Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12683)

Vierailija
12301/12683 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

juu vaaka on varmaan paras merkki, onhan V. Putin syntynyt myös vaakan merkeissä.

Onkohan sellaista horoskooppimerkkiä, jossa ei olis syntyny hullua diktaattoria tai muuta massamurhaajaa?

Vierailija
12302/12683 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

juu vaaka on varmaan paras merkki, onhan V. Putin syntynyt myös vaakan merkeissä.

Onkohan sellaista horoskooppimerkkiä, jossa ei olis syntyny hullua diktaattoria tai muuta massamurhaajaa?

Juuri näin, ei ole. Näitä listoja löytyy tehtynä. Äärimmäiset rikolliset kun käy läpi jakautuvat hyvin tasaisesti kaikille merkeille. Pientä eroa toki on. (Juu ei ole skorpioni kärjessä vaan tasan keskivaiheilla).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12303/12683 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nämä aurinkomerkkien vertailut oikein toimi, miettikää nyt, Kaksosia ovat esim. Marilyn Monroe ja Riikka Purra. Täysin eri planeetoilta...

Vierailija
12304/12683 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nämä aurinkomerkkien vertailut oikein toimi, miettikää nyt, Kaksosia ovat esim. Marilyn Monroe ja Riikka Purra. Täysin eri planeetoilta...

Horoskoopeista yleisesti ottaen osuvin tulkinta, joka on tullut vastaan, on ollut japanilainen charanavi-horoskooppi. Se perustuu kiinalaisen astrologian päivämerkkiin. Voi tietysti olla sattumaakin, mutta on näitä ihan hauska tutkia. Purran päivämerkki on metalli-härkä, charanavissa sädehtivä kauris. Monroen metalli-kukko, charanavi herkkätunteinen leijona. 

Olen aurinkoKaksoset, kiinalaiselta vesi-Koira (päivämerkki??), Käskevä Leijona. Mikä lie yhteisvaikutus.

Vierailija
12305/12683 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta kokemuksesta (oon jousimies nainen) parhaita on:

Ystävänä: kalat miehet (huumori, syvälliset keskustelut), oinas naiset (rentous, elämäntyyli, luotettavuus), vesimies miehet (pitkään kestävät ystävyydet, syvälliset keskustelut, olemisen helppous) ja neitsyt miehet (syvällisyys, luotettavuus).

Rakkaus mielessä: kaksos miehet (eloisuus, keveys, hellyys, omat intohimon kohteet, luotettavuus, huumorintaju)

Pahimmat:

Rapu naiset (puhuu vain itsestään, puhuvat pahaa muista), skorpioni miehet (epäluotettavuus, jatkuva draamailu), skorpioni naiset (puhuvat kaikista pahaa, varmaan minustakin siis, draamailu), leijona miehet (pöyhkeileviä, pettäjiä).

Ja toki ymmärrän ettei päde kaikkiin, nämä ovat vain oman elämän varrella vastaan tulleita yksilöitä. :)

Vierailija
12306/12683 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksonen on paras merkki. Herkkä huolehtiva. Kuuluisia kaksosia Angelina Jolie,Mannerheim,Marilyn,Pp Petelius ym.

Vierailija
12307/12683 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse kaksonen ja diagnosoitu ADHD. Olen kyseisen horoskoopin stereotyyppi.

Vierailija
12308/12683 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Horoskoopeista yleisesti ottaen osuvin tulkinta, joka on tullut vastaan, on ollut japanilainen charanavi-horoskooppi. Se perustuu kiinalaisen astrologian päivämerkkiin. Voi tietysti olla sattumaakin, mutta on näitä ihan hauska tutkia. Purran päivämerkki on metalli-härkä, charanavissa sädehtivä kauris. Monroen metalli-kukko, charanavi herkkätunteinen leijona. 

Olen aurinkoKaksoset, kiinalaiselta vesi-Koira (päivämerkki??), Käskevä Leijona. Mikä lie yhteisvaikutus.

Vesi-koira olisi Vapautta kaipaava pantteri. Puu-jänis on Käskevä leijona. Päivämerkin saa laskettua, kun etsii Googlella "neljän pilarin laskin". 

Vierailija
12309/12683 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kaksosia ihaileva skorpioni. Niin magneettisia ja eläviä. Suosikkityyppejäni on Sanni. Kaksonen ihan parhaimmillaan. Suosikkinäyttelijäni on usein kaksosia.

Vierailija
12310/12683 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vesi-koira olisi Vapautta kaipaava pantteri. Puu-jänis on Käskevä leijona. Päivämerkin saa laskettua, k

Oinas-mieheni on myös Käskevä Leijona, onko hänenkin päivämerkki sitten puu-jänis?

Pupuillaan kyllä mielellään yhdessä :D

Vierailija
12311/12683 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös Härkä, ja parhaiten olen toimeen tullut muiden härkien, neitsyiden ja kauriiden kanssa, liekö vaikuttaa, että kaikki ovat maa-merkkejä.

Skorpionien ja leijonien kanssa taas tulee aina jotain skismaa. 

Vierailija
12312/12683 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näätä ja leppäkerttu.

Vierailija
12313/12683 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voudit jotka tappavat Suomalaiset raskaan työn raatajat

Vierailija
12314/12683 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riikka leikkaa ihanasti

Noussi päähän valta

Vierailija
12315/12683 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksonen on paras merkki. Herkkä huolehtiva. Kuuluisia kaksosia Angelina Jolie,Mannerheim,Marilyn,Pp Petelius ym.

Kaksonen pitää maksimissaan huolen lähinnä itsestään. 

Vierailija
12316/12683 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksisarvinen. Se on niin pöljä.

Vierailija
12317/12683 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras on SKORPIONI, jotka ovat kaikki olleet syvällisiä ja kilttejä, joita tunnen sekä myös hyvin vetovoimaisia jollain mystisellä tavalla.

Huonoin merkki on OINAS. Oinas voi olla hyvin itsepäinen ja jäädä jääräpäisesti puskemaan seinää. Tuntemani oinaat ovat myös olleet varsinaisia pilkunnussijoita.

Terv. Jousimies

Vierailija
12318/12683 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelkkä horoskooppimerkki vielä mitään paljoa kerro. Nouseva merkki ja missä merkissä Kuu,Venus, Merkurius ja Mars ovat, vaikuttaa paljon. 

Vierailija
12319/12683 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarvipäistä Härkä on oikea jääräpää. Oinas on pässinpää ja Kauris on rahoistaan tarkka pihi ja kankea jäärä.

Vierailija
12320/12683 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pelkkä horoskooppimerkki vielä mitään paljoa kerro. Nouseva merkki ja missä merkissä Kuu,Venus, Merkurius ja Mars ovat, vaikuttaa paljon. 

Onko mars härkä minkälainen? Hidas ja itsepäinen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi