Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12740)

Vierailija
9581/12740 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parhaita merkkejä ovat mielestäni neitsyt, vaaka ja leijona.

Tän merkin ihmisten kanssa yleensä oikein hyvin juttuun tullut ja heitä yhdistävänä piirteenä ollut ettei ole tarvetta toisia lytätä. Kaiken kaikkiaan miellyttäviä, huumorintajuisia sekä lojaaleja ihmisiä. Ovat myös ystävinä ja kumppaneina vertaansa vailla.

Pahimpia ehkäpä jääräpäisyydessään kaiken yli menevä härkä ja kostonhimossa ja manipuloinnissa loistava skorpioni. Mistä pitääkin vain ihmetellä, että kuinka on mahdollista että tässä äänestyksessä skorpioni tuolla noin ylhäällä keikkuu, sillä lähes kaikilla tuntuu olevan huonoimpia kohtaamisia kyseisen merkin edustajan kanssa.. 🆘️🚫

Skorpionit ovat muiden vesimerkkien tavoin yleensä kiinnostuneita astrologiasta. Skorppareita näyttäisikin olevan tässä ketjussa pilvin pimein. Kai he sitten äänestävät itseään.

Niin, eikös täällä just sanottu että skorpioneilla on eniten horoskooppitatuointeja :D

En ole äänestänyt itseäni, eikä ole tatskaa. Olen ollut kiinnostunut juuri siitä, kuinka yleinen on skorpionitatska, ja senpä takia kysynyt asiasta, tällaisen nähdessäni, ja tietenkin sopivan tilaisuuden tullen. Ja kas vain, kun erittäin harva on ollut tuota merkkiä.

Merkki on jotenkin ihailtu. Jos itselläni on ollut joku tunnus jossain, puhelimessa tai esim. t-paita, niin heti on tullut kyselyä, ootko skorpioni, oikeesti. Siitä vain tykätään. Se on symboli tietyille ominaisuuksille. Kaikki sen tietävät, ja sen verran on "Avaraa luontoa" jokainen katsonut, että on nähnyt piikin tappavan iskun.

Ei mua ainakaan kiinnosta jonkun vaa'an kuva tai tatuointi, ja joku kaksoset ei oikein anna mitään kuvaa kyseisestä ihmisestä, vielä kun täälläkin on nyt kerrottu, etteivät ole mitään kaksijakoisia persoonia...

Vierailija
9582/12740 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorpionina äänestin vaakaa parhaaksi merkiksi.

Jos skorpionista poistaa mustasukkaisuuden, kaunankantamisen, kostonhalun, ilkeyden sekä liian salailevuuden ja liian synkkyyden ja jonkinlaisen jäykkyyden, niin ei jää kuin hyviä ominaisuuksia jäljelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9583/12740 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm... tällänen mies: Härkä, kuuRapu, merkurius ja venusKaksoset, marsOinas.

Onko ihan mahdoton tapaus?

Seksissä mies on oinasmainen hallitseva, nopea, tulinen jne. Mies viehättyy keskusteluista, puheliaisuudesta kaksosmaisesti, sanallisesti ilmaisee rakkaudentunteensa, flirttaileva ja avoin. Oletko valmis tähän?

Vierailija
9584/12740 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ämmä häpeää.

Vierailija
9585/12740 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorpioni kirjoitti:

Jos skorpionista poistaa mustasukkaisuuden, kaunankantamisen, kostonhalun, ilkeyden sekä liian salailevuuden ja liian synkkyyden ja jonkinlaisen jäykkyyden, niin ei jää kuin hyviä ominaisuuksia jäljelle.

Anteeksi, mutta rupesi jotenkin ihan huvittamaan että melkoinen lista noita huonoja puolia yhdestä merkistä löytyykin karsittavaksi 😂🦂❌️

Vierailija
9586/12740 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jousimies mies. Pahin mahdollinen. Itara, narsisti, omahyväinen, pikkumainen, "kosto-mentaliteetti", huono itsetunto, teatraalinen, pettäjä.

Vierailija
9587/12740 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi inhoatte kaksosia niin paljon, mieleeni tupsahti että pidätte kaksosia uhkana. 🤔

" En valehtele, enkä huijaa. Kerron vain miten asiat on."

T: kaksosnainen

Jos sinulla on ongelmia puhumisen tai itsesi ilmaisemisen kanssa, niin siihen kaksoset on ehkä parhain kaveri. Neitsyt ja kaksoset jakavat molemmat merkuriuksen, mutta vaikutus näkyy eri tavalla - kaksosissa vilkkautena ja näppäryytenä kommunikoimisessa.

Kaksosilla on todella ikävä tapa puhua ohi suunsa ikään kuin vanhingossa ja pahimmillaan kaksoset eivät tätä itse tajua. "Ei kai se nyt haittaa jos sanonkin tuollekin tämän asian x". En ole kaksoset, mutta minua yksi kaksoset loukkasi valehtelemalla ja hyväksikäyttämällä tekemääni työtä julkaisemalla sen omalla nimellään ilman kysymättä lupaa. Viikko julkaisemisen jälkeen vasta ilmaisi, että "Noh, julkaisin sen, vaikka ehkä olisi pitänyt kysyä lupa ensin". Anteeksiantamaton teki ja välit poikki heti. Kaksoset selittelee tekojaan myöhemmin ja tästä en pidä.

Vierailija
9588/12740 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksissä mies on oinasmainen hallitseva, nopea, tulinen jne. Mies viehättyy keskusteluista, puheliaisuudesta kaksosmaisesti, sanallisesti ilmaisee rakkaudentunteensa, flirttaileva ja avoin. Oletko valmis tähän?

Joskus sanottu että marsVaa´alle sopisi seksikumppaniksi marsOinas. Itselläni on myös merkuriusKaksosissa, viestittely on ollut sujuvaa, livetilanteesta ei vielä kokemusta.

Eniten kysymysmerkkejä tuossa yhdistelmässä aiheuttaa kuuRapu ja venusKaksoset. Meneekö liian tunteissa vellomiseksi negatiivisella tavalla ja onko kiinnostusta vaikea pitää yllä venusKaksosen kanssa. Ja kuinka aurinkoHärkä tähän kaikkeen sekoittuu..?

Vierailija
9589/12740 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten merkuriusKalat-mies ilmaisee itseään vastakkaiselle sukupuolelle? (Oinas/Jousimies -kartta)

Vierailija
9590/12740 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaakana sanoisin että parhaimpia merkkejä ovat aika lailla poikkeuksetta kaikki tulimerkit (leijona,oinas,jousimies) sekä toisista vaa'oista, vesimiehistä ja kauriista myös pidän. Rapu ja neitsyt myös yleensä ihan ok-tyyppejä. Jostakin syystä vaikka ilmamerkin edustaja olenkin, niin kaksosten kanssa en koe useinkaan natsaavan. Ovat jotenkin liian häilyviä sekä tuuliviirejä omaan makuuni, sekä koen etten vain pysty heihin 100% luottamaan etteivät kertoisi asioitani eteenpäin. Myös jatkuva puheentulva ja äänessä oleminen vie voimia vaikka itsekin kyllä seurallinen ja sosiaalinen olen. Etenkin jos kartalta löytyy enemmissä määrin tätä merkkiä, niin sitä voimakkaampi levottomuuden vaikutus tuntuu olevan.

Vierailija
9591/12740 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole mitään skorpioneja vastaan, mutta mun mielestä heidän selkein huonoin puolensa on alituinen vihaisuus/katkeruus. Ovat jotenkin ärtyneitä vähän kaikesta. Ymmärrän, että monet pitävät heitä rasittavina. Yhden skorpparin tunnin, jolla ei ole oikein tuota ominaisuutta. Sen sijaan hän on erittäin flirttaileva ja seksuaalinen. Saa miesten päät pyörälle.

Vierailija
9592/12740 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja lisään vielä, että Oinas on hyvin miesmäinen merkki. Eli jos et tykkää hurtista huumorista, analyyttisista keskusteluista ja suoruudesta, et tykkää Oinaasta. Jos haluat vatvoa ihmissuhdeasioita, juoruilla tai puhua meikeistä, käänny ennemmin Vaa'an puoleen.

Oinas onkin sukupuolesta riippumatta todella maskuliinen merkki ja edes oinasnaiset eivät pelkää liata sormiaan ja aloitteellisuuden takia tekevät myös ns. miesten työt. Ulkomuodoltaan oinasnaiset ovat jollain tapaa maskuliinisia pukeutumistyyliltään ja etenkin suoruudessaan oinasnainen saattaa käyttää todella karskia kieltä "kiroilee kuin pahinkin merimies". Heh.

Haha, miten osuvasti kuvailtu. Minulla on yksi naispuolinen Oinas kaverina ja hän on juuri tuollainen hyvin suorapuheinen, äänekäs, ronski suustaan ja käytökseltään. Ei paljoa häpeile piereskellä tai röyhtäillä seurassa, käyttää juurikin karskia kieltä ja kiroilee paljon. 😀

Heh, yksi vanhempi sukulaisnainen oli oinas ja täysin päinvastainen. Hän piti tarkasti kiinni säännöistä, mikä on oikein ja sopivaa, oli kiltti luonne ja jotenkin vaatimaton. Toisaalta hän oli myös seurallinen, siis piti kyläilystä ja ihmisten kanssa toimimisesta.

Vierailija
9593/12740 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parhaita merkkejä ovat mielestäni neitsyt, vaaka ja leijona.

Tän merkin ihmisten kanssa yleensä oikein hyvin juttuun tullut ja heitä yhdistävänä piirteenä ollut ettei ole tarvetta toisia lytätä. Kaiken kaikkiaan miellyttäviä, huumorintajuisia sekä lojaaleja ihmisiä. Ovat myös ystävinä ja kumppaneina vertaansa vailla.

Pahimpia ehkäpä jääräpäisyydessään kaiken yli menevä härkä ja kostonhimossa ja manipuloinnissa loistava skorpioni. Mistä pitääkin vain ihmetellä, että kuinka on mahdollista että tässä äänestyksessä skorpioni tuolla noin ylhäällä keikkuu, sillä lähes kaikilla tuntuu olevan huonoimpia kohtaamisia kyseisen merkin edustajan kanssa.. 🆘️🚫

Skorpionit ovat muiden vesimerkkien tavoin yleensä kiinnostuneita astrologiasta. Skorppareita näyttäisikin olevan tässä ketjussa pilvin pimein. Kai he sitten äänestävät itseään.

Niin, eikös täällä just sanottu että skorpioneilla on eniten horoskooppitatuointeja :D

En ole äänestänyt itseäni, eikä ole tatskaa. Olen ollut kiinnostunut juuri siitä, kuinka yleinen on skorpionitatska, ja senpä takia kysynyt asiasta, tällaisen nähdessäni, ja tietenkin sopivan tilaisuuden tullen. Ja kas vain, kun erittäin harva on ollut tuota merkkiä.

Merkki on jotenkin ihailtu. Jos itselläni on ollut joku tunnus jossain, puhelimessa tai esim. t-paita, niin heti on tullut kyselyä, ootko skorpioni, oikeesti. Siitä vain tykätään. Se on symboli tietyille ominaisuuksille. Kaikki sen tietävät, ja sen verran on "Avaraa luontoa" jokainen katsonut, että on nähnyt piikin tappavan iskun.

Ei mua ainakaan kiinnosta jonkun vaa'an kuva tai tatuointi, ja joku kaksoset ei oikein anna mitään kuvaa kyseisestä ihmisestä, vielä kun täälläkin on nyt kerrottu, etteivät ole mitään kaksijakoisia persoonia...

Hahhah mä olen seurustellut miehen kanssa, jolla oli skorpioni-tatska. Oli aika koominen. Jostain syystä skorpparit on hyvin ylpeitä merkistään, vaikka se tarkoittaisi erittäin vaikeaa luonnetta.

Vierailija
9594/12740 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaakana sanoisin että parhaimpia merkkejä ovat aika lailla poikkeuksetta kaikki tulimerkit (leijona,oinas,jousimies) sekä toisista vaa'oista, vesimiehistä ja kauriista myös pidän. Rapu ja neitsyt myös yleensä ihan ok-tyyppejä. Jostakin syystä vaikka ilmamerkin edustaja olenkin, niin kaksosten kanssa en koe useinkaan natsaavan. Ovat jotenkin liian häilyviä sekä tuuliviirejä omaan makuuni, sekä koen etten vain pysty heihin 100% luottamaan etteivät kertoisi asioitani eteenpäin. Myös jatkuva puheentulva ja äänessä oleminen vie voimia vaikka itsekin kyllä seurallinen ja sosiaalinen olen. Etenkin jos kartalta löytyy enemmissä määrin tätä merkkiä, niin sitä voimakkaampi levottomuuden vaikutus tuntuu olevan.

En koskaan samaistu näihin "Kaksoset on aina äänessä ja esiintymässä" -juttuihin. Aurinko ja merkurius löytyy Kaksosista, mutta olen enemmänkin tarkkailija enkä halua ainakaan suuressa joukossa keskipisteenä olla, kammoan virallisten puheiden pitämistä ja esiintymislavoilla olemista. Tuttujen kesken saatan avautua paljonkin ja minun on helppo jatkaa jutteluita vaikkei oltaisi nähty pitkään aikaan. Minulle uskoutuu helposti uudetkin tuttavuudet ja tiedän melko monia salaisia asioita. Joistakin niistä olen puhunut luottoystävilleni jotka eivät tunne ihmisiä joita salaisuudet koskevat, eivätkä niitä levitä eteenpäin.

Tuuliviirimäisyyttä saattaa joskus olla, mutta tiedän kyllä paljon pahempiakin tapauksia. Olen kuulemma monesti liiankin järkevä, kun tutkailen asioita monelta kannalta enkä säntäile tunteiden sokaisemana useinkaan. Intuitioon luotan mieluummin kuin tunteisiin.

Vierailija
9595/12740 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa noita on lueteltu ja siitä niitä poimin. Itse ainakin haluan huonoista puolistani eroon, oli ne sitten mitä tahansa.

Ja

Vierailija kirjoitti:

Skorpioni kirjoitti:

Anteeksi, mutta rupesi jotenkin ihan huvittamaan että melkoinen lista noita huonoja puolia yhdestä merkistä löytyykin karsittavaksi 😂🦂❌️

Vierailija
9596/12740 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus sanottu että marsVaa´alle sopisi seksikumppaniksi marsOinas. Itselläni on myös merkuriusKaksosissa, viestittely on ollut sujuvaa, livetilanteesta ei vielä kokemusta.

Eniten kysymysmerkkejä tuossa yhdistelmässä aiheuttaa kuuRapu ja venusKaksoset. Meneekö liian tunteissa vellomiseksi negatiivisella tavalla ja onko kiinnostusta vaikea pitää yllä venusKaksosen kanssa. Ja kuinka aurinkoHärkä tähän kaikkeen sekoittuu..?

Tiedän todella hyvin yhden kuuravun, joten kokemukseni on hänestä. Kuuravulla vaihtelee tunteet usein - saattaa olla iloinen aamulla ja illalla aivan maansa myynyt. On perhekeskeinen ja aina ajattelee rakkaitaan sekä on auttavainen eikä jätä pulaan. Kaipaa omaa aikaa, mutta toisaalta paljon ymmärrystä, lohduttamista ja turvaa. Solvauksia ei siedä kun on rapumaisen herkkä ja ottaa helposti itseensä. Itsensä vähättelyn mestari, vaikka syvällä sisimmissään tietää kykenevänsä johonkin suoritukseen, niin silti vähättelee ja kyseenalaistaa itseään. Näinä hetkinä sinun on kumppanina paras olla vieressä lohduttamassa ja kuuntelemassa.

Vierailija
9597/12740 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorpioni kirjoitti:

Mitä sitten ovat nämä jäljelle jäävät hyvät ominaisuudet? 🤔

Vierailija
9598/12740 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jousimies mies. Pahin mahdollinen. Itara, narsisti, omahyväinen, pikkumainen, "kosto-mentaliteetti", huono itsetunto, teatraalinen, pettäjä.

Seurustelin lyhyen aikaa Jousimiehen kanssa ja juttu kaatui pian siihen, että hän oli vain ihan liian ailahtelevainen ja tuuliviiri. Halusi suhteeseen, mutta sitten silti olisi halunnut jatkuvaa vapautta, ikään kuin elää kuin sinkkuna.

Vierailija
9599/12740 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen itseni lisäksi vain 4 skorpionia, aika vähän siis.

Heissä neljässä yhteistä on ahkeruus, avuliaisuus, säntillisyys (eivät esim. myöhästele) ja siistejäkin ovat kaikki. Kun heidän kanssaan lähentyy, ovat ihan mukavia. Lisäksi jonkinlainen tarkkuus löytyy kaikilta.

Vierailija kirjoitti:

Skorpioni kirjoitti:

Mitä sitten ovat nämä jäljelle jäävät hyvät ominaisuudet? 🤔

Vierailija
9600/12740 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En koskaan samaistu näihin "Kaksoset on aina äänessä ja esiintymässä" -juttuihin. Aurinko ja merkurius löytyy Kaksosista, mutta olen enemmänkin tarkkailija enkä halua ainakaan suuressa joukossa keskipisteenä olla, kammoan virallisten puheiden pitämistä ja esiintymislavoilla olemista. Tuttujen kesken saatan avautua paljonkin ja minun on helppo jatkaa jutteluita vaikkei oltaisi nähty pitkään aikaan. Minulle uskoutuu helposti uudetkin tuttavuudet ja tiedän melko monia salaisia asioita. Joistakin niistä olen puhunut luottoystävilleni jotka eivät tunne ihmisiä joita salaisuudet koskevat, eivätkä niitä levitä eteenpäin.

Tuuliviirimäisyyttä saattaa joskus olla, mutta tiedän kyllä paljon pahempiakin tapauksia. Olen kuulemma monesti liiankin järkevä, kun tutkailen asioita monelta kannalta enkä säntäile tunteiden sokaisemana useinkaan. Intuitioon luotan mieluummin kuin tunteisiin.

Asioiden tutkailu on juurikin kaksosmaista ja johtuu merkuriuksesta. Merkurius on muuntuvainen planeetta eikä suostu raameihin. Merkurius tuo elävyyttä ja vilkkautta ajatuksiin. Usein kaksosiin liitetään puheliaisuus mutta tiedän itsekin kaksosia, jotka ovat kuten sinä eli tekevät tarkkoja ja nopeita havaintoja mielen ja ajatusten puolella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan