Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12684)

Vierailija
1201/12684 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oinailla on iso m.una, ainakin kolmella on ollut. Ja siis tarkoitan todella isoa. Eli kulkee ihan käsi kädessä oinaan suuren egon kanssa. Eivät ole mitään hempeilijöitä, vaan rajuja otteita. Eli siis ihan hyviä sängyssä. Mutta miinuspuoli: se on sitten sitä perinteistä p.a.nemista, ei kovin kokeilunhaluisia. T. Skorpioni-nainen

Oinas-mies ei ole siinä tapauksessa minua varten. Ajatus panemisesta ja rajuudesta ei kuulosta hyvältä. Ajan ja paikan pitää olla sopivat, jotta voin rakastella oikean miehen kanssa mutta miehen tulee olla hellä ja rakastava. Haluan katsella toista silmiin ja pitää kädestä, edetä hitaasti suudellen enkä panna. Minkä merkin mies sopii kuvaukseen?

Rapu! Ehkä myös härkä.

Rapu on valintani siinä tapauksessa. Kahdella ystävällä on härkä-miehenä ja ovat todella seksuaalisia. Härkä-miehistä ei ole hyviä kokemuksia, jotenkin ovat kooltaan liian kookkaita ja pitkiä ym. Jotenkin sellaisia jässikkä-sonneja. Viimeisin minuun ihastunut mies oli aurinkomerkiltään härkä, mutta hänen kartallaan oli vahva vaikutus jousimiestä, leijonaa ja kaksosta - oli todella ilkeä ja suorasukainen. Rapu-mies vaikuttaa kilteimmältä ja lempeältä.

Rapu siis. Itse olen ollut härkämiehiin tyytyväinen, mutta kokemukseni rapumiehestä on ehkä juuri sellainen stereotyyppinen herkistelijä: saattoi yhtäkkiä todeta, että "ei ole sellainen fiilis" ja mielummin tuijotella ikkunasta ulos kuin sekstailla :D Oli myös todella huomaavainen, koko ajan kyseli, onko kaikki nyt hyvin, mitä haluaisin, voisiko hän tehdä hyväkseni jotain. Siis sängyssä ja sen ulkopuolella :D Ei ollut huono mies, mutta lopulta pidin jotenkin hieman harhaisena ja emotionaalisesti turhan kompleksisena ja vaihdoin härkään :D

Vierailija
1202/12684 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä horoskooppimerkki on lempein ja rakastavin?

Vaikea kysymys, täyden luottamuksen jälkeen varmaan rapu, skorpioni, ja neitsyt?

Rapu, skorpioni, ja neitsyt. Mikä näistä kolmesta on vähiten seksuaalisin?

Rajua yleistystä, mutta sanotaan Rapu. Siksi, että on ennen kaikkea äidillinen ja läheisyydestä rykkäävä, Neitsyt maamerkkinä hyvinkin aistillinen, ja Skorpionille seksi on keskeistä ihmisyyden tutkimisessa.

...läheisyydestä Tykkäävä... pusit ja halit menee panemisen edelle.

Toki kohta rapumammat ja -papat kiistää :)

No totta siinä mielessä, että paneminen jo sanana ällöttää mua. Seksi on parhaimmillaan silloin, kun siihen liittyy jonkunlainen tunnesidekin. Aistillista ja sensuellia. Paneminen kuulostaa vaan joltain rynkytykseltä, josta en saa mitään, en henkisesti enkä taatusti fyysisestikään. Mutta hyvästä seksistä tykkään kovasti, ja sitä haluan paljon. Suhteessa siis, irtosuhteita en harrasta (ks. syy yllä). Nyt olen sinkku, arvannette minkä ympärillä ajatukset pyörii. Parempaa uutta vuotta mulle!

Terkuin rapunainen

Ymmärrän kaiken sanasta sanaan ja komppaan täysin. Paneminen kuulostaa todella ällöttävältä ja tunteet ja rakkaus on oltava mukana. Yhden yön juttuihin en lähde, koska niistä saisi vaan haavoja, sillä olen tunteellinen ja herkkä. Suurta ja hellää rakkautta odotellessa! Parempaa uutta vuotta kaikille lempeille vesimerkin rakastajille! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1203/12684 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oinailla on iso m.una, ainakin kolmella on ollut. Ja siis tarkoitan todella isoa. Eli kulkee ihan käsi kädessä oinaan suuren egon kanssa. Eivät ole mitään hempeilijöitä, vaan rajuja otteita. Eli siis ihan hyviä sängyssä. Mutta miinuspuoli: se on sitten sitä perinteistä p.a.nemista, ei kovin kokeilunhaluisia. T. Skorpioni-nainen

Oinas-mies ei ole siinä tapauksessa minua varten. Ajatus panemisesta ja rajuudesta ei kuulosta hyvältä. Ajan ja paikan pitää olla sopivat, jotta voin rakastella oikean miehen kanssa mutta miehen tulee olla hellä ja rakastava. Haluan katsella toista silmiin ja pitää kädestä, edetä hitaasti suudellen enkä panna. Minkä merkin mies sopii kuvaukseen?

Rapu! Ehkä myös härkä.

Rapu on valintani siinä tapauksessa. Kahdella ystävällä on härkä-miehenä ja ovat todella seksuaalisia. Härkä-miehistä ei ole hyviä kokemuksia, jotenkin ovat kooltaan liian kookkaita ja pitkiä ym. Jotenkin sellaisia jässikkä-sonneja. Viimeisin minuun ihastunut mies oli aurinkomerkiltään härkä, mutta hänen kartallaan oli vahva vaikutus jousimiestä, leijonaa ja kaksosta - oli todella ilkeä ja suorasukainen. Rapu-mies vaikuttaa kilteimmältä ja lempeältä.

Rapu siis. Itse olen ollut härkämiehiin tyytyväinen, mutta kokemukseni rapumiehestä on ehkä juuri sellainen stereotyyppinen herkistelijä: saattoi yhtäkkiä todeta, että "ei ole sellainen fiilis" ja mielummin tuijotella ikkunasta ulos kuin sekstailla :D Oli myös todella huomaavainen, koko ajan kyseli, onko kaikki nyt hyvin, mitä haluaisin, voisiko hän tehdä hyväkseni jotain. Siis sängyssä ja sen ulkopuolella :D Ei ollut huono mies, mutta lopulta pidin jotenkin hieman harhaisena ja emotionaalisesti turhan kompleksisena ja vaihdoin härkään :D

Mikä olet merkiltäsi? Hehe! Kuulostaa ihanalta herkistelijältä ja juuri siltä mitä tarvitsen ja etsin. Kokemusta ei ole mutta käsittääkseni rapu on salaileva erityisesti haluaa suojella rakastaan. Toinen asia ravuista on, että ovat intuitiivisia ja huomaavaisia, joten yksi väärä sana tai katse saattaa muuttaa ravun olon ja mielen toiseen. Ravuilla on kova kuori mutta ovat lempeitä ja rakastavia sisältä kunhan vaan saat luottamuksen luotua. Onhan ne herkkiä ja suuttuvat pienestä, josta sitten piiloutuvat kuoreensa.

Vierailija
1204/12684 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan muu pistänyt Vaa'oista merkille sitä piirrettä, että monet heistä (ainakin naisista, mies-Vaakoja tunnen tosi vähän) tykkäävät puhua lakkaamatta itsestään? Mulla on 2 läheistä ystävää ja töissä lähin esimies Vaakoja, ja kaikki tykkäävät kääntää puheenaiheen aina itseensä ja yllättävät tosi pitkiä monologeja itsestään. Samat tyypit aika huonosti kyselevät muilta kuulumisia tai mielipiteitä. Monesti Vaaka on jatkanut kiusallisen pitkään jorinointia itsestään eikä tunnu huomaavan, että muita ärsyttää eikä jaksaisi enää kiinnostaa.

Toinen merkki joka tykkää omasta äänestään tuntuu olevan Kalat, mutta ei siinä määrin kuin Vaaka - ja olen kokenut Kalojen puhuvan lähinnä muusta kuin itsestään, ja yleensä mielenkiintoisia juttuja. Kaloille pystyn antamaan enemmän anteeksi tätä piirrettä koska tykkään hyvistä tarinoista. Mutta myöskään Kalat ei tunnu ymmärtävän missä menee kuulijakunnan mielenkiinnon raja.

Vierailija
1205/12684 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rapu! Ehkä myös härkä.

Mikä olet merkiltäsi? Hehe! Kuulostaa ihanalta herkistelijältä ja juuri siltä mitä tarvitsen ja etsin. Kokemusta ei ole mutta käsittääkseni rapu on salaileva erityisesti haluaa suojella rakastaan. Toinen asia ravuista on, että ovat intuitiivisia ja huomaavaisia, joten yksi väärä sana tai katse saattaa muuttaa ravun olon ja mielen toiseen. Ravuilla on kova kuori mutta ovat lempeitä ja rakastavia sisältä kunhan vaan saat luottamuksen luotua. Onhan ne herkkiä ja suuttuvat pienestä, josta sitten piiloutuvat kuoreensa.

Neitsyt olen. Kartalla myös vesimerkkejä (skorpionia ja rapua).

Vierailija
1206/12684 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan muu pistänyt Vaa'oista merkille sitä piirrettä, että monet heistä (ainakin naisista, mies-Vaakoja tunnen tosi vähän) tykkäävät puhua lakkaamatta itsestään? Mulla on 2 läheistä ystävää ja töissä lähin esimies Vaakoja, ja kaikki tykkäävät kääntää puheenaiheen aina itseensä ja yllättävät tosi pitkiä monologeja itsestään. Samat tyypit aika huonosti kyselevät muilta kuulumisia tai mielipiteitä. Monesti Vaaka on jatkanut kiusallisen pitkään jorinointia itsestään eikä tunnu huomaavan, että muita ärsyttää eikä jaksaisi enää kiinnostaa.

Toinen merkki joka tykkää omasta äänestään tuntuu olevan Kalat, mutta ei siinä määrin kuin Vaaka - ja olen kokenut Kalojen puhuvan lähinnä muusta kuin itsestään, ja yleensä mielenkiintoisia juttuja. Kaloille pystyn antamaan enemmän anteeksi tätä piirrettä koska tykkään hyvistä tarinoista. Mutta myöskään Kalat ei tunnu ymmärtävän missä menee kuulijakunnan mielenkiinnon raja.

Mielenkiintoinen analyysi ja olen huomannut saman. Vaakamiehistä ja -naisista kokemusta. Jaksavat jauhaa omia juttujaan ja säheltää menemään sekä lisäksi ovat päättämättömiä. Kaloista pelkkiä hyviä kokemuksia, on paljon kaloja ystävinä ja ovat avuliaita ja auttavat ystäviä aina hädässä ja muutenkin.

Vierailija
1207/12684 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rapu! Ehkä myös härkä.

Neitsyt olen. Kartalla myös vesimerkkejä (skorpionia ja rapua).

Miten paljon rapua sinussa on ja miten se näkyy sinussa?

Vierailija
1208/12684 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon kysymys on melkein sama kuin kysyisi "mukavin ja pelottavin kirjain?".

Tosin kirjaimilla sentään on yhdisteltynä joku merkitys.

Vierailija
1209/12684 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestä leijona on kehittyneenä parhain merkki - omaa hyvän itsetunnon, mutta ei tarvetta sortaa muita. Lämminsydäminen, rakastava, arvokas, luontaista karismaa.

Vierailija
1210/12684 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkomerkkinä kalat, kuumerkki härkä ja nouseva neitsyt. Osaisko joku sanoa näistä jotain? Olen huomannut, että neitsyet vetävät minua puoleensa (ystävinä ja seksuaalisesti) ja minä heitä myös. Hassua:) Kala N.

Vierailija
1211/12684 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paras horoskooppi on naisella Vaaka. Minun tapaamani vaakanaiset ovat kaikki tosi karismaattisia, hyviä keskustelijoita, tasapainoisia muttei liian lapasia ja osaavat tuoda omat mielipiteensä esiin. Ovat myös kauniita ja välittävät estetiikasta (sisustus, miten tuovat itsensä esiin). Tietysti vaa'oissa on huonojakin puolia, mutta tässä merkissä hyvät korvaa huonot. Jos huonoja puolia pitäisi mainita niin joskus voivat olla ärsyttävän päättämättömiä ja haluavat olla kaikille niin mukava, vaikka joskus voisivat sanoa enemmän vastaan.

Paras horoskooppi on miehille Oinas. Ovat jääräpäitä, mutta lempeitä kun ovat oikeanlaisen ihmisen kanssa. Menevät asioihin sarvet edellä ja rohkeita. Hyviä keskustelijoita, ja niin kuin vaa'atkin ovat hyviä sosiaalisesti. Seuramiehiä. Tykkäävät flirttailla niin kuin Vaa'at.

Pahimmat horoskoopit kummillakin sukupuolilla on Kaksoset ja Skorpionit.

Kaksoset ultimaattisen raskaita ihmisiä jotka haluavat kaiken huomion, töksäyttelee asiat suoraan ja ajattelematta. Sosiaaliset taidot hukassa.

Vaa'at ovat myös todellä läpinäkyviä (koska eivät ole kovin fiksuja). Tämän viestin on kirjoittanut selvästi vaaka. 

:)

Olen oinas. Vaimoni on vaaka.

Vierailija
1212/12684 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aurinkomerkkinä kalat, kuumerkki härkä ja nouseva neitsyt. Osaisko joku sanoa näistä jotain? Olen huomannut, että neitsyet vetävät minua puoleensa (ystävinä ja seksuaalisesti) ja minä heitä myös. Hassua:) Kala N.

Aurinkokalat tekee perusluonteestasi haaveilevan, empaattisen, syvästi tuntevan ja intuitiivisen. Sinussa on epäitsekkyyttä ja viisautta, mutta sinulla voi olla myös ongelmia huonon itsetunnon kanssa. Kalat ei ole kovin järjestelmällinen merkki, mutta nouseva neitsyt tuo organisointikykyä ja loogisuutta haaveelliseen luonteeseesi. Nouseva neitsyt tuo ihmisen ulkonäköön vaaleutta, puhtautta ja nuorekkuutta - monet nousevat neitsyet ovatkin ikäistään nuoremman näköisiä. Nousevat neitsyet ovat usein terveystietoisia ja harrastavat liikuntaa sekä ovat kiinnostuneita ravinnosta. Kuuhärkä tuo luonteeseen lisäksi tiettyä itsepäisyyttä ja tarvetta pysyvyyteen. En olisi yllättynyt, jos viihdyt hyvin kotona! :)

Vierailija
1213/12684 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aurinkokaksonen, noususkorppari ja kuuhärkä täällä! (Merkurius härässä, Venus kaksosissa ja Mars ravussa, jos näillä nyt on paljonkin merkitystä?) Jos tässä tekee jonkinnäköisen yhteenvedon, niin varmaan vesimerkkien kanssa olen aina tullut toimeen heikoimmin. Usein ihme selkärangattomia voivottelijoita ja pelkäävät kohdata ongelmia. Ilman ja tulen merkkien kanssa taas tullaan juttuun parhaiten. En ehkä sinänsä ole perinteinen kaksonen, että olen luotettava ja sanani mittainen. Ihastun myös todella harvoin ja vakavasti, enkä varmasti ikinä pettäisi puolisoa, jos sellainen löytyisi. Tiedostan, että parhaimmillani olen hyvin hurmaava, hauska ja mielenkiintoinen, mutta suuttuessani oikein kunnolla (harvoin) mulla ei ole minkäänlaista filtteriä. Voin myös puhua selän takana todella rumasti ihmisistä, joista en pidä. Väsyneenä ja stressaantuneena olen myös ihan karsea ja silloin kiinnostaa lähinnä oma napa. Innostun eri asioista helposti, mutta usein innostus lopahtaa yhtä nopeasti kuin on alkanutkin. Tykkään pohdiskella syvällisiä ja seuran täytyy tältä osin olla samalla aaltopituudella. Vihaan huonoa smalltalkia ja sellaista kohdatessani olen mieluummin vain hiljaa. Muiden "plussien" lisäksi olen todella vaativa niin itseäni kuin muita kohtaan ja pakko sanoa, että tämä piirre ei kyllä elämää helpota. :D Mutta jos olen tuon astrokarttani oikein ymmärtänyt, niin komboni ei taida kovin helppo ollakaan?

Maamerkeistä sen verran, että perheessämme ja suvussamme on poikkeuksellisen paljon härkiä ja yhdenkään kanssa en ole koskaan kokenut minkäänlaista yhteyttä. Kauniita, mutta laiskoja. Härät eivät ole ollenkaan kiinnostuneita syvällisistä ja pohdiskelevista keskusteluista, joten minulle he näyttäytyvät tylsinä ja yksiulotteisina.

Jos yksittäisen horoskoopin valitsee, niin ehdottomasti parhaiten olen tullut toimeen jousimiesten kanssa: 3/4 parhaasta kaveristani on jouskareita. Lisäksi mulla on uskomaton yhteys työkaveri-jouskariin. Tiedetään kumpikin jo puolesta katseesta, että millä mielellä toinen on ja mitä hän tarkoittaa. Voidaan myös täydentää toisiamme ja välillä sanotaan samat jutut päällekkäin. Miinuksena, että taitaa olla aikamoinen vilkkusilmä kyseessä... En ehkä pettämiseen usko, mutta flirtit tältä perheelliseltä mieheltä menevät kyllä hyvän maun rajan yli.

Aurinkokaksonen / noususkorppari täälläkin ja uskon että noususkorppari tekee tuon muilta ja itseltä vaatimisen sekä luotettavuus ja sanansa mittaisuus. En koskaan jätä tekemättä mitä olen luvannut ja olen todella vastuuntuntoinen. Vaadin rehellisyyttä. Uskon että nämä piirteet tulivat itseeni tästä yhdistelmästä, kun eivät ole kaksosmaisia.

Vierailija
1214/12684 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään usko kooppeihin, mutta nyt kun mietin, niin leijonat on olleet kaikista itsekkäimpiä ja huomionhakuisimpia. Skorpparit on myös omaan napaan tuijottajia. Mutta en siis ole kiinnostunut tietämään ihmisten kooppimerkkejä. Ehkä vaan sattumaa nuo.

Vierailija
1215/12684 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaksosnainen, ja aina kun tulee puhe horoskoopeista, tuntuu että omaa merkkiäni pitäisi jotenkin hävetä. Me kaksoset kun olemme kuulemma aina pettäjiä, tuuliviirejä, ilkeitä juoruilijoita, kaksinaamaisia...

En tunnista itseäni noista kuvauksista. Kaksosen dualistisuuden eli kaksijakoisen luonteen kyllä tunnistan. Välillä päätöksenteko on ihan ylitsepääsemättömän vaikeaa, ja olen kamppaillut pitkään masennuksen kanssa. Omia lempimerkkejäni ovat leijonat ja vesimiehet, joiden kanssa voi puhua mistä vaan. 

Skorpionin, härän ja ravun kanssa on ollut vaikeaa. 

Vierailija
1216/12684 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen härkä, kiinalaisessa sika, enpä jalompaa ihmistä tiedä.

Kehtaan tosiaan katsoa peiliin, iän lisän vuoksi mieluummin hämärässä.

Vierailija
1217/12684 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaka on rakkauden jumalatar??

Minkähän vaa'an minä tunnen kun tuntuu että kaikki rakkaus ja huomio pitää ansaita. Eikä suinkaan tuhlaile rakkauttaan ja hellyyyyttään ainakaan minulle. Turhia ei puhuta eikä kehuta. Kaveriensa kanssa kyllä pörrätään ja minun kavereista on sairaan mustasukkainen ja aina niistä löytyy oman edun tavoittelijoita ym. kuulemma.

Olen rakkauden ja huomion nälkäinen oinas. Mikä merkki välittäisi/sopii minulle?

Vierailija
1218/12684 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaaka on rakkauden jumalatar??

Minkähän vaa'an minä tunnen kun tuntuu että kaikki rakkaus ja huomio pitää ansaita. Eikä suinkaan tuhlaile rakkauttaan ja hellyyyyttään ainakaan minulle. Turhia ei puhuta eikä kehuta. Kaveriensa kanssa kyllä pörrätään ja minun kavereista on sairaan mustasukkainen ja aina niistä löytyy oman edun tavoittelijoita ym. kuulemma.

Olen rakkauden ja huomion nälkäinen oinas. Mikä merkki välittäisi/sopii minulle?

Jos olet tyypillinen oinas, niin sinulle sopii jousimies, vesimies, vaaka tai leijona. Härkä tai kalat voisi myös sopia ellet ole kauhean riidanhaluinen ja itsepäinen.

Vierailija
1219/12684 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen leijona ja pahimmat seksiseikkalijat ovat mielestäni kaveripiirissä olleet jousimiehiä. Kavereita pettäneet kumppanit ovat aina olleet jousimiehiä, yksikään kaksonen tai rapu ei ole pettänyt.

Minulla House V in Sagittarius eli jousimiehessä joka viittaa siihen että käy läpi paljon intiimejä suhteita. Olen aina ollut itsekin suhteissa se joka pettänyt ja sen jälkeen toki myös jättänyt, ja tuo merkki näyttäisi sopivan siihen piirteeseen tuossa huoneessa, sillä muutenhan leijona on melko uskollista tyyppiä.

Se että minulla on myös leijona Venuksessa tekee minusta sellaisen että haluan miellyttää samalla kun vaadin että minua miellytetään, mutta varoituksena on näköjään se että iän myötä haluaisin vietellä miehet vain sen takia koska haluaa tuntea itsensä todella halutuksi sekä myös todistaa sen. Sitä siis vielä odotellessa ;)

Vierailija
1220/12684 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehistä kaksoset on ykkösiä, seksikkäitä ja kiinnostavia, vähän vaikeita. Vaakamies loistava ystävä.

Kaksosnaiset on kivoja samoin, kauriit ja neitsyetkin, joitten kanssa hommat hoituvat.

Skorpionit on sekä naisista että miehistä ihan nounou, en tuu millään toimeen missään asiassa.

Itse vesimiesnainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme