Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12684)

Vierailija
11401/12684 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisesta naisesta rapumies pitää?

Rapumies pitää, siis mun kokemukseni mukaan, vaikkapa skorpioninaisesta, joka laittaa kodin kutsuvaksi, tekee hyvää ruokaa ja on lapsille huolehtiva äiti. Olen tuntenut kaksi hyvin saman  tyyppistä.

Tämä toinen näistä piiritti mua pitkään, vaikka olin varattu. Puhui aina kuinka me oltais sopivat toisillemme. Hän oli mun ja mieheni hyvä ystävä, kunnes paljasti tunteensa. Koska välillämme ei ollut mitään, en miehelle siitä kertonut. Turhaa draamaa vaan.

Kävi usein meillä vähän bilettämässä ja viihtyi kodissamme liiankin hyvin. Ihasteli mun verhoja ja tykkäsi mun nojatuoleista yms yms. Oli kehunut mun ruuat maasta taivaaseen.

Ihan fiksu kaveri oli, meribiologi.

Mikä sinun merkki on ja onko miehesi myös rapu? Jäi epäselväksi.

Vierailija
11402/12684 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kellään mitään hypoteesia siitä miksi Maan merkit (Kauris, Härkä, Neitsyt) pitävät perää?

Pysyvyys, yksivakaiset käsitykset joista ei kyetä eikä haluta joustaa.  

Tämä! Mun ukko, kauris, jäärien jäärä.

Kaikki tuo! Kauriilla on aina mielessä raha, budjetti ja työ.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11403/12684 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalana pitää sanoa, että kaksonen ja kauris. Eka liian pinnallinen, toinen sellainen että, no ei niitä kavereina ole. Työteliäs, kiipivä.

Kalat ja Kaksoset. Huh. Tiedän yhden tällaisen pariskunnan ja heillä meno on ainaista soutamista ja huopaamista. Kaksonen on utelias ja levoton, meneväkin ja Kalat puolestaan hidas, empaattinen ja kiltti. Kalat yrittävät ymmärtää Kaksosta ja Kaksonen yrittää ymmärtää Kaloja hetken, mutta eivät nämä ole samalla paperilla koskaan, vaikka puhuisivatkin samasta aiheesta - Kalat puhuu asioista tunteella ja Kaksosilta puhetta yleensä tuppaa tulemaan ylitsevuotavasti ilman taukoja. Hehe. Kalat onkin tuossa suhteessa se empaattinen vetäytyjä ja Kaksonen aivot ja menevä tekijä. Hassua katsoa heidän yhteiseloaan. :D

Vierailija
11404/12684 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen on Mars Härkä? Mars Härkä mies tai nainen?

Vierailija
11405/12684 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkän elämänkokemukseni mukaan pahimmat merkit ovat Rapu ja Skorpioni.

Parhaita on vaikeampi valita. Kaksoset ja Härkä tulee mieleen. Härät ovat pitkäpinnaisia ja eivät hevin suutu, mutta kun suuttuvat tulee kunnon jälkeä. Luotettavia ovat.

Isäni oli härkä ja äiti Kaksonen.

Itse olen Leijona. Määrätietoinen ainakin.

Vierailija
11406/12684 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parhaita on vaikeampi valita. Kaksoset ja Härkä tulee mieleen. Härät ovat pitkäpinnaisia ja eivät hevin suutu, mutta kun suuttuvat tulee kunnon jälkeä. Luotettavia ovat.

Kiitos leijona, olen rapu. Minä en tykkää leijonista, kaipaavat aina huomiota.

Vierailija
11407/12684 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos teille. Olen herkkä kalat enkä pidä leijonista, koska kaipaavat liikaa huomiota.

Vierailija
11408/12684 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

obladiiiiidaaa kirjoitti:

Turkissa Erdogan on kalat, hyvä merkkikö?

Niin, ei tuo ole yksinkertainen asia. Yksi astrologi kerran kirjoitti, että myös hai on kala.

Aurinkovesimies voi myös olla mutkikas. Se riippuu eri tekijöistä. Yksi tietämäni vesimies ilmaisi tyytymättömyytensä ja katkeruutensa epäsuorasti, tekemällä jäynää.

Merkkien perusteella ei voi oikeasti mitään päätellä.

Vierailija
11409/12684 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tuntemat leijonat on olleet kaikki kivoja. Huomiota ehkä haluavat, mutta myös antavat sitä. Leijonilla on kivoja kommentteja ja antavat ylellisiä lahjoja, laittavat hyvää ruokaa ja emännöivät / isännöivät upeita juhlia. Hienoimmat juhlat, missä olen ollut ovat olleet leijonien järjestämät. Ovat myös avoimia ja rentoja ja lämminsydämisiä ja hyviä seuraihmisiä. Ja huumorintajuisia ovat myös.

Vierailija
11410/12684 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dinosaurus on kiva.

Vierailija
11411/12684 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskiainen on ihqu.

Nukkuu enimmäkseen. Ei hermostuta, ehkä?

Vierailija
11412/12684 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisesta naisesta rapumies pitää?

Rapumies pitää, siis mun kokemukseni mukaan, vaikkapa skorpioninaisesta, joka laittaa kodin kutsuvaksi, tekee hyvää ruokaa ja on lapsille huolehtiva äiti. Olen tuntenut kaksi hyvin saman  tyyppistä.

Tämä toinen näistä piiritti mua pitkään, vaikka olin varattu. Puhui aina kuinka me oltais sopivat toisillemme. Hän oli mun ja mieheni hyvä ystävä, kunnes paljasti tunteensa. Koska välillämme ei ollut mitään, en miehelle siitä kertonut. Turhaa draamaa vaan.

Kävi usein meillä vähän bilettämässä ja viihtyi kodissamme liiankin hyvin. Ihasteli mun verhoja ja tykkäsi mun nojatuoleista yms yms. Oli kehunut mun ruuat maasta taivaaseen.

Ihan fiksu kaveri oli, meribiologi.

Mikä sinun merkki on ja onko miehesi myös rapu? Jäi epäselväksi.

Minä olen skorpioni ja mieheni on kauris. Jostain syystä olen aina tullut noiden rapujen kanssa toimeen, sukupuoleen katsomatta.

Vierailija
11413/12684 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kellään mitään hypoteesia siitä miksi Maan merkit (Kauris, Härkä, Neitsyt) pitävät perää?

Pysyvyys, yksivakaiset käsitykset joista ei kyetä eikä haluta joustaa.  

Tämä! Mun ukko, kauris, jäärien jäärä.

Kaikki tuo! Kauriilla on aina mielessä raha, budjetti ja työ.

Jep! Mieheni oli luottamusmies (nyt työeläke) ja tutki oman "palkkanauhansa" kovan syynin kanssa, sen lisäksi että katsoi tarkkaan myös työkaverien vastaavat asiat, ja oli tiukkana siitä, että joka ikinen sentti oli oikein. Hän myös otti yhden päivystyshomman itselleen ja siitä tuli palkan lisäksi aika iso summa. Myhäili tyytyväisenä. 

Kova on ollut aina töitä tekemään, ja samalla ollut tietoinen ammattitaitonsa hinnoittelusta. ihan hyviä ominaisuuksiahan nuo tietty ovat, mutta kyse onkin siitä, että niin kauriille tyypillisiä. Kuten nyt patavanhoilliset arvot (tietenkin iästä ja kasvatuksestakin riippuu).

Tämä surffailee netissä ja syynää kaiken maailman tarjoukset ja vertailee hinnat. Joskus naurattaa, kun parin euron takia pitääkin vaihteeksi mennä sinne ja sitten taas tuonne...

Vierailija
11414/12684 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä kiittää myös skorpioni. Itseriittoisella ja huomionhakuiselle leijonalle ei käy, että joskus jotain muuta huomioidaan tai kehutaan. Se on myrkkyä. Leijona pyrkii kaikin keinoin eliminoimaan "kanssakilpailijansa", vaikka tämä ei edes olisi mikään uhka. Naisporukassa on olevinaan joku alfanaaras. Mä taas tykkään, että yhdessä mennään ja päätetään.

Vierailija
11415/12684 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako oinaan ja neitsyen lyöttäytyä yhteen?

Entä leijona ja kalat? Onko mitään toivoa?

Vierailija
11416/12684 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin

Skorpioni ja kalat

Paras vaaka ja neitsyt

Vierailija
11417/12684 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä itse en tule lainkaan toimeen Oinaiden kanssa, olen Neitsyt. Vaikka meitä monesti pidetään päällepäsmäreinä, en itse ainakaan ole sellainen. Minä arvostan rauhaa, tasavertaisuutta ja analysoin paljon asioita itsekseni ja pidän siitä, kun keskustellaan ja jokainen saa suunvuoron. En voi sietää itsestään suurta numeroa tekeviä ihmisiä jotka eivät kykene yhteistyöhön, aina ovat mukamas muita parempia ja jyräävät muiden päälle. Sellaisia kaikki tuntemani Oinaat ovat, ikävä kyllä. Ja tunnen useita.

Vierailija
11418/12684 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä itse en tule lainkaan toimeen Oinaiden kanssa, olen Neitsyt. Vaikka meitä monesti pidetään päällepäsmäreinä, en itse ainakaan ole sellainen. Minä arvostan rauhaa, tasavertaisuutta ja analysoin paljon asioita itsekseni ja pidän siitä, kun keskustellaan ja jokainen saa suunvuoron. En voi sietää itsestään suurta numeroa tekeviä ihmisiä jotka eivät kykene yhteistyöhön, aina ovat mukamas muita parempia ja jyräävät muiden päälle. Sellaisia kaikki tuntemani Oinaat ovat, ikävä kyllä. Ja tunnen useita.

En siis ole koskaan lukenut horoskooppeja kuin Raamattua ja uskon, että ihmisen persoonallisuus rakentuu niin monista eri palasista, ettei ketään voi pelkän horoskoopin pohjalta määritellä. Kuitenkin hassua kyllä, ihmiset joiden kanssa huonoiten tulen toimeen, ovat Oinaita. Pari kertaa olen tutustunut uuteen ihmiseen ja jo pian mielessäni todennut, että en pidä viboista joita hänestä lähtee, onkohan ehkä Oinas, varmasti on. Ja on ollut. Voiko nää horoskoopit siis täyttä huuhaata olla? 😄

Vierailija
11419/12684 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No perk..vesimies se on sitten itte piru..useamman tavannut ja seukannut..puhumaton, tunteeton, itsekäs..joskus saattaa vilauttaa tunteitaan mut liikkuu ihan omissa atmosfääreissään

Vierailija
11420/12684 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep..oikees oot

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi