Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12684)
Itse en tiedä noista huonesijainneista oikein mitään, mutta kiinnostaisi! Ystävä, joka harrastaa astrologiaa, muistaakseni katsoi joskus, että minulla on Mars 1. huoneessa ja sanoi sen olevan todella hyvä sijainti. Samoin kuu 4. huoneessa. Aurinko olisi kai ns. kotonaan 5. huoneessa, jota leijona hallitsee? Kertokaa nyt joku osaavampi please! :D
Vierailija kirjoitti:
Näillä merkeillä on keskenään voimakas vetovoima ja muodostavat monesti pariskuntia:
Kauris ja Härkä.
Kauris ja Rapu.
Vesimies ja Leijona.
Vesimies ja Vaaka.
Kalat ja Jousimies.
Kalat ja Vaaka.
Oinas ja Härkä.
Kaksonen ja Vesimies.
Rapu ja Vaaka.
Leijona ja Skorpioni.
Leijona ja Neitsyt.
Neitsyt ja Skorpioni.
Mistä oikein vetäisit tämän listan? :D Enpä ole koskaan aikaisemmin kuullutkaan että kalat ja jousimies/vaaka sopisivat hyvin yhteen. Yleisesti ottaen kalojen parhaana kumppanina pidetään skorpionia, rapua ja jonkin verran kai härkää.
Vierailija kirjoitti:
Onko kenelläkään muulla aurinkoa 12. huoneessa ja mitä se tarkoittaa? Tämän ketjun innoittamana otin vähän selvää omasta kartastani, vaikka en osaakaan sitä kunnolla tulkita ja tämän (aurinko 12. huoneessa) jokainen enkkusivusto sai kuulostamaan jotenkin todella pelottavalta ja kohtalonomaiselta! Apua?
http://www.new-astrology.com/natal-chart.php Mikä merkki sinulla vaikuttaa 12. huoneessa?
Skorpioni vaikuttaa itselläni tosi vahvasti huoneessa 12., joten löysin selityksen mystisyydelleni ja suurelle kostonhimolle. :D
Kertokaahan kaikki tieto rapumiehistä. Onko täällä rapumiehiä tai onko joku suhteessa sellaisen kanssa? Millaisia ovat rakastuessaan ja parisuhteessa?
Kun katsotte omaa kokonaiskarttaanne (aurinko, nouseva, kuu, planeetat, huoneet) niin loistaako siellä tiettyjä merkkejä lähinnä poissaolollaan? Entä toistuuko toiset?
Minulla ei ole yhtään kaurista eikä rapua kartassa, ja kala, oinas sekä härkä on vain parissa huoneessa.
Leijonaa, vesimiestä, kaksosta, skorpionia, jousimiestä, neitsyttä ja vaakaa on paljon.
Olen nuorekas, jonkin verran pinnallinen ja utelias hassuttelija (kaksosvaikutus) ikääni nähden, samalla laiska ja haluan teettää muilla työt (leijonaluonne mutta kauriin puute ei tee minusta kovin urakeskeistä), pikkutarkka järjestelijä kotona (neitsyt), enkä yhtään perhekeskeinen eli olen ollut lapsesta saakka tietoisesti vapaaehtoislapseton ja siihen liittynee tuo ravun puute koska rapuhan on hyvin perhekeskeinen. Leijona on perhekeskeinen vain silloin jos perhe tuo hänelle suurta ylpeyden aihetta. Olen jonkin verran k ost o n himoinen ja suorasuinen (skorpioni) mutta minussa on myös sellainen itsenäinen luonne, olen riippumaton ja saatan vaikuttaa tunteettomalta (vesimies).
Kuvittelen olevani taiteellinen vaikken ole erityisen lahjakas missään (kalamerkin puute?).
Pidän kaikista kauniista esineistä ja vaatteista ja tykkään ehostaa itseäno, se liittynee vaakaan ja leijonaan.
Minun kaveripiiriin kuuluu kalat ja skorpioni. Mielistelevät toisiaan aika ajoin mutta riitelevät paljon, kumpikin kokee ettei toinen arvosta tarpeeksi tai tee toisen eteen tarpeeksi, jonka jälkeen kumpikin leikkii tahollaan uhriutujaa ja marttyyriä ja puhuu p---- skaa toisistaan, aloittavat suoranaisen haukkumiskampanjan. Silti ovat jollaine tapaa riippuvaisia toisistaan.
Saattavat olla viikkokausia puhumatta, mulkoilevat vaan toisiaan kun tavataan porukalla. Tuo on meidän muiden (vaaka, vesimies, leijona, neitsyt, jousimies) mielestä niin lapsellista ettei edes viitsitä puuttua asiaan, pyöritellään vaan silmiämme.
Molemmat taitaa olla kuuoinaita.
Oletteko huomanneet samanlaista käytöstä kahden merkin välillä?
Jos nouseva merkki on rajalla niin että 1-2 minuutin päästä vaihtuisi toiseen, niin voiko se vaikuttaa myös, eli voiko ihmisellä olla käytännössä 2 nousevaa merkkiä jotka sopivat täydellisesti luonteeseen?
Tiedän aurinkomerkkitapaukseneli joka on syntynyt vaa'an ja skorpionin vaihtumispäivänä ja hänessä on selkeästi kummankin merkin piirteitä. On tyypillinen vaaka ja haluaa kaiken näyttävän ja kuulostavan paremmalta ja voimakkaammalta kuin mitä on, siksi sanoo aina merkikseen skorpionin! :D
Vaikea päättää, mikä merkki olisi paras. Härkää pidän aika hyvänä merkkinä, koska härällä on jalat maassa, hän on realisti ja kuitenkin myös ymmärtää kauneuden päälle.
Olen kalat ja itsessäni ärsyttää epäkäytännöllisyys ja jonkinlainen avuttomuus. Voin osata asiat hyvin teoriassa, mutta tosipaikan tullen olla uuno ja seistä tumput suorana.
Aikuisena olen huomannut, että kitkaa syntyy esim. skorpionien kanssa. Kuitenkin nouseva merkkini ja kuuni ovat skorpionissa, joten luulisi, että ymmärrämme toisiamme. Mutta näyttääkin menevän toisin päin.
Kaksonen = huonoin. Pistin just bänks kaksosmiehen kanssa. Oli sitten pettänyt mua. Ja viä parin naisen kanssa. Kuulemma ei voi hillitä itseään, ihan kuin ois joku toinen persoona hänellä, joka sit haluas pettää. Ei enää ikinä geminiä!
Ravut on kitkeriä psykoottisia kostonhaluisia mielisairaita kateellisia juonitteleviavpskoja. Ja oinaat muuten vaan ylimielisiä egobuustaajia. Vaa at ja kalat parhaita. Ja jotkut jousimiehet.
"Kuulostaa siltä et oot voinut syntyä oinaan ja härän taitteessa eli siinä 19.-26.4. Oonko oikeessa? Se voi tuoda tollasia oinasmaisia piirteitä. Tai sit härän ja kaksosen rajalla."
Aplodit, arvasit ihan jetsulleen! 25.4. olen syntynyt. Mutta mulla on tulimerkkinen Kuu eli ehkä se vaikuttaa? Mielenkiintoista olisi kuulla mitä nämä oinaismaisesti välittyvät piirteet tekstini perusteella on?
Aurinkokaksonen, noususkorppari ja kuuhärkä täällä! (Merkurius härässä, Venus kaksosissa ja Mars ravussa, jos näillä nyt on paljonkin merkitystä?) Jos tässä tekee jonkinnäköisen yhteenvedon, niin varmaan vesimerkkien kanssa olen aina tullut toimeen heikoimmin. Usein ihme selkärangattomia voivottelijoita ja pelkäävät kohdata ongelmia. Ilman ja tulen merkkien kanssa taas tullaan juttuun parhaiten. En ehkä sinänsä ole perinteinen kaksonen, että olen luotettava ja sanani mittainen. Ihastun myös todella harvoin ja vakavasti, enkä varmasti ikinä pettäisi puolisoa, jos sellainen löytyisi. Tiedostan, että parhaimmillani olen hyvin hurmaava, hauska ja mielenkiintoinen, mutta suuttuessani oikein kunnolla (harvoin) mulla ei ole minkäänlaista filtteriä. Voin myös puhua selän takana todella rumasti ihmisistä, joista en pidä. Väsyneenä ja stressaantuneena olen myös ihan karsea ja silloin kiinnostaa lähinnä oma napa. Innostun eri asioista helposti, mutta usein innostus lopahtaa yhtä nopeasti kuin on alkanutkin. Tykkään pohdiskella syvällisiä ja seuran täytyy tältä osin olla samalla aaltopituudella. Vihaan huonoa smalltalkia ja sellaista kohdatessani olen mieluummin vain hiljaa. Muiden "plussien" lisäksi olen todella vaativa niin itseäni kuin muita kohtaan ja pakko sanoa, että tämä piirre ei kyllä elämää helpota. :D Mutta jos olen tuon astrokarttani oikein ymmärtänyt, niin komboni ei taida kovin helppo ollakaan?
Maamerkeistä sen verran, että perheessämme ja suvussamme on poikkeuksellisen paljon härkiä ja yhdenkään kanssa en ole koskaan kokenut minkäänlaista yhteyttä. Kauniita, mutta laiskoja. Härät eivät ole ollenkaan kiinnostuneita syvällisistä ja pohdiskelevista keskusteluista, joten minulle he näyttäytyvät tylsinä ja yksiulotteisina.
Jos yksittäisen horoskoopin valitsee, niin ehdottomasti parhaiten olen tullut toimeen jousimiesten kanssa: 3/4 parhaasta kaveristani on jouskareita. Lisäksi mulla on uskomaton yhteys työkaveri-jouskariin. Tiedetään kumpikin jo puolesta katseesta, että millä mielellä toinen on ja mitä hän tarkoittaa. Voidaan myös täydentää toisiamme ja välillä sanotaan samat jutut päällekkäin. Miinuksena, että taitaa olla aikamoinen vilkkusilmä kyseessä... En ehkä pettämiseen usko, mutta flirtit tältä perheelliseltä mieheltä menevät kyllä hyvän maun rajan yli.
Pahin: vaaka-naiset, ihmeellisiä haihattelijoita ja manipuloivia mielensäpahoittajia, jotka uskovat kaikkeen yliluonnolliseen.... Tunnen monta tällaista.
Paras horoskooppi on naisella Vaaka. Minun tapaamani vaakanaiset ovat kaikki tosi karismaattisia, hyviä keskustelijoita, tasapainoisia muttei liian lapasia ja osaavat tuoda omat mielipiteensä esiin. Ovat myös kauniita ja välittävät estetiikasta (sisustus, miten tuovat itsensä esiin). Tietysti vaa'oissa on huonojakin puolia, mutta tässä merkissä hyvät korvaa huonot. Jos huonoja puolia pitäisi mainita niin joskus voivat olla ärsyttävän päättämättömiä ja haluavat olla kaikille niin mukava, vaikka joskus voisivat sanoa enemmän vastaan.
Paras horoskooppi on miehille Oinas. Ovat jääräpäitä, mutta lempeitä kun ovat oikeanlaisen ihmisen kanssa. Menevät asioihin sarvet edellä ja rohkeita. Hyviä keskustelijoita, ja niin kuin vaa'atkin ovat hyviä sosiaalisesti. Seuramiehiä. Tykkäävät flirttailla niin kuin Vaa'at.
Pahimmat horoskoopit kummillakin sukupuolilla on Kaksoset ja Skorpionit.
Kaksoset ultimaattisen raskaita ihmisiä jotka haluavat kaiken huomion, töksäyttelee asiat suoraan ja ajattelematta. Sosiaaliset taidot hukassa.
Vierailija kirjoitti:
Ravut on kitkeriä psykoottisia kostonhaluisia mielisairaita kateellisia juonitteleviavpskoja. Ja oinaat muuten vaan ylimielisiä egobuustaajia. Vaa at ja kalat parhaita. Ja jotkut jousimiehet.
Minkä merkin edustaja nyt näin kitkerän katkerasti haukkuu muita? Taitaa oma merkkisi olla todellisuudessa se mielenvikaisin.
Skorppari ja rapu ei hyvä jos haluaa ite olla rauhassa eikä joutua petetyksi tai hampaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Skorppari ja rapu ei hyvä jos haluaa ite olla rauhassa eikä joutua petetyksi tai hampaisiin.
Rapu ja skorppari eivät petä sinua jos olet päässyt heidän sisäpiiriin. Kaksoset pettää sinut 100% ennemmin kun on niin joka suuntaan menevä juoruaja.
Vaakamiehet parhaita, kaksosmiehet pettäviä sikoja. Leijonat ylimielisiä narsisteja sukupuoleen katsomatta. Kalat taiteellisia ja tunteellisia, ihania ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Paras horoskooppi on naisella Vaaka. Minun tapaamani vaakanaiset ovat kaikki tosi karismaattisia, hyviä keskustelijoita, tasapainoisia muttei liian lapasia ja osaavat tuoda omat mielipiteensä esiin. Ovat myös kauniita ja välittävät estetiikasta (sisustus, miten tuovat itsensä esiin). Tietysti vaa'oissa on huonojakin puolia, mutta tässä merkissä hyvät korvaa huonot. Jos huonoja puolia pitäisi mainita niin joskus voivat olla ärsyttävän päättämättömiä ja haluavat olla kaikille niin mukava, vaikka joskus voisivat sanoa enemmän vastaan.
Paras horoskooppi on miehille Oinas. Ovat jääräpäitä, mutta lempeitä kun ovat oikeanlaisen ihmisen kanssa. Menevät asioihin sarvet edellä ja rohkeita. Hyviä keskustelijoita, ja niin kuin vaa'atkin ovat hyviä sosiaalisesti. Seuramiehiä. Tykkäävät flirttailla niin kuin Vaa'at.
Pahimmat horoskoopit kummillakin sukupuolilla on Kaksoset ja Skorpionit.
Kaksoset ultimaattisen raskaita ihmisiä jotka haluavat kaiken huomion, töksäyttelee asiat suoraan ja ajattelematta. Sosiaaliset taidot hukassa.
Vaa'at ovat myös todellä läpinäkyviä (koska eivät ole kovin fiksuja). Tämän viestin on kirjoittanut selvästi vaaka.
:)
Onko kenelläkään muulla aurinkoa 12. huoneessa ja mitä se tarkoittaa? Tämän ketjun innoittamana otin vähän selvää omasta kartastani, vaikka en osaakaan sitä kunnolla tulkita ja tämän (aurinko 12. huoneessa) jokainen enkkusivusto sai kuulostamaan jotenkin todella pelottavalta ja kohtalonomaiselta! Apua?