Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12684)

Vierailija
11421/12684 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oinas voi olla ihan kauhea tai tutustumisen arvoinen riippuen muista planeettasijainneistaan. Olen aurinko-oinas, kuukala ja nouseva neitsyt, ja minulle useampikin sanonut, että olen paljon mukavempi kuin ensivaikutelmani antaa ymmärtää. Suurin osa ihmisistä on vieraskoreita, mutta minä en ole eikä tälläistä suoruutta ymmärretä vasta kuin ajan kanssa. Ensivaikutelma minkä annan on suora, ja karkea kuten oinas on ja nousevan neitsyen pistävällä tarkkanäköisyydellä. Mutta pinnan alla, sisimmässäni olen kiltti kuukala joka on hämmentynyt kaikesta pahantahtoisuudesta ja tahtoo vain kaikille hyvää.

Ja samanlainen oli edesmennyt isäni. Aurinkoleijona tosin mutta kuukala ja tämä teki hänestä lempeän lässyn vaikka ulospäin oli muuta.

Vierailija
11422/12684 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on Mika Aaltolan merkki?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11423/12684 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä aurinkorapu jousimies kuulla. Ristiriitainen kombo?

Ja sitten tietysti

Merkurius-venus jellonassa

Mars vaaka

Vierailija
11424/12684 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorpioni on paras sängyssä ja on erittäin luotettava. Ei tosin kannata häntä suututtaa ja pettää luottamusta tai joutuu ikuiseen kadotukseen.

Vierailija
11425/12684 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on Mika Aaltolan merkki?

Sivuja taaksepäin joku kirjoitti, että Mika olisi Härkä, mutta 100% varmaa tietoa ei ole.

Vierailija
11426/12684 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaako oinaan ja neitsyen lyöttäytyä yhteen?

Entä leijona ja kalat? Onko mitään toivoa?

Minä itse en tule lainkaan toimeen Oinaiden kanssa, olen Neitsyt. Vaikka meitä monesti pidetään päällepäsmäreinä, en itse ainakaan ole sellainen. Minä arvostan rauhaa, tasavertaisuutta ja analysoin paljon asioita itsekseni ja pidän siitä, kun keskustellaan ja jokainen saa suunvuoron. En voi sietää itsestään suurta numeroa tekeviä ihmisiä jotka eivät kykene yhteistyöhön, aina ovat mukamas muita parempia ja jyräävät muiden päälle. Sellaisia kaikki tuntemani Oinaat ovat, ikävä kyllä. Ja tunnen useita.

Täysin sama mielipide ja kokemukset oinaista. Niitä on sattunut työkavereiksi, ex-ystäviksi (aluksi näyttelevät mukavaa) ja pari pomoakin suoraan helvetistä. Ei ainuttakaan "toisenlaista" ole tullut vastaan, vaan jokainen päälle käyvä jyrääjä ja ivallinen päsmäri. Kaikesta tietävät kaiken ja paremmin kuin kukaan muu.

En ole ainoa joka on tätä mieltä ollut, joten minussa ei nyt ole se vika. Tulen yleensä ihmisten kanssa toimeen, paitsi nuo eivät osaa käyttäytyä tai ottaa muita huomioon.  /Skorpioni

Vierailija
11427/12684 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skorpioni on paras sängyssä ja on erittäin luotettava. Ei tosin kannata häntä suututtaa ja pettää luottamusta tai joutuu ikuiseen kadotukseen.

Mistä tuo sänkyteoria oikein tulee? Oletko kokeillut kaikki merkit? :D /Skorpioni

Vierailija
11428/12684 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorpioni on pahin. Erityisesti miespuolinen skorppari.

Vierailija
11429/12684 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen presidentit

1. Ståhlberg Kauris

2. Relander Kaksonen

3. Svinhufvud Jousimies

4. Kallio Oinas

5. Ryti Vesimies

6. Mannerheim Kaksonen

7. Paasikivi Jousimies

8. Kekkonen Neitsyt

9. Koivisto Jousimies

10. Ahtisaari Rapu

11. Halonen Kauris

12. Niinistö Neitsyt

Kiinalaisen astrologian mukaiset päivämerkit. Mielenkiintoisesti toistuu tietyt merkit.

1. Maa koira

2. Puu sika

3. Maa koira

4. Vesi lohikäärme

5. Metalli koira

6. Puu jänis

7. Tuli jänis

8. Maa jänis

9. Vesi tiikeri

10. Metalli käärme

11.Tuli lohikäärme

12. Metalli käärme

Vierailija
11430/12684 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oinas voi olla ihan kauhea tai tutustumisen arvoinen riippuen muista planeettasijainneistaan. Olen aurinko-oinas, kuukala ja nouseva neitsyt, ja minulle useampikin sanonut, että olen paljon mukavempi kuin ensivaikutelmani antaa ymmärtää. Suurin osa ihmisistä on vieraskoreita, mutta minä en ole eikä tälläistä suoruutta ymmärretä vasta kuin ajan kanssa. Ensivaikutelma minkä annan on suora, ja karkea kuten oinas on ja nousevan neitsyen pistävällä tarkkanäköisyydellä. Mutta pinnan alla, sisimmässäni olen kiltti kuukala joka on hämmentynyt kaikesta pahantahtoisuudesta ja tahtoo vain kaikille hyvää.

Aika suoraan tuokin on sanottu että olet paljon mukavampi kuin ensivaikutelma.

Vierailija
11431/12684 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä skorppionin pitää tehdä sängyssä että on paras?

Vierailija
11432/12684 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä itse en tule lainkaan toimeen Oinaiden kanssa, olen Neitsyt. Vaikka meitä monesti pidetään päällepäsmäreinä, en itse ainakaan ole sellainen. Minä arvostan rauhaa, tasavertaisuutta ja analysoin paljon asioita itsekseni ja pidän siitä, kun keskustellaan ja jokainen saa suunvuoron. En voi sietää itsestään suurta numeroa tekeviä ihmisiä jotka eivät kykene yhteistyöhön, aina ovat mukamas muita parempia ja jyräävät muiden päälle. Sellaisia kaikki tuntemani Oinaat ovat, ikävä kyllä. Ja tunnen useita.

Täysin sama mielipide ja kokemukset oinaista. Niitä on sattunut työkavereiksi, ex-ystäviksi (aluksi näyttelevät mukavaa) ja pari pomoakin suoraan helvetistä. Ei ainuttakaan "toisenlaista" ole tullut vastaan, vaan jokainen päälle käyvä jyrääjä ja ivallinen päsmäri. Kaikesta tietävät kaiken ja paremmin kuin kukaan muu.

En ole ainoa joka on tätä mieltä ollut, joten minussa ei nyt ole se vika. Tulen yleensä ihmisten kanssa toimeen, paitsi nuo eivät osaa käyttäytyä tai ottaa muita huomioon.  /Skorpioni

Molemmat mummoni olivat oinaita. Molemmat määrätietoisia, toinen kiusasi omia ja lapsenlapsia, toinen oli iloinen, avoin ja minulle maailman rakkain ihminen

Vierailija
11433/12684 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun eukko mökötti vaan vähän aikaa kun tanssitin ja pussasin toista sen nähden. Tein sen tahallani kun on niin ketinen että mun pitää juoda koko ajan. On kyllä seksipeto ja hommaillut monen kanssa ennen mua.

Vierailija
11434/12684 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun eukko mökötti vaan vähän aikaa kun tanssitin ja pussasin toista sen nähden. Tein sen tahallani kun on niin ketinen että mun pitää juoda koko ajan. On kyllä seksipeto ja hommaillut monen kanssa ennen mua.

mikä on ketinen?

Vierailija
11435/12684 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunetemani skorppari ei moikkaa koskaan tulee vaan porukkaan veetuileen ja kiimaileen miesten kanssa. Todella ällöttävä kaikkien miesten kerttu. Kova ryyppään ja kaivaan peräänsä. Yök.

Vierailija
11436/12684 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika suoraan tuokin on sanottu että olet paljon mukavampi kuin ensivaikutelma.

Joku pöljä on keksinyt että oinaat muka loukkaa toisia mutta niitä saa arvostella päin naamaa. Tunnen vaan ystävällisiä ja tarmokkaita, luotettavia, rehellisiä oinaita. Vika on teissä oinaan haukkujissa.

Vierailija
11437/12684 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Törkeen loukkaavaa arvostella oinasta henkilönä noin suoraan, kuka itse haluais kuulla arvostelun itsestään päin naamaa? Minä en vaikka rehellinen olenkin ja olen Oinas.

Vierailija
11438/12684 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Molemmat mummoni olivat oinaita. Molemmat määrätietoisia, toinen kiusasi omia ja lapsenlapsia, toinen oli iloinen, avoin ja minulle maailman rakkain ihminen <3

Joo, en epäile ollenkaan. Mutta noin yleisesti ottaen, en mummoasi nyt tarkoita siis, olivat ajat toisenlaiset, ihmiset pidättyväisempiä ja tuskin kukaan nyt läheisilleen tiuskii ja äyskii, määräilee ja pompottaa.

Olikohan toisella heistä (mummosi)  jotain omia ongelmia tai traumoja...

Tämä vain minun kokemukseni, totta puhun ja noin asiat on. Itse olen avoin ja otan aina uuden ihmisen vastaan lämmöllä ja huomioon ottaen. Ehkä se sitten ärsyttää, kun vaikutan heikolta tai jotain. Joillekin sydämellisyys on pahasta. Ehkäpä se on silloin peiliin katsomisen paikka, ja siitä raivostuvat, kun omatunto kolkuttaa ilkeydestä. Mene ja tiedä.

Vierailija
11439/12684 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkei uskoisikaan horoskooppeihin, on se kyllä yllättävää, että sitä ystävystyy tiettyjen merkkien edustajien kanssa helposti ja joidenkin merkkien edustajia ei ole ystävissä ollenkaan. Pahimmat, kostonhimoisimmat ja ikävimmät tuttavuudet ovat olleet skorpioneja molemmat. Jotakin perää siinä skorpparin maineessa täytyy olla, koska sama toistuu täällä viesteissä. 

Vierailija
11440/12684 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin joskus neitsyt miehen kanssa. Voi että oli rasittava akkamainen ruikuttaja. Voi daa kun on kattilassa likatahra  ja jynssäsi sitä varmaan 30minuuttia. Semmoinen nirppanokka, jolle ei kelvannut kuin tietyt ranskanperunatkaan ja niiden perässä kierrettiin puoli kaupunkia. "Mun hiukset on sekaisin" vaikka jätkällä oli siilitukka. Hohhoijaa voiko rasittavampaa ihmistä löytyä mistään pallonpuoliskolta. Sitten se itsekeskeisyys kaikessa, totaalinen narsisti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi