivisesta eläjästä, odotat ja kaipaat tunnustusta sekä ylistystä saavutuksistasi.
Kiitos! Olipa osuva kuvaus. Käytännöllinen en ole kyllä yhtään, enkä pikkutarkka. Kaikki muu osui täydellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oinailla on iso m.una, ainakin kolmella on ollut. Ja siis tarkoitan todella isoa. Eli kulkee ihan käsi kädessä oinaan suuren egon kanssa. Eivät ole mitään hempeilijöitä, vaan rajuja otteita. Eli siis ihan hyviä sängyssä. Mutta miinuspuoli: se on sitten sitä perinteistä p.a.nemista, ei kovin kokeilunhaluisia. T. Skorpioni-nainen
Oinas-mies ei ole siinä tapauksessa minua varten. Ajatus panemisesta ja rajuudesta ei kuulosta hyvältä. Ajan ja paikan pitää olla sopivat, jotta voin rakastella oikean miehen kanssa mutta miehen tulee olla hellä ja rakastava. Haluan katsella toista silmiin ja pitää kädestä, edetä hitaasti suudellen enkä panna. Minkä merkin mies sopii kuvaukseen?
Rapu! Ehkä myös härkä.
Rapu on valintani siinä tapauksessa. Kahdella ystävällä on härkä-miehenä ja ovat todella seksuaalisia. Härkä-miehistä ei ole hyviä kokemuksia, jotenkin ovat kooltaan liian kookkaita ja pitkiä ym. Jotenkin sellaisia jässikkä-sonneja. Viimeisin minuun ihastunut mies oli aurinkomerkiltään härkä, mutta hänen kartallaan oli vahva vaikutus jousimiestä, leijonaa ja kaksosta - oli todella ilkeä ja suorasukainen. Rapu-mies vaikuttaa kilteimmältä ja lempeältä.
Rapu siis. Itse olen ollut härkämiehiin tyytyväinen, mutta kokemukseni rapumiehestä on ehkä juuri sellainen stereotyyppinen herkistelijä: saattoi yhtäkkiä todeta, että "ei ole sellainen fiilis" ja mielummin tuijotella ikkunasta ulos kuin sekstailla :D Oli myös todella huomaavainen, koko ajan kyseli, onko kaikki nyt hyvin, mitä haluaisin, voisiko hän tehdä hyväkseni jotain. Siis sängyssä ja sen ulkopuolella :D Ei ollut huono mies, mutta lopulta pidin jotenkin hieman harhaisena ja emotionaalisesti turhan kompleksisena ja vaihdoin härkään :D
Mikä olet merkiltäsi? Hehe! Kuulostaa ihanalta herkistelijältä ja juuri siltä mitä tarvitsen ja etsin. Kokemusta ei ole mutta käsittääkseni rapu on salaileva erityisesti haluaa suojella rakastaan. Toinen asia ravuista on, että ovat intuitiivisia ja huomaavaisia, joten yksi väärä sana tai katse saattaa muuttaa ravun olon ja mielen toiseen. Ravuilla on kova kuori mutta ovat lempeitä ja rakastavia sisältä kunhan vaan saat luottamuksen luotua. Onhan ne herkkiä ja suuttuvat pienestä, josta sitten piiloutuvat kuoreensa.
Kuulostaa tutulta. Olen tapaillut vähän aikaa rapu-miestä ja ihastunut häneen sydänjuuriani myöten. Meillä on erilaiset tulevaisuudenhaaveet, joten pelkään menettäväni hänet. Toivoisin saavani elää hänen tai hänenkaltaisensa miehen kanssa loppuelämäni. t. härkänainen
Miten tulevaisuudenhaaveet eroavat teidän kesken? Haluaako toinen perheen ja lapsia ja toinen ei? En voi kuvitella olevani kenenkään muun kuin perinteisen ja rakastavan rapu-miehen kanssa.
Toisella on jo lapset tehty ja isoja. Toinen vasta haaveilee perustavansa perheen. t. härkänainen
Kummalla on lapset tehty ja kumpi haaveilee?
Naisella on lapset tehty ja mies vasta haaveilee. Iällä ollaan jo molemmat. t. härkänainen
Aavistelin asian olevan kuten kerroit. Rapu ei ole suora eikä nopea päätöksissään ellei ole aidosti varma tunteistaan ja tunne oloaan hyväksi rakkaansa seurassa - sen jälkeen voi kuvitella perustavansa perheen.
Juuri tuollaiseen aidosti tunteistaan varmaan ja harkitsevaan mieheen haluaisin sitoutua, mutta onkohan vain viisainta unohtaa tämä mies, koska itse en enää halua enkä voi saada lisää lapsia. Tosin mies on toistaiseksi ollut tyytyväinen tähän, mutta voi olla, ettei se riitä hänelle loppuelämäksi. Tiedän, että oman lapsen kaipuu on kova. t. härkänainen
Horoskooppimerkkien ohitse sanon, että mies on se kenet haluat ja olette ne toisillenne luodut, niin keskustele miehen kanssa asioista ennen kuin teet liian nopeita päätöksiä. Niinhän se vaan on että vaikka kumppani olisi kuinka rakas niin ainoa kenet voit muuttaa olet sinä itse. Puhu miehen kanssa ja jos miehelle riittää sinun aikuiset lapset niin pidä miehestä kiinni. Oletko varma ettet voi saada tai hankkia lapsia? Haluaisitko sinä vielä lapsen tämän miehen kanssa?
Jos olisin 10 vuotta nuorempi, niin voisin harkita vielä yhden lapsen tekemistä tämän miehen kanssa, mutta nykyisessä elämäntilanteessa (työkuviot) ja tämän ikäisenä en enää pysty, enkä halua, enkä jaksa aloittaa alusta. Omat lapseni ovat kouluikäisiä, joten siinä on pieni mahdollisuus, jos se riittäisi miehelle. Pitää puhua ensin miehen kanssa perinpohjaisesti ja jos hän tuntee yhtä voimakkaasti minua kohtaan, niin ehkä sen jälkeen uskallan esitellä lapseni hänelle. t. härkänainen
Vierailija kirjoitti:
Tässä keskustelussa ei ole päätä eikä häntää kun jokainen luokittelee oman horoskoopin parhaaksi.. ja huonoin on joku yks huono esimerkki jostain yhdestä tuntemastaan ihmisestä. Jo äänestystulos kertoo että omaa merkkiä äänestetty, kaikki on 1-2 pros sisällä toisustaan.
En viitsi enää edes avata tätä ketjua
Itse äänestin Kaurista ja olen kalat. Kauriista olen löytänyt uuden hyvän puolen lähivuosina, kun niihin olen enemmän tutustunut. En nyt lähde sanomaan mikä olis huonoin.. Kaikkia meitä vatipäitä maailmaan tarvitaan.
Kallistun silti siihen, että en usko koko läpinään. Oikeasti horoskoopit ovat tehty ympäripyöreiksi ihan viihdetarkoituksella. Mut voi vakuuttaa tieteellisellä tutkimuksella, jos haluaa mun uskovan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paras kaverini on vaaka ja miehensä härkä. He ovat tosi rakastuneita ja pysyttelee kyllä varsinkin näin talvella aika tiukasti siellä silkkilakanoissaan tyynyjensä, kaakaonsa ja kynttilöidensä keskellä. Omasta mielestä niiden meininki on todella Venusmaista, jos näin voi sanoa :D
Tuollaisia nuo kaksi merkkiä juuri on (parhaimmillaan) yhdessä.
Ja molemmat rakastaa taiteita, itselläni on suvussa paljon härkiä ja vaakoja, osa on moninkertaisia, ne tykkää välillä vaan maalata yhdessä ja kuunnella musiikkia samalla. Yhdessä ne käy myös taidenäyttelyissä.
Jotenkin niiden hyvät puolet korostuu yhdessä, ja ne pääsee toteuttamaan sitä venusta yhdessä.
Entäs kaksonen ja neitsyt, joita molempia hallitsee Merkurius (ja taitavat olla muuttuvia merkkejä myös)? Tulevatko toimeen? Ainakin molemmat ovat älyllisiä merkkejä.
Oinas ja skorpioni ovat myös molemmat Marsin vallassa. Toimiiko näiden kahden kemia?
Todellakin toimii. Tylsää ei tule.
Juu. Pelkkiä ongelmia ja riitoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä keskustelussa ei ole päätä eikä häntää kun jokainen luokittelee oman horoskoopin parhaaksi.. ja huonoin on joku yks huono esimerkki jostain yhdestä tuntemastaan ihmisestä. Jo äänestystulos kertoo että omaa merkkiä äänestetty, kaikki on 1-2 pros sisällä toisustaan.
En viitsi enää edes avata tätä ketjua
Itse äänestin Kaurista ja olen kalat. Kauriista olen löytänyt uuden hyvän puolen lähivuosina, kun niihin olen enemmän tutustunut. En nyt lähde sanomaan mikä olis huonoin.. Kaikkia meitä vatipäitä maailmaan tarvitaan.
Kallistun silti siihen, että en usko koko läpinään. Oikeasti horoskoopit ovat tehty ympäripyöreiksi ihan viihdetarkoituksella. Mut voi vakuuttaa tieteellisellä tutkimuksella, jos haluaa mun uskovan..
Sama täällä. Äänestin leijonaa ja olen itse vaaka.
Oli kyllä aika vaikea valita, ja täytyy myöntää, etten tiedä juuri mitään vuoden alkupuoliskon horoskooppimerkeistä. Kauris vaikuttaa kyllä todella miellyttävältä merkiltä tämän ketjun perusteella.
En ymmärrä näistä tarkoituksista mitään, joten haluaako joku viisaampi avata mulle horoskooppiani? :D Eli testin mukaan olen:
Skorpioni
Nouseva kaksonen
Kuu kaksonen
Merkurius jousimies
Venus jousimies
Mars rapu
Jupiter vaaka
Saturnus vesimies
Uranus kauris
Neptunus kauris
Pluto skorpioni
Skorppari kirjoitti:
En ymmärrä näistä tarkoituksista mitään, joten haluaako joku viisaampi avata mulle horoskooppiani? :D Eli testin mukaan olen:
Skorpioni: Aurinkoskorpioni? Olet henkisesti vahva ja sinulta ei uutu tahdonvoimaa. Olet mystinen, henkinen, epäilevä, laskelmoiva, intohimoinen ja älyllinen.
Nouseva kaksonen: Olet utelias ympäröivää maailmaa ja ihmisiä kohtaan. Nautit hyvistä keskusteluista ja väittelyistä. Suhteessa tarvitse tilaa ja omaa aikaa. Olet myös puhelias etkä kovin tunteellinen.
Kuu kaksonen: Sosiaalinen, älykäs, viihdyt seurassa kuin olet yksin ja pidät jatkuvista muutoksista.
Merkurius jousimies: Olet sanoissasi suora mutta tahdot ihmisille hyvää.
Venus jousimies: Olet vapaudenkaipuinen, avomielinen ja huumorintajuinen ihminen, joka on aktiivinen ja heittäytyy kaikkeen täysillä.
Mars rapu: Olet tunteellinen, hitaanpuoleinen, et ole kilpailuhenkinen ja tunteet vaikuttavat päätöksiisi.
Jupiter vaaka: Kehityt suhteiden kautta ja parisuhteisiin suhtaudut positiivisesti, mutta sinun voi olla vaikea päästä eroon ajatuksesta, että jossain voisi olla parempi kumppani. Suhteessa saatat olla usein hermostunut.
Saturnus vesimies: Vesimiehen vaikutuksen näkee eniten käytöksessäsi muita ihmisiä kohtaan. Olet kohtelias ja hyvätapainen. Luultavasti tulet hyvin toimeen korkeamman auktoriteetin ja työnantajien kanssa.
Uranus kauris: Tämä aspekti tekee sinusta kylmän, vastustat vakiintuneita tapoja ja auktoriteettejä. Olet järjestelmällinen työssäsi ja haluaisit uudistaa lait. Haluaisit, että nykyisessä yhteiskunnassamme tehtäisiin radikaaleja muutoksia.
Neptunus kauris: Tämä aspekti puolestaan tekee sinusta perinteikkään. Sinulla on tavoitteita ja hyvän keksittymiskyvyn. Saatat kärsiä epäonnistumisen pelosta. Saatat hairahtaa pahalle tielle ja muiden hyväksikäyttöön saavuttaaksesi jotain ääretöntä, mutta teet kuitenkin kaikkesi välttääksesi kaidan tien.
Pluto skorpioni
: Olet intensiivinen, seksuaalinen ja syvällinen. Pluton merkitys kertoo voimasta, vallasta, uudestisyntymisestä ja manipuloinnista.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä toista merkkiä, josta yhtä visusti pysyn kaukana kuin skorpioni.
Täydellisen itsekeskeskeinen, kylmä ja tuhoava.
Huom: saattaa kyllä hymyillä ja vaikuttaa viehättävältä. Mutta vain niin kauan, kuin olet hänen kanssaan samaa mieltä, ihailet hänen tekemisiään ja sinusta on hyötyä hänelle.
Älä kysy, kyseenalaista ja varsinkaan menesty skorpionia paremmin.Skorpioni haluaa olla huomion keskipisteenä, vallassa, auktoriteetti ja kadehdittu.
Hän kerää ympärilleen hovin reppanoista. Skorpioni on Monni, hovi Pilli ja Pulla.Jos haluat, voit huvitella imartelemalla Skorpionia. Hän on niin itserakas, että paksuinkin mairittelu menee läpi.
Jos haluat nauraa Skorpionin töppäilylle, varmista että teet sen panssarilasin takaa.
Sen jälkeen vaihda nimeä ja asuinpaikkaa ja hanki lähestymiskielto.
säälittää sun takia jos oikeesti kaikki sun tuntemat skorpionit on tollasia. ite voin sanoo ettei oikeesti ykskää näist väitteistä sovi muhun, ei vitussa. lisäks mun kaveri on myös skorpioni ja ollaa molemmat sellasii et ei oikeesti vihata mitää yhtä paljon ku huomion keskipisteenä olemista, hirveintä syntymäpäivät ja esitelmät. en vois kuvitella itteäni nimenomaa missää johtavassa asemassa ja jos jaksaisin kirjottaa nii voisin pätee joka ikiseen väitteeseen minkä oot toho laittanu mut ihan sama. saanko kysyy mikä sun merkki on?
Olen neitsytnainen ja parhaiten miehistä synkkaa neitsyiden ja skorpionien kanssa.
Neitsytmiehissä viehättää äly, skorpionissa intohimo. Oinaat on liian pinnallisia ja mahtailevia, härät epäluotettavia, samoin vesimiehet. Vaa' at ja leijonat on vähän törkimyksiä. Muista ei ole kokemusta.
Kaksonen petti nuorempana. Naimisissa vaa'an kanssa ja hyvin mennyt. Ite olen oinas.
Kotka ja lohikäärme.. varsinkin se korppikotka.
Vierailija kirjoitti:
Skorppari kirjoitti:
Skorpioni: Aurinkoskorpioni? Olet henkisesti vahva ja sinulta ei uutu tahdonvoimaa. Olet mystinen, henkinen, epäilevä, laskelmoiva, intohimoinen ja älyllinen.
Nouseva kaksonen: Olet utelias ympäröivää maailmaa ja ihmisiä kohtaan. Nautit hyvistä keskusteluista ja väittelyistä. Suhteessa tarvitse tilaa ja omaa aikaa. Olet myös puhelias etkä kovin tunteellinen.
Kuu kaksonen: Sosiaalinen, älykäs, viihdyt seurassa kuin olet yksin ja pidät jatkuvista muutoksista.
Merkurius jousimies: Olet sanoissasi suora mutta tahdot ihmisille hyvää.
Venus jousimies: Olet vapaudenkaipuinen, avomielinen ja huumorintajuinen ihminen, joka on aktiivinen ja heittäytyy kaikkeen täysillä.
Mars rapu: Olet tunteellinen, hitaanpuoleinen, et ole kilpailuhenkinen ja tunteet vaikuttavat päätöksiisi.
Jupiter vaaka: Kehityt suhteiden kautta ja parisuhteisiin suhtaudut positiivisesti, mutta sinun voi olla vaikea päästä eroon ajatuksesta, että jossain voisi olla parempi kumppani. Suhteessa saatat olla usein hermostunut.
Saturnus vesimies: Vesimiehen vaikutuksen näkee eniten käytöksessäsi muita ihmisiä kohtaan. Olet kohtelias ja hyvätapainen. Luultavasti tulet hyvin toimeen korkeamman auktoriteetin ja työnantajien kanssa.
Uranus kauris: Tämä aspekti tekee sinusta kylmän, vastustat vakiintuneita tapoja ja auktoriteettejä. Olet järjestelmällinen työssäsi ja haluaisit uudistaa lait. Haluaisit, että nykyisessä yhteiskunnassamme tehtäisiin radikaaleja muutoksia.
Neptunus kauris: Tämä aspekti puolestaan tekee sinusta perinteikkään. Sinulla on tavoitteita ja hyvän keksittymiskyvyn. Saatat kärsiä epäonnistumisen pelosta. Saatat hairahtaa pahalle tielle ja muiden hyväksikäyttöön saavuttaaksesi jotain ääretöntä, mutta teet kuitenkin kaikkesi välttääksesi kaidan tien.
Pluto skorpioni: Olet intensiivinen, seksuaalinen ja syvällinen. Pluton merkitys kertoo voimasta, vallasta, uudestisyntymisestä ja manipuloinnista.
Kiitos vastauksesta, näitä on hauska lukea. En aiemmin edes tiennyt näistä nousevista yms. merkeistä :D
Kauris on luotettavin, kaksonen häilyväisin.
Vähänpä puhutte vesimiehistä. Millaisia he ovat? Mukavia vai inhottavia? Toinen, jota aika vähän näkyy on jousimies.
Vierailija kirjoitti:
Vähänpä puhutte vesimiehistä. Millaisia he ovat? Mukavia vai inhottavia? Toinen, jota aika vähän näkyy on jousimies.
Vesimiehet ovat mukavia yleensä, välillä omissa maailmoissaan viihtyviä. Välillä sosiaalisia, välillä yksin viihtyviä,ilmamerkkejä : voisi kuvata sanoilla sosiaalinen erakko kuten myös jousimiehiä voi kuvata samalla kahdella sanalla. Jousimiehet ovat tulimerkkejä, ilmaisevat itseään voimakkaammin kuin vesimiehet. Yhteistä näille kahdelle merkille on oman tien kulkeminen.
Vierailija kirjoitti:
Vesimiehet on hippimäisiä maailmanrauhan jauhajia ja jousimiehet tutkivat maailmaa matkustelemalla, ovat äänekkäitä ja (muka)hauskoja. Vesimies ja jousimies ovat hyvä pari.
Kaksonen ja neitsyt on toimiva pari. Superälykkäitä ja hyviä kommunikoimaan.