Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12756)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuputhy kirjoitti:
Pahin on Oinas
Tulinen oinas on pahin MUTTA oletko kohdannut aurinko oinasta jolla on kuu kaloissa? Aivan paras yhtälö ja on pehmeä yksilö josta on tiessään kaikki liika tulisuus.
Olen myös pistänyt merkille jotta oinasta myös mukavasti tasapainottaa tämän vastamerkki vaaka tuoden näkökulmaa ja hienotunteisuutta huomioida myös toiset kanssaeläjät. Joten aurinko-oinas vaakasijainneilla on myös varsin pidettävä tapaus :)
Onko tietoa minkälainen on aurinko oinas vaaka kuulla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä triplaleijona. Parhaimmat naisystäväni ovat myös leijonia. Kaikki kolme synnytty samalla viikolla. Mies on vesimies. Ilman merkki antaa lisää tulta leijonalle. Pitkä parisuhde. Vastakohdat täydentävät.
Me kolme leijonaa olemme kaikki asuneet samassa taloyhtiössä. Yksi muutti pois ja me kaksi olemme tiivissä kanssakäymisessä. Leijonan kanssa voi olla oma itsensä heikkouksineen ja näyttää ne huonot puolet. Ei hätkähdytä helposti.
Entä jos Leijonan kuu ja venus on vesimerkissä? Tukahduttaako leijonamaisuuden jonkin vetistelyn alle?
En sanoisi että nyt kokonaan tukahduttaa, sillä itse tiedän parikin leijonaa kellä on kuu kaloissa ja mielestäni se tuo ehkäpä semmoista lähestyttävyyttä, herkkyyttä ja empatiakykyä. Venus merkissä vesi taas voisi merkitä että haluaa syvempää, henkistä ja tunteikasta yhteyttä kumppaniin. Sekä ilmaisee rakkauttaan vesimerkkimäiseen tapaan.
Kyse on miesLeijonasta joka on kuuKalat ja venusRapu.
Minulla on huonoja kokemuksia aurinkoKalat-miehistä ja aurinko- tai kuuRavuista.
Siksi kiinnostaa kuinka nuo merkit voisivat ilmetä Leijonassa. Merkurius hänellä on Neitsyt ja mars Härkä.Ja millaista on vesimerkkimäinen(Rapumainen) rakkauden ilmaiseminen?
Oma venus on Härkä, aurinko, nousu, kuu, merkurius, mars ilmamerkkisiä
Hhm.. Eli hänellä näyttäisi olevan vesi/maa voittoista ainakin näissä persoonallisissa planeetoissa. Sanoisin että vesi ja maa mahdollisesti laimentavat leijonalle ominaista esiintymishalua, tempperamenttia ja mahtipontisuutta ja tuovat tavallaan jalkoja maan pinnalle olemaan maanläheisempi ja vetäytyvämpi huomiosta.
Eritoten marsin ollessa härässä jolloin toiminnassa näkyy härkämäisiä piirteitä. Eli harkitsee vakaasti ennen toimintaan käymistä, hyvin pitkän pinnan omaava, maanläheinen ja käytännöllinen sekä kärsivällinen ja vakaa. Arvostaa ja pyrkii toiminnallaan takaamaan turvaa hyvällä taloudellisella tilanteella ja omaisuuden kerryttämisellä.Rapumainen rakkauden ilmeneminen voisi näkyä että ovat yleensä melko herkkiä ja tunteikkaita rakkausasioissa ja kaipaavat sitoutumista ja vakautta. Haluavat huolehtia kumppanistaan ja pitävät tunteita ja tunneyhteyttä tärkeänä. Vesimerkkien tapaan heillä saattaa ilmetä ailahtevaisuutta ja mykkäkoulun pitäminen myös on yleistä että vetäytyvät tavallaan kuoreensa.
Ovat koti- ja perheihmisiä ja haluavat suojella rakkaitaan ja tämä saattaa jopa ilmetä ravuilla omistushaluna ja ovat hyvin reviiritietoisia rakkaistaan.
Ovat helliä, intuitiivisia, romanttisia ja omistautuneita kumppaneita.Kiitos tästä. Mies omaa hyvän tyylitajun, vaikka on enemmän maaseudun kuin kaupunki-ihminen. Jotain pientä epävarmuutta/vaatimattomuutta itseään kohtaan ehkä on, haasteellisista elämänkokemuksista ja ihmissuhteista selvinnyt, mutta ehkä jotenkin vahingoittunut. Hyvin vastuuntuntoisen oloinen sekä antelias.
Emme ole tunteneet kauaa, mutta jo ensitapaamisesta asti oli melko intensiivisen kiinnostuneen oloinen ja mieleeni jäi kuinka jo silloin ja seuraavallakin tapaamisella halusi tuoda ilmi että olen turvassa hänen kanssaan. Itse kun Vaaka-kuuna ja -marsina ihan vasta kevyesti tutustelen ja tunnustelen tuntemuksiani häntä kohtaan. VenusHärkänä minuun kyllä vetoaa iso osa tuossa kertomistasi asioista, paitsi tuo liika tunteikkuus, sen mahdolliset negatiiviset ilmenemismuodot. Mietin koituuko kiinnostukseni tuhoksi, kun en kenenkään tukipilariksi halua enää, enkä toisaalta satuttaakaan kun itse en kovin helposti vapaudestani Kaksosena luovu. MerkuriusNeitsyt kuitenkin on ilmeisesti aika hyvä sijainti joka voisi avittaa kommunikoinnissa, itse olen merkuriusKaksoset.
Ristiriitaisia fiiliksiä aiheuttaa tämä mies :D Tosin ei olla kauaa tunnettukaan. Kovasti hän silti haluaa korostaa asioita/tapoja joissa olemme samanlaisia... hmm. Kumpikin olemme olleet useita vuosia sinkkuina, en tiedä johtuuko siitä vai luonteistamme, mutta seksin suhteen olemme yhtä aktiivisia, helposti syttyviä :)
Jos tästä tulee vielä jotain ajatuksia yhteensopivuudesta tms. niin luen mielelläni lisää tulkintaa.
Sanoisin että kannattaa ainakin olla alusta asti avoin ajatuksistaan ja tuntemuksistaan/tunteistaan, sekä tuoda selväksi että haluat säilyttää oman vapautesi eikä ainakaan antaa olettaa enemmän. Niinkuin jo aikaisemmin kerroinkin, että venusrapu on hyvin herkkä rakkauden asioissa, joten tälläinen voisi häntä syvästi satuttaa. Myös se että sinä omaat enemmän sijainteja ilmassa ja hän maassa ja vedessä voi merkitä että saatatte omata eri näkökantoja ja odotuksia suhteelta ja elämältä. Erityisesti vesimerkkien kannalta ilmamerkkien tietynlainen viileys ja loogisuus tunneasioissa voi aiheuttaa ihmetystä. Kuitenkin teidän aurinkomerkkienne ollessa tulessa ja ilmassa ilmentäen teidän perusenergiaanne ja ns. sisintänne voi tuoda ymmärrystä ja vetoa toisiinne. Näihin tietenkin myös vaikuttanee teidän huonesijainnitkin mm.mistä vaikkapa kuu ja venus löytyy sekä eri planeettojen mahdolliset aspektit, sillä näillä on myös vaikutusta henkilön persoonaan sekä parien yhteensopivuuteen.
Kommunikoinnissa voi ilman muuta olla apua että hänellä merkiurius hallitsemassaan merkissä neitsyessä ja sinulla kaksosissa, jolloin omaatte todennäköisesti molemmat terävän ja vikkelän ajatuksenjuoksun sekä hyvän loogisen ajattelukyvyn. Joksikin neitsyt ei välttämättä aina saata ymmärtää kaksosen hajanaisuutta ja asiasta asiaan hyppelehdintää, kun neitsyt puolestaan hyvin yksityiskohtaisesti analysoiden haluaa keskustella ja selvittää asiat yksi kerrallaan. Neitsyt kuitenkin haluaa kuunnella mitä toisella on sanottavaa sekä vieläpä ymmärtää toisen sanomiset ja ajatukset, joten todennäköisesti pitää kaksosen nokkelasta ajatuksenjuoksusta sekä saadessaan käydä mielenkiintoisia keskusteluja tämän toisen merkuriuksen hallitseman merkin kanssa.
Seksin suhteen en yhtään ihmettele että se käy teillä yksiin, sillä sinulla ollessa härän venuksessa kertoo vahvasta seksuaalisuudesta ja sensuallisuudesta ja hänellä kun puolestaan mars löytyy härästä mikä myös kertoo korkeasta seksuaalivietistä ja kestävyydestä. Molemmat halajatte paljon fyysistä kosketusta ja nautintoa.
Joten teiltä varmasti löytyy yhteneväisyyksiä ja asioista avoimesti kommunikoiden sekä pyrkien yhteisymmärrykseen, voisi tästä mielestäni mahdollisesti jotakin tullakin vaikka kaikki sijainnit/elementit eivät nyt klassisesti yhteensopivia olekkaan.
Vierailija kirjoitti:
Hei onko täällä ketään kenellä kuusijainti olisi kaksosissa? Olisin nimittäin kiinnostunut tietämään miten teissä näkyy tämä kyseinen sijainti :)
Elikkäs itsellähän on kuu kaksosissa, ja vaikka kaksosiin liitetään ailahtelevaisuus ja ns.tuuliviirimäisyys, niin tunteissani en koe tätä kyllä lainkaan olevan, vaan pikemmitenkin olen hyvin varma ja vakaa tunteissani rakkaimpiani kohtaan. Myös luotettava ja lojaali olen sekä pidän takuuvarmasti läheisteni asiat omanani, vaikka kaksosista voisikin ilmeisesti toisin ajatella.
Sen sijaan koen että muutoin mieleni ja ajatukseni juoksee kun joki, vuolaana ja jatkuvasti virtaavana sekä tunnistan itsessäni tarpeen puhua tunteet sanoiksi sekä analysoida ja järkeillä näitä. En toimi ns. hetken huumassa taikka anna tunnepurkausten johdatella tekemisiäni tai sanomisiani. Olen hyvin ennakkoluuloton ja innostun lisäksi erittäin helposti uusista asioista ja olenkin pää kolmantena jalkana kokeilemassa jotakin uutta mm.ruoka, sarjat, aktiviteetit yms.
Olen myös pääosin hyvin optimistinen luonteeltani sekä hyvin leikkisä, suorastaan jopa lapsenmielinen, sekä tykkään hassutella läheisieni kanssa ja sanoisin että parasta terapiaa onkin saada nauraa oikein kunnolla toisinaan mitä päättömille jutuille :D
Lisäksi olen tietyllä tapaa utelias maailmaa kohtaan, sillä olen aina rakastanut miettiä ja tutkia elämän suuria mysteereitä ja käydä oikeastaan keskusteluita laidasta laitaan sillä nautin suuresti hyvistä keskusteluista ja näkökulmien, faktojen ja tietojen vaihdosta.
Huonona puolena kokisin että toisinaan pääni ja ajatukseni käyvätkin liikakierroksilla kuin duracelpupu, ja koen levottomuutta ja tylsistymistä enkä osaa "olla vain" :DPs. Älkää vihatko kaksossijaintejanne sillä ne tekevät teistä monivivahteisen, joustavan, sosiaalisen ja avaramielisen. :)
Toinen kaksoskuu täällä bingoo!
Itsekin ihmettelen vahvasti tätä oletusta jotta kaksoskuu olisi tunteissaan ailahteleva ja epävakaa, sillä en vain mitenkään päin osaa tähän samaistua vaikka muuten ajatukset juoksevatkin kun se duracelpupu konsanaan :DD
Ehkä joskus nuorena joo, mutta kukapa tällöin ei olisi kokenut kunnon tunnemyräkää aikuiseksi kasvaessaan :D
Sen sijaan en tiedä onko se vain oma reaktio tai suojamekanismi, mutta huomaan vitsailla ja nauraa omille ikäville tunteille/asioille vaikka olisikin jokin asia huonosti ja jopa painaisi ja harmittaisi mieltä. Tyyliin vaikka esimerkkinä töiden menetys "hahah no ei se mitään jos työt menee alta et saapahan hengähtää ees jonkin aikaa xD "
Muistan vaan jostakin lukeneeni että kaksoskuuhun liittyisi tuommonen käännetään ikävät asiat vitsiksi ja "sarkastisesti" itselleen nauretaan :D
Muutoin kyllä löytyy paljon kuvaamiasi piirteitä että juurikin tuo leikkisyys ja asioista nopeasti innostuminen kuullostaa hyvinkin tutulta, ja nautin mielenkiintoisten ihmisten seurasta sekä hyvistä keskusteluista :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuputhy kirjoitti:
Pahin on Oinas
Tulinen oinas on pahin MUTTA oletko kohdannut aurinko oinasta jolla on kuu kaloissa? Aivan paras yhtälö ja on pehmeä yksilö josta on tiessään kaikki liika tulisuus.
Olen myös pistänyt merkille jotta oinasta myös mukavasti tasapainottaa tämän vastamerkki vaaka tuoden näkökulmaa ja hienotunteisuutta huomioida myös toiset kanssaeläjät. Joten aurinko-oinas vaakasijainneilla on myös varsin pidettävä tapaus :)
Totta. Eräs parhaita tuntemiani ihmisiä, josta kaikki muutkin vaikuttavat pitävän, on aurinko-oinas, kuukalat ja nousuvaaka. Hän on ulospäinsuuntautunut, suorapuheinen, nokkela ja hauska, mutta myös tunneälykäs, syvällinen, musikaalinen ja kirjallisesti lahjakas. Hänen kanssaan voi puhua mistä tahansa maan ja taivaan välillä. Olen onnekas, että saan kutsua häntä ystäväkseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuputhy kirjoitti:
Pahin on Oinas
Tuosta kombosta minulla ei ole kokemusta, mutta jostain muistan lukeneeni, että aurinko ja kuu vastakkaisissa merkeissä toisivat persoonaan tasapainoa. Äitini on aurinkoskorpioni ja kuuhärkä, ja hän on varsin tasapainoinen ihminen. En tosin tiedä, olisiko niin, jos hänen kuunsa olisi auringon sijaan skorpionissa ja härkä auringossa, eli riippuu varmaankin paljon merkeistä ja toki muista sijainneista. Aurinko tulen merkissä ja kuu ilman merkissä kuulostaa aika nopeatempoiselta ihmiseltä, jota varmaan tasapainottaisi maa- tai vesimerkkien läsnäolo. Maamerkit tuovat vakautta ja vesimerkit tunteikkuutta persoonaan.
Yleisesti ottaen ajatellaan, että kuu maamerkissä on hyvä sijainti. Kauriissa, neitsyessä tai härässä tunteet ovat tasapainossa ja niitä on mahdollista rationalisoida, eli ei ns. käydä tunteella tai olla turhan dramaattisia. Tietenkin turhan maapainotteinen kartta voi tuoda tiettyä jähmeyttä ja kaavoihin kangistumista, joten paljon riippuu muista sijainneista. Muille kuin heille, joilla on myös aurinko maan merkissä, maakuu on yleensä juuri sopivan rauhoittava.
Tunnen myös tällaisen
Aurinko-skorpionin ja kuu-härän, joka on erittäin tasapainoinen ja rauhallinen. Hänellä on vielä nouseva kauris tuomassa lisää vakautta ja mars Vaa'assa tuottamassa lisää sopusointua ja ystävällistä käytöstä. Hän on pidetty ja tulee kaikkien kanssa toimeen.
Itse en ole kauhean ihastunut omaan kuu oinaassa sijaintiini enkä omaan tunne-elämääni, jota pidän lapsellisena ja turhan kiihkeänä.
Kuuluisia oinas-kuita: Armi Aavikko ja Sauli Niinistö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuputhy kirjoitti:
Pahin on Oinas
Tuosta kombosta minulla ei ole kokemusta, mutta jostain muistan lukeneeni, että aurinko ja kuu vastakkaisissa merkeissä toisivat persoonaan tasapainoa. Äitini on aurinkoskorpioni ja kuuhärkä, ja hän on varsin tasapainoinen ihminen. En tosin tiedä, olisiko niin, jos hänen kuunsa olisi auringon sijaan skorpionissa ja härkä auringossa, eli riippuu varmaankin paljon merkeistä ja toki muista sijainneista. Aurinko tulen merkissä ja kuu ilman merkissä kuulostaa aika nopeatempoiselta ihmiseltä, jota varmaan tasapainottaisi maa- tai vesimerkkien läsnäolo. Maamerkit tuovat vakautta ja vesimerkit tunteikkuutta persoonaan.
Millainen on kuu jousimiehessä? Kartallani on muuten lähes pelkkää neitsyttä, mutta tunne-elämäni on varsin impulsiivista ja vihaan sitä, että minua kahlitaan tai määräillään millään tavalla. Syytän tästä tulista kuutani!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuputhy kirjoitti:
Pahin on Oinas
Totta. Eräs parhaita tuntemiani ihmisiä, josta kaikki muutkin vaikuttavat pitävän, on aurinko-oinas, kuukalat ja nousuvaaka. Hän on ulospäinsuuntautunut, suorapuheinen, nokkela ja hauska, mutta myös tunneälykäs, syvällinen, musikaalinen ja kirjallisesti lahjakas. Hänen kanssaan voi puhua mistä tahansa maan ja taivaan välillä. Olen onnekas, että saan kutsua häntä ystäväkseni.
Suorapuheisuus on huono piirre ja karsastan suorapuheisia ihmisiä.
"Tulinen oinas on pahin MUTTA oletko kohdannut aurinko oinasta jolla on kuu kaloissa? Aivan paras yhtälö ja on pehmeä yksilö josta on tiessään kaikki liika tulisuus."
Täällä aurinko-oinas, kuu-rapu ja aloin tulistumaan kommenttisi alkupätkää lukiessani. Kun mainitsit kuu-kalat ja sanoit jotain positiivista, rauhoituin:D Olen muuten sellainen, etten huuda lähes koskaan, mutta tulistun pääni sisällä. Yritän esittää asiani aina rauhallisesti ja perustellusti. Mitä merkkiä te olette, jotka ette tule Oinaan kanssa toimeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on paras tulenmerkki?
Mikä on paras maanmerkki?
Mikä on paras ilmanmerkki?
Mikä on paras vedenmerkki?Omasta mielestäni
Tuli: Leijona
Maa: Neitsyt
Ilma: vaaka
Vesi: kalat
Mun mielestä parhaat:
Tuli: oinas tai jousimies
Maa: härkä tai kauris
Ilma: vesimies
Vesi: rapu
Vierailija kirjoitti:
Millainen on kuu jousimiehessä? Kartallani on muuten lähes pelkkää neitsyttä, mutta tunne-elämäni on varsin impulsiivista ja vihaan sitä, että minua kahlitaan tai määräillään millään tavalla. Syytän tästä tulista kuutani!
Tunne-elämän vilkkaus johtuu jousimieskuusta. Jousimies-kuumerkkisi kuvaa vaistonvaraisia tai emotionaalisia energioitasi, synnynnäisiä reaktioitasi ja asioita, joita tarvitset tunteaksesi olosi mukavaksi tai turvalliseksi. Jousimiehen kuumerkki tarkoittaa, että näet usein läheiset suhteet (erityisesti romanttiset) tukahduttavina ja jousimieshän inhoaa ajatusta tulla sidotuksi liekaan.
Millainen on ihminen, jolla on 3 tärkeää merkkiä kardinaalimerkkejä eli aurinko,kuu,nouseva?
Vierailija kirjoitti:
"Tulinen oinas on pahin MUTTA oletko kohdannut aurinko oinasta jolla on kuu kaloissa? Aivan paras yhtälö ja on pehmeä yksilö josta on tiessään kaikki liika tulisuus."
Täällä aurinko-oinas, kuu-rapu ja aloin tulistumaan kommenttisi alkupätkää lukiessani. Kun mainitsit kuu-kalat ja sanoit jotain positiivista, rauhoituin:D Olen muuten sellainen, etten huuda lähes koskaan, mutta tulistun pääni sisällä. Yritän esittää asiani aina rauhallisesti ja perustellusti. Mitä merkkiä te olette, jotka ette tule Oinaan kanssa toimeen?
Olen eri mutta aurinkomerkki osuu oinaaseen ja kuu on kaloissa enkä ole ikinä huutanut enkä raivonnut. Olen sovittelija ja rakastan rauhaa ja pidän hitaudesta. Olen erittäin tunteellinen ja empaattinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä triplaleijona. Parhaimmat naisystäväni ovat myös leijonia. Kaikki kolme synnytty samalla viikolla. Mies on vesimies. Ilman merkki antaa lisää tulta leijonalle. Pitkä parisuhde. Vastakohdat täydentävät.
Me kolme leijonaa olemme kaikki asuneet samassa taloyhtiössä. Yksi muutti pois ja me kaksi olemme tiivissä kanssakäymisessä. Leijonan kanssa voi olla oma itsensä heikkouksineen ja näyttää ne huonot puolet. Ei hätkähdytä helposti.
Entä jos Leijonan kuu ja venus on vesimerkissä? Tukahduttaako leijonamaisuuden jonkin vetistelyn alle?
En sanoisi että nyt kokonaan tukahduttaa, sillä itse tiedän parikin leijonaa kellä on kuu kaloissa ja mielestäni se tuo ehkäpä semmoista lähestyttävyyttä, herkkyyttä ja empatiakykyä. Venus merkissä vesi taas voisi merkitä että haluaa syvempää, henkistä ja tunteikasta yhteyttä kumppaniin. Sekä ilmaisee rakkauttaan vesimerkkimäiseen tapaan.
Kyse on miesLeijonasta joka on kuuKalat ja venusRapu.
Minulla on huonoja kokemuksia aurinkoKalat-miehistä ja aurinko- tai kuuRavuista.
Siksi kiinnostaa kuinka nuo merkit voisivat ilmetä Leijonassa. Merkurius hänellä on Neitsyt ja mars Härkä.Ja millaista on vesimerkkimäinen(Rapumainen) rakkauden ilmaiseminen?
Oma venus on Härkä, aurinko, nousu, kuu, merkurius, mars ilmamerkkisiä
Hhm.. Eli hänellä näyttäisi olevan vesi/maa voittoista ainakin näissä persoonallisissa planeetoissa. Sanoisin että vesi ja maa mahdollisesti laimentavat leijonalle ominaista esiintymishalua, tempperamenttia ja mahtipontisuutta ja tuovat tavallaan jalkoja maan pinnalle olemaan maanläheisempi ja vetäytyvämpi huomiosta.
Eritoten marsin ollessa härässä jolloin toiminnassa näkyy härkämäisiä piirteitä. Eli harkitsee vakaasti ennen toimintaan käymistä, hyvin pitkän pinnan omaava, maanläheinen ja käytännöllinen sekä kärsivällinen ja vakaa. Arvostaa ja pyrkii toiminnallaan takaamaan turvaa hyvällä taloudellisella tilanteella ja omaisuuden kerryttämisellä.Rapumainen rakkauden ilmeneminen voisi näkyä että ovat yleensä melko herkkiä ja tunteikkaita rakkausasioissa ja kaipaavat sitoutumista ja vakautta. Haluavat huolehtia kumppanistaan ja pitävät tunteita ja tunneyhteyttä tärkeänä. Vesimerkkien tapaan heillä saattaa ilmetä ailahtevaisuutta ja mykkäkoulun pitäminen myös on yleistä että vetäytyvät tavallaan kuoreensa.
Ovat koti- ja perheihmisiä ja haluavat suojella rakkaitaan ja tämä saattaa jopa ilmetä ravuilla omistushaluna ja ovat hyvin reviiritietoisia rakkaistaan.
Ovat helliä, intuitiivisia, romanttisia ja omistautuneita kumppaneita.Kiitos tästä. Mies omaa hyvän tyylitajun, vaikka on enemmän maaseudun kuin kaupunki-ihminen. Jotain pientä epävarmuutta/vaatimattomuutta itseään kohtaan ehkä on, haasteellisista elämänkokemuksista ja ihmissuhteista selvinnyt, mutta ehkä jotenkin vahingoittunut. Hyvin vastuuntuntoisen oloinen sekä antelias.
Emme ole tunteneet kauaa, mutta jo ensitapaamisesta asti oli melko intensiivisen kiinnostuneen oloinen ja mieleeni jäi kuinka jo silloin ja seuraavallakin tapaamisella halusi tuoda ilmi että olen turvassa hänen kanssaan. Itse kun Vaaka-kuuna ja -marsina ihan vasta kevyesti tutustelen ja tunnustelen tuntemuksiani häntä kohtaan. VenusHärkänä minuun kyllä vetoaa iso osa tuossa kertomistasi asioista, paitsi tuo liika tunteikkuus, sen mahdolliset negatiiviset ilmenemismuodot. Mietin koituuko kiinnostukseni tuhoksi, kun en kenenkään tukipilariksi halua enää, enkä toisaalta satuttaakaan kun itse en kovin helposti vapaudestani Kaksosena luovu. MerkuriusNeitsyt kuitenkin on ilmeisesti aika hyvä sijainti joka voisi avittaa kommunikoinnissa, itse olen merkuriusKaksoset.
Ristiriitaisia fiiliksiä aiheuttaa tämä mies :D Tosin ei olla kauaa tunnettukaan. Kovasti hän silti haluaa korostaa asioita/tapoja joissa olemme samanlaisia... hmm. Kumpikin olemme olleet useita vuosia sinkkuina, en tiedä johtuuko siitä vai luonteistamme, mutta seksin suhteen olemme yhtä aktiivisia, helposti syttyviä :)
Jos tästä tulee vielä jotain ajatuksia yhteensopivuudesta tms. niin luen mielelläni lisää tulkintaa.Sanoisin että kannattaa ainakin olla alusta asti avoin ajatuksistaan ja tuntemuksistaan/tunteistaan, sekä tuoda selväksi että haluat säilyttää oman vapautesi eikä ainakaan antaa olettaa enemmän. Niinkuin jo aikaisemmin kerroinkin, että venusrapu on hyvin herkkä rakkauden asioissa, joten tälläinen voisi häntä syvästi satuttaa. Myös se että sinä omaat enemmän sijainteja ilmassa ja hän maassa ja vedessä voi merkitä että saatatte omata eri näkökantoja ja odotuksia suhteelta ja elämältä. Erityisesti vesimerkkien kannalta ilmamerkkien tietynlainen viileys ja loogisuus tunneasioissa voi aiheuttaa ihmetystä. Kuitenkin teidän aurinkomerkkienne ollessa tulessa ja ilmassa ilmentäen teidän perusenergiaanne ja ns. sisintänne voi tuoda ymmärrystä ja vetoa toisiinne. Näihin tietenkin myös vaikuttanee teidän huonesijainnitkin mm.mistä vaikkapa kuu ja venus löytyy sekä eri planeettojen mahdolliset aspektit, sillä näillä on myös vaikutusta henkilön persoonaan sekä parien yhteensopivuuteen.
Kommunikoinnissa voi ilman muuta olla apua että hänellä merkiurius hallitsemassaan merkissä neitsyessä ja sinulla kaksosissa, jolloin omaatte todennäköisesti molemmat terävän ja vikkelän ajatuksenjuoksun sekä hyvän loogisen ajattelukyvyn. Joksikin neitsyt ei välttämättä aina saata ymmärtää kaksosen hajanaisuutta ja asiasta asiaan hyppelehdintää, kun neitsyt puolestaan hyvin yksityiskohtaisesti analysoiden haluaa keskustella ja selvittää asiat yksi kerrallaan. Neitsyt kuitenkin haluaa kuunnella mitä toisella on sanottavaa sekä vieläpä ymmärtää toisen sanomiset ja ajatukset, joten todennäköisesti pitää kaksosen nokkelasta ajatuksenjuoksusta sekä saadessaan käydä mielenkiintoisia keskusteluja tämän toisen merkuriuksen hallitseman merkin kanssa.
Seksin suhteen en yhtään ihmettele että se käy teillä yksiin, sillä sinulla ollessa härän venuksessa kertoo vahvasta seksuaalisuudesta ja sensuallisuudesta ja hänellä kun puolestaan mars löytyy härästä mikä myös kertoo korkeasta seksuaalivietistä ja kestävyydestä. Molemmat halajatte paljon fyysistä kosketusta ja nautintoa.Joten teiltä varmasti löytyy yhteneväisyyksiä ja asioista avoimesti kommunikoiden sekä pyrkien yhteisymmärrykseen, voisi tästä mielestäni mahdollisesti jotakin tullakin vaikka kaikki sijainnit/elementit eivät nyt klassisesti yhteensopivia olekkaan.
Kiitos tästäkin. Meillä on 300km välimatkaa ja kumpikin kouluikäisten lastensa lähivanhempi, joten harvemmin näemme kasvokkain. Elämäntilanteen pitäisi kertoa miehelle ettei kovin tiivistä suhdetta voi olettaa. Ainakin nyt haluamme kuitenkin pitää yhteyttä ja viettää yhdessä aikaa tilaisuuden tullen.
Itselläni kuuVaaka on huoneessa 1 ja venusHärkä huoneessa 8. Nousevamerkkini on Vaaka eli laskevamerkki Oinas, mahtaako mies vastata tarpeisiini sen suhteen?
Miehen syntymäkellonaikaa/huonesijainteja en tiedä.
Kertokaa minkälainen on aurinkokauris ja kuukaksoset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuputhy kirjoitti:
Pahin on Oinas
Vaikea eritellä tarkemmin mikä johtuu mistäkin, mutta silleen vois kuvailla, että on kaks osaa jotka toimii jollain tavoin päinvastoin. Ne tavallaan riitelee keskenään ja yrittää hakea tasapainoa. Esimerkiks teen ja sanon asioita spontaanisti, mutta mietin pitkään jälkeenpäin jos huomaan ettei joku osunu kohilleen. Ehkä tuo vaaka tuo sellaista pitkäjänteistä kiinnostusta toiminnan ja ilmaisun muokkaamiseen hienotunteisemmaks muita ihmisiä kohtaan. Kun joskus siis jälkeenpäin huomaa, että olisin voinut käyttäytyä ns ihmisystävällisemmin.
T aurinko, merkurius ja venus oinas, kuu ja nouseva vaaka
Vierailija kirjoitti:
Tunnen erään jousimieskuun ja mielestäni kuu sopii hyvin jousimiehen merkkiin, tuo sellaista iloa ja lämpöä tunne-elämään.
Minun miehellä on muuten aurinko jousimiehessä ja kuu neitsyessä.
Onko tyypillistä että vaaka olisi häilyvä ja muuttaa jatkuvasti mielipidettään? En tunne vaakoja. Tämän yhden kanssa jutusteltuani olen saanut huonon ja epäluotettavan kuvan. Tämä vaaka on hilpeä ja aina pitäisi olla hauskaa hänellä.