Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suosittele Euroopan kaupunkia syyskuun pidennetyksi viikonlopuksi?

Vierailija
27.07.2023 |

Olisin lähdössä juhlimaan pojan 14-v synttäreitä johonkin Euroopan kaupunkiin pidennetyksi viikonlopuksi. Helppo lento Kuopiosta plussaa. Onnistuu Helsinkikin.
Teiniystävällisyys plus. Helppous ja edullisuus plus. Mitä matka tulisi maksamaan, kun mukana on vielä 11-v pikkuveli?

Kommentit (408)

Vierailija
1/408 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on teiniystävällisyys?

Vierailija
2/408 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Barcelona! Syyskuussa lämmin muttei kuuma eikä liikaa turisteja enää. Paljon tekemistä, näkemistä, ja kauniita rantoja kun menee pois kaupungista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/408 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malaga, Berliini, Rovaniemi, Praha, Dubrovnik

Vierailija
4/408 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä minne Kuopiosta lennetään, mutta sinänsä matka kolmistaan on ihan hyvä idea. Kahden hengen huoneeseen lisävuode.

Voit klikkailla vaihtoehtoja esim. bookers.com -sivustolta. Sieltä näkee hinnat ja aikataulut yms.

Vierailija
5/408 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Guuglaile kuule eri vaihtoehtoja. Minäkin tässä katselen välillä matkoja sinne ja tänne ja tonne. En mä tiedä mitä teidän matka tulee maksamaan. Vaihtoehtoja on 300e-1500e.

Vierailija
6/408 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä minne Kuopiosta lennetään, mutta sinänsä matka kolmistaan on ihan hyvä idea. Kahden hengen huoneeseen lisävuode.

Voit klikkailla vaihtoehtoja esim. bookers.com -sivustolta. Sieltä näkee hinnat ja aikataulut yms.

Kiitos minäpä kohta menen tuonne bookers.comiin!

Vierailija
7/408 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän, mistä poika on kiinnostunut. Urheilusta? Luonnosta? Arkkitehtuurista? Historiasta? Eli minkälaista tekemistä kaipaa ja mitä haluaa lomaltaan, paljon helpompaa suositella kohdetta. Alaikäiselle noi menomestat ei ehkä ole mikään kova juttu vielä, mutta jos on joku kiinnostuksen kohde, niin voisiko sen perusteella miettiä kohdetta?

Vierailija
8/408 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gdanskiin Turusta halvalla Wizzairilla. Kaunis kaupunki, edullinen ja runsaasti kohtuuhintaisia majoitusvaihtoehtoja.

Itse lähden taas syyskuussa käymään.

Vierailija
9/408 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Guuglaile kuule eri vaihtoehtoja. Minäkin tässä katselen välillä matkoja sinne ja tänne ja tonne. En mä tiedä mitä teidän matka tulee maksamaan. Vaihtoehtoja on 300e-1500e.

Veronpalautusta tulee 1000e niin voisin käyttää sen matkaan lasten kanssa.

Ap

Vierailija
10/408 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Malaga, Berliini, Rovaniemi, Praha, Dubrovnik

Rovaniemi?? 🤣🤣

Vierailija
11/408 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan siitä teinistä, mikä häntä kiinnostaa. Mä oon lähdössä 13 v pojan kanssa syyskuussa Müncheniin, koska haluaa nähdä keskitysleirejä. Syyslomalla taas mennään Milanoon, koska AC Milan on suosikkifutisjoukkue Serie A:ssa.

Vierailija
12/408 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tuolla budjetilla kannattaa suunata itäeurooppaan, missä onkin paljon hyviä kohteita.

Vierailija
13/408 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No ihan sama mitä saat palautuksia, kun kyselet meiltä mitä matkasi tulee maksamaan.

Vierailija
14/408 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gdanskiin Turusta halvalla Wizzairilla. Kaunis kaupunki, edullinen ja runsaasti kohtuuhintaisia majoitusvaihtoehtoja.

Itse lähden taas syyskuussa käymään.

Ja matka Kuopiosta Turkuun on helppo, yksinkertainen ja halpa? Niinpä. Gdansk on hieno kaupunki, mutta en mä sinne teinejä lähtis syntymäpäivämatkalle syyskuussa viemään.

Vierailija
15/408 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lontoo, jos vain mahtuu budjettiin.

Vierailija
16/408 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Berliini. Jokaiselle jotain.

Vierailija
17/408 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu vähän, mistä poika on kiinnostunut. Urheilusta? Luonnosta? Arkkitehtuurista? Historiasta? Eli minkälaista tekemistä kaipaa ja mitä haluaa lomaltaan, paljon helpompaa suositella kohdetta. Alaikäiselle noi menomestat ei ehkä ole mikään kova juttu vielä, mutta jos on joku kiinnostuksen kohde, niin voisiko sen perusteella miettiä kohdetta?

Hyvä kommentti. Nuori voi haluta vaikka rock-konserttiin Tukholmaan tai valioliigan otteluun Englantiin tai Berliiniin eläintarhaan tai syvänmeren sukellukselle jonnekin tai vuorikiipeilemään.

Vierailija
18/408 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopiosta pääse kotimaisella yhtiöllä kätevästi Helsingissä vaihtamalla Lontooseen. Kannattaa ottaa aamulennot sinne ja sitten paluupäivänä iltakuudelta Heathrowlta lähtevät takaisin - saa vähän lisäaikaa. Kalliit hotellit siellä, mutta tekemistä ja näkemistä riittää, varsinkin jos sotahistoria yhtään kiinnostaa. Ja kieltä voi harjoitella.

Vierailija
19/408 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihan siitä teinistä, mikä häntä kiinnostaa. Mä oon lähdössä 13 v pojan kanssa syyskuussa Müncheniin, koska haluaa nähdä keskitysleirejä. Syyslomalla taas mennään Milanoon, koska AC Milan on suosikkifutisjoukkue Serie A:ssa.

Keskitysleirit on lakkautettu jo lähes 80 v sitten.

Vierailija
20/408 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pietari, Kaliningrad