Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12740)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Leijonat hirvittävän huomionkipeitä ja draamanhaluisia, oinaat aggressiivisia ja lapsellisia ja skorpionit intensiivisiä, pelottaviakin."
Pääsääntöisesti näin, mutta olen huomannut varsinkin leijonissa tosi suurta vaihtelua riippuen siitä, millainen muu kartta on. Tunnen pari leijonaa joilla on kartallaan paljon neitsyttä, ja he eivät kyllä pidä turhaa meteliä itsestään. Sitten taas leijonat, joilla on paljon tulta ja vettä kartallaan ovat usein niitä, jotka sitä huomiota puoleensa kaipaavat. Englanninkielisillä astrologiasivustoilla onkin eräänlainen arkkityyppi "ujosta leijonasta" ja uskon näiden ihmisten olevan maapainotteisia.
Tuntemani Neitsyet pitävät todellakin turhaa meteliä itsestään... ovat mielestään aina oikeassa ja ihan liian vähän kiitettyjä... sellaisia itsensä jalustalle nostajia. Tuo yhdistettynä leijonaan umpikatatrofi 😳
Tuntemani neitsyet ovat omasta mielestään aina oikeassa, mutta eivät kulje sitä muille kertomassa eivätkä todellakaan nosta itseään jalustalle. He ovat tarkkailijaluonteita ja pysyttelevät mielummin takavasemmalla. Tosi kriittisiä kyllä, heistä saa vähän viileän vaikutelman. Nousumerkki vaikuttaa tähänkin kyllä paljon.
Tunnetteko ketään kuu- ja nousumerkiltään neitsyttä, ehkä vielä jopa aurinkoneitsyttä?
Onko tällainen yhdistelmä mahdollinen?
En tunne, mutta olen kuu- ja nousumerkiltäni neitsyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No pahimmat on kaksonen ja skorpioni. Kaksoset on fiksuja, mutta niihin ei voi luottaa yhtään, suhteissa tai muussakaan. Olen parin kaksosimiehen kanssa seurustellut ja molemmat päätyneet eroon koska mies petti. Skorpionin kanssa olen seurustellut kerran ja se oli ihan hirveää. Se kontrollointi ja mustasukkaisuus oli jotain mitä ei ennen ollut kokenut. Mistään ei voinut myöskään puhua suoraan vaan jäätävä murjotus aina päällä milloin mistäkin.
Olen vaaka.
Ex-kaveri myös pettäjä kaksonen.
Exmies, sarjapettäjä, oli myös kaksonen!
En horoskooppeihin usko, mutta hyvin osuu ja uppoaa kaksosiin. Itsekin valitettavasti olen kaikissa menneissä suhteissa pettänyt, kaksosnainen olen.
Sopii muutenkin nuo yleiset kaksosten "kyllästyy helposti, levoton sielu, nokkela, tuuliviiri, utelias, kaksinaamainen, hyvä puhumaan".Sama. En usko horoskooppeihin, mutta kaikki tää pätee myös muhun.
Pätee myös kaksoskaveriini.
Lueskelin noita plaanettojen sijaintien kuvauksia ja siellä oli ihan jänniä yhteensopivuuksia. Jotkut niistä tietyllä tavalla kumoavat aurinkomerkkini ominaisuuksia, joihin en yhtään samaistunut kun täälläkin kyseisiä ominaisuuksia parjattiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä toista merkkiä, josta yhtä visusti pysyn kaukana kuin skorpioni.
Täydellisen itsekeskeskeinen, kylmä ja tuhoava.
Huom: saattaa kyllä hymyillä ja vaikuttaa viehättävältä. Mutta vain niin kauan, kuin olet hänen kanssaan samaa mieltä, ihailet hänen tekemisiään ja sinusta on hyötyä hänelle.
Älä kysy, kyseenalaista ja varsinkaan menesty skorpionia paremmin.Skorpioni haluaa olla huomion keskipisteenä, vallassa, auktoriteetti ja kadehdittu.
Hän kerää ympärilleen hovin reppanoista. Skorpioni on Monni, hovi Pilli ja Pulla.Jos haluat, voit huvitella imartelemalla Skorpionia. Hän on niin itserakas, että paksuinkin mairittelu menee läpi.
Jos haluat nauraa Skorpionin töppäilylle, varmista että teet sen panssarilasin takaa.
Sen jälkeen vaihda nimeä ja asuinpaikkaa ja hanki lähestymiskielto.No jo on katkera vuodatus.
Skorpioni ei ole esimerkiksi kylmä - kukahan astrologi sellaista väittäisi? Skorppari on yksi vesimerkeistä, mikä jo sinänsä tekee hänestä tunteellisen. Skorppareista nimenomaan sanotaan, että heillä on voimakkaat, intensiiviset ja syvälliset tunteet.
En tunnista esim. sitäkään, että "haluaa olla huomion keskipisteenä", skorppari on usein vähän sivussa pysyttelevä ja tarkkaileva. Leijona on se, jolle on elinehto olla huomion keskipisteenä.
"paksuinkin mairittelu menee läpi" - no tuskin, skorpioni jos kuka näkee ihmisten teeskentelyn ja lässytyksen läpi, se on se kuuluisa skorpionin läpitunkeva katse
100% samaa mieltä. Niin epäskorpionimaista kuvausta kuin ikinä olla voi. Monni ei muistuta skorpionia vähäkään. Skorpioni nimenomaan EI kerää hovia, koska skorpioni jos joku on yksinäinen susi. Moni skorpioninainen ja -mies liikkuu yksin työssä, vapaalla, käy kahviloissa ja baareissa, harrastuksissa yms. nimenomaan yksin ja iloisena ja viihtyy mainiosti välittämättä hitustakaan mitä muut ajattelevat. Skorpioni ei tarvitse eikä jaksa minkään valtakunnan hännystelijöitä.
Moni skorpioninainen ja-mies todellakin liikkuu ja on yksin, mutta aivan toisista syistä kuin yllämainituista. Kuka haluaa tietoisesti ongelmia itselleen? Skorpionit ovat vitipäitä ja vetävät muutkin mukanaan samaan saastaan.
Vierailija kirjoitti:
Äänestystuloksen mukaan vaaka on minä itse ensin-tyyppi. Narsku.
Mikäs merkki itse olet, kun ilmeisesti äänestit itseäsi ja oletat muista samaa? :D En näin narskuna vaakana niin alas vajonnut. Horoskooppimerkin perusteella narsistiksi nimittäminen on ehkä huvittavuuden multihuipentuma.
Vaaka esittää kiinnostunutta ja mukavaa, kun ei osaa sanoa ei ja on pinnallisen diplomaattinen, mutta ei koskaan osaa suhtautua asioihin muuten kuin tasapainottomasti. Ihan jees puolituttu, mutta on liian vakava ja suuttuu jos vastapuoli yrittää vilpittömästi olla diplomaattinen ja pitää omia puoliaan. Vaaka nauraa vaan omille jutuilleen, joita ei ymmärrä muut kuin kaksoset ja vetää herneen nenään, kun ei ymmärrä huumoria. Vaaka hermostuu ja puolustaa vain itseään vähät välittämättä muista. Vaaka & kaksoset ovat match made in Heaven.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Leijonat hirvittävän huomionkipeitä ja draamanhaluisia, oinaat aggressiivisia ja lapsellisia ja skorpionit intensiivisiä, pelottaviakin."
Pääsääntöisesti näin, mutta olen huomannut varsinkin leijonissa tosi suurta vaihtelua riippuen siitä, millainen muu kartta on. Tunnen pari leijonaa joilla on kartallaan paljon neitsyttä, ja he eivät kyllä pidä turhaa meteliä itsestään. Sitten taas leijonat, joilla on paljon tulta ja vettä kartallaan ovat usein niitä, jotka sitä huomiota puoleensa kaipaavat. Englanninkielisillä astrologiasivustoilla onkin eräänlainen arkkityyppi "ujosta leijonasta" ja uskon näiden ihmisten olevan maapainotteisia.
Tuntemani Neitsyet pitävät todellakin turhaa meteliä itsestään... ovat mielestään aina oikeassa ja ihan liian vähän kiitettyjä... sellaisia itsensä jalustalle nostajia. Tuo yhdistettynä leijonaan umpikatatrofi 😳
Tuntemani neitsyet ovat omasta mielestään aina oikeassa, mutta eivät kulje sitä muille kertomassa eivätkä todellakaan nosta itseään jalustalle. He ovat tarkkailijaluonteita ja pysyttelevät mielummin takavasemmalla. Tosi kriittisiä kyllä, heistä saa vähän viileän vaikutelman. Nousumerkki vaikuttaa tähänkin kyllä paljon.
Tunnetteko ketään kuu- ja nousumerkiltään neitsyttä, ehkä vielä jopa aurinkoneitsyttä?
Onko tällainen yhdistelmä mahdollinen?En tunne, mutta olen kuu- ja nousumerkiltäni neitsyt.
Täällä myöskin nousu sekä kuu neitsyessä. Aurinkomerkkinä jouskari. - eri
Miten käyttäytyy suuttuneena jousimies kuu ja merkurius kaksoset mies?
Vierailija kirjoitti:
Kumpihan on parempi puoliso rapumies vai härkämies: Aurinkorapu ja kuuhärkä vai aurinkohärkä ja kuurapu? Molemmilla samat mars rapu ja nousukauriissa.
Härkä ja kuurapu noista kahdesta.
Mukavasti pöhinää taas tässäkin ketjussa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpihan on parempi puoliso rapumies vai härkämies: Aurinkorapu ja kuuhärkä vai aurinkohärkä ja kuurapu? Molemmilla samat mars rapu ja nousukauriissa.
Perusteletko?
Nyt kyllä skorpparit saa liikaa lokaa niskaan. Skorppari puolustaa perhettä ja ystäviä vaikka viimiseen hengenvetoon ja pitää heikompien puolia. Kun rakastuu niin rakastuu täydestä sydämestä. Ei voi sietää seläntakana puhumista. Lojaali ystävä. Huumorintajuinen ja leikkisä.
Skope kirjoitti:
Nyt kyllä skorpparit saa liikaa lokaa niskaan. Skorppari puolustaa perhettä ja ystäviä vaikka viimiseen hengenvetoon ja pitää heikompien puolia. Kun rakastuu niin rakastuu täydestä sydämestä. Ei voi sietää seläntakana puhumista. Lojaali ystävä. Huumorintajuinen ja leikkisä.
Olen kanssasi 100% samaa mieltä. Kukaan toinen ei osaa säilyttää salaisuuksia kuin rapu ja skorpioni.
Skope kirjoitti:
Mikään määrä lokaa ei ole riittävästi skorpparien niskaan kaadettavaksi. Joskin on myönnettävä, että miespuoliset skorpparit ovat näyttäneet minulle myös positiivisia ominaisuuksiaan, jotkut ovat olleet jopa varsin kelvollisia ja luotettavia ihmisinä ja ystävinä. Nais-skorpionit ovat suoraan helvetistä. Hirveitä olentoja, aivan kauheita. Täynnä murhanhimoa ja mustaa kostoa olevia kahjuja. Väitän, sitä oikeasti tarkoittaen, että maailma olisi huomattavasti parempi paikka ilman nais-skorpioneita.
Skorpionien kanssa on ystävänä mukava jutella kauhuelokuvista, jännityssarjoista ja eläimistä.
Paras on Käärmeenkantaja, Eläinradan 13. merkki!
Vierailija kirjoitti:
Skope kirjoitti:
Olen kanssasi 100% samaa mieltä. Kukaan toinen ei osaa säilyttää salaisuuksia kuin rapu ja skorpioni.
Eri mieltä, etenkin naiset elävät tunteella ja tykkäävät mässäillä tunnepuolen asioilla... Tähän kuuluu luonnollisesti juoruaminen sekä muiden asioihin sekaantuminen, tai vähintään niiden kovakin arvosteleminen ja vatvonta. Erehdypä itse heitä arvioimaan, niin p*skaa suorastaan sataa niskaan - selän takana tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perusteletko?
Kokemus. Joku muu voi vastata toisella tavalla.
Ah, vanha tuttu vitipää-termin-rakastaja-palstahullu on palannut takaisin. Sama virsi ja samat laulut jatkuu. Uutta ei ole kyennyt omaksumaan mutta vanhaa jankkaa vakaumuksella.
Murhanhimoa ja mustaa kostoa... LOL ... kuolen nauruun
Sun pitää vaihtaa kaveriporukoita, on kyllä kyse jostain ihan muusta kuin horoskoopeista sun piireissä
Härkä tekee rahaa, jotta voi ylläpitää hedonistista ja yltäkylläistä elämäntapaa, kauris takoo rahaa missä ja milloin vain olemalla ahkera ja määrätietoinen, rapu kokee olonsa turvattomaksi jos ei ole saanut rahaa säästöön ja tarjottua perheelleen parasta.