Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12756)

Vierailija
10641/12756 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaisko joku kertoa, mitä vois tarkottaa jos tähtitaivaalla on tällainen tapahtuma että mars on oppositiossa pluton kans

Tämä haastaa tutkimaan mikä on alitajunnassa "lepotilassa" odottamassa ilmaantumista. Jos triggeröidyt tästä, niin kannattaa kysyä itseltä mistä tämä voi johtua.

Vierailija
10642/12756 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitteko skorpionit selittää mistä joustamattomuutenne ja mustavalkoinen ajattelutapanen johtuvat? Skorpioni tietää tasan tarkkaan minkälainen on, mutta ei myönnä mitään, ei nöyrry pyytelemään anteeksi eikä selittele itsestään mitään. Hyviä puolia skorpionissa ovat luotettavuus ja tunnollisuus.

En tiedä muista skorpioneista (kun en tunne montaa), mutta itsellä on erilaisia hyviä periaatteita, joista mielelläni pidän kiinni. Se varmaan näyttää ulos sitten joustamattomuudelta. En oikein ymmärrä, mitä pitäisi myöntää tai selitellä. Ei ainakaan minulla ole mitään salaisia paheita tms. Ihan normaalia elämää elän ja vietän. Meneeköhän nämä skorppareiden mystifioinnit vähän ylitse? Minä olen ihan tavallinen ihminen, vaikka on monta planeettaa skorpionin merkissä. Uskoisin, että muutkin skorpionit ovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10643/12756 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorpioni kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitteko skorpionit selittää mistä joustamattomuutenne ja mustavalkoinen ajattelutapanen johtuvat? Skorpioni tietää tasan tarkkaan minkälainen on, mutta ei myönnä mitään, ei nöyrry pyytelemään anteeksi eikä selittele itsestään mitään. Hyviä puolia skorpionissa ovat luotettavuus ja tunnollisuus.

En tiedä muista skorpioneista (kun en tunne montaa), mutta itsellä on erilaisia hyviä periaatteita, joista mielelläni pidän kiinni. Se varmaan näyttää ulos sitten joustamattomuudelta. En oikein ymmärrä, mitä pitäisi myöntää tai selitellä. Ei ainakaan minulla ole mitään salaisia paheita tms. Ihan normaalia elämää elän ja vietän. Meneeköhän nämä skorppareiden mystifioinnit vähän ylitse? Minä olen ihan tavallinen ihminen, vaikka on monta planeettaa skorpionin merkissä. Uskoisin, että muutkin skorpionit ovat.

Tunnen monta skorpionia ja sen sanon, että pahinta on skopujen epäily ilman syytä. Pahimmillaan skopu epäilee ilman mitään syytä ja tuo tämän selvästi ilmi niin ettei mitkään puolustuspuheet auta vaikka olisit itse täysin syytön asiaan. Olen itsekin skorpioni mutta minulta puuttuu täysin tämä piirre nähdä asiat mustavalkoisina ja kaiken epäileminen. Periaatteista kannattaa pitää kiinni mutta täysin järkähtämätön ei saa olla.

Vierailija
10644/12756 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skorpioni kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen monta skorpionia ja sen sanon, että pahinta on skopujen epäily ilman syytä. Pahimmillaan skopu epäilee ilman mitään syytä ja tuo tämän selvästi ilmi niin ettei mitkään puolustuspuheet auta vaikka olisit itse täysin syytön asiaan. Olen itsekin skorpioni mutta minulta puuttuu täysin tämä piirre nähdä asiat mustavalkoisina ja kaiken epäileminen. Periaatteista kannattaa pitää kiinni mutta täysin järkähtämätön ei saa olla.

Mä tunnen heti uuden ihmisen kohdalla joko sympatiaa tai jopa antipatiaakin. Siis äärimmäisinä tunnetiloina. Jopa neutraaleista huokuu mulle joko se tunne josta pidän tai huomaan heti, jos en tykkää. En tarkoita tietenkään ulkonäköä jne. mutta siis se aistimus on hyvin hyvin vahva, kun alan miettiä esim. työporukassa miten yhteinen projekti alkaa mennä.

En tuomitse tai näytä tunteitani mitenkään, vaan kaikki ovat minulle samanarvoisia, kunnes lisää näyttöä alkaa tulla. Oisko tämä nyt sitä mustavalkoista ajattelua. En kuitenkaan luule olevani parempi kuin muut, ainoastaan vain varovainen ja epäluuloinen.

Mä olen liian auttavainen ja hyväntahtoinen, ja sellaista aletaan pitää itsestään selvyytenä silloin kun ollaan pulassa ja sitten seuraa se hyväksi käyttö -osuus, yleensä. Olen huomannut, että pieni ylimielisyys pitää kuspiät loitolla. Ja tämä on minulle vierasta, koska olen hyvin sydämellinen.

Tästä sitten muodostuu sellainen kylmähkö tunnetila, mikä vaikuttaa järkähtämättömyydeltä. 

Vierailija
10645/12756 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka aurinkoLeijonaan (mies) vaikuttaa kuu Kaloissa, merkurius Neitsyessä, venus Ravussa ja marsHärässä?

Osaisiko joku tulkita miten tuo vesi-maa kartta vaikuttaa Leijonaan, peittääkö se paljon Leijonan ominaisuuksia, ym?

Vierailija
10646/12756 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tähän hömppään usko pätkääkään. 

Mutta sattumoisin kaikki karmeimmat tyypit ovat olleet skorpioneja. Ja onhan vastenmielinen eläin eli voisiko tässä jotain jujua olla?

Tai sitten vaan valikoidusti huomaat heidät?

Mä olen skorpioni, mutta kukaan ei ikinä usko sitä eikä varsinkaan muista :D

Ehkä siksi, että en sovi heidän mielikuvaansa karmeasta skorpionista.

Vierailija
10647/12756 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vesimies luonnostaan mustasukkainen kumppanista?

Vierailija
10648/12756 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkähän taivaanmerkit tällaista aiheuttaa? :D

On tullut sinkkuiltua useampi vuosi ja olen huomannut syklejä eri merkkien kanssa: ennen korona-aikaa livenä törmäsin jatkuvasti Oinasmiehiin, heitä vaan ilmaantui aina jossain livenä jutulle.

Korona-aika pakotti netin sinkkupalstoille, sieltä hyökkäsi Rapu-armeija.

Sitten oli vuoden sisällä kaksi Härkää, joilla vieläpä sama syntymäpäivä (eri s.vuodet)

Viimeisimpiä juttuja on ollut Leijonien kanssa.

Sitäkin mietin että miksi vedän puoleeni melankoliaan taipuvaisia miehiä, kun se itselle ei ole luontaista ollenkaan.

t.Kaksoset Vaakavaltaisella kartalla

Vierailija
10649/12756 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tullut sinkkuiltua useampi vuosi ja olen huomannut syklejä eri merkkien kanssa: ennen korona-aikaa livenä törmäsin jatkuvasti Oinasmiehiin, heitä vaan ilmaantui aina jossain livenä jutulle.

Sitten oli vuoden sisällä kaksi Härkää, joilla vieläpä sama syntymäpäivä (eri s.vuodet)

Sitäkin mietin että miksi vedän puoleeni melankoliaan taipuvaisia miehiä, kun se itselle ei ole luontaista ollenkaan.

Se on sua vastaan käytävää hengellistä sotaa. Eri tyyleillä eri aikoina, jotta sua voitaisiin kiusata. Oot herkkä ja sussa on vielä jäljellä sisäistä aitoutta. Älä enää mee niin huoletta, rukoile useammin, että Jumala johdattaisi. Sulla on kumminkin se pieni lapsenusko tallella. With love. T. Systeri

Vierailija
10650/12756 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain leijonasta. Tai kaksosista. Pikkuisen myös oinaista.

Vierailija
10651/12756 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Skorpionit ovat pimeimmistä "helvetin" loukoista esiin möyrineitä pahuuden ja julmuuden ruumillistumia.

Aha, no mutta epäsuora kiitos. Ehkä sen vuoksi Skorpionit ovat loistavia ohjaajia ja parhaimpia tekemään kauhuelokuvia. Heh. :D

Ei kiitosta, ei epäsuoraa, ei suoraa.

Vain lyhyt toteamus ja muistutus kertauksen vuoksi skorpionien umpimustasta pahuudesta ja mielipuolisuudesta joka saavuttaa lähes demonisen tason hirveydessään ja julmassa epäinhimillisyydessään.

-skorpionihullu-

Vierailija
10652/12756 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on sua vastaan käytävää hengellistä sotaa. Eri tyyleillä eri aikoina, jotta sua voitaisiin kiusata. Oot herkkä ja sussa on vielä jäljellä sisäistä aitoutta. Älä enää mee niin huoletta, rukoile useammin, että Jumala johdattaisi. Sulla on kumminkin se pieni lapsenusko tallella. With love. T. Systeri

Heh...olen ollut lapsesta asti kyseenalaistaja enkä uskossa koskaan.

Vierailija
10653/12756 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä MC eli keskitaivaan horoskooppimerkki edustaa?

Vierailija
10654/12756 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rapu on yksinkertaisesti paras horoskooppimerkki.

Ystäväiseni puhut asiaa. :D Rapu on paras!!

Vierailija
10655/12756 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Kertokaas teiän + kavereittenne/ystävienne aurinkomerkir. Olis mielenkiintoista nähdä. Täällä oinas ja hyvä ystävä kauris

Vierailija
10656/12756 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei! Kertokaas teiän + kavereittenne/ystävienne aurinkomerkir. Olis mielenkiintoista nähdä. Täällä oinas ja hyvä ystävä kauris

Täällä leijonanainen jolla suurin osa planeetoista tulimerkeissä, ja 3 parasta kaveriani ovat vesimies, kaksonen ja vaaka :)

Sen voisin vielä mainita että tulen ehkä huonoiten toimeen härän, neitsyen, kauriin, skorpionin ja joidenkin oinaiden kanssa. Toisten leijonien ja jousimiesten kanssa synkkaa myös, joskus kalojen ja rapujenkin.

Vierailija
10657/12756 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain leijonasta. Tai kaksosista. Pikkuisen myös oinaista.

Tuo on muuten totta, vesimiesmieheni ei ole muuten mustasukkainen tai omistuksenhaluinen yhtään mistään paitsi minusta, leijonanaisestaan :D

Minä leijonanainen olen omistuksenhaluinen joistakin ihmisistä ja myös esineistä, heti alkaa murina ja ärinä ja kynsien terotus jos joku yrittää viedä jotain mikä on minun :)

Vierailija
10658/12756 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaka&neitsyt ^

Vierailija
10659/12756 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntemani vesimiehet eivät oikein ole mustasukkaista tyyppiä, mutta varmasti vaikuttavina tekijöinä muutkin sijainnit.

Vierailija
10660/12756 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naispuolinen aurinkoleijona neitsyt- ja kaurispainotteisella kartalla ja parhaimpiin ystäviini lukeutuvat oinas, vaaka, jousimies, härkä ja rapu. Mieheni on kaksonen. Olen lisäksi läheisissä väleissä skorpioniäitini ja kaurisisäni kanssa. Olen huomannut pitäväni usein toisista leijonista, kauriista ja neitsyistä.

Huonoiten tulen yleisesti ottaen toimeen kalojen kanssa, merkin edustajiin olen aina joutunut jostain syystä pettymään. Luottamus on minulle tärkeää, ja tapaamieni kalojen kanssa se on aina mennyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän