Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12684)

Vierailija
11441/12684 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurustelin joskus neitsyt miehen kanssa. Voi että oli rasittava akkamainen ruikuttaja. Voi daa kun on kattilassa likatahra  ja jynssäsi sitä varmaan 30minuuttia. Semmoinen nirppanokka, jolle ei kelvannut kuin tietyt ranskanperunatkaan ja niiden perässä kierrettiin puoli kaupunkia. "Mun hiukset on sekaisin" vaikka jätkällä oli siilitukka. Hohhoijaa voiko rasittavampaa ihmistä löytyä mistään pallonpuoliskolta. Sitten se itsekeskeisyys kaikessa, totaalinen narsisti. 

Tunnen monta neitsyttä, mutta eivät ole narsisteja. Pitää osata erottaa. Neitsyet ovat usein pikkutarkkoja " perfektionisteja" mutta en ole nähnyt mitään narsismia.

Koti ja tavarat ovat järjestyksessä. Puhtaus ja siisteys tärkeää.

Vierailija
11442/12684 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkän elämänkokemukseni mukaan pahimmat merkit ovat Rapu ja Skorpioni.

Parhaita on vaikeampi valita. Kaksoset ja Härkä tulee mieleen. Härät ovat pitkäpinnaisia ja eivät hevin suutu, mutta kun suuttuvat tulee kunnon jälkeä. Luotettavia ovat.

Isäni oli härkä ja äiti Kaksonen.

Itse olen Leijona. Määrätietoinen ainakin.

Kiitos leijona, olen rapu. Minä en tykkää leijonista, kaipaavat aina huomiota.

Ei sovi ainakaan minuun eikä tyttäreeni. En todellakaan kaipaa huomiota, en ole halunnut koskaan että muistetaan merkkipäiviä, en halua mennä valokuviin en haastatteluihin kun niitäkin on pyydetty. Sama tyttäreni kohdalla.

Joten mitä voi päätellä? Eihän se voi olla niin yksinkertaista, että joku horoskooppimerkki leimaa sinut että olet juuri sellainen ja sellainen.

Järkeä kehiin. Itse suhtaudun varauksella ja muistan, että kaikkea löytyy varmaan jokaisesta merkistä. Olen kiinalaisessa koira ja se osuu tosi hyvin kohdallani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11443/12684 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oinasnaiset olleet kaksinaamaisia. Et tiedä onko oinas lopulta aito ystäväsi vai ei. 

Vierailija
11444/12684 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parhaita on vaikeampi valita. Kaksoset ja Härkä tulee mieleen. Härät ovat pitkäpinnaisia ja eivät hevin suutu, mutta kun suuttuvat tulee kunnon jälkeä. Luotettavia ovat.

Ei sovi ainakaan minuun eikä tyttäreeni. En todellakaan kaipaa huomiota, en ole halunnut koskaan että muistetaan merkkipäiviä, en halua mennä valokuviin en haastatteluihin kun niitäkin on pyydetty. Sama tyttäreni kohdalla.

Joten mitä voi päätellä? Eihän se voi olla niin yksinkertaista, että joku horoskooppimerkki leimaa sinut että olet juuri sellainen ja sellainen.

Järkeä kehiin. Itse suhtaudun varauksella ja muistan, että kaikkea löytyy varmaan jokaisesta merkistä. Olen kiinalaisessa koira ja se osuu tosi hyvin kohdallani.

sit voi olla jotain muuta merkkiä kartalla, mikä näkyy vahvempana. Itsellä on paljon leijonaa,useassa huoneessa ja olen nousuleijona ja enemmän vaikutan leijonalta kuin aurinkomerkiltäni.

Vierailija
11445/12684 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oinas voi olla ihan kauhea tai tutustumisen arvoinen riippuen muista planeettasijainneistaan. Olen aurinko-oinas, kuukala ja nouseva neitsyt, ja minulle useampikin sanonut, että olen paljon mukavempi kuin ensivaikutelmani antaa ymmärtää. Suurin osa ihmisistä on vieraskoreita, mutta minä en ole eikä tälläistä suoruutta ymmärretä vasta kuin ajan kanssa. Ensivaikutelma minkä annan on suora, ja karkea kuten oinas on ja nousevan neitsyen pistävällä tarkkanäköisyydellä. Mutta pinnan alla, sisimmässäni olen kiltti kuukala joka on hämmentynyt kaikesta pahantahtoisuudesta ja tahtoo vain kaikille hyvää.

Aika suoraan tuokin on sanottu että olet paljon mukavampi kuin ensivaikutelma.

Joku pöljä on keksinyt että oinaat muka loukkaa toisia mutta niitä saa arvostella päin naamaa. Tunnen vaan ystävällisiä ja tarmokkaita, luotettavia, rehellisiä oinaita. Vika on teissä oinaan haukkujissa.

Minä pidän loukkaantumista vähän pikkusieluisena. En loukkaannu oikein mistään. Arvelen vaan että jollain itsellään paha olo jos tahalleen koittaa loukata tai sanoo tahattomasti jotain minkä voi ottaa loukkaavana. Niin tai näin, kumpaankaan ei loukkaantuminen auta. Vain toisen posken kääntäminen voi auttaa.

T: oinas (kuukala)

Vierailija
11446/12684 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seurustelin joskus neitsyt miehen kanssa. Voi että oli rasittava akkamainen ruikuttaja. Voi daa kun on kattilassa likatahra  ja jynssäsi sitä varmaan 30minuuttia. Semmoinen nirppanokka, jolle ei kelvannut kuin tietyt ranskanperunatkaan ja niiden perässä kierrettiin puoli kaupunkia. "Mun hiukset on sekaisin" vaikka jätkällä oli siilitukka. Hohhoijaa voiko rasittavampaa ihmistä löytyä mistään pallonpuoliskolta. Sitten se itsekeskeisyys kaikessa, totaalinen narsisti. 

Tunnen monta neitsyttä, mutta eivät ole narsisteja. Pitää osata erottaa. Neitsyet ovat usein pikkutarkkoja " perfektionisteja" mutta en ole nähnyt mitään narsismia.

Koti ja tavarat ovat järjestyksessä. Puhtaus ja siisteys tärkeää.

Pari sotkuisinta ihmistä on neitsyitä. Toinen heistä on siskoni. Toinen tallihommissa jynssäsi jotain linimenttipurkkia minkä pölyisyydellä ei paljon merkitystä, mutta oma kotinsa oli sikolätti.

Vierailija
11447/12684 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aurinkojousimies, kuuneitsyt ja nouseva jousimies. Kartallani on yhtä paljon jousimiestä ja kaurista.

Tulen parhaiten toimeen toisten jousimiesten, kalojen ja vesimiesten kanssa. Aviomieheni on kalat. Näissä merkeissä parasta on se, että kaikki antavat tilaa olla oma itsensä, eivätkä vaadi paljoa. Ystävyys on luontevaa ja hauskaa, mutta myös syvää. Kaikki haluavat mennä omilla ehdoillaan ja se sopii ainakin minulle.

Leijonien kanssa en vain jotenkin jaksa olla. Jostain syystä kaikki tuntemani leijonat ovat olleet aluksi mukavia ja haluavat olla ystäviäni, mutta muuttuvat nopeasti hallitseviksi ja takertuviksi eivätkä pidä siitä, että haluan paljon omaa tilaa enkä jaksa olla yhteyksissä joka julmetun päivä. Tai viikko. Tai kuukausi. He kuvittelevat minun olevan heidän läheinen ystävänsä, vaikka todellisuudessa en pidä heitä kovin läheisinä minulle.

Vaaat ovat muuten kivoja, mutta liian sovittelevia jees jees-tyyppejä, jotka eivät anna itsestään juuri mitään.

Tuntemani härät ovat pinnallisia ja laiskoja.

Vierailija
11448/12684 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oinas voi olla ihan kauhea tai tutustumisen arvoinen riippuen muista planeettasijainneistaan. Olen aurinko-oinas, kuukala ja nouseva neitsyt, ja minulle useampikin sanonut, että olen paljon mukavempi kuin ensivaikutelmani antaa ymmärtää. Suurin osa ihmisistä on vieraskoreita, mutta minä en ole eikä tälläistä suoruutta ymmärretä vasta kuin ajan kanssa. Ensivaikutelma minkä annan on suora, ja karkea kuten oinas on ja nousevan neitsyen pistävällä tarkkanäköisyydellä. Mutta pinnan alla, sisimmässäni olen kiltti kuukala joka on hämmentynyt kaikesta pahantahtoisuudesta ja tahtoo vain kaikille hyvää.

Joku pöljä on keksinyt että oinaat muka loukkaa toisia mutta niitä saa arvostella päin naamaa. Tunnen vaan ystävällisiä ja tarmokkaita, luotettavia, rehellisiä oinaita. Vika on teissä oinaan haukkujissa.

Minä pidän loukkaantumista vähän pikkusieluisena. En loukkaannu oikein mistään. Arvelen vaan että jollain itsellään paha olo jos tahalleen koittaa loukata tai sanoo tahattomasti jotain minkä voi ottaa loukkaavana. Niin tai näin, kumpaankaan ei loukkaantuminen auta. Vain toisen posken kääntäminen voi auttaa.

Kun käänsin toisen poskeni pahatekijälle, minua alettiin sanoa kynnysmatoksi ja tyhmäksi. Kun täällä haetaan aina sitä vastusta.

Vierailija
11449/12684 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oinasnaiset olleet kaksinaamaisia. Et tiedä onko oinas lopulta aito ystäväsi vai ei. 

Oinas erottelee jyvät akanoista ja on aika tarkka.

Vierailija
11450/12684 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oinas on aika itsenäinen eikä tarvi sellaista ystävyyttä josta tulee riippakivi. Mutta on muuten vieraanvarainen ja seurallinen.

Vierailija
11451/12684 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä perustein toisen posken kääntämisestä vois olla hyötyä? Eikös tuo ole raamattuunkin jälkikäteen ujutettu juttu, jolla ihmisten käytöstä on saatu hallittavammaksi vässykäksi.

Vierailija
11452/12684 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Skorpioni on paras sängyssä ja on erittäin luotettava. Ei tosin kannata häntä suututtaa ja pettää luottamusta tai joutuu ikuiseen kadotukseen.

Mun eukko mökötti vaan vähän aikaa kun tanssitin ja pussasin toista sen nähden. Tein sen tahallani kun on niin ketinen että mun pitää juoda koko ajan. On kyllä seksipeto ja hommaillut monen kanssa ennen mua.

mikä on ketinen?

eli ketinen on pohjanmaan murretta ja tarkoittaa vihainen?

Vierailija
11453/12684 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesimiehen tunnekylmyydestä puhuttiin ketjun puolivälissä. Vesimies on ehkä etäinen ja omalaatuinen eikä mikään tunteellinen höppänä tai intohimoinen rakastaja, mutta hän auttaa ystäviään. Ihan sama mihin aikaan soitat kun olet tien varteen jäänyt (autorikko esim) niin luottokaverisi on vesimies. Jos hän on päissään, hän soittaa jollekin joka auttaa sinua. Samoin neitsyt on auttavainen ja skorppioni hyvä ystävänä, mutta paha vihollisena.

Vierailija
11454/12684 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vesimiehen tunnekylmyydestä puhuttiin ketjun puolivälissä. Vesimies on ehkä etäinen ja omalaatuinen eikä mikään tunteellinen höppänä tai intohimoinen rakastaja, mutta hän auttaa ystäviään. Ihan sama mihin aikaan soitat kun olet tien varteen jäänyt (autorikko esim) niin luottokaverisi on vesimies. Jos hän on päissään, hän soittaa jollekin joka auttaa sinua. Samoin neitsyt on auttavainen ja skorppioni hyvä ystävänä, mutta paha vihollisena.

Kyllä! Myös kaksoset ovat yllättävän avuliaita, he kun huomaavat ja hoksaavat asioita ympärillään ja nopeasti ja rennosti auttavat lähimmäisiään. Leijonat nyt auttavat myös. Kalat samoin.

Vierailija
11455/12684 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oinas on aika itsenäinen eikä tarvi sellaista ystävyyttä josta tulee riippakivi. Mutta on muuten vieraanvarainen ja seurallinen.

Ei päde muhun, oon oinas enkä yhtään itsenäinen ja yleensä se oon mä joka on se riippakivi. En voi olla kavereina toisen oinaan kanssa koska oinaat on repineet mut rikki, pettäneet ja jättäneet. Kun tulinen oinas alkaa toimimaan siinä palaa sillat ja suljetaan kaikki ovet nopeasti ja hemmetin äkkiä eikä paluuta menneeseen ole. Näin armoton on oinas pahimmillaan mut ei edelleenkään päde muhun koska oon enemmän kalat (syntynyt oinaan ja kalojen rajalla + muissa huoneissa on lähes pelkkää vettä kaloja ja rapua). Oinaan tarmo on jyräävää ja hirveää, oinas itkettää muita eikä kestä hitaita paikallaan olijoita. Täällä parjattu skorpionikaan ei ole niin suora ja ilkeä mitä oinas osaa olla. Tunnistan toiset oinaat heti ja yritän vältellä kaikin keinoin, koska mun on helpoin olla maa- ja vesimerkkien seurassa.

Vierailija
11456/12684 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei päde muhun, oon oinas enkä yhtään itsenäinen ja yleensä se oon mä joka on se riippakivi. En voi olla kavereina toisen oinaan kanssa koska oinaat on repineet mut rikki, pettäneet ja jättäneet. Kun tulinen oinas alkaa toimimaan siinä palaa sillat ja suljetaan kaikki ovet nopeasti ja hemmetin äkkiä eikä paluuta menneeseen ole. Näin armoton on oinas pahimmillaan mut ei edelleenkään päde muhun koska oon enemmän kalat (syntynyt oinaan ja kalojen rajalla + muissa huoneissa on lähes pelkkää vettä kaloja ja rapua). Oinaan tarmo on jyräävää ja hirveää, oinas itkettää muita eikä kestä hitaita paikallaan olijoita. Täällä parjattu skorpionikaan ei ole niin suora ja ilkeä mitä oinas osaa olla. Tunnistan toiset oinaat heti ja yritän vältellä kaikin keinoin, koska mun on helpoin olla maa- ja vesimerkkien seurassa.

Juuri tuollaisia oinaita olen tavannut. Suoraan asioista puhuminen ei tarkoita sitä että loukataan härskisti,  alistetaan ja valehdellaan. Hirveitä ihmisiä, yksi huusi sylki roiskuen ja meinasi hyökätä kimppuuni, vanha ukko, kun naapuriasioista oli kyse, eli ihan normaali keskustelua piti käydä taloyhtiön projekteista.

Skorppari

Vierailija
11457/12684 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vesimiesnainen, usein kyllä etäinen ja omalaatuinen, hillittykin ulospäin (neitsyt nousumerkkinä), mutta tunteet löytyvät. Rakastuneena/ihastuneena varsinkin olen intohimoinen rakastaja(tar)kin , sydänkin on särkynyt useita kertoja. Kuumerkki on kaloissa, ehkä se tuo tunteellisuutta. Tiedän, että minua pidetään erikoisena, kovin paljon ei ole ihmisiä ympärilläni ja miehet eivät ole aina oikein ymmärtäneet persoonaani. Ystävät ovat toki tärkeitä, en ihan ymmärrä sitä, että ystävät hylätään, jos ja kun ryhdytään parisuhteeseen.

Vierailija
11458/12684 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on juuri kuvalemiasi ystäviä vesimies <3 neitsyt <3 ja skorpioni <3

Vierailija
11459/12684 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä kiittää myös skorpioni. Itseriittoisella ja huomionhakuiselle leijonalle ei käy, että joskus jotain muuta huomioidaan tai kehutaan. Se on myrkkyä. Leijona pyrkii kaikin keinoin eliminoimaan "kanssakilpailijansa", vaikka tämä ei edes olisi mikään uhka. Naisporukassa on olevinaan joku alfanaaras. Mä taas tykkään, että yhdessä mennään ja päätetään.

Minä tunnen skorpparin joka kiilaa aina toisten edelle ja haluaa olla joku keskipiste muista piittaamatta. Leuhkii aina kuinka erikoinen muka on. Mutta toi onkin horoskooppimerkkinsä negatiivinen edustaja.

Vierailija
11460/12684 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tuollaisia oinaita olen tavannut. Suoraan asioista puhuminen ei tarkoita sitä että loukataan härskisti,  alistetaan ja valehdellaan. Hirveitä ihmisiä, yksi huusi sylki roiskuen ja meinasi hyökätä kimppuuni, vanha ukko, kun naapuriasioista oli kyse, eli ihan normaali keskustelua piti käydä taloyhtiön projekteista.

Skorppari

Oinaat on avoimia itsenäisiä johtavia henkilöitä, eivät tarvi toisten ylimääräistä hyysäilyä ja on muutenkin erilainen kun kyräilevä itsekäs oman edun tavoittelija skorpioni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi