Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12684)

Vierailija
761/12684 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oinas ja vaaka parhaat, vaikkakin molemmat valittajia.

Vaa'at ovat kyllä sellaisia mimosoja että hirveä kitinä alkaa heti kun on vähänkin epämukavaa. Myös hienohelmoja ja mökilläkin meikattuna. 

Minun vaakamies ei kestä yhtään mitään epämääräisiä olosuhteita mm. UIlkovessat, telttailu ja mökkeily (jos mökillä ei ole mukavuuksia) on kauhistus. Lomailisi mieluiten 5* hotelleissa. Ei ole todellakaan mikään mukautuvin ihminen, valittaa pienistä asioista. Välillä on pakko palauttaa perspektiiveihin 😁

Paras kaverini, naispuolinen kyllä, on vaaka ja tuo on hänessä kaikista ärsyttävintä! Kaiken kivan pitää olla todella siististi ja hikoilematta toteutettavissa ja aina pitää näyttää hyvältä, vaikka mökilläkin. Hän kuulemma haluaa olla aina "camera ready", mutta välillä voisi ottaa ihan rennostikin ja kerrankin vaikka rämpiä siellä festarimudassa tai selvitä telttaretkeltä ilman kosteuspyyhkeitä! Toisaalta: onko kukaan muu huomannut, että vaakanaisilla on aina vessapaperia? Jos pitää päästä puskapissalle... :D

T. Kaksonen

Minä olen tuollainen ja olen kaksoset, nouseva vaaka. En tykkää retkeilystä, telttailusta, mökkeilystä alkeellisissa oloissa, mistään huusseista, yökyläilyistä, kylpylöistä, saunailloista... Vältän tuollaisia, stressaannun vaan kun olosuhteet ovat minua "vastaan" ja hiukset menee päin helvettiä. En halua likaantua, hikeentyä tai suorittaa perustoimia hankalasti ja joten kuten paskasti. Laukussa on aina kaikenlaisia varusteita ja tarvikkeita varalta.

Sama juttu, aurinko ja nousumerkki vaa'assa. En ymmärrä, miksi joku haluaisi ehdoin tahdoin pukeutua rumasti tai olla likaisena, kun voi näyttää söpöltä myös metsässä. On minulla mökillä villapaita ja vaelluskengät, tukka letitetty eikä kauheasti meikkiä, mutta kyllä pesulle ja raikastumaan pitää päästä. Inohan huusseja, eikä niissä ole ikinä peilejä! Tunnustan myös, että nenäliinoja ja kosteuspyyhkeitä on aina retkillä mukana. Ei seikkailuun tuo mitään lisämakua se, että näytetään hirveältä! Itseni on ainakin vaikea keskittyä mihinkään muuhun jos olen hikinen ja hyttysten syömä. 

Vierailija
762/12684 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telkkarisarjoista ja ihmisten kemioista tuli vaan yhtäkkiä mieleen Real Housewivesit, neljä niistä Real Housewives of Beverly Hills -naisista oli rapuja (Erika, Rinna, Teddi ja Dorit), kaikkien synttäreitä vietettiin samana viikonloppuna heinäkuussa Vegasissa. Ei ihme että tuossa ryhmässä on niin paljon eripuraa sillä eikö ravut ole sellaisia laumassa että yrittävät "kiivetä" toistensa päälle että kuka pääsee niin sanotusti niskan päälle ja kenet huomataan ensin kaikkien keskeltä? :D

Vanderpump on neitsyt ja Kyle kauris.

Sellainen jäi myös mieleen näin horoskoopeista kiinnostuneena että RHoOC-sarjassa oli joku astrologi käymässä jotka laati niille naisille kartat ja selitti ne, joskus ihan sarjan alkuaikoina. Se alusta asti mukana ollut Vicki on oinas, nouseva oinas ja kuuoinas ja sillä muodostui muitakin oinaista jokin kolmio karttaan joka oli melko harvinainen. Muistan miten astrologi ihmetteli sitä karttaa ja Vicki huusi ja kertoi kaikille että on tosi oinas. Se Vicki on sellainen ihmistyyppi jota itse en kestä, äänekäs, päällepäsmärinen, sekaantuu muiden asioihin, valehtelee, röyhkeä mutta toisaalta on hauska katsoa vierestä kun sellainen mokailee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/12684 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kenenkään muun tuttavapiirissä luulosairasta skorpionia? Sekä äitini että kaverini, jotka tätä merkkiä edustavat, rakastavat googlettaa omia, keksittyjä oireitaan ja vetää milloin syöpäsairauteensa, milloin endometrioosiinsa, milloin viherkaihinsa tai kilpirauhasen vajaatoimintansa draaman aiheeksi.

On yksi, se vetää aina ne googlettamat sairauskorttina hihasta kun kokee ettei saa huomiota ryhmässä :D

Vierailija
764/12684 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 40v leijona ja olen 15-vuotiaasta saakka huomannut että monet skorpparit halunneet tai pikemminkin pyrkineet minun kavereiksi, kuin olisivat jossain koe-esiintymisessä. Ainakin kuusi tällaista tapausta ollut.

Olen melko itsevarma tyyppi ja valovoimaiseksikin sanottu. Nuo skorpparit ovat tehneet kaikkensa että pääsevät suosiooni. Jonkinlainen epävarmuus heillä. Mielistelevät, tuovat lahjuksia, yrittävät saada minut ruokkimaan heidän itsetuntoa ja epävarmuutta. Kulkevat perässäni toitottamassa miten kauniit hiukseni ovat tänään, miten upean värinen paita minulla on ym.

Jäänyt vaan jotenkin outo kuva :) Mitkä sitten lienee nousevat ja kuunsa olleet, en tiedä.

Vierailija
765/12684 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kenenkään muun tuttavapiirissä luulosairasta skorpionia? Sekä äitini että kaverini, jotka tätä merkkiä edustavat, rakastavat googlettaa omia, keksittyjä oireitaan ja vetää milloin syöpäsairauteensa, milloin endometrioosiinsa, milloin viherkaihinsa tai kilpirauhasen vajaatoimintansa draaman aiheeksi.

On yksi, se vetää aina ne googlettamat sairauskorttina hihasta kun kokee ettei saa huomiota ryhmässä :D

Siskoni lukeutuu samaan kastiin. Välillä hän puhuu vaivoistaan ja keksityistä sairauksista ihan kuin vanha ihminen, vaikka on vasta vähän yli kolmekymppinen. 

Vierailija
766/12684 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 40v leijona ja olen 15-vuotiaasta saakka huomannut että monet skorpparit halunneet tai pikemminkin pyrkineet minun kavereiksi, kuin olisivat jossain koe-esiintymisessä. Ainakin kuusi tällaista tapausta ollut.

Olen melko itsevarma tyyppi ja valovoimaiseksikin sanottu. Nuo skorpparit ovat tehneet kaikkensa että pääsevät suosiooni. Jonkinlainen epävarmuus heillä. Mielistelevät, tuovat lahjuksia, yrittävät saada minut ruokkimaan heidän itsetuntoa ja epävarmuutta. Kulkevat perässäni toitottamassa miten kauniit hiukseni ovat tänään, miten upean värinen paita minulla on ym.

Jäänyt vaan jotenkin outo kuva :) Mitkä sitten lienee nousevat ja kuunsa olleet, en tiedä.

Skorpionit ovat kateellisia, se on yksi heidän yleisesti tunnetuista huonoista puolistaan. En tiedä halusivatko nuo kuvaelmasi päästä jossain sosiaalisessa hierarkiassa ylöspäin vai kenties sinun paikallesi.

Vierailija
767/12684 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perhe on pahin, vanhemmat ja me lapset siis. Ollaan aina napit vastakkain, ja saattaa mennä kuukausia ettei olla tekemisissä. Kaksi skorpionia ja kaksi oinasta!

Vierailija
768/12684 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skorpioni ja leijona ovat vähän kuin yö ja päivä. Molemmat kiinteitä merkkejä, mutta toinen on vesi ja toinen tuli. Siinä missä toinen on sulkeutunut ja taustavaikuttaja, toinen on itsevarma ja avoimesti johtavassa asemassa. Nämä kaksi ovat potentiaalisesti eläinradan voimakkaimmat, ja seksi on näiden kahden välillä hyvää. Paljon on myös samaa, kuten uskollisuus, intohimoisuus, voimakkaat tunteet sekä omiensa puolustaminen. Samankaltaisuus ja toisaalta päinvastaiset toimintatavat luovat näiden kahden merkin välisen kilpailuasetelman. Toinen loistaa, toinen toimii varjoissa. 

Vierailija
769/12684 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Skorpionit ovat kateellisia, se on yksi heidän yleisesti tunnetuista huonoista puolistaan. En tiedä halusivatko nuo kuvaelmasi päästä jossain sosiaalisessa hierarkiassa ylöspäin vai kenties sinun paikallesi.

Varmaan hierarkiassa ylöspäin, koska käyttäytyivät kuin mokomat palvelijat. Minun paikkani on ainoastaan yrittänyt ottaa oinasnainen esim. työelämässä ja hyvin kyseenalaisella tavalla, mutta muut ehtivät lytätä ja vaientaa hänet ennenkuin pääsi minun kanssa kunnolla tekemisiin :D Kaksi niistä minun puolustajista taisi muuten olla skorppareita, halusivat varmaan tehdä silläkin minuun vaikutuksen että puukotttavat tuota oinasnaista selkään ja hoitavat sen pois pelistä! Minun ei tarvinnut tehdä mitään, tyypillinen leijona, eikö? ;) Muut tekee likaisen työn.

Vierailija
770/12684 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Skorpioni ja leijona ovat vähän kuin yö ja päivä. Molemmat kiinteitä merkkejä, mutta toinen on vesi ja toinen tuli. Siinä missä toinen on sulkeutunut ja taustavaikuttaja, toinen on itsevarma ja avoimesti johtavassa asemassa. Nämä kaksi ovat potentiaalisesti eläinradan voimakkaimmat, ja seksi on näiden kahden välillä hyvää. Paljon on myös samaa, kuten uskollisuus, intohimoisuus, voimakkaat tunteet sekä omiensa puolustaminen. Samankaltaisuus ja toisaalta päinvastaiset toimintatavat luovat näiden kahden merkin välisen kilpailuasetelman. Toinen loistaa, toinen toimii varjoissa. 

Skorpioni ja leijona on molemmat myös vihaisena pelottavia..

Vierailija
771/12684 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan hierarkiassa ylöspäin, koska käyttäytyivät kuin mokomat palvelijat. Minun paikkani on ainoastaan yrittänyt ottaa oinasnainen esim. työelämässä ja hyvin kyseenalaisella tavalla, mutta muut ehtivät lytätä ja vaientaa hänet ennenkuin pääsi minun kanssa kunnolla tekemisiin :D Kaksi niistä minun puolustajista taisi muuten olla skorppareita, halusivat varmaan tehdä silläkin minuun vaikutuksen että puukotttavat tuota oinasnaista selkään ja hoitavat sen pois pelistä! Minun ei tarvinnut tehdä mitään, tyypillinen leijona, eikö? ;) Muut tekee likaisen työn.

Skorpionit ehkä pyrkivät näyttämään sinulle, että ovat puolellasi. Vihollisilleen he ovat kauheita, kostonhimoisia ja pitkävihaisia. 

Vierailija
772/12684 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän perhe on pahin, vanhemmat ja me lapset siis. Ollaan aina napit vastakkain, ja saattaa mennä kuukausia ettei olla tekemisissä. Kaksi skorpionia ja kaksi oinasta!

Huh mitä riitoja teillä mahtaa olla, apua! :D Meidän perheessä myös oinas (minä) ja skorpioni (lapsi), mutta onneksi myös vakaa kauris (mies) ja kalat (lapsi). Minä ja skorpionilapsi otetaan yhteen välillä rajustikin - sanallisesti totta kai. Hän on ala-asteella vasta, mutta todella voimakastahtoinen. 

Vierailija
773/12684 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta neitsyen viha on inhottavinta, niin kylmää ja halveksivaa ja tarkkanäköisyytensä takia onnistuu haavoittamaan aina niihin pahimpiin kohtiin. Neitsyt ei ikinä ala huutaa, mutta sitä tuntee itsensä aina niin p*skaksi ihmiseksi kun on saanut neitsyeltä läksytyksen. 

Vierailija
774/12684 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonna violetta kirjoitti:

Paras kalat, ei koskaan puhuu kenestäkään pahaa, vaikka joskus olisi syytäkin, eivät riitele.

Pahin on skorpiooni, mitä tunnen, ovat kyllä sisukkaita ja oikeudenmukaisia, mutta osavat olla tosi ilkeitä.

Itse olen vaaka.

Kalat välttävät riitaa jopa siinä määrin, että jättävät mieluummin tärkeätkin asiat puhumatta, jos on pienikin pelko siiitä että tulisi erimielisyyttä. Jos he joutuvat kuitenkin jostakin oleellisesta ja heille epämiellyttävästä asiasta/ristiriidasta keskustelemaan, niin loukkaantuvat verisesti, jos erimielisyydet tulevat esiin ja saattavat itse sanoa todella ilkeästi, taikka pitää vaikka monta päivää jäätävää mykkäkoulua väittäen ettei mikään ole vialla... Itseäni tämä piirre ärsyttää suuresti. Mun mielestä kun olisi tärkeä osata joskus selvittää niitä hankalampiakin asioita. Kalat ajattelee, että kun jotakin asiaa ei sanota ääneen, niin sitä ei ole silloin olemassa... pelkureita, tulkitsen. Kertokaa kalat, voiko välillemme tulla tässä asiassa minkäänlaista yhteisymmärrystä?

Olen huomannut että kalat taitavat suorastaan vihata tätä mun välillä aika suoraakin tapaa puhua maton alle lakaistuista asioista...

t. vesimies, nouseva skorpioni. kuu jousimies, venus oinas

Vierailija
775/12684 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta neitsyen viha on inhottavinta, niin kylmää ja halveksivaa ja tarkkanäköisyytensä takia onnistuu haavoittamaan aina niihin pahimpiin kohtiin. Neitsyt ei ikinä ala huutaa, mutta sitä tuntee itsensä aina niin p*skaksi ihmiseksi kun on saanut neitsyeltä läksytyksen. 

Minulla on Mars neitsyessä ja olen kyllä suuttuessani jääkylmä. Paljon silmien pyörittelyä, sähähdeltyjä kommentteja ja rationaalista tylytystä vioista. Bravuurini on ylenkatse, jota pääsen osoittamaan kun toinen suuttuu ihan kunnolla ja alkaa rähjätä. Riitelen todella sivistyneesti, mutta huomioni osuvat kyllä maaliinsa ja mielipiteeni tulee selväksi.

Vierailija
776/12684 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nonna violetta kirjoitti:

Paras kalat, ei koskaan puhuu kenestäkään pahaa, vaikka joskus olisi syytäkin, eivät riitele.

Pahin on skorpiooni, mitä tunnen, ovat kyllä sisukkaita ja oikeudenmukaisia, mutta osavat olla tosi ilkeitä.

Itse olen vaaka.

Kalat välttävät riitaa jopa siinä määrin, että jättävät mieluummin tärkeätkin asiat puhumatta, jos on pienikin pelko siiitä että tulisi erimielisyyttä. Jos he joutuvat kuitenkin jostakin oleellisesta ja heille epämiellyttävästä asiasta/ristiriidasta keskustelemaan, niin loukkaantuvat verisesti, jos erimielisyydet tulevat esiin ja saattavat itse sanoa todella ilkeästi, taikka pitää vaikka monta päivää jäätävää mykkäkoulua väittäen ettei mikään ole vialla... Itseäni tämä piirre ärsyttää suuresti. Mun mielestä kun olisi tärkeä osata joskus selvittää niitä hankalampiakin asioita. Kalat ajattelee, että kun jotakin asiaa ei sanota ääneen, niin sitä ei ole silloin olemassa... pelkureita, tulkitsen. Kertokaa kalat, voiko välillemme tulla tässä asiassa minkäänlaista yhteisymmärrystä?

Olen huomannut että kalat taitavat suorastaan vihata tätä mun välillä aika suoraakin tapaa puhua maton alle lakaistuista asioista...

t. vesimies, nouseva skorpioni. kuu jousimies, venus oinas

Missä Merkuriuksesi on? Ihan mielenkiinnosta, jäin miettimään tuota tapaasi tuoda ns. tabut puheenaiheiksi. Skorpioni tekee sitä totuudenkaipuussaan kyllä, ja vesimies ei ole kiinnostunut sosialisoinnin kirjoittamattomista säännöistä. Jousimiehellä on tapana puhua asiat myös suoraan, kuten oinaallakin. 

Kalat on vesimerkki, joilla on tapana olla salamyhkäisiä ja totta on, että he välttävät varsinkaan suoraa riitatilannetta. 

Vierailija
777/12684 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aina miettinyt, mikä siinä on että kaikki leijonat herättää itsessä jotain sellaista ärsytyksen kaltaista, josta en ihan tiedä mitä se on. Ehkä vastentahtoista ihailua? Tavallaan tuo on ihan totta että on erilaisia toimintatapoja mutta päämäärät ehkä samankaltaiset. Hämmentävää. Olen skorpioni, myös kuuni on siinä. 

Vierailija
778/12684 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieleeni tuli muutama hauska juttu siitä miten eri tietämäni merkit reagoineet siihen jos joku sanonut heille tai heidän kuullen jotain sellaista mikä heitä ei kovasti miellytä.

Neitsyt: *nyrpistää nokkaansa ja katsoo henkilön ohitse kuin tämä olisi ilmaa*

Oinas:  *ärsyyntyneenä* Kuka sinä olitkaan ja miksi puhut minulle?

Kaksonen: Hah, kaikki tietää etten pysty ottaa tuollaista kommenttia vakavasti.

Leijona: Ja tuon sinun kommentin pitäisi kiinnostaa minua, koska....? *jonka päälle vielä kysyvä, leveä hymy*

Rapu: No eikö me voitaisi keksiä jotain kivaa yhdessä?

Vaaka: *huitoo käsillään tilannetajuttomana ihan kuin vaakakupit menisi vähän epätasapainoon* Siis mitä mitä nyt tapahtuu?

Skorpioni: Mutta mInäpä tiedän jotain mitä sinä et tiedä, ja se liittyy muuten sinuun!

Härkä: Mitä me syötäisiin tänään?

Jousimies: Ai jaa, kerro lisää? *odottaa uteliaana mitä tapahtuu*

Kalat: Oletko kuullut sitä -----:n uutta biisiä? Tuosta kommentista tuli se vaan mieleen.

En tiedä mitä kauris tai vesimies sanoisi koska en ole kuullut :D Kertokaa te joilla kokemusta?

Vierailija
779/12684 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muuten Jupiter vaikuttaa?

Mietin vaan kun on isoin planeetta.

Venus vaikuttaa rakkauteen, Merkurius työelämään, vai miten se olikaan?

Vierailija
780/12684 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisen luonne- ja ulkonäköanalyysin tekisitte minulle tästä?

Aurinko, Kuu, Merkurius, Venus sekä Neptunus ovat Vesimiehessä, nouseva Skorpioni. Mars Kauriissa, Jupiter Vaa'assa, Saturnus Ravussa, Uranus Kaloissa ja Pluto Jousimiehessä.

En tiedä, mitkä näistä kaikista ovat merkittäviä loppuanalyysin kannalta, joten listasin kaikki planeetat. En siis tiedä astrologiasta tai horoskoopeista hölkäsen pöläystä, mutta olisi kiinnostavaa tietää, täsmäävätkö kuvaukset itseeni.

Aurinko ja kuu ovat Vesimiehessä, eli merkki vaikuttaa sekä peruspersoonaasi että ns. syvempään ja kehittyvään itseesi, siihen millainen olet läheistesi kanssa. Vesimies on hieman outolintu, omalaatuinen, vapaa-ajattelija, vapaudenhaluinen, älyllinen ennemmin kuin tunteellinen. Tahtoihminen ilman tulimerkkien temperamenttia.

Nouseva Skorpioni voi tuoda mukanaan hankalan nuoruuden, mutta myös vetovoimaa ja karismaa, joka voi myös pelottaa muita. Toimissasi olet yleensä vakaa ja järkevä (mars kauriissa) ja myös kunnianhimoa löytyy. Rakkaudessa olet seikkailunhaluinen, mutta voit välillä vaikuttaa kylmältä tai etäiseltä.

Ulkonäoltäsi olet mielenkiinnon herättävä, sinulla saattaa olla omaperäinen tyyli ja pistävä katse.

Minä veikkailisin kyllä lisäksi että kyllä tuo nouseva skorpioni tuo varmastikin tunteellisuutta ja intensiivisyyttä ja ehkä joskus sitä temperamenttiakin siihen muuten aika rationaaliseenkin (mutta kuitenkin samalla out of the box) -ajatteluun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan