Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12684)

Vierailija
801/12684 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesimies on jäänyt itsellenikin jonkinlaiseksi mysteeriksi. Osaatteko kuvailla vesimiehen luonnetta tai ulkonäköä?

Vierailija
802/12684 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vesimiesnainen. Myös nousumerkkinä.

Se on pahin itsellekin tässä merkissä, että ajattelen liian monimutkaisesti.

Joku yksinkertainenkin asia laajenee päässäni jotenkin monisyiseksi.

En vain voi mitään, vaikka tiedostan sen asian.

Se tapahtuu niin nopeasti, että en ehdi jarruttelemaan.

Myös olen usein omissa ajatuksissani, ehkä se on tuo etäisyyden tuntu.

Yksi on, että Vesimiehen merkkien kuuluu termi *minä tiedän*.

Joka asiasta on otettava selvää ja tietysti sitä tietoa on sitten jaettava muillekin.☺

Myös säännöllisen ajoittainen yksinolon tarve, jollei sitä saa, niin muutun hankalaksi ja ärtyneeksi. Ja väsyn ihmisiin, pakko pitää välillä rakoa, vaikka sosiaalinen olenkin.

Olisikohan tämäkin piirre, joka tuo etäisyyden tunteen myös, varsinkin niille jotka eivät tätä yksinoloa ja latautumista tarvitse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/12684 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin on ehdottomasti oinas. En jaksa ees perustella.

Paras on kalat, kaikki mun tuntemat kalat on vaan yksinkertaisesti ihania ihmisiä.

Vierailija
804/12684 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 40v leijona ja olen 15-vuotiaasta saakka huomannut että monet skorpparit halunneet tai pikemminkin pyrkineet minun kavereiksi, kuin olisivat jossain koe-esiintymisessä. Ainakin kuusi tällaista tapausta ollut.

Olen melko itsevarma tyyppi ja valovoimaiseksikin sanottu. Nuo skorpparit ovat tehneet kaikkensa että pääsevät suosiooni. Jonkinlainen epävarmuus heillä. Mielistelevät, tuovat lahjuksia, yrittävät saada minut ruokkimaan heidän itsetuntoa ja epävarmuutta. Kulkevat perässäni toitottamassa miten kauniit hiukseni ovat tänään, miten upean värinen paita minulla on ym.

Jäänyt vaan jotenkin outo kuva :) Mitkä sitten lienee nousevat ja kuunsa olleet, en tiedä.

Skorpioni ja leijona ovat vähän kuin yö ja päivä. Molemmat kiinteitä merkkejä, mutta toinen on vesi ja toinen tuli. Siinä missä toinen on sulkeutunut ja taustavaikuttaja, toinen on itsevarma ja avoimesti johtavassa asemassa. Nämä kaksi ovat potentiaalisesti eläinradan voimakkaimmat, ja seksi on näiden kahden välillä hyvää. Paljon on myös samaa, kuten uskollisuus, intohimoisuus, voimakkaat tunteet sekä omiensa puolustaminen. Samankaltaisuus ja toisaalta päinvastaiset toimintatavat luovat näiden kahden merkin välisen kilpailuasetelman. Toinen loistaa, toinen toimii varjoissa. 

Oho, hyvin sanottu! Leijonien kanssa minulla on välillä jotenkin epämukava olo, vaikka heistä oikeastaan pidänkin - tai ainakin kunnioitan. Leijona on ainoita merkkejä, jota en lähtisi avoimesti haastamaan jos sen voisin välttää vaikka en konfliktia pelkääkään. Skorpionina olen herkkävaistoinen, joten ehkä huomaan että meillä on samoja päämääriä. Jos ihan rehellisiä ollaan, niin valtaa molemmat haluaa. 

Sama, vaikka olen oinas ja itsevarma, leijona saattaa saada minulle epämukavan tunteen enkä todellakaan halua haastaa leijonaa etenkään missään tärkeässä asiassa, huulta voin kyllä heittää. Minulla on yksi leijona-työkaveri jonka kanssa tulen kyllä hyvin toimeen (mutta niin tulen oikeastaan kaikkien), Hän on kutenkin on selkeästi pinnan alla ja avoimemmin kuin itse, ylemmyyden tuntoinen, Hän on aina kaunis ja tyylikäs ja jostakin syystä tunnen itseni maan matoseksi hänen rinnallaan. Häneltä tulee kyllä nopeasti järkevää kommenttia jos joku ei miellytä.

Ja etenkin KÄRKEVÄÄ kommenttia myös oli tarkoitukseni sanoa.

Vierailija
805/12684 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen minkä skorpioni tekee selän takana tai ilkeästi, tai oinas vaan huutaa asiaankuulumattomia ja riehuu päättömästi, niin leijona tekee sen suoraan mutta samalla sellaisella tyylillä että vaikka siitä suuttuisi niin sitä ei pysty kuin ihailemaan :DD

Vierailija
806/12684 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisin mieheni on täydellinen, olemme olleet yhdessä kohta 15 vuotta.

Hän on aurinkokaksonen ja kuuleijona.

Minä olen aurinkoleijona ja kuukaksonen.

Huumorintaju ja kemia ovat niin kohdallaan kuin vaan voi olla. Emme ole koskaan edes riidelleet. Olemme asioista samaa mieltä, muutkin sanovat aina että ei teitä kahta pysty kukaan voittaa.

Joten sanoisin että kyllä noissa horoskoopeissa on totuutta.

Vierailija
807/12684 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äskeinen aurinkoleijona jatkaa; aiemmat miehet olivat kala, vesimies ja kauris, he eivät montaa vuotta jaksaneet minua kiinnostaa, aina tuli vaan tunne että "Seuraava!" ;D

Vierailija
808/12684 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuoinas on muuten ihan järkyttävä juoruakka tai juoru-ukko! Oletteko huomanneet? Rakastaa spekulointia, mässäilyä, muiden ihmissuhteiden analysointia.

Vierailija
809/12684 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravut pitävät hyppysissään..kaksoset ajattelevat huomenna eritavalla asioista ja kaveeraavat jos ihminen on hyödyllinen.Kalat ovat seurassa kun seurassa kuin kala vedessä..tiedä sitten mikä loppujen lopuksi edes on ihmisenä.Skorppiooni on kateellinen ja puhuu pahaa kaikista. Vesimiehelle ei löydy ketään tarpeeksi" jotakin"? Kauris on toki mukava mutta arvostaa kaikista kavereistaan vain yhtä. Vaaka on itsekeskeinen ja tietoinen minuudestaan.Neitsyt ei vaan ole oikeassa vaan tekee kaiken muita paremmin. Leijonalla pitää olla yleisö js hovisaattue. Jousimies on äärinmäisyyksien ihminen, kaikkea liikaa..myös kumppaneita. Härkä, kukaan ei kai voi olla häntä kauniinpi. Oinas, yksinäinen, väärin ymmärretty, oikeuden puolustaja.

Vierailija
810/12684 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jousimies, kalat ja härkä ovat mielestäni persoimmat merkit erilaisille nautintoaineille. Valitettavan moni kalat on alkoholisoitunut, jousimies juhlii ja syö terveytensä ja härkä rakastaa ruokaa. Myös rapu harrastaa lohtusyömistä. 

Vaaka, oinas ja leijona ovat myös nautinnonhakuisia, mutta samalla pitävät yleensä linjoistaan huolta. Skorpioni on usein äärimmäisyyksien ihminen, eli se on joko tai. Neitsyet ovat tunnetusti terveysintoilijoita ja kiinnostuneet puhtaasta ruoasta. Vesimies on myös terveystietoinen, ja saattaa skorpionin tavoin hurahtaa erilaisiin ihmedieetteihin ja ruokavalioihin. Kauris pitää yleensä kohtuuden kaikessa.

Vierailija
811/12684 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen minkä skorpioni tekee selän takana tai ilkeästi, tai oinas vaan huutaa asiaankuulumattomia ja riehuu päättömästi, niin leijona tekee sen suoraan mutta samalla sellaisella tyylillä että vaikka siitä suuttuisi niin sitä ei pysty kuin ihailemaan :DD

Voin kokemuksesta sanoa, että leijonan vihan kohteeksi joutuminen on kyllä kamalaa. Ja kun leijonalla on huono päivä, kaikilla on huono päivä. Onneksi leijona ei ole pitkävihainen ja on hyvin rakastava.

T. Leijonan vaimo

Vierailija
812/12684 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesimies ja skorpioni ovat monien astrologien mielestä älykkäimät merkit. Sitä ei katsota sen mukaan, mitä ruumiin osaa merkki hallitsee, niinkuin joku oinas täällä huuteli:D Lukisitte edes vähän astrologiaa ennenkuin tulette huutelemaan tänne että ”minun merkkini on älykkäin”

Vierailija
813/12684 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vesimies ja skorpioni ovat monien astrologien mielestä älykkäimät merkit. Sitä ei katsota sen mukaan, mitä ruumiin osaa merkki hallitsee, niinkuin joku oinas täällä huuteli:D Lukisitte edes vähän astrologiaa ennenkuin tulette huutelemaan tänne että ”minun merkkini on älykkäin”

Varmasti kaikki merkit ovat omalla tavallaan älykkäitä - esimerkiksi skorpioni, kuten muutkin vesimerkit, on hyvin tunneälykäs. Älykkäimmät merkit ovat kuitenkin Merkuriuksen hallitsemat kaksonen ja neitsyt. Neitsyellä on loogista päättelykykyä, hyvä muisti ja terävä havaintokyky, kaksonen taas on nokkela, tiedonhaluinen ja hyvä puhumaan.

Vierailija
814/12684 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä osaa kukin merkki ruumiista hallitsee?

Vierailija
815/12684 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä osaa kukin merkki ruumiista hallitsee?

Oinas joo päätä, leijona sydäntä, skorpioni sukupuolielimiä, rapu mahaa...en muista kaikkia. 

Vierailija
816/12684 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä ovat horoskooppien onnenkivet? Käyttääkö kukaan niitä? Miten niitä käytetään? :)

T. Kalat

Vierailija
817/12684 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vesimies on jäänyt itsellenikin jonkinlaiseksi mysteeriksi. Osaatteko kuvailla vesimiehen luonnetta tai ulkonäköä?

Vesimies on herkkä, spontaani, aito ja teeskentelemätön, lempeä, maailmoja syleilevä ja toisinaan syvissä vesissä kulkeva, paljon omaa tilaa tarvitseva, tunneälykäs, oman tiensä kulkija. Tarvittaessa pitää ärhääkkäästi puoliaan, myös kaikkien heikompien puolia. Luonnonlapsi ulkoisesti, ei välitä normeista eikä luokitteluista. Tätä ja varmasti paljon muutakin.

Vierailija
818/12684 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aurinkokauris, kuuskorpioni nouseva vaaka ja laskeva oinas. Saa analysoida :)

pidän leijonista ja kaksosista ja ravuista vissiin eniten, sillä suurin osa ystävistä ja kumppaneista on olleet näitä.

Leijona saa minut hyvälle tuulelle, mutta dramatiikka ja itsekeskeisyys on saakka uuvuttavaa. Kaksosen innostuneisuus on ihanaa. Olen looginen järjen ääni ja rauha toisille. Kärsin ihmissuhteissa ja elämässä siitä että päätöksen teko on hidasta kun yritän huomioida joka ikisen polun ja mahdollisuuden. Puoleensa minua vetävät seksuaalisesti ja romanttisesti puoleensa kalat ja neitsyt. Kalat ja rapu ovat kohdanneet hoivaamisen tarpeeni kanssa, mikä näkynyt myös seksuaalisesti intohimona. Inhoan skorpioneja, heidän julmuutensa ei toimi mun maailmakatsomuksen kanssa yhtään ja saa raivon syttymään. Se kulmikas pisteliäisyys on pelottavaa.

Vierailija
819/12684 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te olette todella sekaisin!!!!

Vierailija
820/12684 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti kaikki merkit ovat omalla tavallaan älykkäitä - esimerkiksi skorpioni, kuten muutkin vesimerkit, on hyvin tunneälykäs. Älykkäimmät merkit ovat kuitenkin Merkuriuksen hallitsemat kaksonen ja neitsyt. Neitsyellä on loogista päättelykykyä, hyvä muisti ja terävä havaintokyky, kaksonen taas on nokkela, tiedonhaluinen ja hyvä puhumaan.

Ja pah. Olen katsonut paljon listoja horoskooppien älykkyydestä ja en ole kyllä ikinä nähnyt kaksosia listan kärjessä :D Veden merkit ovat älykkäimpiä, Albert Einsteinkin oli kalat. Toisena tulivat maan merkit, mutta niissäkin älykkäin oli kauris. Ilman ja tulen merkeistä älykkäimpiä olivat vesimies ja oinas. Ja se, että mikä planeetta hallitsee ketäkin, ei määrittele älykkyyttä, vaikka sitä sinä täällä kovasti vänkäätkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme