Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12684)

Vierailija
11681/12684 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksoset on kaikkein rasittavampia ja sosiaalisuudessaan jotenkin epäaidoimpia. Jousimiehet ovat olleet upeita ystäviä ja mitä luovempia ihmisiä.

En ole epäaito, mua on sanottu rennoksi ja rauhalliseksi. Osaan valikoida tarkasti kenen kanssa haluan viettää aikaa. 😊

T: Kaksonen nainen

Vierailija
11682/12684 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ehkä se on niin, että vaakojen huonot puolet kohdistuu niihin itseensä ensisijaisesti, ei muihin ihmisiin. Muiden merkkien kohdalla taas muut joutuu kärsimään niistä huonoista puolista. Ehkä siksi vaaoista tykätään. Kyökkisykologiaa vähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11683/12684 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaakahan manipuloi hienovaraisella tavalla, tasapainottelee sieltä matalimman vastustuksen kohdasta niin huomaamattomasti, ettei välttämättä kumpikaan osapuoli tätä tajua 8)

Vierailija
11684/12684 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kaikki Kalat sellaisia kuumaa-kylmää-kuumaa-tyyppejä?

Että jos ilmaiset aktiivisesti kiinnostusta, he pakenee ja kun odottelet hiljaa niin ilmaantuvat taas jostain?

Ja tuttu helvetti on mukavampi paikka rypeä kuin katsoa jotain uutta ja kenties parempaa elämäntapaa?

Vaikea pysyä kärryillä.

Mun veli on kalat ja nuoruuden bestikseni oli kalat, samoin moni kaverini on kalat eikä nää tuntemani ihmiset ainakaan ole tuollaisia.

Jos ihastuvat, niin lähinnä ovat aivan pärinöissä siitä, puhuvat asiasta jatkuvasti ja tekevät kaikkensa saadakseen sen ihastuksen.

Vierailija
11685/12684 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaa´at on niitä joilla kulissi kunnossa, mutta tarkemmin tutustuessa kaikenlaista ongelmaa. Johtuu varmaan siitä tasapainoilusta joka johtuu omista epävarmuuksista.

Minä olen ainoa tietämäni vaaka jolla on/on ollut ongelmaa, tuntuu että kaikki muut on vaan sellaisia tasaisia onnistujia. Liika kiltteys ja miellyttämisenhalu ehkä joillekin voi jotain ongelmaa aiheuttaa, mutta vaikuttaisivat olevan vahvoja eivätkä murru, eli ei ne eskaloidu sellaisiksi hirveiksi ongelmiksi, marttyroinniksi tai muuta. Ovat vaan.

Ei näillä edes ole mitään kulissia, kun ei tuntemani vaaat ole sellaisia jotka pitäisivät meteliä itsestään ja haluaisivat jotain ihailua esim. kulissilla.

Vierailija
11686/12684 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemiani Vaakoja (miehiä): väkivaltainen alkoholisti, jokaista naistaan pettänyt tyyppi, epäempaattinen marttyyri, läheisriippuvainen jolla lapsia usean kanssa, pari muuta jotka tekevät asiat aina oman päänsä mukaan. Kaikista näistä saa ensivaikutelmalta mukavan kuvan. Osaavat puheillaan manipuloida tehokkaasti jollei ole tarkkana.

Vierailija
11687/12684 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kaikki Kalat sellaisia kuumaa-kylmää-kuumaa-tyyppejä?

Että jos ilmaiset aktiivisesti kiinnostusta, he pakenee ja kun odottelet hiljaa niin ilmaantuvat taas jostain?

Ja tuttu helvetti on mukavampi paikka rypeä kuin katsoa jotain uutta ja kenties parempaa elämäntapaa?

Vaikea pysyä kärryillä.

Mun veli on kalat ja nuoruuden bestikseni oli kalat, samoin moni kaverini on kalat eikä nää tuntemani ihmiset ainakaan ole tuollaisia.

Jos ihastuvat, niin lähinnä ovat aivan pärinöissä siitä, puhuvat asiasta jatkuvasti ja tekevät kaikkensa saadakseen sen ihastuksen.

Kalat (ainakin miehet) pahimman luokan nostalgikkoja, roikkuvat ikuisuuden jossain ensirakkaudessaan.

Vierailija
11688/12684 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse vaaka, nouseva merkki skorpioni

Mulla on ollut nuorena muutama pidempi ihastus ja he olivat härkiä

Ex-mies oli neitsyt ja voi sitä pilkunviilausta ihan joka asiassa. On kyllä pikkutarkka nysvä :D

Sitten oli välissä muutaman vuoden suhde kauriiseen. No työ oli elämä, eli ja hengitti sitä. Tooodella tasainen persoona.

Nyt seurustellut jonkin aikaa härkä-miehen kanssa ja jotenkin on välillä sellainen fiilis, että mahtaako tuo oikeasti tykätä. Tasainen ja luotettava, ei juuri rakkaudentunnustuksia latele mutta kyllä sitten teoilla osoittaa välittävänsä. 

Jotain perää näissä kyllä on, vaikka ei tietenkään koko totuus

Skorpioni ja Härkä ovat toistensa vastamerkit eli jos olet noususkorpioni niin olet samalla laskumerkiltäsi härkä.

Vierailija
11689/12684 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat kumppanit ovat olleet, ja on edelleen kalat. Paskin jousimies -on kuin riitelisi peilikuvansa kanssa, toiseksi paskin vesimies - kummallisia pillittäjiä, eikä syytä kerro millään. Lisäksi sitoutumiskammoisia, vastuunpakoilijoita taivaanrannanmaalareita ja oman navan tuijottajia -älä vaan suunnittele vesimiehen kanssa tulevaisuuttasi, suhde kun loppuu kuin seinään varoittamatta heti kun vesimies kyllästyy. Syytähän ei kerro.

Itsehän olen jousimies.

Vierailija
11690/12684 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden vaa'an suhde on kuin venäl*inen yhteiskunta; mikään ei toimi, mutta kaikki järjestyy.

Vierailija
11691/12684 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hyvin tuntemani vaaka-mies on todella epävakaa. Ulospäin fasadi on kunnossa ja hän on pidetty seuraihminen. Mutta se fasadi kätkee kaikenlaista. Hän on loppupeleissä hyvin epävarma, alkoholismiin taipuvainen, passiivinen ja turhamainen. Ja tuuli suuta heiluttaa - puhuu paljon mutta vähän asiaa. Hänen suunnitelmansa ovat hyvin epärealistisia. ei kannata uskoa kaikkea. On myös pettänyt. Ja se  oma epävarmuus ilmenee parisuhteessa kaikennäköisenä toisen vähättelynä. Ei pysty minkäänlaiseen itsereflektioon.

Vierailija
11692/12684 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy, tunnustaa, että vaaka-ihmiset on ainoita, joista tulee oikeastaan vaan positiiviset vibat. Kaikissa muissa on jotain häiritsevää kun rupeaa miettimään.

Mulla on täysin päinvastainen kokemus vaaoista että ovat kiusaajia. Monta vaakaa on käyttäytynyt ilkeästi, ylimielisesti ja vielä päälle kiusannut ilman että olen ite tehnyt yhtään mitään. Hyi vieläkin puistattaa yhden vaa'an ylimielinen ilme ja sanat että voin häipyä hänen silmiensä edestä että silleen....

En ole menettänyt toivoani mutta vielä on tapaamatta aidosti mukava ja välittävä, sydämellinen vaaka, kun on nähnyt vaaoista vaan sen kaikista ikävimmän puolen. Vaaka sijannit on olleet näillä aurinkovaaka, kuuvaaka, nousuvaaka. Parhaimmat merkit on rapu, kalat ja härkä.

Vierailija
11693/12684 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästäinen on hyvä merkki.

Vierailija
11694/12684 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Rapu (mies) ja Kalat (nainen) match made in heaven?  Kalat olen ja haaveilen 24/7 ja uin todella syvissä vesissä. Ymmärtääkö rapu minua?

Vierailija
11695/12684 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leijonat minusta ylimiellisiä ja todella narsistisisa

Vierailija
11696/12684 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko tienneet että jos olet esim nousu vaaka niin sinussa on myös oinas maisia piirteitä.

Vierailija
11697/12684 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko tienneet että jos olet esim nousu vaaka niin sinussa on myös oinas maisia piirteitä.

Eikös se ole niin että niitä puuttuu ja niitä etsitään toisista (esim. parisuhdekumppanista).

Vierailija
11698/12684 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorpioni on paras. Ihan kirkkaasti komein merkeistä. Mulla on skorpionikorujakin useampia. Esim joku vaaka, oinas tms olisivat paljon pliisumpia.

Vierailija
11699/12684 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skorpioni on paras. Ihan kirkkaasti komein merkeistä. Mulla on skorpionikorujakin useampia. Esim joku vaaka, oinas tms olisivat paljon pliisumpia.

Eli uponnut skorpparitapaan friikkiyteen ja pidät sitä loistavana. Haukotus.  

Vierailija
11700/12684 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin ensin että sulla on skorpionikortsuja hahahahaaa xD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan