Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12684)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kieroin on kalat. Teeskentelee hyvää mutta haluaa vain nostaa omaa egoaan olemalla auttavainen. Itsekeskeinen vehkeilijä.
Paras on kauris. Luotettava, kiltti mutta ei mikään lälly.
No ihan tismalleen tunnistan kalat tästä. Huhhuh. Vaikka ihania ne onkin.
Vesimerkkien huonoihin piirteisiin kuuluu manipulointi. Piilotettuna ns. tunteellisuuteen.
Mitä eroa on rapujen, skorpionien ja kalojen tavoilla manipuloida?
Kalat itkee, rapu mököttää, skorpioni juonii.
Skorpioni osaa mykkäkoulun salat suuttuessaan ja muutenkin skorpionit kantavat kaunaa ja pitkään jos heitä loukataan. Skorpioni ajattelee hiljaa mielessään vastapuolesta, että ei tuolle kannata avautua ja sanoa mitään, koska toinen voi hyötyä hänestä myöhemmin.
Julkisuuden henkilöistä parhaiten leijonaa kuvaava henkilö on Jennifer Lopez.
Kuulin juttua että Kaksoset olisivat sarkasmin taitajia. Onko väite tosi?
Kaksoset osaa kaikenlaisen sanojen käytön, myös sarkasmin, he pyörittelevät sanoja kuin jonglööri palloja, tosi nopeasti ja taitavasti. Itsellä yleensä loppuu sanat kaksosten kanssa ja olo on kuin Tivolista tullut: huvittunut, mutta pää aivan pyörällä. Usein he hauskojen sanaleikkiensä lomaan tarjoavat myös paljon informaatiota, mutta kepeän ymmärrettävässä muodossa. Huomenna puhetta tulee yhtä paljon, mutta aihe on jo eri. Kaksoset ei puheessaan jumiudu ja jää jankuttamaan yhteen ja samaan asiaan. Tivoli pyörii ja pyörii. Kaksosen puhe on kuin serpentiiniä, värikästä, iloista ja yhden rullan sisältä aukeaa aina uusi rulla. Oma puhe on kuin rautakankea, harmaata, kylmää ja ei taivu mihinkään. Itsellä siis aurinko ja Merkurius skorpionissa. Kaksosten kanssa keskustelu sujuu oikeastaan vain siten, että hän puhuu ja itse kuuntelen ja putoan kärryiltä. Kaksonen kaipaa kepeää nopeaa vuorovaikutusta ja siihen en taivu.
Eräs kaksonen (jonka kanssa seurustelin vaikkei olisi kyllä pitänyt, se seurustelu ei ollut kummallekaan hyväksi) sanoi kerran tosi viisaan lauseen: "tuen Sinua kaikissa JALOISSA pyrkimyksissäsi" Tämä on hyvä elämänohje, että tukee niitä, joilla on JALOJA pyrkimyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kieroin on kalat. Teeskentelee hyvää mutta haluaa vain nostaa omaa egoaan olemalla auttavainen. Itsekeskeinen vehkeilijä.
Paras on kauris. Luotettava, kiltti mutta ei mikään lälly.
No ihan tismalleen tunnistan kalat tästä. Huhhuh. Vaikka ihania ne onkin.
Vesimerkkien huonoihin piirteisiin kuuluu manipulointi. Piilotettuna ns. tunteellisuuteen.
Mitä eroa on rapujen, skorpionien ja kalojen tavoilla manipuloida?
Kalat itkee, rapu mököttää, skorpioni juonii.
Skorpioni osaa mykkäkoulun salat suuttuessaan ja muutenkin skorpionit kantavat kaunaa ja pitkään jos heitä loukataan. Skorpioni ajattelee hiljaa mielessään vastapuolesta, että ei tuolle kannata avautua ja sanoa mitään, koska toinen voi hyötyä hänestä myöhemmin.
Osui. "Jos heitä loukataan" on avainlause. Turhaa puhua mistään "pahuuden hirviöstä" jos itse ensin loukkaa. Jos mä loukkaan pahasti jotakuta, niin ihan varmasti se suuttuu. Joku itsetunnoton ja hauras tietty kääntää toisenkin posken. Mutta jokainen on vastuussa vain itsestään loppupeleissä. Elämä on raakaa.
Mykkäkoulu voi olla myös sitä, ettei vaan pysty toisen kanssa keskustelemaan, kun se toinen ei ole valmis tekemään pienintäkään myönnytystä tai kompromissiä, puhumattakaan että myöntäisi olleensa väärässä ikinä, niin eipä auta kuin antaa tilateen jäähtyä. Ei ole järkeä huutaa naama punaisenakaan.
Ja koska olen tehnyt sen virheen, että kertonut arkaluontoisia asioita itsestäni, ja sitä on käytetty minua vastaan, en tee niin enää. Aika loogista kuitenkin. En tee niin itsekään, puhutaan suoraan ilman vyön alle iskemistä, eikö vaan...
Skorpioni x 5 kirjoitti:
Eräs kaksonen (jonka kanssa seurustelin vaikkei olisi kyllä pitänyt, se seurustelu ei ollut kummallekaan hyväksi) sanoi kerran tosi viisaan lauseen: "tuen Sinua kaikissa JALOISSA pyrkimyksissäsi" Tämä on hyvä elämänohje, että tukee niitä, joilla on JALOJA pyrkimyksiä.
On hieno lause, mutta eikös ystävää tueta kaikissa positiivisissa pyrkimyksissä yleensäkin. Mulla menee jotenkin hienouden puolelle tuo jalous. Niin kovin ylevää.
Skorpioni x 5 kirjoitti:
Kaksoset osaa kaikenlaisen sanojen käytön, myös sarkasmin, he pyörittelevät sanoja kuin jonglööri palloja, tosi nopeasti ja taitavasti. Itsellä yleensä loppuu sanat kaksosten kanssa ja olo on kuin Tivolista tullut: huvittunut, mutta pää aivan pyörällä. Usein he hauskojen sanaleikkiensä lomaan tarjoavat myös paljon informaatiota, mutta kepeän ymmärrettävässä muodossa. Huomenna puhetta tulee yhtä paljon, mutta aihe on jo eri. Kaksoset ei puheessaan jumiudu ja jää jankuttamaan yhteen ja samaan asiaan. Tivoli pyörii ja pyörii. Kaksosen puhe on kuin serpentiiniä, värikästä, iloista ja yhden rullan sisältä aukeaa aina uusi rulla. Oma puhe on kuin rautakankea, harmaata, kylmää ja ei taivu mihinkään. Itsellä siis aurinko ja Merkurius skorpionissa. Kaksosten kanssa keskustelu sujuu oikeastaan vain siten, että hän puhuu ja itse kuuntelen ja putoan kärryiltä. Kaksonen kaipaa kepeää nopeaa vuorovaikutusta ja siihen en taivu.
Puheesta en tiedä, mutta ainakin sun kirjoitus on erittäin kyvykästä kuvailua ja mielenkiintoista ja monipuolista luettavaa. Pidin. -Skorpioni
Vierailija kirjoitti:
Skorpioni x 5 kirjoitti:
Puheesta en tiedä, mutta ainakin sun kirjoitus on erittäin kyvykästä kuvailua ja mielenkiintoista ja monipuolista luettavaa. Pidin. -Skorpioni
Kiitoksia tähtimerkkikaimani, tuo lämmitti mieltäni 🧡 Kiitokset💐
Mitä tulee niihin jaloihin pyrkimyksiin, niin tämä kaksonen oli varmasti kuullut lauseen tuossa muodossa ja kertoi sen sellaisenaan eteenpäin.
En tiedä parhaasta mutta usean ihmisen kohdalla voi allekirjoittaa stereotyyppiset huonot puolet. Oinas on itsekäs, kauris tavoittelee rahaa ja härät ovat jästipäitä ja liian seksivetoisia eli alapää vie heitä.
Horoskooppimerkillä ei ole mitään korrelaatiota henkilön luonteeseen eikä muihin ominaisuuksiin.
Joskus kyseessä voi olla ilmeisesti ns itseään toteuttava ennuste.Eli henkilö omaksuu tietoa minkälaisia ominaisuuksia omalla merkillä on ja rupeaa toteuttamaan jotain nistä itselle sopivaa.
Suosittelen tutustumaan myös sporalogiaan ja Lentävään Spagettihirviöön.
Kiitos!
Ap:
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
No huh huh, nyt sattu "pilkka" omaan nilkkaan?
T. Tuplaskorppari, joka myöntää olevansa melko lailla sellainen kuin kuvailit!
tieteellinen maailmankuva kirjoitti:
Horoskooppimerkillä ei ole mitään korrelaatiota henkilön luonteeseen eikä muihin ominaisuuksiin.
Kiitos!
Kai sentään myönnät että ero ekan (Vaaka) ja vikan (Neitsyt) välillä on yllättävän suuri? Tasainen jakauma edellyttäisi kai että kaikkia on äänestetty vähän yli 8-prosenttisesti.
Ja kummallista on että Maan merkit (Kauris, Härkä ja Neitsyt) ovat peränpitäjinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No pahimmat on kaksonen ja skorpioni. Kaksoset on fiksuja, mutta niihin ei voi luottaa yhtään, suhteissa tai muussakaan. Olen parin kaksosimiehen kanssa seurustellut ja molemmat päätyneet eroon koska mies petti. Skorpionin kanssa olen seurustellut kerran ja se oli ihan hirveää. Se kontrollointi ja mustasukkaisuus oli jotain mitä ei ennen ollut kokenut. Mistään ei voinut myöskään puhua suoraan vaan jäätävä murjotus aina päällä milloin mistäkin.
Olen vaaka.
Ex-kaveri myös pettäjä kaksonen.
Exmies, sarjapettäjä, oli myös kaksonen!
Mun eksä on kans kaksonen ja petti mua sekä eksäänsä ja just kuulin että nykyistäkin on jo ehtinyt pettää .. taitaa olla kaksosilla veressä
Pettikö ex-kaksonen eksäänsä sun kanssa? Siinä tapauksessa olet osasyyllinen.
Vierailija kirjoitti:
tieteellinen maailmankuva kirjoitti:
Kiitos!Kai sentään myönnät että ero ekan (Vaaka) ja vikan (Neitsyt) välillä on yllättävän suuri? Tasainen jakauma edellyttäisi kai että kaikkia on äänestetty vähän yli 8-prosenttisesti.
Ja kummallista on että Maan merkit (Kauris, Härkä ja Neitsyt) ovat peränpitäjinä?
Liekö totta mutta maamerkkinä äänestin vaakaa, ehkä muut maamerkit on tehneet samoin. Tosin suhteeseen en vaa'an kanssa haluaisi. Jostain syystä tunnen aina vetoa oinaisiin, kauris myös hyvä. Sivusta eri.
Paras ja pahin on tietenkin Neitsyt. 😉😂
Kaikki horoskooppimerkit ovat parhainta humpuukia.
Omahyväinen leijona, tasainen vaaka, helposti pettävä ja seikkailunhaluinen kaksonen. Kiltti kauris, kammottava oinas, mielenkiintoinen skorpioni ja herkkä neitsyt.
Nämä ovat minua tulleet vastaan. Kammottavin leijonat. Ihanin neitsyt
Itse olen rapu tunteellinen ja ailahteleva.
korjaan: Täällä kolmas leijona jolla leijonakavereita, mutta tulen myös hyvin toimeen vaakojen ja kaksosten kanssa