Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12756)

Vierailija
10621/12756 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gorbatsov kalat ja nousuvaaka, Jeltsin vesimies ja nousukaksonen.

Putin vaaka ja noususkorppari.

Vierailija
10622/12756 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei tuli mieleen että mitkähän merkit, planeetat tai huonesijainnit vaikuttaa että antaisi vaikutelman ja olemuksen tyyliin "boss-lady" ?

Tämä lähinnä kiinnostaisi kun itseäni juurikin kuvattu kyseisin sanoin sen paremmin tuntematta, ja että vaikutan siltä ettei kannata minulle ryppyillä :D

Tämä jokseenkin huvittaa kun olen kuitenkin ihmisläheisessä työssä ja ystävällisen käytöksen omaava taskuraketti vaalealla pitkällä tukalla, niin siitä huolimatta tuntuu ja saan kuulla että huokuu tämmöistä energiaa :D

Tulisi mieleen että voisi olla leijona, kauris, oinas ja skorpioni merkki- tai huonesijainteja. Kannattaa myös tsekata 1, 5, 8, 10 huoneet löytyykö niistä mitä planeettoja. Planeetoista kiinnittäisin huomion aurinkoon, marsiin, saturnukseen ja plutoon ja niiden mahdollisiin aspekteihin. Myös mahdolliset lilith aspektit kannattaa huomioida erityisesti auringossa, askedantissa ja muissa persoonallisissa planeetoissa, sillä lilith edustaa mm. pimeimpiä puolia itsestämme, feminiinisyyttä, halua, seksuaalisuutta, voimaa ja kapinointia.

Tämä tarkoittaa jos aurinko olisi aspektissa lilithissä, niin silloin ihminen ilmentää itsessään näitä lilithiin liittyviä teemoja riippuen onko aspekti kova/hankala vaiko hyvä ja suotuisa.

Olen eri, mutta kiinnostaa tietää Lilithistä. Itselläni se on Jousimiehessä, eli aurinkomerkkini/merkuriusmerkkini (Kaksoset) vastamerkissä. Kartallani ei Jousimiehessä ole muuta kuin neptunus ja uranus.

Lilith jousimiehessä voisi merkitä että olet hyvin vapaudenkaipuinen, villi, rohkea, sekkailunhaluinen, rajoja rikkova, itsenäinen ja jopa kapinallinen. Haluat luoda oman polkusi etkä mennä muiden ohjeistuksien ja oppien mukaan ja jopa "kapinoida" yhteiskunnan normeja ja odotuksia vastaan löytäen omat elämänarvot olla ja elää.

Et voi sietää jos joku "pidättelee sinua". Saatat myös pelätä ihmussuhteissa aloilleen asettumista ellet pysty olemaan täysin oma itsesi, sillä et halua että sinua tukahdutetaan.

Sinulla on tavanomaista suurempi halu ymmärtää itseäsi syvemmältä tasolta sekä tutkia ja oppia ymmärtämään elämän mysteereitä.

Seksuaalisuudessa tämä voisi merkitä olet utelias, avoinmielinen ja voimakkaan seksuaalisen vietin omaava. Tämä voi myös voi pahimillaan merkitä holtittomuutta, nautinnon hakua ja impulsiivisuutta seksuaalisessa käyttäytymisessä.

Tässä sijainnissa kannattaa muistaa että toiset eivät välttämättä jaa samoja arvoja ja periaatteita, joten näiden liian suoraan ilmi tuominen ja toisen yli jyrääminen voi aiheuttaa ongelmia kommunikoinnissa ympäröivän maailman kanssa. Voi myös eritoten nuoruudessa olla tunnetta ettei heitä tämän takia ymmärretä.

Myös hyvin mahdollista että uskontoon suhtauminen saattaa olla hyvinkin hankalaa tai sitten puolestaan korostua yksilön elämässä.

Tuossa jotakin millä lailla lilithin merkkisijainti jousimiehessä vaikuttanee. Myös se kannattaa huomoida mistä huoneesta lilith löytyy eli missä osa-alueella näitä ominaisuuksia ilmentää. Esim. 1 huoneessa nämä ovat huomattavasti henkilökohtaisempia kun vaikkapa 10 huoneessa.

Paljon on ollut tässäkin ketjussa porinaa skorppareiden negatiivisista piirteistä, niin mites tuo lilith ilmenee skorpionin merkissä? Minulla se näyttäisi sijaitsevan 3. huoneessa.

- eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10623/12756 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei tuli mieleen että mitkähän merkit, planeetat tai huonesijainnit vaikuttaa että antaisi vaikutelman ja olemuksen tyyliin "boss-lady" ?

Tämä lähinnä kiinnostaisi kun itseäni juurikin kuvattu kyseisin sanoin sen paremmin tuntematta, ja että vaikutan siltä ettei kannata minulle ryppyillä :D

Tämä jokseenkin huvittaa kun olen kuitenkin ihmisläheisessä työssä ja ystävällisen käytöksen omaava taskuraketti vaalealla pitkällä tukalla, niin siitä huolimatta tuntuu ja saan kuulla että huokuu tämmöistä energiaa :D

Tulisi mieleen että voisi olla leijona, kauris, oinas ja skorpioni merkki- tai huonesijainteja. Kannattaa myös tsekata 1, 5, 8, 10 huoneet löytyykö niistä mitä planeettoja. Planeetoista kiinnittäisin huomion aurinkoon, marsiin, saturnukseen ja plutoon ja niiden mahdollisiin aspekteihin. Myös mahdolliset lilith aspektit kannattaa huomioida erityisesti auringossa, askedantissa ja muissa persoonallisissa planeetoissa, sillä lilith edustaa mm. pimeimpiä puolia itsestämme, feminiinisyyttä, halua, seksuaalisuutta, voimaa ja kapinointia.

Tämä tarkoittaa jos aurinko olisi aspektissa lilithissä, niin silloin ihminen ilmentää itsessään näitä lilithiin liittyviä teemoja riippuen onko aspekti kova/hankala vaiko hyvä ja suotuisa.

Olen eri, mutta kiinnostaa tietää Lilithistä. Itselläni se on Jousimiehessä, eli aurinkomerkkini/merkuriusmerkkini (Kaksoset) vastamerkissä. Kartallani ei Jousimiehessä ole muuta kuin neptunus ja uranus.

Lilith jousimiehessä voisi merkitä että olet hyvin vapaudenkaipuinen, villi, rohkea, sekkailunhaluinen, rajoja rikkova, itsenäinen ja jopa kapinallinen. Haluat luoda oman polkusi etkä mennä muiden ohjeistuksien ja oppien mukaan ja jopa "kapinoida" yhteiskunnan normeja ja odotuksia vastaan löytäen omat elämänarvot olla ja elää.

Et voi sietää jos joku "pidättelee sinua". Saatat myös pelätä ihmussuhteissa aloilleen asettumista ellet pysty olemaan täysin oma itsesi, sillä et halua että sinua tukahdutetaan.

Sinulla on tavanomaista suurempi halu ymmärtää itseäsi syvemmältä tasolta sekä tutkia ja oppia ymmärtämään elämän mysteereitä.

Seksuaalisuudessa tämä voisi merkitä olet utelias, avoinmielinen ja voimakkaan seksuaalisen vietin omaava. Tämä voi myös voi pahimillaan merkitä holtittomuutta, nautinnon hakua ja impulsiivisuutta seksuaalisessa käyttäytymisessä.

Tässä sijainnissa kannattaa muistaa että toiset eivät välttämättä jaa samoja arvoja ja periaatteita, joten näiden liian suoraan ilmi tuominen ja toisen yli jyrääminen voi aiheuttaa ongelmia kommunikoinnissa ympäröivän maailman kanssa. Voi myös eritoten nuoruudessa olla tunnetta ettei heitä tämän takia ymmärretä.

Myös hyvin mahdollista että uskontoon suhtauminen saattaa olla hyvinkin hankalaa tai sitten puolestaan korostua yksilön elämässä.

Tuossa jotakin millä lailla lilithin merkkisijainti jousimiehessä vaikuttanee. Myös se kannattaa huomoida mistä huoneesta lilith löytyy eli missä osa-alueella näitä ominaisuuksia ilmentää. Esim. 1 huoneessa nämä ovat huomattavasti henkilökohtaisempia kun vaikkapa 10 huoneessa.

Paljon on ollut tässäkin ketjussa porinaa skorppareiden negatiivisista piirteistä, niin mites tuo lilith ilmenee skorpionin merkissä? Minulla se näyttäisi sijaitsevan 3. huoneessa.

- eri

Todella suuri vaikutus.

Vierailija
10624/12756 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka uusi asia on Lilith? Minulla ei ole sitä mainittu missään horoskoopissa eikä astrologisessa analyysissä.

https://horoscopes.astro-seek.com/birth-chart-horoscope-online

Tuosta pääsee tekemään oman syntymäkartan mistä selviää myös lilith merkki.

Tällöin pitää muistaa myös tsojong-merkki, muuten Lilith menettää merkityksen.

Vierailija
10625/12756 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun täällä ollut puhetta tulielementistä, niin mites vaikkapa ilmaelementti näkyy dominoivana?

Ja toisekseen miten itse tämän koette keneltä ilmaa löytyy eniten kartalta?

Terv: karttansa selvittänyt jolla on näköjään vahva vaakapainotus.

Ilmaan liitetään älykkyys, ajattelu ja loogisuus, uuden oppiminen ja tiedon kerääminen, kepeys ja eloisuus, seurallisuus ja kommunikointi. Ihmisten sekä asioiden yhdistäminen.

Ystävälläni ilma hallitsevana elementtinä näkyy hänessä että hän on hyvin seurallinen ja taitava kommunikoimaan ja on ns. kuin kala vedessä porukassa kuin porukassa. Hyvin sopeutumiskykyinen ja toiset huomioon ottava. Rakastaa pohtia ja keskustella kaikesta maan ja taivaan välillä, ajatuksenjuoksu hyvin vilkasta ja mielenkiintoista sillä osaa ajatella asioita monelta eri kannalta sekä tavallaan out of box. On ns. vapaa sielu ja haluaa tehdä asiat omalla tavallaan ja hyväksyy myös muut kukin omina itseinään, ei pidä tavasta lokeroida ihmisiä. Utelias ja innokas kokeilemaan ja oppimaan uutta.

Muuten kiva mutta ilmaelementtiin ei liitetä "älykkyyttä" kuten ei muihinkaan elementteihin tai astrologisiin merkkeihin.

Älykkyys ja "älyllistäminen" on täysin eri asiat ja ilmamerkeillä voi olla taipumusta yrittää mieltää/selittää/ymmärtää ajattelemalla ja teoretisoimalla niitäkin asioita joissa joku toinen merkki menisi intuitiolla, tunteella, toiminnalla, metatiedolla tms.

Ilmaan liitetään tunneälykkyys, mutta ilman älyä. Ainoat poikkeukset on oinas ja kauris, joilta puuttuu myös tunne.

Vierailija
10626/12756 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- eri

Todella suuri vaikutus.

Hmm, olisiko antaa jonkinlaista analyysia?

Vierailija
10627/12756 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako joku kertoa, miten Lilith 1. huoneessa (kalojen merkissä) vaikuttaa persoonaan? Ensimmäisestä huoneesta löytyvät lisäksi Pluto ja Saturnus, aurinko ja Mars 8. huoneessa. Onko paha? :D

Lapsellani on Lilith 2. huoneessa, vaa'an merkissä. Siitäkin saa mielellään sanoa jotain :)

Vierailija
10628/12756 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun täällä ollut puhetta tulielementistä, niin mites vaikkapa ilmaelementti näkyy dominoivana?

Ja toisekseen miten itse tämän koette keneltä ilmaa löytyy eniten kartalta?

Terv: karttansa selvittänyt jolla on näköjään vahva vaakapainotus.

Ilmaan liitetään älykkyys, ajattelu ja loogisuus, uuden oppiminen ja tiedon kerääminen, kepeys ja eloisuus, seurallisuus ja kommunikointi. Ihmisten sekä asioiden yhdistäminen.

Ystävälläni ilma hallitsevana elementtinä näkyy hänessä että hän on hyvin seurallinen ja taitava kommunikoimaan ja on ns. kuin kala vedessä porukassa kuin porukassa. Hyvin sopeutumiskykyinen ja toiset huomioon ottava. Rakastaa pohtia ja keskustella kaikesta maan ja taivaan välillä, ajatuksenjuoksu hyvin vilkasta ja mielenkiintoista sillä osaa ajatella asioita monelta eri kannalta sekä tavallaan out of box. On ns. vapaa sielu ja haluaa tehdä asiat omalla tavallaan ja hyväksyy myös muut kukin omina itseinään, ei pidä tavasta lokeroida ihmisiä. Utelias ja innokas kokeilemaan ja oppimaan uutta.

Muuten kiva mutta ilmaelementtiin ei liitetä "älykkyyttä" kuten ei muihinkaan elementteihin tai astrologisiin merkkeihin.

Älykkyys ja "älyllistäminen" on täysin eri asiat ja ilmamerkeillä voi olla taipumusta yrittää mieltää/selittää/ymmärtää ajattelemalla ja teoretisoimalla niitäkin asioita joissa joku toinen merkki menisi intuitiolla, tunteella, toiminnalla, metatiedolla tms.

Ilmaan liitetään tunneälykkyys, mutta ilman älyä. Ainoat poikkeukset on oinas ja kauris, joilta puuttuu myös tunne.

Mitäköhän yrität kertoa

Vierailija
10629/12756 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla, ja minusta tuon vaikutelman antaa muille, nämä merkkini: aurinkoleijona ja nousukauris.

Minäkin annan samat vibat ja olen aurinko-oinas ja nousukauris.

Vierailija
10630/12756 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla, ja minusta tuon vaikutelman antaa muille, nämä merkkini: aurinkoleijona ja nousukauris.

Itse olen neitsytnousuinen aurinkokauris. On esimiesasema sekä boss lady-look ja vaikka ulkokuori onkin kova, sisimmältäni olen aina ollut todella pehmo. Habitus hämää monia.

Vierailija
10631/12756 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös toisinaan taipumusta määräilyyn, aurinko ja merkurius skorpionissa, kuu oinaassa ja aurinko 1. huoneessa. Ja puhetapa on kuulema silloin "hyökkäävä". Näin on sanottu.

Vierailija
10632/12756 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin on härkä. Itsekäs mölliskö.

Vierailija
10633/12756 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahah ai kauhia oon varmaan kunnon bossbitch omilla sijainneillani xD

Nouseva on skorppari ja 1 huoneesta löytyy pluto. Aurinko on 10 huoneessa ja mars ja venus sitte puolestaan leijonassa. Lilith on myös leijonassa sekä aspektissa sekä aurinkoon että askedanttiin ja marsiin :D

Muutoinkin tuli on dominoivin elementti kartallani :D

Heheh hyvä kun löytyy muitakin "bosseja" täältä :D mut melkoisia sijainteja tosissaa sulta löytyy, et kiinnostaisi ihan tietää että miten itseäsi kuvailisit? :)

Terv: Toinen kellä pluto 1 huoneessa ja kaurista sekä leijonaa kartalta löytyy.

Vierailija
10634/12756 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jousimies- nainen ja parhaat ystävät olleet aina kaksosia. Myös tyttäreni on kaksonen. Tarpeeksi vaihteleva ja säpäkkä meininki kaksosten kanssa. Tykkään kyllä kauris siskostanikin paljon, mutta kauris haluaa aina samaa latua hiihdellä.

Miedpuolisista kaksosist en pidä, umpihulluja ja itsekkäitä.

Vierailija
10635/12756 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko skorpionit selittää mistä joustamattomuutenne ja mustavalkoinen ajattelutapanen johtuvat? Skorpioni tietää tasan tarkkaan minkälainen on, mutta ei myönnä mitään, ei nöyrry pyytelemään anteeksi eikä selittele itsestään mitään. Hyviä puolia skorpionissa ovat luotettavuus ja tunnollisuus.

Vierailija
10636/12756 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähtikuvioilla ja ihmisen syntymällä ei ole mitään merkitystä ja yhteyttä siihen millaisia meistä tulee. Olemme silti planeetan ja universumin armoilla ja siihen päälle vielä ihmiskunnan sodat ja muu väkivalta.

Vierailija
10637/12756 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaisko joku kertoa, mitä vois tarkottaa jos tähtitaivaalla on tällainen tapahtuma että mars on oppositiossa pluton kans

Vierailija
10638/12756 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitteko skorpionit selittää mistä joustamattomuutenne ja mustavalkoinen ajattelutapanen johtuvat? Skorpioni tietää tasan tarkkaan minkälainen on, mutta ei myönnä mitään, ei nöyrry pyytelemään anteeksi eikä selittele itsestään mitään. Hyviä puolia skorpionissa ovat luotettavuus ja tunnollisuus.

Mä uskoisin että aika monella tietynlainen ajattelutapa  johtuu koetuista pettymyksistä, ei siis yleistäen.

Itse vaistoan aika hyvin eteeni tulevan epäaidon ihmisen. Nuorempana menin halpaan. Mä en siedä mitään pettämisiä. Olen itse niin rehellinen, että pystyn vaatimaan sitä myös läheisiltäni ja ystäviltäni. Jos ei vaatimus täyty, saa lähteä. Kylmää kyytiä. 

Olen aikoinaan antanut anteeksi, en enää. Rehellinen ja luotettava ei joudu pyytelemään anteeksi. Ja miksi pitäisi unohtaa paha teko? No ei tietenkään, kosto seuraa muodossa tai toisessa,  ja sen on kusettaja ihan itse ansainnut.

Jos olisin itse jonkinlainen ketku, ei mulla olisi varaa vaatia yhtään mitään. Anteeksi toki osaan pyytää, olen joskus sanomisissani ajattelematon, on tapana tahattomasti töksäyttää, ei veetuilla.

Vierailija
10639/12756 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin annan samat vibat ja olen aurinko-oinas ja noususkorpioni. Ulkopuolisten silmissä olen pelottava jos menen hiljaiseksi.

Vierailija
10640/12756 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skorpionit ovat pimeimmistä "helvetin" loukoista esiin möyrineitä pahuuden ja julmuuden ruumillistumia.

Aha, no mutta epäsuora kiitos. Ehkä sen vuoksi Skorpionit ovat loistavia ohjaajia ja parhaimpia tekemään kauhuelokuvia. Heh. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan