Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12684)
Saanko analyysia miehestä kaikki seuraavat merkit härässä aurinko, kuu, venus ja merkurius. Millainen tyyppi?
Vierailija kirjoitti:
Olen kauris ja jatkuvasti toitotetaan että kauriille parhaimmat merkit ovat härkä ja neitsyt. No enpä ole yhteistä säveltä näiden merkkien kanssaan koskaan löytänyt. Parhaimmat kaverit ovat jousimies ja vesimies. Aviomieskin on vesimies.
Outoja ovat olleet kalat, härkä, neitsyt, toiset kauriit ja ravut.
Ex-miehet molemmat skorpioneja.
Mun miesystävä on Kauris ja minä Neitsyt ja hyvin toimii. Exä oli Kauris myös, mutta hän taas oli aivan liian rationaalinen ihminen minulle, kun olen hyvin herkkä ja tunteellinen ihminen. Mitä tarkoitat oudolla, kiinnostaa 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kauris ja jatkuvasti toitotetaan että kauriille parhaimmat merkit ovat härkä ja neitsyt. No enpä ole yhteistä säveltä näiden merkkien kanssaan koskaan löytänyt. Parhaimmat kaverit ovat jousimies ja vesimies. Aviomieskin on vesimies.
Mun miesystävä on Kauris ja minä Neitsyt ja hyvin toimii. Exä oli Kauris myös, mutta hän taas oli aivan liian rationaalinen ihminen minulle, kun olen hyvin herkkä ja tunteellinen ihminen. Mitä tarkoitat oudolla, kiinnostaa 😄
Oudolla tarkoitan sitä että nämä horoskooppikirjojen suosittelemat merkit ovat jääneet tosielämässä vieraiksi/uppo-oudoiksi. Kalat ja ravut ovat siellä jossain ulottumattomissa omien juttujensa kanssa. Pari härkää ollut kaverina mutta ei siitä sen syvempää ystävyyttä sitten tullut. Neitsyiden kanssa sama kuin härkien.
Vesimiesten ja jousimiesten energiat vetävät puoleensa ja tykkään siitä seikkailunhalusta mikä heillä on. Tosin aviomiehen kanssa oli välillä tulisia riitoja, mutta niiden jälkeen aina naurettiin.
Tää on paras ketju-saa nauraa kippurassa luonnekuvauksille...
Vierailija kirjoitti:
Saanko analyysia miehestä kaikki seuraavat merkit härässä aurinko, kuu, venus ja merkurius. Millainen tyyppi?
Varmasti ainakin hyvin hidasenerginen. Siis ei päätäpahkaa mene eikä ole mikään tuli ja leimaus. Harkitsevainen ja maalaisjärkinen. Itselläni on merkurius ja venus ja lisäksi mars härässä ja hidastaa minua reilusti vaikka olen aurinko-oinas ja kuukala. Varsinkin marsissa ja merkuriuksessa hidastaa eli saa harkitsevammaksi mutta venuksessakin tuo sitoutuneisuutta sitten kun sitoutua päättää.
Skorpioni x 5 kirjoitti:
Netistä löytynyttä, fb-ryhmästä Karjala murre:
Karjala murteel horoskoopit
OINAS A`voit mite reipas hää onkii. Häähä on kerent tehhä kaik jo alt aikayksikön. Ko myö muut seisoo toljotetaa suu ja silmät ympyrjäisin siin vaa mihikää hievahtamatta, ni tää yks on saan jo kaik hommat hoijettuu. Hää o oikee energiapakkaus. Vaa paljo hää särköö mennessää ja huitoissaa.
HÄRKÄ A kuuleha sie, ku miut vähä harmittaa, ku mitää sie ja et sit aikaseks tun
nu saavan. Sie oot nii hias ja jäykkä ko ***** tikun nenäs. Vaa hermoi siul tuntuu kyl olevan, koha siuta ei kukaa käy härnäämää. Sit siit on leikki kaukan siu kanssais. Vaa sillo ko sie saat märehtii iha rauhas ja kukaa ei siut härnää, ni sillo siust o pajo turvaa meil muil.SISOT JA VEIKOT Hää ko ei tiijä onks hää lintu vai kala vai mikä lie. Ko yhten päivän tuulee iäst ja toisen lännest ni mist hitost se sillo oikeee tuulee? Vaa kyl hää jaksaa haastella, jos sie mis juttumiest tarviit. Hää ei ikin jää sanattomaks ja siit mie tykkään.
RAPU Mitä hittoo siekii siin ain vetistelet häh? Antasiit jo mokoma olla, ei tollasist tartte alkaa murehtii. Yöunes siin vaan menetät ystävä hyvä. Vaa kuka se on ain koton, ko vieraisil tullaa. No se on hää, kukas muukaa? Ja pöyänkii hää laittaa ain nii komiaks, et a `vot Kyl sinne kelpaa ain mennä pistäisil.
LEIJONA Älä sie kuule miulle ala röystäilee. Mie en oo kuule mikää siu kenkiis kiillotamaa. Mokomaki mahtailija. Mikä lie sie kuvittelet olevas? Herra ja hidalkoko? Vaa iso on syän jellonan köllil, nii iso et kaikkee muut hää ymmärtää, mut ei iha jonnejoutavaa piruiluu. Ja kyl hää ain auttaa, jos sie mis apuva tarviit.
NEITIHMINE Ai mite sie osaatki olla noi ikävä ihmine. Miuta ihan inhottaa. Kaivaa ny malkaa toise silmäkulmas jatkuval syötöl ja vinkuu ja valittaa joka asiast. Häpiä! Vaa kylhä myö siit kaik tykätää, ko sie se huomaat kaik yksityiskohat ja jaksat palvella meit muit. Siin sie oot oikee kelpo lyyli.
PUNTAR A kuuleha sie, ko miust vähä tuntuu, jot sie se et sit osaa päättää, et sit yhtää mitää ilma toiste apua. Koittasit ees, kyl sie siihe pystyt. Vaa jos sie et osaa päätöksii tehhä, ni kyl sie ainaki oot nii pirun nätti, et kivaha siut on kattella. Oo vaa oma ittes, ni kaik menee hyvi.
KOPRIOONI Hui hitto mite häijy ihmine, miut iha pelottaa tollane touhu. Elä sie ain kehtaa muije kans alkaa rähinähommii. Sie oot paljo kivampi ko lopetat tollaset touhut pois tykkänää ja lakkaat venkoilemast iha turhan takia. Sit ko sie oot rauhalline ja kaik o hyvi, ni siuta parempaa ystävää ei varmast oo viel keksittykkää.
JOUSMIES Kokoajaks siu pitää olla jossai maalimal liituumas? Mites myö muut? Et sie yhtää aattele milt meist tuntuu? Mut oikeest sie saat olla mis haluvat. Siithä sie sitä elämäntuntuu saat, ko oma maa on ain kuiteki nii ahas siulle. Mie kuiteki toivon, et kortin nakkaat ain joku päivä postii, ni eiköhä myö tääl pärjätä.
KAURIS A häähä se on sellane työjuhta, jot pois tiehesä. Miss sie hyvää työmist tarviit, ni ota pois. Hää ei muut tekiskää ko pirust vaa töitä. Leikkii hää ei sit siiä yhtää, mut sit ko hää vanhenee, ni sit alkaa pikkase suupieliikii nykimää.
VESMIES Sellane taivaanrannanmaalar, istus vaa nenä kii kirjas, eikä muuta tekiskää. Turhaa myö siulle mitää yritetää muut keksii. Sie et kuitekaa työmieheks kykene. Oo veikkosel sellanen ko oot, mut älä ala miuta opettaa.
KALAT A toine hyväkäs ko ei muuta tee ko vetistää. Mite hitso se joiekii elämä voipkii olla noi hito hankalaa? Vaa kylhä sie sit toisiiki lohutat, ko maalima kaatuu niskaa ja itteesäkii itkettää. Siin sie oot piru hyvä. Kyl mie siut pistäsi itkijämummoks jos vaa voisin.
Täysin päinvastainen kokemus Vesimiehestä. Isäni on aina ollut kunnon työnarkomaani, ystävä sanoo kuinka voisi tehdä töitä enemmänkin vaikka tekee jo nyt viikot raskasta työtä ja eräs tuttu varmaan nukkuu työpuhelin tyynynään. 😀
Minkälainen on ihminen, jolla on seuraavat planeettasijainnit? Aurinkorapu, kuurapu, merkuriusrapu ja venus rapu.
Onko kaikki Kalat sellaisia kuumaa-kylmää-kuumaa-tyyppejä?
Että jos ilmaiset aktiivisesti kiinnostusta, he pakenee ja kun odottelet hiljaa niin ilmaantuvat taas jostain?
Ja tuttu helvetti on mukavampi paikka rypeä kuin katsoa jotain uutta ja kenties parempaa elämäntapaa?
Vaikea pysyä kärryillä.
Vierailija kirjoitti:
Niin, skorpionit tahtovat olla exiä.
Ei mustaa hulluutta ja mielipuolisuutta tervepäinen ihminen kauaa kestä.
Käyttäjä43911 kirjoitti:
Tää on paras ketju-saa nauraa kippurassa luonnekuvauksille...
Vaikka uskoiskin niin eihän mikään merkki ole puhdas muiden merkkien vaikutuksista. Olisi sellainen aika rasittava tapaus. Perusteellista selvitystä miksi luonteet ovat erilaisia, ja koetaan joko miellyttäviksi tai epä-, ei taida olla psykologeillakaan.
Eli jos sukunimi alkaa kirjaimella B, niin tietää, että ihminen on skorpioni.
Millainen kommunikoija on ihminen jonka merkurius on Kaksosissa Jousimiehen huoneessa?
Entä jos suurin osa sijainneista (3) on ensimmäisessä huoneessa?
Mars 12. huoneessa, vahvistaako intuitiivista toimintaa vai miten toimii?
Valaiskaa paremmin tietävät.
Olen itse vaaka, nouseva merkki skorpioni
Mulla on ollut nuorena muutama pidempi ihastus ja he olivat härkiä
Ex-mies oli neitsyt ja voi sitä pilkunviilausta ihan joka asiassa. On kyllä pikkutarkka nysvä :D
Sitten oli välissä muutaman vuoden suhde kauriiseen. No työ oli elämä, eli ja hengitti sitä. Tooodella tasainen persoona.
Nyt seurustellut jonkin aikaa härkä-miehen kanssa ja jotenkin on välillä sellainen fiilis, että mahtaako tuo oikeasti tykätä. Tasainen ja luotettava, ei juuri rakkaudentunnustuksia latele mutta kyllä sitten teoilla osoittaa välittävänsä.
Jotain perää näissä kyllä on, vaikka ei tietenkään koko totuus
Ainakin meillä asuu leijona joka varastaa ja valehtelee. Ylimielisen oloisia ovat muutkintuntemani leijonat.
Vaikkakin kahden vaaka-ihmisen lapsena olen nähnyt millaista sekoilua elämä voi olla, onko se sitten sitä tasapainon hakemista. Molemmilla kyllä laaja tuttavapiiri ja tietynlainen myönteinen spontaani elämänasenne.
Vaa´at on niitä joilla kulissi kunnossa, mutta tarkemmin tutustuessa kaikenlaista ongelmaa. Johtuu varmaan siitä tasapainoilusta joka johtuu omista epävarmuuksista.