Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12684)

Vierailija
1121/12684 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rapu on itseään tuijottava, ei uskollinen. Skorppari ilkeä, seksipeto.

Vierailija
1122/12684 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö täällä kukaan mitään planeetoista tai huoneista?

Tietäähän sitä. Mitä haluaisit tietää planeetoista ja huoneista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1123/12684 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oinaat: marttyyreita, eivät kovin lojaaleja, oinas-miehet melko hyviä sängyssä (naisista en tiedä)

Kauriit: melko laskelvoivia, rahan perässä juoksijoita, huono huumorintaju

Neitsyet: hyvännäköisiä, pitkät jalat (naisilla)ja lapsekkaat/nuorekkaat kasvot, hyvä huumorintaju, usein liiankin analyyttisiä, heittäytyvät suhteeseen sata lasissa, kaverit jää taakse

Vaa'at: yleensä hyvännäköisiä...en tunne lähemmin

Vesimiehet: nämäkin hyvännäköisiä yleensä, silmät kaukana toisistaan, hyvä huumorintaju, kokemus vesimies-naisista, ehkä vähän etäisen oloisia

Kalat: herkkiä, ehkä joskus liiankin tähän maailmaan, tosi hyvä huumorintaju

Skorpparit: pistävä katse, en tunne lähemmin niin en voi oikeen enempää sanoa

Leijonat: hauskoja, tekijöitä, joskus liiankin huomionkipeitä

Niin ja ravut: uskollisia, perhe-keskeisiä, kauniita, joskus liiankin omistushaluisia (kavereistaankin😀)

Kauniita? Kaikki ylipainoiset tuttuni ovat joko härkiä tai rapuja. :D

Vierailija
1124/12684 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tuli perehdyttyä hieman syvemmin astrologiaan. Nämä ns. aurinkomerkit, joista täälläkin keskustellaan, ovat vain osa kokonaisuudesta eikä niillä sellaisenaan ole mitään merkitystä. Ihmisestä pitäisi siis tehdä kartta tarkan syntymäajan perusteella ja sellaisen tulkinta on ammattilaisen työtä (ja silti jää paljon hämärän peittoon).

Helppoa ja yksinkertaistahan on keskustella pelkkien aurinkomerkkien perusteella, mutta tosiaankin puhdasta viihdettä. Sellaisen pienen havainnon olen tehnyt, että "törmään" vastakkaisessa sukupuolessa hämmentävän usein sellaisiin, joiden aurinkomerkki on sama kuin itsellä nouseva tai kuumerkki, tässä tapauksessa jousimies ja skorpioni. Jousimiesten kanssa juttu lähtee helposti liikkeelle ja skorpioneissa on taas fyysistä vetovoimaa - mutta poikkeuksia löytyy. Vaikutelma, siis se millaiselta näyttää ulkopuolisen silmin, johtuu eniten nousevasta merkistä.

Vierailija
1125/12684 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rapu anoppi yritti omia lapsemme aikoinaan. Mutta kun lastenhoitoapua tarvittiin niin ei halunnut hoitaa.

Yritti tehdä ittestään puoli jumalaa jälkikasvullemme mutta onneksi pääsimme lopettamaan pelin.

Kauhea piirre tuo ravun ripustautuminen toiseen. Narsismia.

Vierailija
1126/12684 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40+ nainen ja itsessäni olen huomannut kuumerkin vahvimpana vaikuttajana siitä lähtien kun olen ollut 30v. Olen joskus kuullut jonkun ulkomaisen astrologin kertovan että aurinkomerkki vaikuttaa vahvimmin lapsena eli siitä hetkestä kun vedät ilmaa keuhkoihisi ekan kerran, nouseva merkki alkaa vaikuttaa teininä aurinkomerkin rinnalla, ja kuumerkki vahvistiuu kolmenkympin kieppeillä.

Vierailija
1127/12684 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No pahimmat on kaksonen ja skorpioni. Kaksoset on fiksuja, mutta niihin ei voi luottaa yhtään, suhteissa tai muussakaan. Olen parin kaksosimiehen kanssa seurustellut ja molemmat päätyneet eroon koska mies petti. Skorpionin kanssa olen seurustellut kerran ja se oli ihan hirveää. Se kontrollointi ja mustasukkaisuus oli jotain mitä ei ennen ollut kokenut. Mistään ei voinut myöskään puhua suoraan vaan jäätävä murjotus aina päällä milloin mistäkin. 

Olen vaaka.

EX-mieheni on kaksonen, juoksi vieraissa ja valehteli, ei voinut yhtään luottaa..

Olen myös vaaka

Vierailija
1128/12684 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin netissä sinkkua esittävän miehen. Paljastui, että oli kolmen pojan isä ja vankasti naimisissa. Oli vissiin hommannut työnkin pk-seudulta erossa perheestään, joka asui parin sadan kilometrin päässä, voidakseen naida oikein olan takaa. Horoskooppimerkiltään kaksonen. Sitten toinenkin kaksosmieskokemus: oikea tuuliviiri, mieli muuttui ihan kädenkäänteessä. Tosin hän oli varmaan pohjimmiltaan tosi uskollinen sitouduttuaan kunnolla. 

Vierailija
1129/12684 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vihan kohteeksi ovat joutuneet kaksoset, oinaat ja skorpionit. Onko todella huono asia jos miehen venus on kaksosissa, aurinko ravussa ja kuu härässä? Tapailen tällaista miestä, joka on muuten niin vedenmerkki kuin olla ja voi ja huomaan ravun piirteet helposti mutta tuo kaksoset venuksessa on ainoa ilmamerkki hänen kartallaan. Teidän mielestä olen varmaan aivan kahistuttava, koska olen oinas, haha. En tunnista itseäni oinaaksi muusta kuin siitä, että haluan oikeudenmukaisuutta ympärilleni. Muuten karttani on täynnä kaloja, kaurista, skorpionia sekä neitsyettä. Mitä sanotte minusta? :D

Vierailija
1130/12684 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rapu anoppi yritti omia lapsemme aikoinaan. Mutta kun lastenhoitoapua tarvittiin niin ei halunnut hoitaa.

Yritti tehdä ittestään puoli jumalaa jälkikasvullemme mutta onneksi pääsimme lopettamaan pelin.

Rapuja pitää osata käsitellä oikein ja epäonnistuit siinä täydellisesti. Oletko tulimerkki tai ilmamerkki? Ravut ovat hyviä lasten kanssa ja osaavat olla saksikkaita jos hyökkäät kimppuun. Osaavat myös manipuloinnin taidokkaasti, joten kertomasi perusteella jäit ravun saksittavaksi.

Vierailija
1131/12684 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rapuja pitää osata käsitellä oikein ja epäonnistuit siinä täydellisesti. Oletko tulimerkki tai ilmamerkki? Ravut ovat hyviä lasten kanssa ja osaavat olla saksikkaita jos hyökkäät kimppuun. Osaavat myös manipuloinnin taidokkaasti, joten kertomasi perusteella jäit ravun saksittavaksi.

Rapu manipuloi kyllä minkä kerkeää, mutta avoimeen riitaan ei mielellään lähde mukaan. Tulimerkeillä menee hermot ravun ainaiseen itkun tihrustamiseen ja uhriutumiseen, ilmamerkit ei nekään jaksa huumoria kauaa ylläpitää. Rapu ja skorpioni ovat täydelliset toisilleen, voivat punoa juonia ihan toistensa pään menoksi kun kukaan muu ei heitä jaksa. 

Vierailija
1132/12684 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myös tule juttuun ravun enkä skorppionin kanssa. Molemmat lähipiirissä ja ongelmallisia ovat itsekkyytensä takia. Juonivat yhdessä omassa omituisessa maailmassaan. Pysyn kaukana mielellään, enkä ole menettänyt mitään.

Vierailija
1133/12684 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oinaat: marttyyreita, eivät kovin lojaaleja, oinas-miehet melko hyviä sängyssä (naisista en tiedä)

Neitsyet: hyvännäköisiä, pitkät jalat (naisilla)ja lapsekkaat/nuorekkaat kasvot, hyvä huumorintaju, usein liiankin analyyttisiä, heittäytyvät suhteeseen sata lasissa, kaverit jää taakse

Vesimiehet: nämäkin hyvännäköisiä yleensä, silmät kaukana toisistaan, hyvä huumorintaju, kokemus vesimies-naisista, ehkä vähän etäisen oloisia

Ja ravut petollisia eivätkä kovin suosittuja, ilkeitä, kieroilijoita.

Vierailija
1134/12684 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oinaan kanssa yhdessä jo kohta 40 v. Älykäs, huomaavainen, hallitsee isoja kokonaisuuksia ja se kuuluisa johtamistaito, luova ja perherakas.

Vierailija
1135/12684 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oinailla on yleensä hyvä itsetunto, esim. minua ei pätkääkään häiritse se, että oinaita haukutaan tässä ketjussa, tiedän itse omat heikkouteni ja vahvuuteni :)

Vierailija
1136/12684 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun muu perhe ihan hirveän kovapäinen päällekäyvä ja suorastaan ylöspäin kiipeävä, kaikkien horoskoopit pelkkää oinasta, leijonaa, skorpionia ja kaksosta, eli kaikkien aurinko- , nousevat ja kuumerkit sekä lisäksi venukset pelkästään niissä ristiin rastiin. Kaikki vielä nousevia leijonia.

Miten voi olla näin huono tuuri??? :D Tuntuu siltä kuin olisin itse kuitenkin eri planeetalta kuin nuo meidän muut 4!

t. kaksonen-vesimies-neitsyt

Vierailija
1137/12684 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 40+ nainen ja itsessäni olen huomannut kuumerkin vahvimpana vaikuttajana siitä lähtien kun olen ollut 30v. Olen joskus kuullut jonkun ulkomaisen astrologin kertovan että aurinkomerkki vaikuttaa vahvimmin lapsena eli siitä hetkestä kun vedät ilmaa keuhkoihisi ekan kerran, nouseva merkki alkaa vaikuttaa teininä aurinkomerkin rinnalla, ja kuumerkki vahvistiuu kolmenkympin kieppeillä.

Tämä pitää paikkaansa mutta unohdit kiinalaisen horoskoopin vaikutuksen.

Vierailija
1138/12684 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rapu on petollinen ja ilkeä vain loukattuna. Ystäväpiirini ja yritykseni työntekijät koostuvat ravuista, kaloista, skorpioineista sekä kauriista ja neitsyistä. Kaikki muut merkit pysyköön poissa, koska heistä on pelkkää harmia. Lapseni on rapu, jolta saan rakkautta, mutta toisin olisi kovapäisen oinaan tai juoruavan kaksosen kanssa.

Vierailija
1139/12684 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rapu on petollinen ja ilkeä vain loukattuna. Ystäväpiirini ja yritykseni työntekijät koostuvat ravuista, kaloista, skorpioineista sekä kauriista ja neitsyistä. Kaikki muut merkit pysyköön poissa, koska heistä on pelkkää harmia. Lapseni on rapu, jolta saan rakkautta, mutta toisin olisi kovapäisen oinaan tai juoruavan kaksosen kanssa.

Kyllä, ravut ovat petollisia ja ilkeitä vain loukattuina. Valitettavaa sitten onkin se, ettei kukaan, edes skorpioni, loukkaannu niin usein ja niin pienestä kuin rapu! :D

Vierailija
1140/12684 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, ravut ovat petollisia ja ilkeitä vain loukattuina. Valitettavaa sitten onkin se, ettei kukaan, edes skorpioni, loukkaannu niin usein ja niin pienestä kuin rapu! :D

Juuri näin. Itseäni suorastaan hirvittää lähestyvä kolmikymppisyys, kun joku uhkaili kuumerkin vaikutuksen vahvistumisella :D Omani on mikäpä muukaan kuin rapu, ja aurinko-rapuja en meinaa sietää ollenkaan. Pitänee toivoa, että rapu olisi kuun kanssa ns. elementissään ja nostaisi esiin ravun hyviä puolia, kuten intuitiivisuuden.

Teininä nousumerkkini skorpioni todella otti minut valtaansa ja olisin voinut vaikka tap-paa kaikki ympäriltäni, ja se saa minut lähes uskomaan tähän juttuun :D