Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12739)

Vierailija
7981/12739 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kammottavin kokemus on rapunaisesta. Muka mukava ja empaattinen, osaa muka kuunnella, mutta todellisuudessa omaan napaan tuijottava manipuloiva hirviö. Parin paukun jälkeen koko seurueen on kuunneltava tämän jopa aggressiiviseksi muuttuvan ravun itkuvirsiä, kerjää sääliä kauheilla elämänkokemuksillaan, on kärsinyt vääryyttä enemmän kuin muut yhteensä jne. Ja tämä virsi uudestaan ja uudestaan. Saa raivarin jos et jaksa koko iltaa kuunnella häntä. Huoh, hirveä tapaus.

Vierailija
7982/12739 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härkä nousuKaksoset kuuJousimies merkurius+venusHärkä marsSkorpioni -mies

Käsittämätön tapaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7983/12739 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mars Skorpionissa tuntuu tekevän miehistä ihan hiton outoja ja itsekeskeisiä. Pitäis oppia kiertään kaukaa.

Vierailija
7984/12739 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mars rapu haukuttiin jo täällä, mutta minkälainen on mies joka on aurinko rapu, merkurius rapu ja mars rapu?

Vierailija
7985/12739 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kokemuksia ihmisistä, joilla on venus kaloissa? Olen vesimiesnainen ja mulla on venus kaloissa. Se on tehnyt musta välillä ehkä liian hyväuskoisen rakkaudessa, olen joutunut pettymään useasti. Olen aika lempeä luonteeltani ja melko kiltti. Olen vähän sellainen maailmanparantaja. Mutta ehkä tuo venus kaloissa vaikuttaa siihen, että olen keskivertovesimiestä romanttisempi (tai siis sellaista, jolla on planeetat eri merkeissä). 

Vierailija
7986/12739 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mars Skorpionissa tuntuu tekevän miehistä ihan hiton outoja ja itsekeskeisiä. Pitäis oppia kiertään kaukaa.

Naisista oman kokemuksen mukaan myös. Ihan hirveitä suuttuessaan, jota tapahtuu usein ja ilman näkyvää syytä. Vahvasti narsistisia piirteitä löytyy myös.

Vierailija
7987/12739 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tuplaskorpioni (aurinkomerkki ja nouseva merkki skorpioni), kuu ravussa, mars kauriissa, venus vaa´assa..neptunus 1. huoneessa, aurinko 12. huoneessa.

Voiko joku avata, mitä nämä merkitsevät? Millainen olen astrologisen kartan mukaan?

itse koen olevani aika temperamenttinen ja suorapuheinen skorpioni, mutta toisaalta liikutun todella helposti ja piilotan herkkyyteni kovan kuoren alle..

Kuu ja Venus ovat omissa merkeissään, Kuu ravussa vahvistaa tunne-elämää, perhe on tärkeä, ystäviin suhtautuminen omistautuvaa. Neptuunus tärkeässä huoneessa voimistaa alitajunnan merkitystä, unia, intuitiota, "kalamaista herkkyyttä".

Aurinko 12. huoneessa on mielenkiintoinen sijainti, joka tekee ihmisestä usein luonnostaan vähän mystisen ja salaperäisen. Hän toimii usein varjoissa ja saattaa kokea tietynlaista irrallisuutta muusta maailmasta, ajoittain jopa itsestään. Intuitio on vahva, ja tällaisella henkilöllä voi olla jopa näkijän lahjoja.

Miten tulkitaan silloin, jos kuu on huoneessa 12? Itselläni kuu on viimeisessä huoneessa, aurinko puolestaan 4. huoneessa. - eri

Kuu hallitsee tunteita, eli tuolla huonesijainnilla saatat toimia tunnetasolla salamyhkäisesti ja olet todennäköisesti hyvin yksityinen ihminen. Sinulla on vahva sisäinen maailma, hyvä mielikuvitus ja saatat olla melkoinen idealisti, mutta taipuvainen melankoliaan. Sinulle on vaikeaa kertoa muille todellisista tunteistasi ja voit olla toisinaan hyvinkin sulkeutunut.

Vierailija
7988/12739 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsyet ovat niin ärsyjä pikkutarkkoja omaan napaan tuijottelijoita.. Ja Oinaat on kyllä todella pässinpäitä eivät välitä kuin itsestäänja muka aina oikeassa. Takanapuukottajia.

Vierailija
7989/12739 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisista oman kokemuksen mukaan myös. Ihan hirveitä suuttuessaan, jota tapahtuu usein ja ilman näkyvää syytä. Vahvasti narsistisia piirteitä löytyy myös.

Tiedän 4 miestä, yksi ex-avopuolisoni, muut treffikumppaneita viime vuosilta. Kaikilla tuo sijainti.

Ja todellakin pahemmanlaatuisia oman edun tavoittelijoita.

Heistä aurinkoVaaka yrittää aina luistaa raha-asioissa muiden piikkiin ja syyttelee muita omista mokistaan, aurinkoJousimies oikea narsisti, en tuota nimitystä helposti käytä, mutta tämä ihan patologinen valehtelija, aurinkoOinas pettää häikäilemättä vaimoaan jos vain tulisi tilaisuus, aurinkoHärkä puhuu paljon ja kauniisti, mutta teot/totuus on ihan jotain muuta, monta ihmistä kusetuksen alla samalla tavalla.

Vierailija
7990/12739 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tuplaskorpioni (aurinkomerkki ja nouseva merkki skorpioni), kuu ravussa, mars kauriissa, venus vaa´assa..neptunus 1. huoneessa, aurinko 12. huoneessa.

Voiko joku avata, mitä nämä merkitsevät? Millainen olen astrologisen kartan mukaan?

itse koen olevani aika temperamenttinen ja suorapuheinen skorpioni, mutta toisaalta liikutun todella helposti ja piilotan herkkyyteni kovan kuoren alle..

Kuu ja Venus ovat omissa merkeissään, Kuu ravussa vahvistaa tunne-elämää, perhe on tärkeä, ystäviin suhtautuminen omistautuvaa. Neptuunus tärkeässä huoneessa voimistaa alitajunnan merkitystä, unia, intuitiota, "kalamaista herkkyyttä".

Aurinko 12. huoneessa on mielenkiintoinen sijainti, joka tekee ihmisestä usein luonnostaan vähän mystisen ja salaperäisen. Hän toimii usein varjoissa ja saattaa kokea tietynlaista irrallisuutta muusta maailmasta, ajoittain jopa itsestään. Intuitio on vahva, ja tällaisella henkilöllä voi olla jopa näkijän lahjoja.

Miten tulkitaan silloin, jos kuu on huoneessa 12? Itselläni kuu on viimeisessä huoneessa, aurinko puolestaan 4. huoneessa. - eri

Kuu hallitsee tunteita, eli tuolla huonesijainnilla saatat toimia tunnetasolla salamyhkäisesti ja olet todennäköisesti hyvin yksityinen ihminen. Sinulla on vahva sisäinen maailma, hyvä mielikuvitus ja saatat olla melkoinen idealisti, mutta taipuvainen melankoliaan. Sinulle on vaikeaa kertoa muille todellisista tunteistasi ja voit olla toisinaan hyvinkin sulkeutunut.

Entä mars 12. huoneessa? Vaaka vieläpä.

Vierailija
7991/12739 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oinas on kyllä rasittava ei voi muuta sanoa.

Vierailija
7992/12739 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä oikeastaan usko näihin, mutta täytyy sanoa että ihanimmat kultakimpaleet ihmisinä joita olen tavannut, ovat järjestään olleet Skorpioneja.

Vierailija
7993/12739 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko neitsyessä, kuu skorpioni, nousumerkki neitsyt. Analysoikaa minut!

Vierailija
7994/12739 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä oikeastaan usko näihin, mutta täytyy sanoa että ihanimmat kultakimpaleet ihmisinä joita olen tavannut, ovat järjestään olleet Skorpioneja.

Itselläni täysin päinvastaisia kokemuksia, enemmän kuitenkin naisista kuin miehistä...

Hankalia ihmisiä, vaikeita persoonallisuuksia. Heidän taustoissaan on aina jotain erikoista tai muuten hämärää, negatiivisessa mielessä.

Paljon synkkyyttä, vaikkei aina näy ulospäin.

Vierailija
7995/12739 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni täysin päinvastaisia kokemuksia, enemmän kuitenkin naisista kuin miehistä...

Hankalia ihmisiä, vaikeita persoonallisuuksia. Heidän taustoissaan on aina jotain erikoista tai muuten hämärää, negatiivisessa mielessä.

Kyllä, hyvin piikikkäitä ja jotenkin draamanhakuisia, en ymmärrä aina sitä tunteen paloa ja sitä on usein nimenomaan negatiivisessa mielessä. Itse olen ilmamerkki (vesimies), monella skorpionilla on taipumus tehdä kärpäsestä härkänen.

Vierailija
7996/12739 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä asia muista näyttää tai kuulostaa pelkältä kärpäseltä, mutta skorpioni näkee siinä mahdollisesti kärpäseksi naamioituneen härkäsen ja tunteet ottaa vallan.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, hyvin piikikkäitä ja jotenkin draamanhakuisia, en ymmärrä aina sitä tunteen paloa ja sitä on usein nimenomaan negatiivisessa mielessä. Itse olen ilmamerkki (vesimies), monella skorpionilla on taipumus tehdä kärpäsestä härkänen.

Vierailija
7997/12739 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorpionien karisma ja seksikkyys on monille uhka. Kateus ja pelko saavat vihaamaan.

Vierailija
7998/12739 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorpioni kirjoitti:

Ehkä asia muista näyttää tai kuulostaa pelkältä kärpäseltä, mutta skorpioni näkee siinä mahdollisesti kärpäseksi naamioituneen härkäsen ja tunteet ottaa vallan.

Vierailija kirjoitti:

Juu ja vouhkaa niin, että alkaa käydä hermoille ja ahdistamaan. Onko hyvä piirre, minusta ei ole. Mutta jollekin tietysti käy.

Vierailija
7999/12739 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse vaaka ja sain juuri tietää, että nousumerkkini on skorpioni. Osaako joku analysoida tai löytyykö jostain tietoa millainen yhdistelmä tämä on?

Miesystävä on kauris ja keskimmäinen poikani myös: hankalimpia ja omapäisempiä ihmisiä mitä olen koskaan tavannut :D Jopa neitsyt-exäni on näiden rinnalla helppo!

Vierailija
8000/12739 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Google tietää vouhkata-sanan tarkoittavan koheltaa, hössöttää tai intoilla. Tunnistan tuon itsessäni kyllä ja joskus vähän häpeänkin sitä.

Vierailija kirjoitti:

Skorpioni kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ja vouhkaa niin, että alkaa käydä hermoille ja ahdistamaan. Onko hyvä piirre, minusta ei ole. Mutta jollekin tietysti käy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi