Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12684)
Jos Kaloilla on venus Vesimiehessä niin onko mitään toivoa toimivasta parisuhteesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HUU-HAATA koko horoskoopppitouhut.
Kyllä, mutta on noissa se pointti että alkuvuodesta syntyneillä on ihan tilastollisesti paremmat mahdollisuudet monesti menestyä.
Johtuu ihan niinkin yksinkertaisesta asetelmasta että länsimainen koulutusjärjestelmä
on rakennettu vuosiajattelun varaan.
Esim. tammikuussa syntyneet lapset ovat esim ala-aste/ylä aste ikäisinä samalla luokalla joulukuussa syntyneiden kanssa. Kehityksessä on monesti huima ero. Mitä siitä sitten seuraa vaikuttaa varmaankin jonkin verran kaikkeen.
Toisaalta totta mutta ei se mikään automaatti ole.
T. Kala, joka kokee pettäneensä vanhempiensa odotukset
Tasapainoiset ihmiset minkä tahansa merkin edustajina ovat parhaita, silloin merkin parhaat puolet pääsevät esille.
T. Rapu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin politiikassa on skorpionit hyvin edustettuina.
Oisko se sitä, että tykätään jotenkin saada asiat järjestykseen ja sujumaan? Oma kädenjälki, kun ei ole luottoa muihin? Kova päämäärätietoisuus ja järkkymättömyys? Menee joskus fanaattisuuden puolelle?
Mä olen lukenut jostain, että esim. poliisin ammatti olisi sopiva, kuten sairaanhoitoala, missä hoidetaan ihminen kuntoon.
Minäkin pidän asioiden sujumisesta ja tavaroiden oikeilla paikoillaan olemisesta.
Skorpioni sopii hyvin sairaanhoitoalalle, esimerkiksi sairaanhoitajaksi, lääkäriksi, kirurgiksi.
Listasta jäi uupumaan eläinlääkäri. Skorpioni sopii kaikkiin mainittuihin loistavasti.
Ei, ei, ei ja ei.
Skorpioni ei sovi mihinkään missä ollaan tekemisissä ihmisten tai eläinten kanssa.
Tai no ehkä teurastajaksi tai sitten ihmispuolella obduktiohommiin.
Skorpioni on juuri sopiva lueteltuihin ammatteihin, joten turha väittää vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rapu ja härkä olivat pahimpia työpaikkakiusaajia! Kaikki naisia. Myös työkaverina härkänainen, mukava mutta hiukan rasittava, puuttuu joka asiaan, sellaiseenkin joka ei hänelle kuulu. Myös miehen veljenvaimo härkä, ja hänelläkin päsmäröinnin oireita. Tämä muiden asioihin puuttuminen ja yleensä päsmäröinti on kokemukseni mukaan härkien luonteenpiirre.
Niin on. Yksi mun kaveri erosi härkämiehestä juuri tuon takia. Oli oikea tyranni.
Mä pistin välit poikki monivuotiseen härkäystävääni, kun alkoi ihan mahdottomaksi.
Oli kylässä ja valitti joka asiasta. "Et kai sinä tuollaista mehua osta"? "Ei näitä pyykkejä näin viikata" "Eikö sulla ole huuhteluainetta, kauhean karheat pyyhkeet" "Ei, ei, vihannekset pitää höyryttää, ei niitä saa keittää (kiehautin vain)" kaiken ois pitänyt olla jotain 5 tähden luomua.
"Miten vanha sun sänky oikein on, tuli selkä kipeäksi (5 vuotias oli sänky, laadukas ostos) lisäksi veti viiniä koko yön ja tsättäili kovaäänisesti.
Muutti aikoinaan Helsinkiin, ja alkoi juosta julkkisten perässä, kun oli jonkin sortin toimittaja. Kuvia kumartava ja nous virtsa päähän. Poikaystävä jätti, ei kestänyt kurmuutusta.
Lähipiiristä kuultua.. kaverin exä härkämies halusi aina kauppareissuilla parasta laatua ja tiettyjen merkkien tuotteita. Noh, kerran kaveri osti väärää niin sehän piti heti käydä vaihtamassa siihen härän haluamaan parempaan tuotteeseen. Heh.
Horoskooppeihin uskominen on okkultismia.
Sinun todellisia ajatuksia ja motiiveja ei voi tietää, mutta teot näkyy: olet kirjoittanut todella rumasti yhdestä horoskooppimerkistä lukemattomia viestejä. Yhden tai kaksi tunnekuohussa kirjoitettua viestiä vielä ymmärtäisi, mutta Sinulla näitä tulee säännöllisesti. Ei ne minua haittaa, olet verbaalisesti lahjakas, mutta ihmettelen vaan tuota yhteen asiaan kiinni jäämistäsi. Oletko muutenkin elämässä kovin pakkomielteinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahimmat:
Skorpioni. Ilkeitä kieroja selkäänpuukottavia m**kkuja. Mikään teko ei tunnu heille olevan liian kuvottavaa toista kohtaan.
Rapu. Ripustautuvia ja epätoivoisia. Kauhee tarve suhteessa saada toinen tuntee itsensä niin huonoksi ettei ravun tarvii olla niin mustasukkainen itsetuntonsa menettäneestä kumppanistaan. Eron jälkeen perästä kuuluu ja kauan. Uskoo itsekkin omiin valheisiinsa.
Kalat. Mustasukkaisia jopa omista perheenjäsenistään.
Kauris. Tämän pitkävihaisempaa ihmistä ei yksinkertaisesti voi ollakkaan. Kyräilijä varustettuna egolla "minuahan ei torjuta!!".
Itse olen neitsyt, samoin mieheni. Eli heidän ei kannata tulla kylään jotka ei pidä neitsyistä - ei tule toimeen kummankaan kanssa :D
Ravut eivät uskalla lähestyä suoraan, koska pelkäävät torjutuksi tulemista. Niinpä tiedän monta rapua joka on stalkannut ihastustaan ja myöhemmin erottuaan stalkannut exäänsä vielä vuosienkin jälkeen ihan vain tietääkseen onko exällä kaikki hyvin ja miten tällä menee elämässään. Tiedän kaksi rapumiestä, joka toimii näin.
Tiedän myös ainakin yhden tälläisen Rapumiehen.
Pahinta on se, ettei ne itse ymmärrä kuinka häiriintyneeltä tuollainen toiminta voi vaikuttaa kun sitä jatkuu vuosikaupalla. Tuomari ei varmasti olisi pitänyt horoskooppimerkkiä lieventävänä tekijänä kun jouduin hakemaan lähestymiskieltoa rapu-miehelle.
Ja toinen merkki, joka perustelee sekoiluaan astrologialla on skorppari.
Varmaan usein sen takia, kun on jo valmiiksi langetettu tietty sekopään maine. Siihen on sitten hyvä vastata, että näin tämä mielipuolinen hullu toimii, ota tai jätä. Me ollaan stereotypioiden mukaan seksihulluja, raivohulluja ja kaikin puolin muutenkin hulluja.
Myönnän että olen todella impulsiivinen, teen äkkipäätöksiä, reagoin nopeasti jos joku alkaa hankalaksi, ja turhaa mustavalkoisuuttakin on ilmassa. Katson myös oikeudekseni "kostaa" kokemani vääryyden, mikä on täysin inhimillistä. Väkivaltaa en hyväksy milloinkaan, paitsi tietenkin itsepuolustukseksi ja toisen ihmisen pelastamiseksi jonkun käsistä.
Puhekieli voi olla joskus suuttuessa aika karkeaa ja temperamenttia löytyy, mutta että hullu... -Skorpioni
Hullu mikä hullu. Kirjoituksesi paljastaa säälimättömästi sinun olevan tyypillinen skorpioni. Kostonhimoinen, väkivaltainen, pitkävihainen, mustavalkoinen, julma, paha ja sielultasi saastunut pahuuden lähettiläs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rapu ja härkä olivat pahimpia työpaikkakiusaajia! Kaikki naisia. Myös työkaverina härkänainen, mukava mutta hiukan rasittava, puuttuu joka asiaan, sellaiseenkin joka ei hänelle kuulu. Myös miehen veljenvaimo härkä, ja hänelläkin päsmäröinnin oireita. Tämä muiden asioihin puuttuminen ja yleensä päsmäröinti on kokemukseni mukaan härkien luonteenpiirre.
Niin on. Yksi mun kaveri erosi härkämiehestä juuri tuon takia. Oli oikea tyranni.
Mä pistin välit poikki monivuotiseen härkäystävääni, kun alkoi ihan mahdottomaksi.
Oli kylässä ja valitti joka asiasta. "Et kai sinä tuollaista mehua osta"? "Ei näitä pyykkejä näin viikata" "Eikö sulla ole huuhteluainetta, kauhean karheat pyyhkeet" "Ei, ei, vihannekset pitää höyryttää, ei niitä saa keittää (kiehautin vain)" kaiken ois pitänyt olla jotain 5 tähden luomua.
"Miten vanha sun sänky oikein on, tuli selkä kipeäksi (5 vuotias oli sänky, laadukas ostos) lisäksi veti viiniä koko yön ja tsättäili kovaäänisesti.
Muutti aikoinaan Helsinkiin, ja alkoi juosta julkkisten perässä, kun oli jonkin sortin toimittaja. Kuvia kumartava ja nous virtsa päähän. Poikaystävä jätti, ei kestänyt kurmuutusta.
Lähipiiristä kuultua.. kaverin exä härkämies halusi aina kauppareissuilla parasta laatua ja tiettyjen merkkien tuotteita. Noh, kerran kaveri osti väärää niin sehän piti heti käydä vaihtamassa siihen härän haluamaan parempaan tuotteeseen. Heh.
Noo joo, näin. Minä erehdyin törmäämään yhteen härkämieheen ja luulin ensin, että vitsillä heittää, kun jotain oli hankinnoista ja ostoksista puhe, että lähdetään shoppailemaan. Suu auki kaupassa katsoin, kun extraspecial-tuotteita keräili ostoskärryyn.
Kun suunniteltiin mitä syötäis, niin listasi todellisia gourmet-safkoja, jotka siis minun olisi pitänyt valmistaa. Herra itse olisi nauttinut sillä aikaa laatuviinejä ja -oluita. Ja minä kun olen vain tällainen maatiaiskokki.
Kylppärissään oli vain kalliita tuoksuja ja ökytuotteita.
Lopulta kuitenkin paljastui laiskaksi syöpöksi ja juopoksi, jolle olisi pitänyt kantaa kaikki eteen. Mihinkään kompromisseihin millään osa-alueilla ei koskaan suostunut. "Onnea" kesti tasan 3 kk, kun piti katsoa homma loppuun asti, ja tuo oli vasta "alkuhuumaa" :D Kukahan nykyään nauttii hänestä...
Skorpioni x 5 kirjoitti:
Sinun todellisia ajatuksia ja motiiveja ei voi tietää, mutta teot näkyy: olet kirjoittanut todella rumasti yhdestä horoskooppimerkistä lukemattomia viestejä. Yhden tai kaksi tunnekuohussa kirjoitettua viestiä vielä ymmärtäisi, mutta Sinulla näitä tulee säännöllisesti. Ei ne minua haittaa, olet verbaalisesti lahjakas, mutta ihmettelen vaan tuota yhteen asiaan kiinni jäämistäsi. Oletko muutenkin elämässä kovin pakkomielteinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahimmat:
Skorpioni. Ilkeitä kieroja selkäänpuukottavia m**kkuja. Mikään teko ei tunnu heille olevan liian kuvottavaa toista kohtaan.
Rapu. Ripustautuvia ja epätoivoisia. Kauhee tarve suhteessa saada toinen tuntee itsensä niin huonoksi ettei ravun tarvii olla niin mustasukkainen itsetuntonsa menettäneestä kumppanistaan. Eron jälkeen perästä kuuluu ja kauan. Uskoo itsekkin omiin valheisiinsa.
Kalat. Mustasukkaisia jopa omista perheenjäsenistään.
Kauris. Tämän pitkävihaisempaa ihmistä ei yksinkertaisesti voi ollakkaan. Kyräilijä varustettuna egolla "minuahan ei torjuta!!".
Itse olen neitsyt, samoin mieheni. Eli heidän ei kannata tulla kylään jotka ei pidä neitsyistä - ei tule toimeen kummankaan kanssa :D
Ravut eivät uskalla lähestyä suoraan, koska pelkäävät torjutuksi tulemista. Niinpä tiedän monta rapua joka on stalkannut ihastustaan ja myöhemmin erottuaan stalkannut exäänsä vielä vuosienkin jälkeen ihan vain tietääkseen onko exällä kaikki hyvin ja miten tällä menee elämässään. Tiedän kaksi rapumiestä, joka toimii näin.
Tiedän myös ainakin yhden tälläisen Rapumiehen.
Pahinta on se, ettei ne itse ymmärrä kuinka häiriintyneeltä tuollainen toiminta voi vaikuttaa kun sitä jatkuu vuosikaupalla. Tuomari ei varmasti olisi pitänyt horoskooppimerkkiä lieventävänä tekijänä kun jouduin hakemaan lähestymiskieltoa rapu-miehelle.
Ja toinen merkki, joka perustelee sekoiluaan astrologialla on skorppari.
Varmaan usein sen takia, kun on jo valmiiksi langetettu tietty sekopään maine. Siihen on sitten hyvä vastata, että näin tämä mielipuolinen hullu toimii, ota tai jätä. Me ollaan stereotypioiden mukaan seksihulluja, raivohulluja ja kaikin puolin muutenkin hulluja.
Myönnän että olen todella impulsiivinen, teen äkkipäätöksiä, reagoin nopeasti jos joku alkaa hankalaksi, ja turhaa mustavalkoisuuttakin on ilmassa. Katson myös oikeudekseni "kostaa" kokemani vääryyden, mikä on täysin inhimillistä. Väkivaltaa en hyväksy milloinkaan, paitsi tietenkin itsepuolustukseksi ja toisen ihmisen pelastamiseksi jonkun käsistä.
Puhekieli voi olla joskus suuttuessa aika karkeaa ja temperamenttia löytyy, mutta että hullu... -Skorpioni
Hullu mikä hullu. Kirjoituksesi paljastaa säälimättömästi sinun olevan tyypillinen skorpioni. Kostonhimoinen, väkivaltainen, pitkävihainen, mustavalkoinen, julma, paha ja sielultasi saastunut pahuuden lähettiläs.
Mä olen yksi noista 'skorpioni'-kirjoittajista, joille tuo on vastannut. Ja tämä kyseinen kommenttikin (mitä lainasit) oli minulle kohdistettu.
Kirjoitin, etten hyväksy väkivaltaa, mutta mitä tekee tämä sairas hyökkäilijä? Ei edes lue tekstiä, vaan lietsoo itsensä johonkin harhaiseen euforiaan ja paasaa itse kuin joku pahuuden lähettiläs, vääristäen lainaamaansa tekstiä. Ja tosiaankin, joku voi läpällä heittää yhden omasta mielestään hauskan vitsin, mutta tämä tyyppi on maaninen.
Mitäs meidän presidenttiehdokkaat on koopeiltansa? Rehn, Haavisto ja Aaltola joka ei ole ehdokas. Maailmassa on aika lailla kaksosia, skorpioneja ja vaakoja nähty näissä tehtävissä. Esim. kaloja ja vesimiehiä harvakseltaan.
Rehn ja Haavisto molemmat oinaita.
Varmaan pahin horoskooppimerkki on sellaisella henkilöllä, joka katsoo, että hänellä on oikeus luokitella ihmiset hyviin ja pahoihin syntymäpäivien perusteella!
Vierailija kirjoitti:
Rehn ja Haavisto molemmat oinaita.
On ne oinaita vaikka kuinka alapeukuttaisitte
Kiintoisa(?) jakauma parhaimmasta vähiten parhaaseen (T = Tuli, M = Maa, I = Ilma, V = Vesi; J = Johtava, trooppisessa vuodenajan aloittava, K = Kiinteä, vuodenajan keskimmäinen, Mu = Muuttuva, vuodenajan viimeinen)
Paras horoskooppimerkki?
Vaaka J I
11.3%
Leijona K T
10.3%
Skorpioni K V
9.2%
Oinas J T
8.4%
Rapu J V
8.2%
Kalat Mu V
7.8%
Jousimies Mu T
7.8%
Kaksonen Mu I
7.7%
Vesimies K I
7.5%
Kauris J M
7.3%
Härkä K M
7.0%
Neitsyt Mu M
6.9%
Toivottavasti meni osimoilleen oikein! :D
Maan merkit peränpitäjinä, Viisi ekaa joko Johtavia tahi Kiinteitä; Muuttuvat loppupuoliskossa?
Ääniä yhteensä: 50607
Vierailija kirjoitti:
Mitäs meidän presidenttiehdokkaat on koopeiltansa? Rehn, Haavisto ja Aaltola joka ei ole ehdokas. Maailmassa on aika lailla kaksosia, skorpioneja ja vaakoja nähty näissä tehtävissä. Esim. kaloja ja vesimiehiä harvakseltaan.
Aaltolan oleminen vaikuttaa yhdistelmältä maa- ja ilmamerkkejä. Vaakaa, kaksosta, kaurista, härkää.
Vierailija kirjoitti:
Kiintoisa(?) jakauma parhaimmasta vähiten parhaaseen (T = Tuli, M = Maa, I = Ilma, V = Vesi; J = Johtava, trooppisessa vuodenajan aloittava, K = Kiinteä, vuodenajan keskimmäinen, Mu = Muuttuva, vuodenajan viimeinen)
Paras horoskooppimerkki?
Vaaka J I
11.3%
Leijona K T
10.3%
Skorpioni K V
9.2%
Oinas J T
8.4%
Rapu J V
8.2%
Kalat Mu V
7.8%
Jousimies Mu T
7.8%
Kaksonen Mu I
7.7%
Vesimies K I
7.5%
Kauris J M
7.3%
Härkä K M
7.0%
Neitsyt Mu M
6.9%
Maan merkit peränpitäjinä, Viisi ekaa joko Johtavia tahi Kiinteitä; Muuttuvat loppupuoliskossa?
Mistä tuon äänimäärän saa tietoon?
Vierailija kirjoitti:
Paras horoskooppimerkki?
Vaaka J I
11.3%
Leijona K T
10.3%
Skorpioni K V
9.2%
Oinas J T
8.4%
Rapu J V
8.2%
Kalat Mu V
7.8%
Jousimies Mu T
7.8%
Kaksonen Mu I
7.7%
Vesimies K I
7.5%
Kauris J M
7.3%
Härkä K M
7.0%
Neitsyt Mu M
6.9%
Mukautuvaa maamerkkiä ei arvosteta, mutta johtavaa ilma-/tulimerkkiä arvostetaan. Sehän on suoraan kuin nykyajan yhteiskunnallinen ihannekin; jääräpäinen jyrä menestyy, kun kilpailu parrasvaloista on kovimmillaan.
Toisaalta on paljon mukautuvia myötäilijöitäkin, jotka eivät itse nimenomaan halua johtaa vaan haluavat sen, joka johtaa ja jonka johtamiseen on helppo mukautua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paras horoskooppimerkki?
Vaaka J I
11.3%
Leijona K T
10.3%
Skorpioni K V
9.2%
Oinas J T
8.4%
Rapu J V
8.2%
Kalat Mu V
7.8%
Jousimies Mu T
7.8%
Kaksonen Mu I
7.7%
Vesimies K I
7.5%
Kauris J M
7.3%
Härkä K M
7.0%
Neitsyt Mu M
6.9%
Mistä tuon äänimäärän saa tietoon?
Se näkyy lukevan heti siinä äänestyksen alapuolella, kun on äänestänyt. -sivusta
Kieroin on kalat. Teeskentelee hyvää mutta haluaa vain nostaa omaa egoaan olemalla auttavainen. Itsekeskeinen vehkeilijä.
Paras on kauris. Luotettava, kiltti mutta ei mikään lälly.
Jatka sinä kauris vaan tärkeässä tehtävässäsi.
Muista myös empaattisuus ja inhimillisyys ihmisiä kohtaan, niitä ei saa koskaa unohtaa.
Jeesuksen sanoin, "Niin kuin te tahdotte ihmisten tekevän teille, niin tehkää te heille".
Mukavaa kevättä.
-skorpionihullu-