Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12684)

Vierailija
1141/12684 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs rapu se minä olen, kun EN ripustaudu, en juuri ikinä itke, en todellakaan mökötä, en juuri tunteile, en ole lapsirakas, en kodinhengetär...? Olen enemmänkin järki-ihminen, tunteet taka-alalla. Koen enemmän olevani ehkä neitsyt. Myös nouseva leijona minussa näkyy, koska olen varsin huomionkipeä ja näyttävä. Tuo ravun kuvaus ei vaan istu. Miten tämä on mahdollista?

Rapu N

Vierailija
1142/12684 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä merkeillä on keskenään voimakas vetovoima ja muodostavat monesti pariskuntia:

Kauris ja Härkä.

Kauris ja Rapu.

Vesimies ja Leijona.

Vesimies ja Vaaka.

Kalat ja Jousimies.

Kalat ja Vaaka.

Oinas ja Härkä.

Kaksonen ja Vesimies.

Rapu ja Vaaka.

Leijona ja Skorpioni.

Leijona ja Neitsyt.

Neitsyt ja Skorpioni.

Oon rapu ja mun pitäis sopia parhaiten yhteen kalojen, skorpionin tai toisen ravun kanssa. Härkä ja kauris myös hyviä vaihtoehtoja astrologian mukaan katsottuna, mutta kalat koen liian nössöinä, skorpionit liian synkkinä ja mustasukkaisina, toisen ravun kanssa seurustelu tuntuu kuin seurusteli oman peilikuvan kanssa eli ei houkuta kun liian samanlaisia ollaan, härkä on liian jalat maassa oleva ja kauris on ihan mukava vaihtoehto.. etenkin mulla synkkaa parhaiten joulukuun puolella syntyneiden kauriiden kanssa mutta kaikista PARHAIN rakastettuni on VAAKA!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1143/12684 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jousimiehet on aina tekemässä jotain ja alttiita päihdeongelmille kun on niin levottomia

Vierailija
1144/12684 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon sit ihan kaikista kamalin, kun olen skorpioni aurinkomerkiltäni, nouseva neitsyt, kuu kaksosissa ja kiinalaisittain lohikäärme 👍😁

Elämäni aikana olen hyvin usein ihastunut oinasmiehiin, mut nykyään naimisissa onnellisesti härän kanssa. En jaksa leijonanaisia yhtään ja parhaat ystäväni ovat jouskarinaisia.

Vierailija
1145/12684 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oinaat: marttyyreita, eivät kovin lojaaleja, oinas-miehet melko hyviä sängyssä (naisista en tiedä)

Kauriit: melko laskelvoivia, rahan perässä juoksijoita, huono huumorintaju

Neitsyet: hyvännäköisiä, pitkät jalat (naisilla)ja lapsekkaat/nuorekkaat kasvot, hyvä huumorintaju, usein liiankin analyyttisiä, heittäytyvät suhteeseen sata lasissa, kaverit jää taakse

Vaa'at: yleensä hyvännäköisiä...en tunne lähemmin

Vesimiehet: nämäkin hyvännäköisiä yleensä, silmät kaukana toisistaan, hyvä huumorintaju, kokemus vesimies-naisista, ehkä vähän etäisen oloisia

Kalat: herkkiä, ehkä joskus liiankin tähän maailmaan, tosi hyvä huumorintaju

Skorpparit: pistävä katse, en tunne lähemmin niin en voi oikeen enempää sanoa

Leijonat: hauskoja, tekijöitä, joskus liiankin huomionkipeitä

Ja ravut petollisia eivätkä kovin suosittuja, ilkeitä, kieroilijoita.

Rapu on petollinen ja ilkeä vain loukattuna. Ystäväpiirini ja yritykseni työntekijät koostuvat ravuista, kaloista, skorpioineista sekä kauriista ja neitsyistä. Kaikki muut merkit pysyköön poissa, koska heistä on pelkkää harmia. Lapseni on rapu, jolta saan rakkautta, mutta toisin olisi kovapäisen oinaan tai juoruavan kaksosen kanssa.

Kyllä, ravut ovat petollisia ja ilkeitä vain loukattuina. Valitettavaa sitten onkin se, ettei kukaan, edes skorpioni, loukkaannu niin usein ja niin pienestä kuin rapu! :D

Rapu on herkkä mutta samalla lojaali ja uskollinen ystävä. Rapu suuttuu pienestä, mutta itse osaan lukea rapuja loistavasti. Alati muuttuva kuu tekee ravusta usein "kuuhullun" ja salaperäisen. Suututettuna rapu käpertyy kuoreensa ja saattaa hautoa vuosien takaisia vääryksiä pitkään ja samaan aikaan yrittää välttää kostonhimoa.

Vierailija
1146/12684 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs rapu se minä olen, kun EN ripustaudu, en juuri ikinä itke, en todellakaan mökötä, en juuri tunteile, en ole lapsirakas, en kodinhengetär...? Olen enemmänkin järki-ihminen, tunteet taka-alalla. Koen enemmän olevani ehkä neitsyt. Myös nouseva leijona minussa näkyy, koska olen varsin huomionkipeä ja näyttävä. Tuo ravun kuvaus ei vaan istu. Miten tämä on mahdollista?

Rapu N

Huonosti tiedät karttasi mutta alan asiantuntijana kerron enemmän.. Voit olla rapu aurinkomerkiltä mutta tiedätkö oletko kuumerkiltä kauris, neitsyt vaiko härkä? Maamerkit ovat järkeviä ja tunnemaailman taka-alalla pitäviä mutta eivät tunteettomia. Kyllä se vaan on mahdollista että leijonan huomionkipeys ja mahtailevuus puskee sinussa enemmän läpi kuin rapu.

Vierailija
1147/12684 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näillä merkeillä on keskenään voimakas vetovoima ja muodostavat monesti pariskuntia:

Kauris ja Härkä.

Kauris ja Rapu.

Vesimies ja Leijona.

Vesimies ja Vaaka.

Kalat ja Jousimies.

Kalat ja Vaaka.

Oinas ja Härkä.

Kaksonen ja Vesimies.

Rapu ja Vaaka.

Leijona ja Skorpioni.

Leijona ja Neitsyt.

Neitsyt ja Skorpioni.

Oon rapu ja mun pitäis sopia parhaiten yhteen kalojen, skorpionin tai toisen ravun kanssa. Härkä ja kauris myös hyviä vaihtoehtoja astrologian mukaan katsottuna, mutta kalat koen liian nössöinä, skorpionit liian synkkinä ja mustasukkaisina, toisen ravun kanssa seurustelu tuntuu kuin seurusteli oman peilikuvan kanssa eli ei houkuta kun liian samanlaisia ollaan, härkä on liian jalat maassa oleva ja kauris on ihan mukava vaihtoehto.. etenkin mulla synkkaa parhaiten joulukuun puolella syntyneiden kauriiden kanssa mutta kaikista PARHAIN rakastettuni on VAAKA!!!

Olet ehkä syntynyt ravun merkissä mutta sanot vaa'an olevan sinulle paras rakastettu, ehkäpä silloin vedät puoleesi taikka olet enemmän ilman kuin veden merkki kuin veden. Olen oinas ja jos olisin tyypillinen oinas tulisin toimeen muiden muiden tulen merkkien tai muiden ilman merkkien kanssa mutta PARHAIN rakastettuni on RAPU!!! Vedenmerkkit koen parhaina ja puoleensa vetävänä samoin kuin maamerkit, mutta hassuana pidän horoskoopeissa, että INHOAN KAKSOSIA JA LEIJONIA!!!

Vierailija
1148/12684 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma merkki (oinas) on musta samalla paras ja pahin. Monet oinaat (mukaanlukien minä) on tosi jääräpäisiä ja joko tosi sisäänpäinkääntyneitä tai tosi ekstroja. Itsekeskeisyydestä en menis sanomaan. Tunnen tasan yhden itsekkään ja itserakkaan oinaan, kaikella logiikalla nainen on narsisti tai sitten kasvatuksessa meni jokin pahasti vikaan. Hän on just näitä "minä olen aina oikeassa, palvokaa minua" -tyyppejä. Ughh.

Oikeastihan horoskoopit on ihan hölynpölyä, porukka vaan kiinnittää huomiota niihin piirteisiin, joiden kuuluis olla tyypillisiä kullekin horoskoopille.

Vierailija
1149/12684 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan paljon horoskooppeihin uskominen vaikuttaa ihmisten käytöksiin?

Jokatapauksessa ärsyttävimmät merkit ovat mielestäni skorpioni, oinas ja leijona. Nämä ihmiset yleensä hehkuttavat horoskooppiaan ja käyttäytyvät idioottimaisesti vain sen takia että kyseisen merkin kuvaus on suhteellisen tulinen.

Itse olen leijona ja en tykkää siitä yhtään.

Kyllä pystyn löytämään itsestäni piirteitä mistä tahansa merkistä.

Vierailija
1150/12684 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rapu N

Huonosti tiedät karttasi mutta alan asiantuntijana kerron enemmän.. Voit olla rapu aurinkomerkiltä mutta tiedätkö oletko kuumerkiltä kauris, neitsyt vaiko härkä? Maamerkit ovat järkeviä ja tunnemaailman taka-alalla pitäviä mutta eivät tunteettomia. Kyllä se vaan on mahdollista että leijonan huomionkipeys ja mahtailevuus puskee sinussa enemmän läpi kuin rapu.

Tattis! Kuumerkkini on kuin onkin neitsyt!

Rapu N

Vierailija
1151/12684 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauris ja Härkä.

Kauris ja Rapu.

Vesimies ja Leijona.

Vesimies ja Vaaka.

Kalat ja Jousimies.

Kalat ja Vaaka.

Oinas ja Härkä.

Kaksonen ja Vesimies.

Rapu ja Vaaka.

Leijona ja Skorpioni.

Leijona ja Neitsyt.

Neitsyt ja Skorpioni.

Olet ehkä syntynyt ravun merkissä mutta sanot vaa'an olevan sinulle paras rakastettu, ehkäpä silloin vedät puoleesi taikka olet enemmän ilman kuin veden merkki kuin veden. Olen oinas ja jos olisin tyypillinen oinas tulisin toimeen muiden muiden tulen merkkien tai muiden ilman merkkien kanssa mutta PARHAIN rakastettuni on RAPU!!! Vedenmerkkit koen parhaina ja puoleensa vetävänä samoin kuin maamerkit, mutta hassuana pidän horoskoopeissa, että INHOAN KAKSOSIA JA LEIJONIA!!!

Miten voin olla enemmän ilman merkki kuin veden jos olen kuitenkin aurinkomerkiltäni rapu? Kiva kun tykkäät meistä ravuista :) vaikka olen rapu niin tykkään myös ravuista ruokapöydässä, rapu-caesar salaatti omnomnomm... ;D

Vierailija
1152/12684 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rapu N

Ole hyvä! Neitsyt on tarkka ja pitää huolta itsestään. Kriittinen ja analyyttinen tutkiskelija sekä velvollisuudentuntoinen ja asiat tehdään neitsyen lailla prikulleen eikä niin tai näin. Neitsyt on myös puhtausihminen, on tarkka rahan ja ajan perään. Ai niin! Neitsyt on älykäs ja hienostunut.

Rapu N

Vierailija
1153/12684 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rapu N

Ole hyvä! Neitsyt on tarkka ja pitää huolta itsestään. Kriittinen ja analyyttinen tutkiskelija sekä velvollisuudentuntoinen ja asiat tehdään neitsyen lailla prikulleen eikä niin tai näin. Neitsyt on myös puhtausihminen, on tarkka rahan ja ajan perään. Ai niin! Neitsyt on älykäs ja hienostunut.

Rapu N

Kas, kuulostaa minulta! Tismalleen!

Rapu N

Vierailija
1154/12684 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauris ja Härkä.

Kauris ja Rapu.

Vesimies ja Leijona.

Vesimies ja Vaaka.

Kalat ja Jousimies.

Kalat ja Vaaka.

Oinas ja Härkä.

Kaksonen ja Vesimies.

Rapu ja Vaaka.

Leijona ja Skorpioni.

Leijona ja Neitsyt.

Neitsyt ja Skorpioni.

Miten voin olla enemmän ilman merkki kuin veden jos olen kuitenkin aurinkomerkiltäni rapu? Kiva kun tykkäät meistä ravuista :) vaikka olen rapu niin tykkään myös ravuista ruokapöydässä, rapu-caesar salaatti omnomnomm... ;D

Olet auronkomerkiltäsi rapu mutta sinuun vaikuttaa koko kartan merkit, ei ainoastaan aurinko. Aurinkomerkki vaikuttaa syntymäajasta lähtien mutta 30 ikävuoden tienoilla kuumerkin vaikutus korostuu. Kerroit vetäväsi puoleesi ilmamerkkejä ja pitäväsi vaa'asta päättelin siitä että sinussa vaikuttaisi myös ilma. Pitäisi nähdä koko kartta ja nousumerkki, jotta tietäisi millainen olet todellisuudessa.  Ehkä kartallasi on kaksosia, koska jotenkin se huokuu sinusta läpi ja kaksoset ja vaaka tulevat hyvin toimeen, koska ovat ilmamerkkejä.

Vierailija
1155/12684 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauris ja Härkä.

Kauris ja Rapu.

Vesimies ja Leijona.

Vesimies ja Vaaka.

Kalat ja Jousimies.

Kalat ja Vaaka.

Oinas ja Härkä.

Kaksonen ja Vesimies.

Rapu ja Vaaka.

Leijona ja Skorpioni.

Leijona ja Neitsyt.

Neitsyt ja Skorpioni.

Olet auronkomerkiltäsi rapu mutta sinuun vaikuttaa koko kartan merkit, ei ainoastaan aurinko. Aurinkomerkki vaikuttaa syntymäajasta lähtien mutta 30 ikävuoden tienoilla kuumerkin vaikutus korostuu. Kerroit vetäväsi puoleesi ilmamerkkejä ja pitäväsi vaa'asta päättelin siitä että sinussa vaikuttaisi myös ilma. Pitäisi nähdä koko kartta ja nousumerkki, jotta tietäisi millainen olet todellisuudessa.  Ehkä kartallasi on kaksosia, koska jotenkin se huokuu sinusta läpi ja kaksoset ja vaaka tulevat hyvin toimeen, koska ovat ilmamerkkejä.

Miten huomaat että mussa on kaksosta? :o oon syntynyt myös lähellä kaksosen merkkiä 23.6. Tässä karttani:

* Nousumerkki kaksosissa

* Aurinko ravussa

* Kuu härässä

* Merkurius kaksosissa

* Venus kaksosissa

* Mars neitsyessä

Vierailija
1156/12684 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauris ja Härkä.

Kauris ja Rapu.

Vesimies ja Leijona.

Vesimies ja Vaaka.

Kalat ja Jousimies.

Kalat ja Vaaka.

Oinas ja Härkä.

Kaksonen ja Vesimies.

Rapu ja Vaaka.

Leijona ja Skorpioni.

Leijona ja Neitsyt.

Neitsyt ja Skorpioni.

Miten huomaat että mussa on kaksosta? :o oon syntynyt myös lähellä kaksosen merkkiä 23.6. Tässä karttani:

* Nousumerkki kaksosissa

* Aurinko ravussa

* Kuu härässä

* Merkurius kaksosissa

* Venus kaksosissa

* Mars neitsyessä

Olen kuukala ja kartallani on analyyttistä neitsyttä, joten kalojen intuition avulla saan selville ihmisistä paljon enemmän kuin mitä he edes pystyvät aavistamaan. Tapasi ilmaista itseäsi ja kirjoitustyyli kertovat kaksosista, erityisesti hymiöiden käyttö. Tavatessa ihmisiä huomaan kenen kartalla on mitäkin merkkejä ja osaan hyödyntää tätä ominaisuutta niin arki- kuin työelämässä.  Kuukalana huomaan erityisesti vesimerkit, koska viihdyn heidän seurassaan parhaiten. Olen huomannut, että kaksosten ja leijonien kanssa tapahtuu yhteentörmäyksiä, koska heille olen liian herkkä ja rauhallinen. En tarkoita, että mikään merkki olisi huono, koska kaikille on oma tarkoituksensa tässä elämässä.

Vierailija
1157/12684 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko: kauris

Kuu: vesimies

Merkurus: kauris

Venus: vesimies

Mars: jousimies

Jupiter: härkä

Saturnus: leijona

Uranus: skorpioni

Neptunus: jousimies

Pluto: vaaka

Lilith (?): Härkä

Nouseva: skorpioni

Eli siis olen about kaikkea. Mitä noita lueskelin enemmän niin selkeämpää lopputulosta en saanut. 🤔

Vierailija
1158/12684 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli siis olen about kaikkea. Mitä noita lueskelin enemmän niin selkeämpää lopputulosta en saanut. 🤔

Pitäisi tietää merkkien tarkat aspektit, mutta raakaversiona sanoisin, että aurinkokauriina olet vakava, tarkka työ- ja raha-asioissa. Kuumerkki kertoo sielusta, tunteista ja tavoista reagoida asioihin - vesimies kuumerkkinä tarkoittaa että olet lojaali, et välttämättä kovin perinteinen vaan enemmän moderni ja idearikas. Olet myös ystävällinen mutta tunne-elämässä tarvitset tilaa ja vapautta. Mars kertoo miten reagoit asioihin ja kuinka kunnianhimoinen olet jousimies marsissa tarkoittaa, että olet liikunnallinen, suorasukainen ja reilu. Noususkorpionina olet tarkkanäköinen ja uskallat tehdä asioita mitä muut jahkailevat. Ikävänä puolena skorpioni tekee sinusta mustasukkaisen mutta olet myös vahvasti läsnä tilanteissa. Saatat jakaa vahvasti mielipiteitä vihasta rakkauteen muiden silmissä, mutta olet vahva ja intohimoinen sekä tarkkailet ympäristöäsi. Skorpionina varjelet yksityisyyttäsi ja olet seksuaalinen.

Vierailija
1159/12684 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi tietää merkkien tarkat aspektit, mutta raakaversiona sanoisin, että aurinkokauriina olet vakava, tarkka työ- ja raha-asioissa. Kuumerkki kertoo sielusta, tunteista ja tavoista reagoida asioihin - vesimies kuumerkkinä tarkoittaa että olet lojaali, et välttämättä kovin perinteinen vaan enemmän moderni ja idearikas. Olet myös ystävällinen mutta tunne-elämässä tarvitset tilaa ja vapautta. Mars kertoo miten reagoit asioihin ja kuinka kunnianhimoinen olet jousimies marsissa tarkoittaa, että olet liikunnallinen, suorasukainen ja reilu. Noususkorpionina olet tarkkanäköinen ja uskallat tehdä asioita mitä muut jahkailevat. Ikävänä puolena skorpioni tekee sinusta mustasukkaisen mutta olet myös vahvasti läsnä tilanteissa. Saatat jakaa vahvasti mielipiteitä vihasta rakkauteen muiden silmissä, mutta olet vahva ja intohimoinen sekä tarkkailet ympäristöäsi. Skorpionina varjelet yksityisyyttäsi ja olet seksuaalinen.

Kiitos! Tiedän tarkat aspektit mutta en osannut tulkita. Kaikki muu paitsi mustasukkaisuus pätee. Parisuhteissani on ollut ongelma se, että en ole lainkaan mustis. :( Nyt sinkkuna ja olen tasapainoinen ja tyytyväinen. :)

Vierailija
1160/12684 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rapu N

Kuten itsekin sanoit, nouseva leijonasi karistaa ravun turhaa tunteilua harteiltasi. Mikä kuumerkkisi on? Mikäli se on jossain muualla kuin vedessä, rapumaiset ominaisuutesi sen kuin pienenevät. Mutta siellä ne kuitenkin ovat, usko pois! :) Voi olla, että olet ollut lapsena arempi ja teini-iässä nousuleijona on ottanut luonteessasi valtaa. Niin kuin moni on täällä sanonut, n. 30 ikävuoden paikkeilla kuumerkki alkaa vallata tilaa itselleen ja vaikuttaa persoonaan yhä enemmän.