Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12740)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos on syntynyt jonkin merkin viimeisenä päivänä, eli just ennen toisen merkin vaihtumista? Omaako kahden merkin piirteitä? Esim syntynyt jousimiehen viimeisenä päivänä, seuraavan päivänä on jo kauriin vuoro,
Silloin on rajamerkki, mutta joidenkin mukaan rajamerkkejä ei ole olemassa. Itse uskon rajamerkkeihin. Jos henkilö on syntynyt jousimiehen viimeisenä päivänä, silloin on molempien jousimiehen ja kauriin piirteitä, mutta pitäisi nähdä koko syntymäkartta että osaisi paremmin kertoa miten nuo merkit vaikuttavat.
Syntymäaikahan (siis tunnilleen tarkka) sen aurinkomerkin määrittää. Täytyy siis tietää tarkka sika ja paikka jotta voi tietää oman merkkinsä jos on syntynyt rajapäivänä.
Miten kuvailisitte seuraavanlaisen henkilön hyviä ja huonoja puolia (en tunne vielä horoskooppeja hirveän hyvin):
Nousumerkki neitsyessä
Aurinko vaa'ssa
Kuu kaksosissa
Merkurius neitsyessä
Venus ja mars leijonassa
Horoskooppimerkki siis vaaka (synttärit 3.10)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos on syntynyt jonkin merkin viimeisenä päivänä, eli just ennen toisen merkin vaihtumista? Omaako kahden merkin piirteitä? Esim syntynyt jousimiehen viimeisenä päivänä, seuraavan päivänä on jo kauriin vuoro,
Silloin on rajamerkki, mutta joidenkin mukaan rajamerkkejä ei ole olemassa. Itse uskon rajamerkkeihin. Jos henkilö on syntynyt jousimiehen viimeisenä päivänä, silloin on molempien jousimiehen ja kauriin piirteitä, mutta pitäisi nähdä koko syntymäkartta että osaisi paremmin kertoa miten nuo merkit vaikuttavat.
Syntymäaikahan (siis tunnilleen tarkka) sen aurinkomerkin määrittää. Täytyy siis tietää tarkka sika ja paikka jotta voi tietää oman merkkinsä jos on syntynyt rajapäivänä.
Mutta mites sitten kun on syntynyt 19.2 ja Suomen horoskoopeissa olet silloin vesimies mutta esim astro. comin mukaan kalat?
Rajamerkit eivät ole kenenkään ns. vakavasti otettavan astrologin mielestä totta. Henkilön persoonalliset planeetat saattavat helposti osua viereiseen merkkiin, mikä usein selittää vaikkapa oinaan piirteitä kaloissa jne. Kaikilla on kuitenkin vain yksi aurinkomerkki, ja sen saa selville tarkan syntymäajan sekä -paikan perusteella.
Mutta mites sitten kun on syntynyt 19.2 ja Suomen horoskoopeissa olet silloin vesimies mutta esim astro. comin mukaan kalat?
Syntymäpaikan leveysaste määrittää näissä tapauksissa aurinkomerkin sijainnin. Ellei tiedä tarkkaa syntymäaikaa ja -paikkaa, asia saattaakin jäädä arvoitukseksi. Se ei silti tarkoita, että kenelläkään olisi kahta aurinkomerkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cusp-vaihe itseasiassa kestää muutaman päivän. Ei se vaihto tapahdu veitsellä leikaten sekunnissa, vaan liukuvasti. Esim. Scarlett Johansson on syntynyt marraskuun 22. päivä ja osuu näin ollen juuri ja juuri Jousimiehen merkkiin. Kuitenkin Skorpionin vaikutus on olemuksessa aivan ilmeinen ja monet häntä Skorpioniksi yleensä luulevatkin (vaikka myös nousu on Jousimies, eli on ns. tuplat). Tai esim. Cher on Härkä, mutta kävisi Kaksosista.
Pakko sanoa että jousimies on kaikista pahin tapaus .
Uskomattoman typeriä, etenkin naiset. Sinisilmäisiä, monta asiaa yhtä aikaa menossa.
Kuitenkin ovat liikaa omaan napaan tuijottavia, minä keskeisiä. Mielipiteen muodostaminen perustuu lähinnä omille oletuksille, ja mielipiteille, jos tuntee esim. jonkun henkilön.
Välillä tuntuu että jousimies naisen kanssa keskustelu on kuin lukisi samat faktat tietosanakirjasta. Eivät osaa ajatella asioita miltä toisesta tuntuu. Itse leijona naisena annoin tällä viikolla luun kurkkuun. Tuntui hyvältä näpäyttää. Oma monipuolinen ajattelutapa ei voi sietää naiiviutta.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut, että vierekkäiset merkit eivät yleensä tule kovin hyvin toimeen keskenään. Onko muiden mielestä asiassa perää? Itse olen kaksonen, ja usein härät ja varsinkin ravut käyvät hermoilleni. Tiedän, maa- ja vesimerkit eivät ole ilmamerkeille optimaalisia ja vierekkäiset merkit edustavat yleensä kaikilla juuri niitä elementtejä joiden kanssa ei yleensä tulla parhaiten toimeen.
Kysyin asiaa yhdeltä vaakakaveriltani, ja hän sanoi samaa että neitsyiden ja skorpionien kanssa on kaikista hankalinta! Kokemuksia?
Minulla (vaaka) on ollut paras kaveri skorpioni ja muitakin skorpparikavereita. Neitsyissä on joitain sietämättömiä yksilöitä, mutta myös ihan kivoja. Jos täytyisi sanoa mikä merkki on kaikkein hankalin niin ehkä se sitten olisi tuo skorpioni, koska se hankala puoli todella on hankala, mutta en koe mitään tiettyä merkkiä yleisesti kovin hankalaksi.
Vierailija kirjoitti:
Uskomattoman typeriä, etenkin naiset. Sinisilmäisiä, monta asiaa yhtä aikaa menossa.
Minulla on muuten sama tunne. En ole kyllä koskaan kokenut jousimiehen määritelmän sopivan tuntemiini jousimiehiin, joten en tiedä onko sattumaa. Eikö jousimiesten pitäisi olla elementtinsä mukaan "kipakoita", tai mitä sanaa nyt käyttäisi? Minun tuntemani ovat aika herkkiä ja ns. nössöjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se minä päivänä aurinko vaihtaa merkkiä vaihtelee vuosittain, joskus 19.2 joskus 20.2. Ja olikos astro.com jenkkiläinen, ota aikaero huomioon. Jos teet syntymäajan kanssa tarkan kartan se ei vaihtele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cusp-vaihe itseasiassa kestää muutaman päivän. Ei se vaihto tapahdu veitsellä leikaten sekunnissa, vaan liukuvasti. Esim. Scarlett Johansson on syntynyt marraskuun 22. päivä ja osuu näin ollen juuri ja juuri Jousimiehen merkkiin. Kuitenkin Skorpionin vaikutus on olemuksessa aivan ilmeinen ja monet häntä Skorpioniksi yleensä luulevatkin (vaikka myös nousu on Jousimies, eli on ns. tuplat). Tai esim. Cher on Härkä, mutta kävisi Kaksosista.
Mikä Scarlett Johanssonin olemuksessa on skorpionimaista? Itse en tätä väitettä nyt ihan ymmärrä. Scarletthan on nimenomaan pehmeän ja naisellisen näköinen, vaalea, nykerönenäinen ja kurvikas.
Helppiä? kirjoitti:
Miten kuvailisitte seuraavanlaisen henkilön hyviä ja huonoja puolia (en tunne vielä horoskooppeja hirveän hyvin):
Nousumerkki neitsyessä
Aurinko vaa'ssa
Kuu kaksosissa
Merkurius neitsyessä
Venus ja mars leijonassaHoroskooppimerkki siis vaaka (synttärit 3.10)
Viittaa vahvasti eläimiä sadistisesti kiduttavaan henkilöön. Pysy kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Kuitenkin ovat liikaa omaan napaan tuijottavia, minä keskeisiä. Mielipiteen muodostaminen perustuu lähinnä omille oletuksille, ja mielipiteille, jos tuntee esim. jonkun henkilön.
Välillä tuntuu että jousimies naisen kanssa keskustelu on kuin lukisi samat faktat tietosanakirjasta. Eivät osaa ajatella asioita miltä toisesta tuntuu. Itse leijona naisena annoin tällä viikolla luun kurkkuun. Tuntui hyvältä näpäyttää. Oma monipuolinen ajattelutapa ei voi sietää naiiviutta.
Yleensä jousimiehet ja leijonat tulevat hyvin toimeen keskenään, ja ovat hyviä kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on muuten sama tunne. En ole kyllä koskaan kokenut jousimiehen määritelmän sopivan tuntemiini jousimiehiin, joten en tiedä onko sattumaa. Eikö jousimiesten pitäisi olla elementtinsä mukaan "kipakoita", tai mitä sanaa nyt käyttäisi? Minun tuntemani ovat aika herkkiä ja ns. nössöjä.
Jousimiehet ovat vauhdikkaita eivätkä voi sietää tylsyyttää ja paikalleen jämähtämistä. Kyllä he voivat olla herkkiä ja nössöjäkin. Ja ei, jousimiehet eivät ole kipakoita vaan he ovat leppoisia seikkailijoita.
T. Jousimies
Vierailija kirjoitti:
En tiedä toista merkkiä, josta yhtä visusti pysyn kaukana kuin skorpioni.
Täydellisen itsekeskeskeinen, kylmä ja tuhoava.
Huom: saattaa kyllä hymyillä ja vaikuttaa viehättävältä. Mutta vain niin kauan, kuin olet hänen kanssaan samaa mieltä, ihailet hänen tekemisiään ja sinusta on hyötyä hänelle.
Älä kysy, kyseenalaista ja varsinkaan menesty skorpionia paremmin.Skorpioni haluaa olla huomion keskipisteenä, vallassa, auktoriteetti ja kadehdittu.
Hän kerää ympärilleen hovin reppanoista. Skorpioni on Monni, hovi Pilli ja Pulla.Jos haluat, voit huvitella imartelemalla Skorpionia. Hän on niin itserakas, että paksuinkin mairittelu menee läpi.
Jos haluat nauraa Skorpionin töppäilylle, varmista että teet sen panssarilasin takaa.
Sen jälkeen vaihda nimeä ja asuinpaikkaa ja hanki lähestymiskielto.
No jo on katkera vuodatus.
Skorpioni ei ole esimerkiksi kylmä - kukahan astrologi sellaista väittäisi? Skorppari on yksi vesimerkeistä, mikä jo sinänsä tekee hänestä tunteellisen. Skorppareista nimenomaan sanotaan, että heillä on voimakkaat, intensiiviset ja syvälliset tunteet.
En tunnista esim. sitäkään, että "haluaa olla huomion keskipisteenä", skorppari on usein vähän sivussa pysyttelevä ja tarkkaileva. Leijona on se, jolle on elinehto olla huomion keskipisteenä.
"paksuinkin mairittelu menee läpi" - no tuskin, skorpioni jos kuka näkee ihmisten teeskentelyn ja lässytyksen läpi, se on se kuuluisa skorpionin läpitunkeva katse
Kumpihan on parempi puoliso rapumies vai härkämies: Aurinkorapu ja kuuhärkä vai aurinkohärkä ja kuurapu? Molemmilla samat mars rapu ja nousukauriissa.
Mars rapu ei ole hyvä. Heikentää miestä. Niin ne sanoo. On tosi huolehtiva, mutta passiivinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä toista merkkiä, josta yhtä visusti pysyn kaukana kuin skorpioni.
Täydellisen itsekeskeskeinen, kylmä ja tuhoava.
Huom: saattaa kyllä hymyillä ja vaikuttaa viehättävältä. Mutta vain niin kauan, kuin olet hänen kanssaan samaa mieltä, ihailet hänen tekemisiään ja sinusta on hyötyä hänelle.
Älä kysy, kyseenalaista ja varsinkaan menesty skorpionia paremmin.Skorpioni haluaa olla huomion keskipisteenä, vallassa, auktoriteetti ja kadehdittu.
Hän kerää ympärilleen hovin reppanoista. Skorpioni on Monni, hovi Pilli ja Pulla.Jos haluat, voit huvitella imartelemalla Skorpionia. Hän on niin itserakas, että paksuinkin mairittelu menee läpi.
Jos haluat nauraa Skorpionin töppäilylle, varmista että teet sen panssarilasin takaa.
Sen jälkeen vaihda nimeä ja asuinpaikkaa ja hanki lähestymiskielto.No jo on katkera vuodatus.
Skorpioni ei ole esimerkiksi kylmä - kukahan astrologi sellaista väittäisi? Skorppari on yksi vesimerkeistä, mikä jo sinänsä tekee hänestä tunteellisen. Skorppareista nimenomaan sanotaan, että heillä on voimakkaat, intensiiviset ja syvälliset tunteet.
En tunnista esim. sitäkään, että "haluaa olla huomion keskipisteenä", skorppari on usein vähän sivussa pysyttelevä ja tarkkaileva. Leijona on se, jolle on elinehto olla huomion keskipisteenä.
"paksuinkin mairittelu menee läpi" - no tuskin, skorpioni jos kuka näkee ihmisten teeskentelyn ja lässytyksen läpi, se on se kuuluisa skorpionin läpitunkeva katse
100% samaa mieltä. Niin epäskorpionimaista kuvausta kuin ikinä olla voi. Monni ei muistuta skorpionia vähäkään. Skorpioni nimenomaan EI kerää hovia, koska skorpioni jos joku on yksinäinen susi. Moni skorpioninainen ja -mies liikkuu yksin työssä, vapaalla, käy kahviloissa ja baareissa, harrastuksissa yms. nimenomaan yksin ja iloisena ja viihtyy mainiosti välittämättä hitustakaan mitä muut ajattelevat. Skorpioni ei tarvitse eikä jaksa minkään valtakunnan hännystelijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Mars rapu ei ole hyvä. Heikentää miestä. Niin ne sanoo. On tosi huolehtiva, mutta passiivinen.
Miehen marsmerkki kertoo seksuaalisuudesta, joten mars rapu on yleensä rapumainen, tunteellinen, huomioonottava ja lempeä rakastaja. Paras sijainti jos kaipaa hellyyttä.