Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Kommentit (12736)

Vierailija
8101/12736 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaako joku antaa analyysiä minusta?

Aurinko rapu 🏠 10

Jousimies kuu 🏠 3

Merkurius-venus leijona 🏠 11

Mars vaaka 🏠 2

Jupiter oinas 🏠 8

Saturnus härkä 🏠 8

Vierailija
8102/12736 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ja miehen ei pitäis istua millään horoskooppikartoilla yhteen, mutta niin vain on onnellinen, yllättävän tasapainoinen ja nauruntäyteinen suhde :) toki joskus toisen voimakas ulosanti vs. toisen herkkyys aiheuttaa kipinää, mutta niistäkin on seurannut hyviä keskusteluita, kun Kaksonen yrittää ymmärtää Kaloja ja tekee kaikkensa, että herkkikselläkin on turvallinen olo ja toisin päin Kalat oppinut lukemaan Kaksosen vilkasta kieltä, ettei ulosanti ole yhtä kuin tunteet sen taustalla.

Itse siis aurinko Kalat, kuu Kalat, Venus Oinas ja Mars Oinas. Nousu Vaaka.

Mies aurinko Kaksoset, kuu Oinas, Venus Oinas ja Mars Kalat. Nousu Härkä.

Oman kokemuksen perusteella Ravut on hiton vaikeita… syvissä vesissä ja katkeria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8103/12736 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8104/12736 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestystuloksen kolmen kärki ei yllättänyt. Ovat minä ensin kyynärpäillä kiipijöitä. Omaneduntavoittelijoita. Ei luotettavia, ilkeitä pistelijöitä, eivät etsi ystävää koska näkevät toiset uhkana tiellänsä.

Just näin.

Vierailija
8105/12736 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olevinaan parempia kirjoitti:

itsekkäitä, itsekeskeisiä, olevinaan parempia kuin muut.  Tyhmine möläytyksineen, paljastavat tyhmyytensä.

Juuri tuollaisia. Lisätään vielä luonnevika määrittelyyn mukaan niin aika hyvä kuvaus oinaasta.

Oinas on eläinradan ensimmäinen merkki, ja onkin sanottu, että oinas käyttäytyy välillä itsekkäästi kuin lapsi. Hän on huono ottamaan muita huomioon ja osaa olla välillä melkoinen jyrä. Oinasta hallitsee sotaisa, aggressiivinen ja aktiivinen planeetta Mars, ja meno on sen mukaista. Se on myös planeetoista maskuliinisin, ja niinpä se manifestoituu naisilla usein melko huonosti. Tai sitten maskuliinisina pidettyjä piirteitä siedetään miehillä paremmin. Itse sanoisin, että oinaat osaavat olla melko itsekeskeisiä sukupuolesta riippumatta.

Aurinko oinas, nouseva jousimies, kuu leijonassa.

Pystyn oinaana myöntämään suoraan luonteeni heikkoudet, mutta ihminen myös kehittyy ja omia

ominaisuuksiaan pystyy hallitsemaan / käyttämään hyväkseen kun ne tuntee. Iän myötä kärsivällisyys on lisääntynyt, mikään loukkauksia laukova suorasuu en ole varsinaisesti koskaan ollutkaan, näkyy se ystäväpiirissäkin, sillä se on laaja ja olen pidetty työelämässä. Olen se, joka on aloitteellinen organisaattori ja hoitaa hommat jotka jäisi muutoin tekemättä. Esim. ystäväpiirissä olen reissujen järjestäjä ja buukkaaja, kun olen innostunut jostakin venyn ja paukun ja  annan kaikkeni asialle. Ystäville, perheelle ja puolisolle äärimmäisen lojaali. Jos jokin saa minut pettymään, en lähde kostoretkelle, sellaiset ihmiset eivät enää vaan saa minusta mitään ja jätän heidät jatkossa huomiotta.

Miksei saa suuttua jos loukataan? Niinhän toisetkin merkit tekee. Oinas saa suuttua ja sanoa mielipiteensä, kukaan ei kiellä.

Vierailija
8106/12736 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neitsyt on paras: empaattinen,älykäs,oikeudenmukainen,aina puolustamassa vääryyttä vastaan,hyväsydäminen,lempeä.

Olen onnellinen kun minulla juuri kuvailemasi kaltainen neitsyt ystävä. ^^

Vierailija
8107/12736 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä, miten Vaaka, Leijona ja Skorpioni ovat kärjessä. Vaa'at ovat hirveän tunteellisoikukkaita, leijonat omahyväisiä ja skorpionit salakavalan mustan synkkiä..

Laittavatko kaikki tänne oman merkkinsä?

Vierailija
8108/12736 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käsitä, miten Vaaka, Leijona ja Skorpioni ovat kärjessä. Vaa'at ovat hirveän tunteellisoikukkaita, leijonat omahyväisiä ja skorpionit salakavalan mustan synkkiä..

Ikään kuin muut merkit olis yhtään sen parempia huonoine puolineen.

Vierailija
8109/12736 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen Skorpioni, Kiinalaisittain Tiikeri ja Mayojen mukaan Sähköinen Punainen Lohikäärme. Hyvä kombo ja paha! 😉 Grrr!

Vierailija
8110/12736 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kun ne on listan kärjessä hyvien ominaisuuksiensa vuoksi. Ei huonojen.

Vierailija
8111/12736 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Vaaka. Minun taytyy sanoa, etta ystavapiirissani on paljon Vaakoja ja monilla heista ei todellakaan ole ollut helppo elama. Useat Vaa'at ovat elaneet raskaan lapsuuden, eika monella aikuisuuskaan ole helppoa. Toki vaa'at ovat parhaita. Oikeudentuntoisia, tasapainoa elamaansa hakevia, fiksuja ja alykkaita ihmisia.

Vierailija
8112/12736 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi teitä rapuja haukkuvat. Mikä tekee ravuista niin vaikeita ja kamalia? Meikäläisellä on pelkkää hyvää sanottavaa, vaikken ole rapu.

Vierailija
8113/12736 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näihin vaikuttaa myös aurinkomerkin lisäksi nouseva merkki sekä kuun merkki. Ei ole niin yksioikoista.

Vierailija
8114/12736 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun näihin vaikuttaa myös aurinkomerkin lisäksi nouseva merkki sekä kuun merkki. Ei ole niin yksioikoista.

Olen syntynyt neitsyt/ vaaka rajoilla, nouseva ja kuun merkki skorpioni.

Kertokaa viisaammat, mitä tämä kertoo minusta?

Itse tiedän elämäni olevan haasteellista, mutta onneksi vaihtelua riittää...

Vierailija
8115/12736 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8116/12736 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8117/12736 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä horoskooppimerkki on pahin vihaisena? Mikä planeetta kertoo tavasta suuttua tai tunnemaailmasta ylipäätään? Skorpioneista voin sanoa että jos todella suuttuvat tai skorpionia loukataan niin tuhoavat kaikki yhteiset muistot, oli kyseessä ystävä tai rakkaus. Lähipiirissä on pari oinasta ja heidän kohdallaan olen huomannut, että suuttunut oinas leppyy pian mutta pyrkii toisten naamalle samalla haastaen riitaa. Mitenkä muut merkit?

Vierailija
8118/12736 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä horoskooppimerkki on pahin vihaisena? Mikä planeetta kertoo tavasta suuttua tai tunnemaailmasta ylipäätään? Skorpioneista voin sanoa että jos todella suuttuvat tai skorpionia loukataan niin tuhoavat kaikki yhteiset muistot, oli kyseessä ystävä tai rakkaus. Lähipiirissä on pari oinasta ja heidän kohdallaan olen huomannut, että suuttunut oinas leppyy pian mutta pyrkii toisten naamalle samalla haastaen riitaa. Mitenkä muut merkit?

Mars kertoo planeetoista eniten tavoista ilmaista aggressiota. Sanoisin, että aurinkomerkki kertoo siitä mikä loukkaa egoa, kuumerkki siitä mikä loukkaa tunteita ja Mars miten tuon loukkaantumisen ilmaisee.

Esim Mars Oinas on kipakka, jääräpää ja jyrä, mutta yleensä tosiaan leppyy helposti. Mars Skorpionin viha taas on tasaisempaa, mutta syvää, myrkyllistä ja pitkää. Nämä ovat voimakkaimmat Mars-merkit, muut merkit ovat sitten vähemmän tehokkaita aggressiosaan.

Vierailija
8119/12736 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mars kertoo planeetoista eniten tavoista ilmaista aggressiota. Sanoisin, että aurinkomerkki kertoo siitä mikä loukkaa egoa, kuumerkki siitä mikä loukkaa tunteita ja Mars miten tuon loukkaantumisen ilmaisee.

Esim Mars Oinas on kipakka, jääräpää ja jyrä, mutta yleensä tosiaan leppyy helposti. Mars Skorpionin viha taas on tasaisempaa, mutta syvää, myrkyllistä ja pitkää. Nämä ovat voimakkaimmat Mars-merkit, muut merkit ovat sitten vähemmän tehokkaita aggressiosaan.

Minkälainen on aggressio mars ravulla ja mars härällä?

Vierailija
8120/12736 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko rapu 🏠 10

Jousimies kuu 🏠 3

Merkurius-venus leijona 🏠 11

Mars vaaka 🏠 2

Jupiter oinas 🏠 8

Saturnus härkä 🏠 8