Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12756)

Vierailija
10681/12756 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä triplaleijona. Parhaimmat naisystäväni ovat myös leijonia. Kaikki kolme synnytty samalla viikolla. Mies on vesimies. Ilman merkki antaa lisää tulta leijonalle. Pitkä parisuhde. Vastakohdat täydentävät.

Me kolme leijonaa olemme kaikki asuneet samassa taloyhtiössä. Yksi muutti pois ja me kaksi olemme tiivissä kanssakäymisessä. Leijonan kanssa voi olla oma itsensä heikkouksineen ja näyttää ne huonot puolet. Ei hätkähdytä helposti.

Entä jos Leijonan kuu ja venus on vesimerkissä? Tukahduttaako leijonamaisuuden jonkin vetistelyn alle?

Vierailija
10682/12756 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin on Oinas

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10683/12756 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen itse oinas ja se on pahin kaikista.

Vierailija
10684/12756 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko mitään toivoa parisuhteelle kaurismiehen ja kalatnaisen välillä?

Kauris on jääräpää, materia on tärkeää ja raha. Todella työorientoitunut. Mun ukko on kova suunnittelemaan kaikkea, mutta eipä monikaan asia toteudu. Tarvii "eteenpäin tönimistä". Tämä tykkää ottaa kunnian itselleen, vaikka idea ois minun, kuten yleensä se onkin.

Olen itse skorpioni, ja miehen eräänlainen vakavuus ja jäyhäkkyys miellyttää. Samoin kuivahko huumori. Inhoan tyhjännaurajia ja paskanpuhujia.

Ex-avomieheni on Vaaka nousuKauris ja voi että miten nuo ekassa kappaleessa mainitsemasi asiat hänessä ilmeni vahvasti! Siihen lisäksi kuuRapu ailahteluineen ja marsSkorpioni toimintatapoineen...

Olisi varmaan pitänyt tutkia karttoja jo heti alkuun ,:D

t.Kaksoset

Mielenkiintoinen mies sulla siellä :) Ailahtelua on nähty täälläkin. Mutta sehän on vain inhimillistä, kukaan kun ei ole robotti. Mulla hieman hoivaviettiä, niin olkapää aina tarjolla.

Mä olen kans marsSkorpioni, joten joskus tilanteet hieman kärjistyvät...

-Skorpioni

Ollaan onneksi erottu jo vuosia sitten, yhdessä oltiin kuitenkin vuosikausia. Sittemmin olen huomannut uusissa tuttavuuksissakin että kuuRavut ja marsSkorpionit ei toimi minulle. Olen ollut aiemmassa suhteessa liiankin joustava enkä enää jaksa kannatella toista tai kuunnella pisteliäitä toimintasuunnitelmia.

Tällä hetkellä on tutustuminen päällä Leijonaan, jolla kuuKalat ja venusRapu ja arveluttaa kuinka nuo mahtavat vaikuttaa...

Itsellä kartalla Kaksosta, Vaakaa ja Härkää.

Ohoh, leijona sitten tällä kertaa ;D Mulla tökkii nuo niin, että on kuin eri kieltä puhuis. Olen itse niin vaatimaton, että se heidän loistokas sädekehä ja estraditaiteilijan olemus on mulle ihan liikaa. Ei jaksa. Kaikki joihin olen tutustunut ovat myös olleet jotenkin piikikkäitä, ehkä niskan päälle pyrkiviä. Mun tunteellisuus on katsottu heikkoudeksi.

Mulla samanlaista ongelmaa hieman, eli juuri tuota periksi antamista ja joustoa, johon olen viime vuosina laittanut stoppia, ja reaktiot ovat olleet mielenkiintoisia.

Mutta eikös nuo kalat- ja rapuvaikutteet ole aika "leutoja", ei sotaisuutta tai mitään ainakaan kovaa dominanssia, kuten nyt juuri skorpionilla tai oinaalla saattais olla. Vois hyvin toimiakin teillä :)

Vierailija
10685/12756 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on rapu nainen joka on hetken aikaa tapaillut kalamiestä. Vaikka ollaan vasta vähän aikaa tunnettu, tilanne vaikuttaa lupaavalta ja olisi mielenkiintoista kuulla, että mitä meidän muut planeetta sijainnit kertovat yhteensopivuudesta. Valitettavasti en tiedä nousumerkkiä, mutta olen melko varma, että se on neitsyt. Minä itse olen nouseva neitsyt ja hänen ulkoisessa olemuksessa on hyvin paljon samaa, kun minulla.

Minä eli nainen

Aurinko-rapu+jousimies-kuu

Merkurius-leijona

Venus-leijona

Mars-vaaka

Mies jota tapailen

Auriko-kalat+kuu-oinas

Merkurius-vesimies

Venus-oinas

Mars-kalat

Vierailija
10686/12756 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi oksennus teitä. Eikö yhtään hävetä

Ei

Vierailija
10687/12756 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen skorpioni enkä tavallaan usko noihin, mutta liian monta asiaa toisaalta noissa kuvauksissa on totta.

Luulen että ihmiset jollain lailla alkavat toteuttamaan itseään sen kuvauksen perusteella. Ovat itseään toteuttavia ennusteita. Ihmisistä on mukavaa että he ymmärtävät itseään ja tuntevat jotain yliluonnollista asiasta.

Ei kylläkään ole järkeä näissä, koska vieraita ihmisiä voi leimata ja oman käytöksen oikeuttaa vain sillä että on jotain tähtimerkkiä. Ihan pashkaa.

Se on kyllä aika varmaa että valoisa tai pimeä syntymäajankohta voi vaikuttaa jotenkin, mutta ei sillä ennusteta miten käyttäytyy suhteessa.

Vierailija
10688/12756 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan täällä nousuhärkä? Minkälainen on nousuhärkä?

Vierailija
10689/12756 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei tuli mieleen että mitkähän merkit, planeetat tai huonesijainnit vaikuttaa että antaisi vaikutelman ja olemuksen tyyliin "boss-lady" ?

Tämä lähinnä kiinnostaisi kun itseäni juurikin kuvattu kyseisin sanoin sen paremmin tuntematta, ja että vaikutan siltä ettei kannata minulle ryppyillä :D

Tämä jokseenkin huvittaa kun olen kuitenkin ihmisläheisessä työssä ja ystävällisen käytöksen omaava taskuraketti vaalealla pitkällä tukalla, niin siitä huolimatta tuntuu ja saan kuulla että huokuu tämmöistä energiaa :D

Tulisi mieleen että voisi olla leijona, kauris, oinas ja skorpioni merkki- tai huonesijainteja. Kannattaa myös tsekata 1, 5, 8, 10 huoneet löytyykö niistä mitä planeettoja. Planeetoista kiinnittäisin huomion aurinkoon, marsiin, saturnukseen ja plutoon ja niiden mahdollisiin aspekteihin. Myös mahdolliset lilith aspektit kannattaa huomioida erityisesti auringossa, askedantissa ja muissa persoonallisissa planeetoissa, sillä lilith edustaa mm. pimeimpiä puolia itsestämme, feminiinisyyttä, halua, seksuaalisuutta, voimaa ja kapinointia.

Tämä tarkoittaa jos aurinko olisi aspektissa lilithissä, niin silloin ihminen ilmentää itsessään näitä lilithiin liittyviä teemoja riippuen onko aspekti kova/hankala vaiko hyvä ja suotuisa.

Hahah ai kauhia oon varmaan kunnon bossbitch omilla sijainneillani xD

Nouseva on skorppari ja 1 huoneesta löytyy pluto. Aurinko on 10 huoneessa ja mars ja venus sitte puolestaan leijonassa. Lilith on myös leijonassa sekä aspektissa sekä aurinkoon että askedanttiin ja marsiin :D

Muutoinkin tuli on dominoivin elementti kartallani :D

Heheh hyvä kun löytyy muitakin "bosseja" täältä :D mut melkoisia sijainteja tosissaa sulta löytyy, et kiinnostaisi ihan tietää että miten itseäsi kuvailisit? :)

Terv: Toinen kellä pluto 1 huoneessa ja kaurista sekä leijonaa kartalta löytyy.

Sanoisin että itsestäni varmaan huokuu juurikin semmoinen badass-vaikutelma et joskus joku sanonutkin että olen ennen tutustumista vaikuttanut jopa pelottavalta :D

Miehiä kuitenkin pörränyt ympärillä enemmän ja vähemmän vaikka pitkässä parisuhteessa olenkin välillä suorastaan riesaksikin asti, ja vaikka mielestäni en kuitenkaan mikään klassinen kaunotarkaan ole.

Olen hyvin vahvatahtoinen ja tiedän mitä tahdon, enkä halua kumarrella taikka mielistellä toisia. Minua ei myöskään helposti saa pois tolaltaan, et oikeastaan jos juuri koskaan :D

Olen suora ajatuksistani ja tunteistani ja tiedän oman "arvoni", enkä suostuisi olemaan mikään kynnysmatto vaan vaadin molemminpuolista arvostusta ja luottamusta ihmissuhteissa.

En voi sietää epäoikeudenmukaisuutta taikka vilpillisyyttä, ja näen helposti valheiden läpi ja ihmisten todelliset aikeet.

Kumppanina ja ystävänä olen ehdottoman lojaali, uskollinen ja luotettava sekä rakastava ja toisia tukeva.

Vierailija
10690/12756 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei! Kertokaas teiän + kavereittenne/ystävienne aurinkomerkir. Olis mielenkiintoista nähdä. Täällä oinas ja hyvä ystävä kauris

Täällä vaaka ja parhaimpia ystäviäni ovat toinen vaaka, leijona, pari neitsyttä ja kaksonen.

Myös hyviä ystäviä löytyy kaloista jousimiehistä.

Vierailija
10691/12756 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä MC eli keskitaivaan horoskooppimerkki edustaa?

Se edustaa uraasi, julkista minääsi, mainetta ja ns. elämän polkuasi.

Esim itsellä se on neitsyessä ja olen työssäni ehdottoman tarkka ja täsmällinen ja työn jälkeni on tarkkaa.

Vierailija
10692/12756 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim itsellä se on neitsyessä ja olen työssäni ehdottoman tarkka ja täsmällinen ja työn jälkeni on tarkkaa.

Mitä kertoo MC Rapu? Karttani ainoa Rapu ja jupiterSkorpionin lisäksi ainoa vesimerkki.

Vierailija
10693/12756 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

MSC rapu on direktiivien mukaan pyydettyä

Vierailija
10694/12756 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesimies on paras kun woke-feministi-lösbö--ämmiä ketuttaa kun eivät ole keksineet miten tuon saisi muutettu vesihenkilöksi, kun se ei oikein toimii :)

Vierailija
10695/12756 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MSC rapu on direktiivien mukaan pyydettyä

Kas kun älypää ei mc koppakuoriaista keksinyt kommentoida...

Kummallakohan on enemmän ja fiksumpaa elämänsisältöä, ketjussa huvinvuoksi juttuja ja ihmisten käyttäytymistä pohtivilla vai näillä jotka käyvät vähänväliä ulahtamassa tänne näsäviisauksiaan?

Vierailija
10696/12756 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

MC rapu haluaa hoivata toisia työssä. Minulla MC rapu ja hoivaan työssäni ihmisiä ja pidän erittäin paljon työstäni.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä kertoo MC Rapu? Karttani ainoa Rapu ja jupiterSkorpionin lisäksi ainoa vesimerkki.

Vierailija
10697/12756 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on paras tulenmerkki?

Mikä on paras maanmerkki?

Mikä on paras ilmanmerkki?

Mikä on paras vedenmerkki?

Vierailija
10698/12756 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on paras tulenmerkki?

Mikä on paras maanmerkki?

Mikä on paras ilmanmerkki?

Mikä on paras vedenmerkki?

Jousmies

Kauris

Vesimies

Rapu

T: skorppari

Vierailija
10699/12756 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorpioni kirjoitti:

MC rapu haluaa hoivata toisia työssä. Minulla MC rapu ja hoivaan työssäni ihmisiä ja pidän erittäin paljon työstäni.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kyllä koskaan halunnut hoiva-alalle. Kotiäitinä olin kyllä pitkään, mutta hoivavietti kohdistuu vain omiin lapsiin. En ole oikeastaan koskaan omannut mitään vahvaa toiveammattia. Jostain luin että Rapu-MC etenisi urallaan intuitiolla?

Vierailija
10700/12756 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm, se ei ole stereotypia jos väittää jotakin asiaa sellaiseksi miksi sitä ei yleensä mielletä. Se voi olla väite, mielipide, näkökanta, luonnehdinta tms. mutta ei stereotypia.

Stereotypia on myös ennakkoluulo; esim. Kalat on hurjempi merkki kuin skorpioni. Jos on yksi kokemus, ei ole syytä yleisesti olettaa ja olla muiden suhteen ennakkoluuloinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi