Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12756)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokemuksen mukaan skorpionit kieroja ja ilkeitä. Kaksoset herkkiä ja epäluotettavia. Oinaat kamalia jyriä. Rapu mäköttäjä ja pelkuri.
Kauriit rauhallisia ja älykkäitä. Kalat innovatiivisia ja outoja. Vaaka tasainen ja hauska. Neitsyillä hyvä itsetunto ja vaatimattomia. Leijonat hauskoja mutta itsepäisiä.
Kalat ovat empaattisia ja taiteellisesti lahjakkaita, mutta mistä ravut mököttävät ja mitä pelkäävät?
Ravut ovat mustasukkaisia niin kumppanistaan, lapsistaan kuin ystävistäänkin - itse asiassa kaikista, joista välittävät. Ravun huomiotta jättäminen näiden ihmisten toimesta johtaa helposti mököttämiseen, itsesääliin ja mykkäkouluun. He pelkäävät eniten jäävänsä yksin ja joutuvansa muiden hylkäämäksi.
Nämä nostalgia-addiktit kantavat mukanaan ensi-ihastustaan/rakkauttaan/teinihimojensa kohdetta helposti vielä keski-iässäkin. Kumppania petetään siis vähintäänkin ajatusten tasolla.
Ja äitiään kannetaan mukana sekä ajatuksissa että sydämessä ainakin miesravuilla on tämä piirre.
Tämä näkyy ihan fyysisestikin, koska jos vain mahdollista, on ravuilla useimmiten äidit seuranaan. Ravut palvovat äitejään aidosti, hakevat hyväksyntää heidän silmissään, ja ovatkin oikeasti mammantyttöjä tai -poikia!
En tunne ainuttakaan ravun merkin tai veden elementin dominoinnille altistuvaa henkilöä, jolla ei olisi voimakasta äiti-lapsi-suhdetta - positiivisessa tai negatiivisessa merkityksessä.
Tämä on niin totta! En tunne yhtäkään rapua, joka ei suorastaan palvoisi äitiään. Tuntemani rapumies kertoi juuri käyneensä ostoksilla äitinsä kanssa ja ennen ostosreissua kertoi että äitinsä on hänen suurin esikuvansa. Jotenkin suloista omalla tavallaan. :D Rapu kantaa kotiian, muistojaan ja rakkaitaan aina mukanaan.
Onko nousuRavuissa samaa? (oma vielä pieni poika Vesimies, nousuRapu :D )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ei tietoa minkälainen leijonalla tulimerkki on. Osaako joku leijona kertoa luonteestaan?
Kaikkien merkkien ominaisuuksia katsoessa saa osviittaa siitä, miten heidän elementtinsä toimii. Esimerkiksi oinas on johtava tulen merkki, joka pyrkii eteenpäin usein keinoja kaihtamatta. Oinaassa tuli on alkuvoimaisin, aggressiivisin ja myös tuhoavin, kuin metsäpalo.
Leijona on kiinteä tulen merkki, joka on lämmin, vakaa ja arvokas. Leijonassa tuli on ihailtu ja haluttu, lämmittävä ja valoa tuova - kuin takkatuli kylmänä yönä. Tätäkin tulta pitää kuitenkin osata käsitellä, sillä se on irti päästessään vaarallinen. Leijonaa hallitsee aurinko; elämän edellytys, mutta myös tuhoava voima.
Jousimies on muuttuva tulen merkki, joka on levoton kuin kynttilä tuulessa. Jousimiehessä tuli on valaiseva, tunnelmallinen ja hieman kapinallinen, kuin savukkeen hehkuva pää.
Onko tuossa oinaan tulessa jotain positiivisia piirteitä?
Tuli on hyvä renki, mutta huono isäntä! Se täytyy osata valjastaa käyttötarkoituksen mukaan. Oikeassa suhteessa piirteet näkyvät positiivissävytteisen kehittävässä valossa, kun taas väärässä suhteessa lopputulema on usein negatiivissävytteisen ongelmainen. Tämä pätee toki kaikkiin muihinkin elementteihin.
- eri
Mutta millaista se positiivinen ilmentäminen voi olla? Jotenkin vaikea hahmottaa, vaikka joku jo siittä yrittiki kertoa
Omia positiivisia kokemuksia on useammastakin mukavan aloitteellisesta Oinasmiehestä näin aloitekyvyttömän Vaakavaltaisen kartan omaavana :D
Ystävänä Oinasnainen sanoo suorat sanat oikeassa(kin) kohtaa, yksi laittoi minut kunnolla ajattelemaan erästä tärkeää elämänmuutosta, jonka sitten toteutin enkä ole katunut.
Aurinkomerkiltäni olen Kaksoset ja Oinaat tykkää joustavuudestani, en loukkaannu suorasta puheesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skorpionit ovat pimeimmistä "helvetin" loukoista esiin möyrineitä pahuuden ja julmuuden ruumillistumia.
Niin on, mun isä oli skorpioni ja vielä kuuskorpionikin. Hakkasi äitini, siskoni, ja minut sairaalakuntoon, tyhjensi äidin tilit, haki päihteitä ja tappoi itsensä niihin. Jätti äitini taloudelliseen helvettiin.
Aina kun kuulen että joku mies on horoskoopiltansa skorpioni, niin minun sisintäni oikein repäisee ja sitten kehon läpi menee ilkeän tuntuiset pahuuden kylmät väreet, ihan kuin isä yrittäisi vielä hallita haudan takaa vielä näin 10 vuoden jälkeen. :((
Skorpionin perussettiä.
Ainoastaan nais-skorpioni on mies-skorpionia myrkyllisempi.
Täynnä pahuutta, petollisuutta, laskelmointia, kavaluutta ja julmuutta.
Naispuolinen skorpioni on kyllä kiistatta sekopäisin olento maan päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skorpionit ovat pimeimmistä "helvetin" loukoista esiin möyrineitä pahuuden ja julmuuden ruumillistumia.
Niin on, mun isä oli skorpioni ja vielä kuuskorpionikin. Hakkasi äitini, siskoni, ja minut sairaalakuntoon, tyhjensi äidin tilit, haki päihteitä ja tappoi itsensä niihin. Jätti äitini taloudelliseen helvettiin.
Aina kun kuulen että joku mies on horoskoopiltansa skorpioni, niin minun sisintäni oikein repäisee ja sitten kehon läpi menee ilkeän tuntuiset pahuuden kylmät väreet, ihan kuin isä yrittäisi vielä hallita haudan takaa vielä näin 10 vuoden jälkeen. :((
Niin. Vai oisko hänellä ollut rankka luonnehäiriö josta tuo johtui. Alan pikkuhiljaa ymmärtää -ketjun vakkari vaikka olenkin- että tänne tulee porukkaa kyselemään että ihan oikeestiko te uskotte tähän soopaan! Ei se horoskooppimerkki teitä hakannut.
En tunnista ystävääni tästä Skorpionien kamaluudesta, ollaan tunnettu yli 20v. Parisuhteesta Skorpparin kanssa ei ole kokemusta. Ystäväni on Skorpioni KuuKaksosissa, Merkurius ja Venus Skorpioni, Mars Kauris.
Itse olen Kaksoset
Vierailija kirjoitti:
Minun epävakaimmat esihenkilönaiset ja naispuoliset työkaverit on aina olleet vaakoja.
Onko muillakin yleisesti nähtyä että näillä vaihtuu mieliala sekunneissa, eli ensin saattavat nauraa vallattomasti mutta hetken päästä itkeä silmät päästä? Tai jos menet samaan huoneeseen niin et tiedä alkavatko huutamaan vai ovatko ystävällisiä.
Aika huomionhakuisesti käyttäytyviä vieläpä. Ja selittävät että miten ovat "niin tunteellisia ihmisiä", vaikka toimivat aika kylmäkiskoisesti monia kohtaan.
Etenkin esihenkilöinä olleet sellaisia että suosivat aina muutamaa henkilöä, mutta dissaavat kaikkia muita eli saavat todella paljon eriarvoisuuden tunnetta tiimeissä. Hajoita ja hallitse-tyyppistä.
No en kyllä allekirjoita tätä omalta osaltani :D
Meidän työyhteisössä ketkä tiedän vaa'oiksi, ovat yleensä kaikille asiallisia ja pysyvät tilanteessa kun tilanteessa viilipyttyinä eivätkä menetä hermojaan. Eivät myöskään mene joidenkin toisten draamailuihin yms. mukaan, vaan pikemmitenkin omalla käytöksellään pyrkivät siihen jotta jokaisella olisi hyvä ja tervetullut olo töihin.
Lisäksi ystävistä löytyy pari leppoista vaakaa ja vaikka toiselta löytyykin tunteellinen rapu kuusijaintina, niin tästäkin huolimatta hänellä pysyy pakka kasassa eikä ole tuollainen mitä ylläkuvattu. Vaikkakin useamman kerran olemme kyllä nauraneet vedet silmissä ;D
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun täällä ollut puhetta tulielementistä, niin mites vaikkapa ilmaelementti näkyy dominoivana?
Ja toisekseen miten itse tämän koette keneltä ilmaa löytyy eniten kartalta?Terv: karttansa selvittänyt jolla on näköjään vahva vaakapainotus.
Itselläni on Vaakavoittoinen ilmakartta(nousu, kuu, mars), aurinko+merkurius Kaksoset, venus maa, Härkä.
Luullaan lähes aina ikääni nuoremmaksi, boheemisti naisellinen, en ole kova stressaamaan, en myöskään etsi draamaa elämääni, kartan riitatilanteita, haluan puhua asiat selväksi, kärsimätön, inhoan kaikkea epätietoisuutta.
Suhteessa olen härkämäinen, hieman omistushaluinen, uskollinen ja uuttera suhteen eteen.
Esteetikko, hedonisti, diplomaattinen pohtija, en kovin aloitteellinen uusiin asioihin. Vahvasti seksuaalinen.
Itsellä myös todella onnistuneita vaakaesimieskokemuksia, vaa'an alaisena on ollut suorastaan taivaallista työskennellä.
Itse ihmettelen ja ihastelen sitä, miten käytännöllisiä kaksoset ovat. Osaavat kaikenlaisia käytännön hommia hirveän näppärästi ja nopeasti, esim. osaavat tehdä hyvää ruokaa. Sikke Sumari kaksoset, Kari Aihinen, kaksoset.
Hei tuli mieleen että mitkähän merkit, planeetat tai huonesijainnit vaikuttaa että antaisi vaikutelman ja olemuksen tyyliin "boss-lady" ?
Tämä lähinnä kiinnostaisi kun itseäni juurikin kuvattu kyseisin sanoin sen paremmin tuntematta, ja että vaikutan siltä ettei kannata minulle ryppyillä :D
Tämä jokseenkin huvittaa kun olen kuitenkin ihmisläheisessä työssä ja ystävällisen käytöksen omaava taskuraketti vaalealla pitkällä tukalla, niin siitä huolimatta tuntuu ja saan kuulla että huokuu tämmöistä energiaa :D
Vierailija kirjoitti:
Hei tuli mieleen että mitkähän merkit, planeetat tai huonesijainnit vaikuttaa että antaisi vaikutelman ja olemuksen tyyliin "boss-lady" ?
Tämä lähinnä kiinnostaisi kun itseäni juurikin kuvattu kyseisin sanoin sen paremmin tuntematta, ja että vaikutan siltä ettei kannata minulle ryppyillä :D
Tämä jokseenkin huvittaa kun olen kuitenkin ihmisläheisessä työssä ja ystävällisen käytöksen omaava taskuraketti vaalealla pitkällä tukalla, niin siitä huolimatta tuntuu ja saan kuulla että huokuu tämmöistä energiaa :D
Tulisi mieleen että voisi olla leijona, kauris, oinas ja skorpioni merkki- tai huonesijainteja. Kannattaa myös tsekata 1, 5, 8, 10 huoneet löytyykö niistä mitä planeettoja. Planeetoista kiinnittäisin huomion aurinkoon, marsiin, saturnukseen ja plutoon ja niiden mahdollisiin aspekteihin. Myös mahdolliset lilith aspektit kannattaa huomioida erityisesti auringossa, askedantissa ja muissa persoonallisissa planeetoissa, sillä lilith edustaa mm. pimeimpiä puolia itsestämme, feminiinisyyttä, halua, seksuaalisuutta, voimaa ja kapinointia.
Tämä tarkoittaa jos aurinko olisi aspektissa lilithissä, niin silloin ihminen ilmentää itsessään näitä lilithiin liittyviä teemoja riippuen onko aspekti kova/hankala vaiko hyvä ja suotuisa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Vai oisko hänellä ollut rankka luonnehäiriö josta tuo johtui. Alan pikkuhiljaa ymmärtää -ketjun vakkari vaikka olenkin- että tänne tulee porukkaa kyselemään että ihan oikeestiko te uskotte tähän soopaan! Ei se horoskooppimerkki teitä hakannut.
Johonkin se on ikuinen katkeruutensa näköjään purettava. Minun kaksi exää paljastuivat väkivaltaisiksi, kauris ja jousimies. En silti leimaa ketään. Ja kas, kun nykyinenkin on kauris. Itse olen joutunut ainoastaan itsepuolustuksekseni väkivaltaan turvautumaan. -Skorpioni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä jokseenkin huvittaa kun olen kuitenkin ihmisläheisessä työssä ja ystävällisen käytöksen omaava taskuraketti vaalealla pitkällä tukalla, niin siitä huolimatta tuntuu ja saan kuulla että huokuu tämmöistä energiaa :DTulisi mieleen että voisi olla leijona, kauris, oinas ja skorpioni merkki- tai huonesijainteja. Kannattaa myös tsekata 1, 5, 8, 10 huoneet löytyykö niistä mitä planeettoja. Planeetoista kiinnittäisin huomion aurinkoon, marsiin, saturnukseen ja plutoon ja niiden mahdollisiin aspekteihin. Myös mahdolliset lilith aspektit kannattaa huomioida erityisesti auringossa, askedantissa ja muissa persoonallisissa planeetoissa, sillä lilith edustaa mm. pimeimpiä puolia itsestämme, feminiinisyyttä, halua, seksuaalisuutta, voimaa ja kapinointia.
Tämä tarkoittaa jos aurinko olisi aspektissa lilithissä, niin silloin ihminen ilmentää itsessään näitä lilithiin liittyviä teemoja riippuen onko aspekti kova/hankala vaiko hyvä ja suotuisa.
Olen eri, mutta kiinnostaa tietää Lilithistä. Itselläni se on Jousimiehessä, eli aurinkomerkkini/merkuriusmerkkini (Kaksoset) vastamerkissä. Kartallani ei Jousimiehessä ole muuta kuin neptunus ja uranus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä jokseenkin huvittaa kun olen kuitenkin ihmisläheisessä työssä ja ystävällisen käytöksen omaava taskuraketti vaalealla pitkällä tukalla, niin siitä huolimatta tuntuu ja saan kuulla että huokuu tämmöistä energiaa :DTulisi mieleen että voisi olla leijona, kauris, oinas ja skorpioni merkki- tai huonesijainteja. Kannattaa myös tsekata 1, 5, 8, 10 huoneet löytyykö niistä mitä planeettoja. Planeetoista kiinnittäisin huomion aurinkoon, marsiin, saturnukseen ja plutoon ja niiden mahdollisiin aspekteihin. Myös mahdolliset lilith aspektit kannattaa huomioida erityisesti auringossa, askedantissa ja muissa persoonallisissa planeetoissa, sillä lilith edustaa mm. pimeimpiä puolia itsestämme, feminiinisyyttä, halua, seksuaalisuutta, voimaa ja kapinointia.
Leijona, kauris, oinas ja skorpioni ovat omastakin mielestä niitä aurinkomerkkejä, joiden kanssa harva haluaa suksiaan ristiin.
Aurinko 1. huoneessa tekee ihmisestä usein ulospäinsuuntautuneen, itsevarman ja tilaa vievän. Mars tulimerkissä, etenkin leijonassa tai oinaassa, tuo myös dynaamisuutta luonteeseen.
Aurinko 5. huoneessa tuo luontaista arvovaltaa, aurinko 8. huoneessa intohimoisuutta ja vahvoja mielipiteitä, aurinko 12. huoneessa salaperäisyyttä, jota jotkut tulkitsevat ylimielisyydeksi.
Kuu ilman merkissä, erityisesti vesimiehessä, voi tehdä ihmisestä teräväkielisen, viileän ja jossain määrin jopa vaikeasti lähestyttävän.
Saturnus kauriissa lisää yksilön vakavuutta ja saa tämän vaikuttamaan ikäistään kypsemmältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä tarkoittaa jos aurinko olisi aspektissa lilithissä, niin silloin ihminen ilmentää itsessään näitä lilithiin liittyviä teemoja riippuen onko aspekti kova/hankala vaiko hyvä ja suotuisa.Olen eri, mutta kiinnostaa tietää Lilithistä. Itselläni se on Jousimiehessä, eli aurinkomerkkini/merkuriusmerkkini (Kaksoset) vastamerkissä. Kartallani ei Jousimiehessä ole muuta kuin neptunus ja uranus.
Lilith jousimiehessä voisi merkitä että olet hyvin vapaudenkaipuinen, villi, rohkea, sekkailunhaluinen, rajoja rikkova, itsenäinen ja jopa kapinallinen. Haluat luoda oman polkusi etkä mennä muiden ohjeistuksien ja oppien mukaan ja jopa "kapinoida" yhteiskunnan normeja ja odotuksia vastaan löytäen omat elämänarvot olla ja elää.
Et voi sietää jos joku "pidättelee sinua". Saatat myös pelätä ihmussuhteissa aloilleen asettumista ellet pysty olemaan täysin oma itsesi, sillä et halua että sinua tukahdutetaan.
Sinulla on tavanomaista suurempi halu ymmärtää itseäsi syvemmältä tasolta sekä tutkia ja oppia ymmärtämään elämän mysteereitä.
Seksuaalisuudessa tämä voisi merkitä olet utelias, avoinmielinen ja voimakkaan seksuaalisen vietin omaava. Tämä voi myös voi pahimillaan merkitä holtittomuutta, nautinnon hakua ja impulsiivisuutta seksuaalisessa käyttäytymisessä.
Tässä sijainnissa kannattaa muistaa että toiset eivät välttämättä jaa samoja arvoja ja periaatteita, joten näiden liian suoraan ilmi tuominen ja toisen yli jyrääminen voi aiheuttaa ongelmia kommunikoinnissa ympäröivän maailman kanssa. Voi myös eritoten nuoruudessa olla tunnetta ettei heitä tämän takia ymmärretä.
Myös hyvin mahdollista että uskontoon suhtauminen saattaa olla hyvinkin hankalaa tai sitten puolestaan korostua yksilön elämässä.
Tuossa jotakin millä lailla lilithin merkkisijainti jousimiehessä vaikuttanee. Myös se kannattaa huomoida mistä huoneesta lilith löytyy eli missä osa-alueella näitä ominaisuuksia ilmentää. Esim. 1 huoneessa nämä ovat huomattavasti henkilökohtaisempia kun vaikkapa 10 huoneessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahah ai kauhia oon varmaan kunnon bossbitch omilla sijainneillani xD
Nouseva on skorppari ja 1 huoneesta löytyy pluto. Aurinko on 10 huoneessa ja mars ja venus sitte puolestaan leijonassa. Lilith on myös leijonassa sekä aspektissa sekä aurinkoon että askedanttiin ja marsiin :D
Muutoinkin tuli on dominoivin elementti kartallani :D
Kuinka uusi asia on Lilith? Minulla ei ole sitä mainittu missään horoskoopissa eikä astrologisessa analyysissä.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka uusi asia on Lilith? Minulla ei ole sitä mainittu missään horoskoopissa eikä astrologisessa analyysissä.
https://horoscopes.astro-seek.com/birth-chart-horoscope-online
Tuosta pääsee tekemään oman syntymäkartan mistä selviää myös lilith merkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä tarkoittaa jos aurinko olisi aspektissa lilithissä, niin silloin ihminen ilmentää itsessään näitä lilithiin liittyviä teemoja riippuen onko aspekti kova/hankala vaiko hyvä ja suotuisa.Olen eri, mutta kiinnostaa tietää Lilithistä. Itselläni se on Jousimiehessä, eli aurinkomerkkini/merkuriusmerkkini (Kaksoset) vastamerkissä. Kartallani ei Jousimiehessä ole muuta kuin neptunus ja uranus.
Lilith jousimiehessä voisi merkitä että olet hyvin vapaudenkaipuinen, villi, rohkea, sekkailunhaluinen, rajoja rikkova, itsenäinen ja jopa kapinallinen. Haluat luoda oman polkusi etkä mennä muiden ohjeistuksien ja oppien mukaan ja jopa "kapinoida" yhteiskunnan normeja ja odotuksia vastaan löytäen omat elämänarvot olla ja elää.
Et voi sietää jos joku "pidättelee sinua". Saatat myös pelätä ihmussuhteissa aloilleen asettumista ellet pysty olemaan täysin oma itsesi, sillä et halua että sinua tukahdutetaan.
Sinulla on tavanomaista suurempi halu ymmärtää itseäsi syvemmältä tasolta sekä tutkia ja oppia ymmärtämään elämän mysteereitä.
Seksuaalisuudessa tämä voisi merkitä olet utelias, avoinmielinen ja voimakkaan seksuaalisen vietin omaava. Tämä voi myös voi pahimillaan merkitä holtittomuutta, nautinnon hakua ja impulsiivisuutta seksuaalisessa käyttäytymisessä.
Tässä sijainnissa kannattaa muistaa että toiset eivät välttämättä jaa samoja arvoja ja periaatteita, joten näiden liian suoraan ilmi tuominen ja toisen yli jyrääminen voi aiheuttaa ongelmia kommunikoinnissa ympäröivän maailman kanssa. Voi myös eritoten nuoruudessa olla tunnetta ettei heitä tämän takia ymmärretä.
Myös hyvin mahdollista että uskontoon suhtauminen saattaa olla hyvinkin hankalaa tai sitten puolestaan korostua yksilön elämässä.Tuossa jotakin millä lailla lilithin merkkisijainti jousimiehessä vaikuttanee. Myös se kannattaa huomoida mistä huoneesta lilith löytyy eli missä osa-alueella näitä ominaisuuksia ilmentää. Esim. 1 huoneessa nämä ovat huomattavasti henkilökohtaisempia kun vaikkapa 10 huoneessa.
Kiitos, mielenkiintoista, kyllä tuosta itseään löytää. Lilith on 3. huoneessa, aurinko ja merkurius 9. huoneessa lähes päällekkäin.
Osaatko kertoa Chironista 8.huoneessa venusHärän kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Minulla, ja minusta tuon vaikutelman antaa muille, nämä merkkini: aurinkoleijona ja nousukauris.
Kuinka aurinkoLeijonaan (mies) vaikuttaa kuu Kaloissa, merkurius Neitsyessä, venus Ravussa ja marsHärässä?