Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12684)

Vierailija
11261/12684 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kieroin on kalat. Teeskentelee hyvää mutta haluaa vain nostaa omaa egoaan olemalla auttavainen. Itsekeskeinen vehkeilijä.

Paras on kauris. Luotettava, kiltti mutta ei mikään lälly.

Kaloista samaa mieltä, mutta samoin kauriista saanut huonoja kokemuksia; ahneita ja itsekeskeisiä. Miehet yleisesti ottaen työnarkomaaneja, vain raha liikuttaa.

Vierailija
11262/12684 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen leijona, sen verran jo turpiini saanut, että olen aika leppoisa kisuli jo. Minulle on elämäni aikana muodostunut se käsitys, että kumppaniksi minulle sopii ehdottomasti huonoiten:

Neitsyt. Voi että mikä pilkunviilaaja, ei ikinä lopeta sitä opastustaan. Ei ikinä enää.

Skorpioni. Suorastaan pelottava ja aggressiivinen. Hyvin itsekäs ja kantaa kaunaa ikuisesti.

Parhaiten sopii vaaka ja jousimies, myös kauris yllättäen.

Frendeistä suurin osa mulla on leijonia. 😃

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11263/12684 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kieroin on kalat. Teeskentelee hyvää mutta haluaa vain nostaa omaa egoaan olemalla auttavainen. Itsekeskeinen vehkeilijä.

No ihan tismalleen tunnistan kalat tästä. Huhhuh. Vaikka ihania ne onkin.

Vierailija
11264/12684 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vesimerkkien huonoihin piirteisiin kuuluu manipulointi. Piilotettuna ns. tunteellisuuteen.

Vierailija
11265/12684 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista. Jos äänestys tehtäisiin niin, että mikä on pahin horoskooppi, niin nuo vikat ei olisi pahimpia.

Vierailija
11266/12684 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista. Jos äänestys tehtäisiin niin, että mikä on pahin horoskooppi, niin nuo vikat ei olisi pahimpia.

Jep. Ne on vaan vähiten parhaita :D

Vierailija
11267/12684 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leijonat ja kauriit vaan tykkäävät itsestään liikaakin ja tykkäävät pitää ääntä itsestään.

Vierailija
11268/12684 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisemmin ovat vähemmistössä tällä sivustolla tai eivät piittaa näistä jutuista. Muut sitten äänestää itseään. ;)

Vierailija
11269/12684 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin on oinas. Lyhytjännitteinen, kärsimätön päällepäsmäri jonka kanssa ei voi puhua mistään, eikä hän ota muilta neuvoja vastaan. Kaikki-tänne-mulle-heti-tyyppi. Minäminäminä. Tätä mielipidettä korostaa vielä se, että itse olen rapu, joka on vihoviimeinen kumppani/ystävä/työtoveri/naapuri oinasihmisen kanssa.

Vierailija
11270/12684 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan pitäis olla myös äänestys mikä olet horoskoopiltasi, vois kattoa ketäs täällä käy.

Vierailija
11271/12684 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rehn ja Haavisto molemmat oinaita.

Rehn on aurinko oinas mutta miehessä on myös kalojen pehmeyttä.

Vierailija
11272/12684 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin politiikassa on skorpionit hyvin edustettuina.

Oisko se sitä, että tykätään jotenkin saada asiat järjestykseen ja sujumaan? Oma kädenjälki, kun ei ole luottoa muihin? Kova päämäärätietoisuus ja järkkymättömyys? Menee joskus fanaattisuuden puolelle?

Mä olen lukenut jostain, että esim. poliisin ammatti olisi sopiva, kuten sairaanhoitoala, missä hoidetaan ihminen kuntoon.

Minäkin pidän asioiden sujumisesta ja tavaroiden oikeilla paikoillaan olemisesta.  

Skorpioni sopii hyvin sairaanhoitoalalle, esimerkiksi sairaanhoitajaksi, lääkäriksi, kirurgiksi.

Listasta jäi uupumaan eläinlääkäri. Skorpioni sopii kaikkiin mainittuihin loistavasti.

Ei, ei, ei ja ei.

Skorpioni ei sovi mihinkään missä ollaan tekemisissä ihmisten tai eläinten kanssa.

Tai no ehkä teurastajaksi tai sitten ihmispuolella obduktiohommiin.

Skorpioni on juuri sopiva lueteltuihin ammatteihin, joten turha väittää vastaan.

Olen skorpioni ja ammatiltani kirurgi. Siinä mielessä olen ehkä muista tyypillisen skorpionimerkin edustajista poikkeava, koska pelkään väkivaltaa ja kauhuleffoja, mutta pelastan ja autan ihmisiä. Olen erittäin intensiivinen ja tarkka, mutta en päästä helposti lähelleni, koska en halua tulla satutetuksi. Luottamus ja lojaalius ovat minulle kaiken a ja o, mutta valitettavasti vain harva on ollut luottamukseni arvoinen. Olen erittäin eläinrakas, kuten moni muukin skorpioni ja yllättävää ehkä, mutta pohjimmiltaan me skorpionit olemme herkkiä ja empaattisia. Tosin emme näytä sitä ulospäin kuin vain harvoille ja valituille.

Vierailija
11273/12684 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs meidän presidenttiehdokkaat on koopeiltansa?  Rehn, Haavisto ja Aaltola joka ei ole ehdokas. Maailmassa on aika lailla kaksosia, skorpioneja ja vaakoja nähty näissä tehtävissä. Esim. kaloja ja vesimiehiä harvakseltaan.

Aaltolan oleminen vaikuttaa yhdistelmältä maa- ja ilmamerkkejä. Vaakaa, kaksosta, kaurista, härkää.

En tiedä miksi, mutta saan Aaltolasta erittäin vahvat vibat Kauriista, Jousimiehestä ja Vesimiehestä sekä pienen häivähdyksen Leijonaa.

Vierailija
11274/12684 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mika Aaltola härkä, s.2.5.1969.

Vierailija
11275/12684 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse neitsyt, parhaiten tulen juttuun yleensä toisten maamerkkien edustajien, erityisesti kauriiden kanssa (viimeisin exäni on neitsyt, nykyinen kumppani kauris). Myös kalat- ja skorpionimiesten kanssa kemiat tavallisesti toimivat, mutta pitemmän päälle nuo vesimerkit ovat liian helposti loukkaantuvia ja raskaalla & ailahtelevalla tavalla emotionaalisia. Tulimerkkien miehet saavat lähes poikkeuksetta minut lähinnä raivon partaalle itseriittoisuudellaan ja jumalkomplekseillaan, naisten kanssa voin kyllä olla ystävä (paras ystäväni on oinas). Ilmamerkkien edustajista saatan pitää, mutta heidän logiikkaansa en varmasti koskaan opi täysin ymmärtämään.

Sanoisin siis, että paras merkki on kauris, siitäkin huolimatta, että joskus toivoisin heidän olevan vähemmän vakavia ja hyväksyvän & näyttävän tunteensa avoimemmin.

Vierailija
11276/12684 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen leijona, sen verran jo turpiini saanut, että olen aika leppoisa kisuli jo. Minulle on elämäni aikana muodostunut se käsitys, että kumppaniksi minulle sopii ehdottomasti huonoiten:

Neitsyt. Voi että mikä pilkunviilaaja, ei ikinä lopeta sitä opastustaan. Ei ikinä enää.

Skorpioni. Suorastaan pelottava ja aggressiivinen. Hyvin itsekäs ja kantaa kaunaa ikuisesti.

Leijona viihtyy leijonien kanssa. Meillä on samanlainen huumorintaju.

Vierailija
11277/12684 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahin on oinas. Lyhytjännitteinen, kärsimätön päällepäsmäri jonka kanssa ei voi puhua mistään, eikä hän ota muilta neuvoja vastaan. Kaikki-tänne-mulle-heti-tyyppi. Minäminäminä. Tätä mielipidettä korostaa vielä se, että itse olen rapu, joka on vihoviimeinen kumppani/ystävä/työtoveri/naapuri oinasihmisen kanssa.

Hei ja kiitos rakas Rapuseni. <3 Pahimmat oinaat ovat juurikin kuvailemiasi 'Kaikki-tänne-mulle-heti-tyyppejä' ja vaan kun se ei ole pelkkää suoraa toimintaa vaan toisinaan oinaat osaavat olla pelkästään puheentasolla jo niin jyrääviä etten kestä. Et saa mitään sanoa, ehtimisestä puhumattakaan kun oinas jo siirtyy seuraavaan aiheeseen. Toivoisin että oinaat voisivat välillä hengittää ja ottaa rauhallisesti mutta turhaan. Tällaiset nopeasti hiiltyvät, toimintaa rakastavat ja pomottavat oinaat eivät kestä kaltaistani hidasta ja rauhallista tyyppiä. Eräs oinas tykitti suoraan, että voi kun suhun saisi lisää tehoja ja vauhtia. Jaiks! Ihan hirveä tyyppi. Oinaissa on hyvää innokkuus, mutta liian usein se menee aivan överiksi ja on ikävään tapaan jyräävää. Ei näin. Minä taasen olen empaattinen, maailmaa ja rauhaa rakastava Kalat, joka on vihoviimeinen kumppani/ystävä/työtoveri/naapuri oinasihmisen kanssa. Kiitos Ravulle ja anteeksi Oinaille. Rauha maassa ja omenat puussa.

Vierailija
11278/12684 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vesimerkkien huonoihin piirteisiin kuuluu manipulointi. Piilotettuna ns. tunteellisuuteen.

Mitä eroa on rapujen, skorpionien ja kalojen tavoilla manipuloida?

Vierailija
11279/12684 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä eroa on rapujen, skorpionien ja kalojen tavoilla manipuloida?

Kalat itkee, rapu mököttää, skorpioni juonii.

Vierailija
11280/12684 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leijona viihtyy leijonien kanssa. Meillä on samanlainen huumorintaju.

Täällä kolmas leijona, mutta tulen hyvin toimeen vaakojen ja kaksosten kanssa.

Vesimiehissä löytyy sielunkumppanuutta, sellaista vähän vakavampaa seuraa eikä niin nauravaista ja humoristista kuin leijonien, vaakojen ja kaksosten kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän