Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12740)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen on nousukalat mies?
Minua kiinnostaisi tietää mistä erottaa onko Oinasmies nousuNeitsyt vai nousuKauris.
Noh oman kokemuksen mukaan osaan kertoa oinasmiehestä nousukauriilla sillä lähipiiristä tämmöinen tyyppi löytyy. On ulkoiselta olemukseltaan raamikas/urheilullinen, keskipitkä, tummanvaaleahko hius mutta tummat ja tuuheat/erottuvat kulmakarvat hyvin oinasmaisesti :D On suht huolellinen/tarkka ollut nuoresta asti vaatetuksestaan ja hänen päällään useasti näkyykin merkkivaatetta. Omaa kunnianhimoa ja päättäväisyyttä ja haluaa edetä/päästä elämässä eteenpäin. Hyvä ja terve itsetunto löytyy, ei ole tarvetta toisia alas lytätä vaan pikemmitenkin heikompiaan ja läheisiään puolustaa. On myös sanoissaan/tekemisissään suora, ei ymmärrä selän takana venkoilua. Olen myös huomannut että omaa niinsanotusti luontaista auktoriteettiä/karismaa sekä korkean moraalin ja periaatteet. Ei ollut mm. lähtenyt tuttavan muijan flirttailuun mukaan, sillä kokenut tämän olevan väärin eikä millään lailla houkuttelevaksi. Ylipäätään ns.liian helpot ja pintaliitäjä naiset eivät kuulema sytytä, vaan haluaa edetä pikkuhiljaa tapaillen ja tutustuen. Töissä hyvin ahkera ja luotettava tekijä, saa asioita aikaan. Sanoisin että kaikin puolin huippu tyyppi, että hyvin oinaan impulsiivisuutta/tulisuutta sekä leikkimielisyyttä tasapainottaa tuo nousukauris tuoden jämäkkyyttä, kypsyyttä ja määrätietoisuutta :)
Millä tavalla nämä oinaan impulsiivisuus/tulisuus sekä leikkimielisyys näkyvät käytännössä kyseisessä miehessä?
Heips, kyseisessä oinasmiehessä tuo impulsiivisuus/tulisuus näkyy että hyvin nopeasti jostakin asiasta innostuu ja lähtee johonkin toimintaan yms.mukaan välttämättä sen enimpiä jahkailematta ja onkin ollut monessa mukana mm. eri kamppailulajeja harrastamassa. Asiat myös tehdään ja hoidetaan täysillä sata lasissa, sekä energiaa ja intohimoa mielenkiintoisena pitämiin asioihin tältä tyypiltä löytyy vaikka muille jakaa. Sitten jos jollain on hänen kanssa ongelma hän kyllä saattaa hyvinkin suoraan sitten kysyä onko mikä ongelmana jolloin osa ihmisistä tuntuu aivan häkeltyvän :D Nämä piirteet ovat kuitenkin onneksi iän myötä jonkin verran laimenneet sillä nuorempana ollut jopa suorastaan tapaturma-altis. Leikkimielisyys näkyy lähimpien tuttavien kanssa semmoisena höpsönä hassuttelulla ja pienellä leikkimielisellä kiusoittelulla. Omaa hyvän huumorintajun ja sanoisinko että sopivassa suhteessa ei ole liian tosikko taikka raikuliraityyppi. Hyvin aurinko-oinas ja nousukauris kaiken kaikkiaan toisiaan tasapainottavat :)
Tunnistan oinaat todella hyvin, mutta näin itsekin aurinko-oinaana yksikään heistä ei pidä minusta. En pidä oinaiden hyökkäävyydestä ja aktiivisuudesta, koska se menee aina muiden jyräämiseksi joko sanallisesti tai fyysisesti. Minussa on paljon kaurista ja härkää, joten olen todella hidas ja tosikkomainen. Lähipiiri koostuu neitsyistä, kaloista, skorpioneista ja ravuista. Neitsyeiden sarkastisesta huumorista pidän erityisesti, samoin rapujen huumorista. Muut oinaat aina sanovat suoraan, että olen hidas ja menettävät kärsivällisyytensä. En ymmärrä flirttailua ja suhtaudun asioihin maanläheisen vakavasti.
On totta, että hitaus/jahkailu ärsyttää monia oinaita, minulla on aurinko-oinaana kyllä myös oinas-kavereita ja tulen yleensä ottaen hyvin toimeen melkein kaikkien kanssa - pidän itseäni aika joviaalina ja sosiaalisesti taitavana (ehkä joku muu on toista mieltä :D) - tunnistan myös helposti hyväksikäyttäjät /narsistit ja he eivät minulta huomiota saa. Mutta on tilanteita joissa kärsivällisyyteni ei riitä ja kerron kyllä sitten mielipiteeni, jotta asioita saataisiin eteenpäin. Olen organisaattori, myös MB-luonnekuvauksessa (ESTJ). Vaikka olen iloluontoinen, puhelias ja vitsiniekkakin, on minussa myös tosikkopuoli ja on asioita joista ei mielestäni sovi vääntää vitsiä. Minulla on signatursign jousmies, kuu on leijonassa ja nouseva jousimies. Jatkuva kaukokaipuu vaivaakin ja voisin vaan matkustella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oinas on ystävällisin mitä tiedän mutta väärinymmärretty. Oinaan reipas oma-aloitteisuus ja aktiivisuus ilkeämieliset lukee helposti ylimielisyydeksi, vaikka oikeesti se ei ole niin.
No, nämä on mielipideasioita sekä pohjautuvat kokemukseen ja tietysti oma luonne vaikuttaa siihen, miten hyvin tulee toisen kanssa toimeen.
Itse en tule yhtään toimeen Oinaiden kanssa yhtä lukuunottamatta, mutta häntäkin kestän vain tietyissä määrin. Kokemusta on useammasta. Ovat omaan makuuni liian kovia pätemään, pakko aina olla oikeassa, jyrätä muiden yli, luulevat itsestään liikoja jne. Jotenkin kauhean itsekeskeisiä, pitävät liikaa meteliä itsestään. Lyhyesti sanottuna syövät ainakin itseltäni hirveästi energiaa jos joudun liian kauan samassa tilassa olemaan.
Yleensä niillä jotka oinaita tuolla tavalla 'pelkäävät' on vain itsellään huono itsetunto.
Mä en ainakaan löytänyt mitään 'pelkoon' liittyvää tuosta kommentista, näin sivusta.
Itsellä ollut useita esimiehiä, oinaita, ja jokaisen kanssa sama juttu. Kommunikointikyvyttömiä, siis asiallisesti, ja täysin työntekijää kuulematta suoranaista huutoa päin naamaa. Kyse on ollut mm. minulle kuulumattomista töistä, mistä olen huomauttanut.
Kirjalliset ohjeet poistuivat "seinältä" välittömästi, kun työni aloitin. Yksityinen työnantaja siis, ja ajattelin, kun erinomaisessa maineessa oli, että katson vielä miten alkaa mennä, enkä tehnyt 100% millimetrisopparia, joten jäi jotain posaanreikää, mistä oltiin kyllä ihan varmasti suullisesti sovittu hyvässä yhteishengessä aiemmin.
Toinen samanlainen, laittoi minulle ohjeistuksen töistä, mitä ei ollut sovittu tehtäväksi. Itse asiassa työtä hakiessani korostin etten hae "tätä ja tuota", vaan kerroin millä asialla olen. "Joo, tämä on ok, ja hieno juttu, milloin voisit aloittaa"? Mutta sama taistelu alkoi välittömästi.
Ja lisää; yksi huutaja sanoi, että voin ihan hyvin olla hänen lastenhoitajansa, kun menee kokoukseen. Mites hei noi vastuukysymykset?? "Hei vaan, kyllä sä pärjäät"...ja puhelimeen ei enää vastattu. Sen jälkeen teki mitä tykkäsi ja lapset olivat työaikana mun riesana. Täysin kurittomia.
Mukulat sotki matot, ja kauhea rääkyminen "sun täytyy pestä ne", siis haloo? Valheita, syytöksiä, pienimuotoista kiristystä jne. En mä ainakaan mitään pelännyt, kävelin liiton toimistoon, pistin tyypin ojennukseen ja vaihdoin työpaikkaa.
Työkkärissä ihmettelivät aiemmin jossain ilmoittautumisjutussa kerran, että "Oletko todellakin vielä siellä töissä"?? eli vahingossa virkailijalta lipsahti. Kuulin muualta, että oli antanut potkuja työkseen ja täysin mahdoton esimiehenä.
On myös jokunen työkaveri hoito-alalta. Ei niiden kanssa pysty olemaan niin, ettei jotain hanskausta tule. Kun joku luulee olevansa esimiestäänkin ylempänä, ja alkaa pomottaa, voi voi. Sille oikealle pomolle sitten ollaan niiin mielin kielin. Selän takana mieletön kieroilu, omat virheet muiden syyksi.
Ja lisäksi yksi naapuri. Huh huh! Riiteli isännöisijänkin kanssa, valitti ja valehteli syyttömistä ja kiersi järjestyssääntöjä minkä ehti. Omat säännöt. Vaimo ei enää jaksanut sitä ikuista härdelliä, möivät kämppänsä ja muuttivat. Amen! Etuovesta olen katsonut, kuinka noiden nykyiset naapurit muuttavat yksi toisensa jälkeen ;D Rivari tyhjenee...
Valitettavasti samoja kokemuksia oinaista. ex-työkaveri oinas puhui aina päälle eikä koskaan siis koskaan kuunnellut mitä sanottavaa toisilla oli. Muutenkin oli itsepäinen ja aina kaikki piti tehdä tämän oinaan tavalla ja muu ei kelvannut. Ex-esimies oinas ei kuunnellut mutta esitti senkin edestä niin vilpitöntä ja kannustavaa, mutta todellisuudessa käyttäytyi aggressiivisesti rikkoen tavaroita ja syyttäen alaisia. Puhui minusta aina pahaa muille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen on nousukalat mies?
Minua kiinnostaisi tietää mistä erottaa onko Oinasmies nousuNeitsyt vai nousuKauris.
Noh oman kokemuksen mukaan osaan kertoa oinasmiehestä nousukauriilla sillä lähipiiristä tämmöinen tyyppi löytyy. On ulkoiselta olemukseltaan raamikas/urheilullinen, keskipitkä, tummanvaaleahko hius mutta tummat ja tuuheat/erottuvat kulmakarvat hyvin oinasmaisesti :D On suht huolellinen/tarkka ollut nuoresta asti vaatetuksestaan ja hänen päällään useasti näkyykin merkkivaatetta. Omaa kunnianhimoa ja päättäväisyyttä ja haluaa edetä/päästä elämässä eteenpäin. Hyvä ja terve itsetunto löytyy, ei ole tarvetta toisia alas lytätä vaan pikemmitenkin heikompiaan ja läheisiään puolustaa. On myös sanoissaan/tekemisissään suora, ei ymmärrä selän takana venkoilua. Olen myös huomannut että omaa niinsanotusti luontaista auktoriteettiä/karismaa sekä korkean moraalin ja periaatteet. Ei ollut mm. lähtenyt tuttavan muijan flirttailuun mukaan, sillä kokenut tämän olevan väärin eikä millään lailla houkuttelevaksi. Ylipäätään ns.liian helpot ja pintaliitäjä naiset eivät kuulema sytytä, vaan haluaa edetä pikkuhiljaa tapaillen ja tutustuen. Töissä hyvin ahkera ja luotettava tekijä, saa asioita aikaan. Sanoisin että kaikin puolin huippu tyyppi, että hyvin oinaan impulsiivisuutta/tulisuutta sekä leikkimielisyyttä tasapainottaa tuo nousukauris tuoden jämäkkyyttä, kypsyyttä ja määrätietoisuutta :)
Millä tavalla nämä oinaan impulsiivisuus/tulisuus sekä leikkimielisyys näkyvät käytännössä kyseisessä miehessä?
Heips, kyseisessä oinasmiehessä tuo impulsiivisuus/tulisuus näkyy että hyvin nopeasti jostakin asiasta innostuu ja lähtee johonkin toimintaan yms.mukaan välttämättä sen enimpiä jahkailematta ja onkin ollut monessa mukana mm. eri kamppailulajeja harrastamassa. Asiat myös tehdään ja hoidetaan täysillä sata lasissa, sekä energiaa ja intohimoa mielenkiintoisena pitämiin asioihin tältä tyypiltä löytyy vaikka muille jakaa. Sitten jos jollain on hänen kanssa ongelma hän kyllä saattaa hyvinkin suoraan sitten kysyä onko mikä ongelmana jolloin osa ihmisistä tuntuu aivan häkeltyvän :D Nämä piirteet ovat kuitenkin onneksi iän myötä jonkin verran laimenneet sillä nuorempana ollut jopa suorastaan tapaturma-altis. Leikkimielisyys näkyy lähimpien tuttavien kanssa semmoisena höpsönä hassuttelulla ja pienellä leikkimielisellä kiusoittelulla. Omaa hyvän huumorintajun ja sanoisinko että sopivassa suhteessa ei ole liian tosikko taikka raikuliraityyppi. Hyvin aurinko-oinas ja nousukauris kaiken kaikkiaan toisiaan tasapainottavat :)
Tunnistan oinaat todella hyvin, mutta näin itsekin aurinko-oinaana yksikään heistä ei pidä minusta. En pidä oinaiden hyökkäävyydestä ja aktiivisuudesta, koska se menee aina muiden jyräämiseksi joko sanallisesti tai fyysisesti. Minussa on paljon kaurista ja härkää, joten olen todella hidas ja tosikkomainen. Lähipiiri koostuu neitsyistä, kaloista, skorpioneista ja ravuista. Neitsyeiden sarkastisesta huumorista pidän erityisesti, samoin rapujen huumorista. Muut oinaat aina sanovat suoraan, että olen hidas ja menettävät kärsivällisyytensä. En ymmärrä flirttailua ja suhtaudun asioihin maanläheisen vakavasti.
On totta, että hitaus/jahkailu ärsyttää monia oinaita, minulla on aurinko-oinaana kyllä myös oinas-kavereita ja tulen yleensä ottaen hyvin toimeen melkein kaikkien kanssa - pidän itseäni aika joviaalina ja sosiaalisesti taitavana (ehkä joku muu on toista mieltä :D) - tunnistan myös helposti hyväksikäyttäjät /narsistit ja he eivät minulta huomiota saa. Mutta on tilanteita joissa kärsivällisyyteni ei riitä ja kerron kyllä sitten mielipiteeni, jotta asioita saataisiin eteenpäin. Olen organisaattori, myös MB-luonnekuvauksessa (ESTJ). Vaikka olen iloluontoinen, puhelias ja vitsiniekkakin, on minussa myös tosikkopuoli ja on asioita joista ei mielestäni sovi vääntää vitsiä. Minulla on signatursign jousmies, kuu on leijonassa ja nouseva jousimies. Jatkuva kaukokaipuu vaivaakin ja voisin vaan matkustella.
En jaksanut enää työskennellä oinaiden ja muiden tulimerkkien parissa, joten vaihdoin työpaikkaa ja nyt työskentelen suunnitteluosastolla härkä esimiehen alaisuudessa ja lähitiimiin kuuluu ravun lisäksi kaksi neitsyttä. Hommat hoituu eikä kukaan jyrää mitenkään eikä käskytä tekemään nopeammin. AMEN.
Miksi inhoatte kaksosia niin paljon, mieleeni tupsahti että pidätte kaksosia uhkana. 🤔
" En valehtele, enkä huijaa. Kerron vain miten asiat on."
T: kaksosnainen
Vierailija kirjoitti:
Miksi inhoatte kaksosia niin paljon, mieleeni tupsahti että pidätte kaksosia uhkana. 🤔
"Kaksoset - yksi ihminen, jossa on kaksi puolta". En luota kaksosiin, koska ovat suorasanaisia ja puhetta tulee kosken lailla ulos eikä loppua näy. Se mitä kaksoset sanoo sinulle nyt, niin kahden sekunnin päästä sanoo muuta. Et voi koskaan luotta kaksosten sanaan. Kaksoset sopivat media-alalle, jossa pitää puhua, juontaa tai toimittajiksi. Merkurius hallitsee voimakkaasti kaksosia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vesimieskuu minkälainen on?
Olen kuullut joskus että olisi kuumerkkinä ns. kaikkein vähätunteisin ja on hyvin looginen sekä käsittelee asioita järjellä. Voin kyllä samaistua tähän, sillä mieheltä löytyy vesimies kuusta ja ennemmin ensimmäisenä kyllä tarjoaa ongelmiin ja huoliin käytännön ratkaisuja kun henkistä tukea.
Hyvin järkiperäinen ja fiksu mielestäni, ja pysyy tilanteessa kun tilanteessa tyynenä ja hermot aisoissa. En voisi kuvitellakkaan että järjestäisi mitään kohtausta taikka saisi hysteerista hermoromahdusta ensimmäisten joukossa. Toisinaan ehkä ollut hänellä hankaluuksia ilmaista/sanoittaa tunteitaan erityisesti huonompia fiiliksiä jolloin saattaa vain olla tällöin tavanomaista hiljaisempi kun miettii ensin asiat itsekseen lävitse päänsä sisällä. Pitää kuitenkin keskustella asioista ja tämä hälle tärkeää. Kiinnostunut myös erikoisimmista asioista ja eikä välitä toisten ihmisten mielipiteistä/odotuksista vaan elää elämäänsä miten hyvältä tuntuu. On avoinmielinen ja antaa kaikkien kukkien kukkia sekä on myös erittäin huolehtiva persoona ja pitää heikompien puolta :) Tarvitsee myös omaa tilaa ja ns.itsenäisyytensä mikä hyvin onnistuu sillä itseltäkin löytyy kuumerkki ilmasta kaksosista niin ymmärrämme hyvin toinen toisiamme ja osaamme antaa tilaa emmekkä tukahduta toisiamme :D
Kiitos kuvauksesta. :) Vesimieskuu on jäänyt etäisemmäksi kuumerkeistä, mutta kerroit siitä hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T: kaksosnainen"Kaksoset - yksi ihminen, jossa on kaksi puolta". En luota kaksosiin, koska ovat suorasanaisia ja puhetta tulee kosken lailla ulos eikä loppua näy. Se mitä kaksoset sanoo sinulle nyt, niin kahden sekunnin päästä sanoo muuta. Et voi koskaan luotta kaksosten sanaan. Kaksoset sopivat media-alalle, jossa pitää puhua, juontaa tai toimittajiksi. Merkurius hallitsee voimakkaasti kaksosia.
Tykkään puhua ja välillä muutan mieltäni. Joskus saatan olla hukassa ja omissa maailmoissa, ihmiset eivät välillä jaksa kuunnella jatkuvaa puhumista. Viihdyn kyllä koneen ääressä katsoen lemppari sarjoja. Pidän musiikista ja lukemisesta. Itselläni on politiikka mieli, tarvitsen toisen vahvan persoonan vierelleni joka ymmärtää minua ja mieltäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oinas on ystävällisin mitä tiedän mutta väärinymmärretty. Oinaan reipas oma-aloitteisuus ja aktiivisuus ilkeämieliset lukee helposti ylimielisyydeksi, vaikka oikeesti se ei ole niin.
No, nämä on mielipideasioita sekä pohjautuvat kokemukseen ja tietysti oma luonne vaikuttaa siihen, miten hyvin tulee toisen kanssa toimeen.
Itse en tule yhtään toimeen Oinaiden kanssa yhtä lukuunottamatta, mutta häntäkin kestän vain tietyissä määrin. Kokemusta on useammasta. Ovat omaan makuuni liian kovia pätemään, pakko aina olla oikeassa, jyrätä muiden yli, luulevat itsestään liikoja jne. Jotenkin kauhean itsekeskeisiä, pitävät liikaa meteliä itsestään. Lyhyesti sanottuna syövät ainakin itseltäni hirveästi energiaa jos joudun liian kauan samassa tilassa olemaan.
Oinaat on rehellisiä. Lisäksi usein huippuälykkäitä ja tykkäävät korkealentoisesta keskustelusta. Jos joku höpisee puutaheinää, niin Oinas kyllä huomauttaa siitä. Tai jos Oinas tietää olevansa oikeassa, ei hän ala myöntymään muiden mielipiteisiin. Sellaiset ihmiset, jotka kaipaavat ennenkaikkea myötäilyä ja mielistelyä, eivät tule Oinaan kanssa toimeen. Pitää olla hyvä itsetunto ja valmis hyväksymään, että Oinas on todennäköisesti sinua tietäväisempi ja fiksumpi. Itsestään eivät Oinaat pidä meteliä, sillä eivät tykkää puhua omista asioistaan. Tykkäävät älykkäistä keskusteluista.
Ja lisään vielä, että Oinas on hyvin miesmäinen merkki. Eli jos et tykkää hurtista huumorista, analyyttisista keskusteluista ja suoruudesta, et tykkää Oinaasta. Jos haluat vatvoa ihmissuhdeasioita, juoruilla tai puhua meikeistä, käänny ennemmin Vaa'an puoleen.
Vierailija kirjoitti:
Koska olen törmännyt todella ikäviin kaksosiin. Saavat jotain sairasta nautintoa siitä, että manipuloivat ihmisiä ja juonittelevat niiden selän takana. Saattavat yhtäkkiä päättää etteivät pidä jostain ihmisestä ja tehdä sen elämästä helvettiä.
Vierailija kirjoitti:
Ja lisään vielä, että Oinas on hyvin miesmäinen merkki. Eli jos et tykkää hurtista huumorista, analyyttisista keskusteluista ja suoruudesta, et tykkää Oinaasta. Jos haluat vatvoa ihmissuhdeasioita, juoruilla tai puhua meikeistä, käänny ennemmin Vaa'an puoleen.
Oinas onkin sukupuolesta riippumatta todella maskuliinen merkki ja edes oinasnaiset eivät pelkää liata sormiaan ja aloitteellisuuden takia tekevät myös ns. miesten työt. Ulkomuodoltaan oinasnaiset ovat jollain tapaa maskuliinisia pukeutumistyyliltään ja etenkin suoruudessaan oinasnainen saattaa käyttää todella karskia kieltä "kiroilee kuin pahinkin merimies". Heh.
Härkäkuu. Minkälainen on mies härkäkuu?
Kuu härässä vaikuttaa tasaista ja rauhallista mielen laatua, hyvää käsityskykyä ja käytännöllistä näkemystä elämään. Laatu, mukavuus ja turvallisuus ovat kuu-härälle tärkeitä. Ei tee nopeita päätöksiä, ei ole ailahtelevainen. Lämpöä ja huolehtivaa asennetta on. Pidetty.
Vierailija kirjoitti:
Skorpioni:
Tarmokas, spontaaninen ja hyökkäävä. Taisteleva kostonhimoinen ja älykäs.
Ystävänä uskollinen, vaarallinen vihollisena.
Täydellinen rakastajana.
Spontaaninen ei ole sana. Sori, oli pakko sanoa - Merkuriukseni on neitsyessä.
Tuo ylläoleva kuvaus on muuten just se naistenlehtien hahmotelma tyypillisestä skorpionista, jota monet merkin edustajat sitten ihastuneena toistelevat itselleen ja ajattelevat olevansa kovinkin seksikkäitä, syvällisiä ja vaarallisia.
Leijonia ja oinaita ajatellaan usein huomionhakuisina merkkeinä, mutta skorpionin vasta pitääkin olla joka tilanteessa se paras ja kaunein, muuten tapahtuu kauheita. Yksikään tuntemani skorpioni ei osaa aidosti iloita muiden menestyksestä.
Ainoa tuntemani ihminen, joka on kaverin miestä vokotellut, on ollut aurinkokaksonen. Leijonat ja skorpionit ovat molemmat kiinteitä merkkejä ja tuntevat oman arvonsa. Ei heitä näe nolaamassa itseään julkisesti varattua vonkaamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oinaat on rehellisiä. Lisäksi usein huippuälykkäitä ja tykkäävät korkealentoisesta keskustelusta. Jos joku höpisee puutaheinää, niin Oinas kyllä huomauttaa siitä. Tai jos Oinas tietää olevansa oikeassa, ei hän ala myöntymään muiden mielipiteisiin. Sellaiset ihmiset, jotka kaipaavat ennenkaikkea myötäilyä ja mielistelyä, eivät tule Oinaan kanssa toimeen. Pitää olla hyvä itsetunto ja valmis hyväksymään, että Oinas on todennäköisesti sinua tietäväisempi ja fiksumpi. Itsestään eivät Oinaat pidä meteliä, sillä eivät tykkää puhua omista asioistaan. Tykkäävät älykkäistä keskusteluista.
Ja tämän kommentin tarjoili muita tietäväisempi ja fiksumpi Oinas!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skorppiooninaisten miehet näyttävät kärsineiltä, laihoilta tai ovat alkoholisteja. Se kertoo merkistä jotain, niin kuin aiemmatkin kirjoittaneet.
Kimi Räikkönen on skorpparin mies. Jone Nikula on. Olli Herman on myös.
Kimillä ja Jonella molemmilla sekä exä että nyxä skorpioneja. Et nyt pitäis kyllä miekkosten olla vähintään kuolemankielissä. Mut ei. Ja Ollikin vaan nauraa entistä leveämmin.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa tuntemani ihminen, joka on kaverin miestä vokotellut, on ollut aurinkokaksonen. Leijonat ja skorpionit ovat molemmat kiinteitä merkkejä ja tuntevat oman arvonsa. Ei heitä näe nolaamassa itseään julkisesti varattua vonkaamassa.
Samaa mieltä. Molempien merkkien edustajat on yleensä vieläpä näyttäviä naisia, joiden perässä ne miehet juoksee eikä toisin päin. Karisma on molemmilla yleensä myös kohdallaan. Leijonissa on jopa monesti jonkinlaista hehkua.
Ilmamerkkien edustajat ovat omien kokemusten mukaan olleet niitä, joita on joskus saanut saanut hätistellä oman ukon kimpusta. Ei tosin enää pitkään aikaan kukaan ole tuosta härkäjössikästä ollut minua lukuunottamatta edes kiinnostunut, heh.
T. Kaurisnainen
Pahin on Vaaka, vaimon pikku sisko on vaaka 30 vuoden aikana en ole kuulut kenenkään sanovan mitään hyvää kyseisestä ihmisestä.
Oi, kiitos! Ja lisäksi ollaan vielä hyvin vaatimattomiakin :)