Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12740)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaha. Mun edellinen viesti jäi sensuuriin. Kirjoitin ehkä melko suoraan näkemykseni eli nyt vain lyhyesti:
Parhaat: Leijona, Kauris ja Skorpioni.
Pahimmat: Oinas, Jousimies, Krapu.
Pilkunn*ssintaa, mutta ei tuollaista krapu-merkkiä ole olemassakaan. Rapu löytyy.
Vanhemmissa astrologian kirjoissa puhutaan Kravusta.
Pahin vaaka, Vesimies, härkä, kalat,
Vierailija kirjoitti:
Minä olen rakastellut kala-merkkisen lääkärimiehen kanssa ja parempaa sänkyseuraa en voisi kuvitellakkaan.
Sängyn ulkopuolella kukaan korkeasti koulutettu, fiksu ihminen tuskin horoskooppihörhön kanssa viihtyykään...
Vesimiehet ovat järjestäen narsisteja. Jousimiehet ja Kalat huipputyyppejö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen rakastellut kala-merkkisen lääkärimiehen kanssa ja parempaa sänkyseuraa en voisi kuvitellakkaan.
Sängyn ulkopuolella kukaan korkeasti koulutettu, fiksu ihminen tuskin horoskooppihörhön kanssa viihtyykään...
Mikä siinä jos olet hörhö joka ottaa sian säkissä.
Milläs tavalla tarkkaan ottaen nuo planeetat tuolla avaruudessa vaikuttavat meidän elämään? Otetaan nyt vaikka planeetta Neptunus, kivenmöhkäle joka on 4½ miljardin kilomterin päässä eikä sitä näe paljain silmin. Mikä on se mekanismi, jolla kivenjärkäle saa aikaan minulle avioliiton, avioeron, syöpäkasvaimen, valkovuodon?
Miten se kivenjärkäle osaa valita juuri minut, koska ei sieltäkään paljain silmin edes näe planeetta Maata, puhumattakaan maanosista? Ja kuka siellä tekee niitä vaikutuksia? Ufomies?
Eli se mekanismi kiinnostaa. Kuka kertoisi?
neptunus kirjoitti:
Milläs tavalla tarkkaan ottaen nuo planeetat tuolla avaruudessa vaikuttavat meidän elämään? Otetaan nyt vaikka planeetta Neptunus, kivenmöhkäle joka on 4½ miljardin kilomterin päässä eikä sitä näe paljain silmin. Mikä on se mekanismi, jolla kivenjärkäle saa aikaan minulle avioliiton, avioeron, syöpäkasvaimen, valkovuodon?
Miten se kivenjärkäle osaa valita juuri minut, koska ei sieltäkään paljain silmin edes näe planeetta Maata, puhumattakaan maanosista? Ja kuka siellä tekee niitä vaikutuksia? Ufomies?
Voi rakas, ei kukaan ajattele että tähtimerkit saisivat aikaan tapahtuman kuten avioliiton tai syöpäkasvaimen.
Mutta moni ihmettelee ja tutkailee miten voikin tiettyyn ajankohtaan syntyneillä perusluonteessa olla yhtäläisyyksiä.
Jousimies on parhain. Myös Ted Bundy oli jousimies.
Vierailija kirjoitti:
Moi
Moi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi
Moi?
Mikäs SUN aurinkomerkki on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi
Moi?
Mikäs SUN aurinkomerkki on?
Niin siis kumman?
Minun vai tuon toisen moi:n?
neptunus kirjoitti:
Todennäköisesti helpointa on lähestyä asiaa käsittelemällä Kuun vaikutusta ihmiseen ja luontoon ja tätä kautta laajentaa ajatusta koskemaan muiden planeettojen mahdollista vaikutusta. Eli kun uusi ihminen syntyy maailmaan jaetaan hänelle tietyssä mielessä astrologiset "nallekarkit", jotka ovat henkilökohtaiset johtuen syntymäajan ja planeettojen sijaintien välisestä yhteydestä. Esoteerisemman tulkinnan mukaan ihmisen sielu "laskeutuu taivaasta" syntymähetkellä ihmiseen ja matkallaan se "kerää mukaansa" planeettojen vaikutukset ja täten muodostuu ihmisen peruskivi.
- skorpionihullu-
Vierailija kirjoitti:
Jousimies on parhain. Myös Ted Bundy oli jousimies.
Naiset ainakin olivat hulluina Tediin, eikö av:lläkin ollut joskus asiasta keskustelua?Mikä ihme naisia vaivaa? Suomessa samaa ilmiötä.
Olen huomannut, että vierekkäiset merkit eivät yleensä tule kovin hyvin toimeen keskenään. Onko muiden mielestä asiassa perää? Itse olen kaksonen, ja usein härät ja varsinkin ravut käyvät hermoilleni. Tiedän, maa- ja vesimerkit eivät ole ilmamerkeille optimaalisia ja vierekkäiset merkit edustavat yleensä kaikilla juuri niitä elementtejä joiden kanssa ei yleensä tulla parhaiten toimeen.
Kysyin asiaa yhdeltä vaakakaveriltani, ja hän sanoi samaa että neitsyiden ja skorpionien kanssa on kaikista hankalinta! Kokemuksia?
Olen kokenut, että vaa'oilta ja jousimiehiltä itsellä on eniten opittavaa. Heillä on luonteenpiirteitä, joita tarvitsisin, jotta viisastuisin.
l
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut, että vierekkäiset merkit eivät yleensä tule kovin hyvin toimeen keskenään. Onko muiden mielestä asiassa perää? Itse olen kaksonen, ja usein härät ja varsinkin ravut käyvät hermoilleni. Tiedän, maa- ja vesimerkit eivät ole ilmamerkeille optimaalisia ja vierekkäiset merkit edustavat yleensä kaikilla juuri niitä elementtejä joiden kanssa ei yleensä tulla parhaiten toimeen.
Kysyin asiaa yhdeltä vaakakaveriltani, ja hän sanoi samaa että neitsyiden ja skorpionien kanssa on kaikista hankalinta! Kokemuksia?
Aikanaan viihteellä "silmät auki" käydessä yksi 100% pitävä "Ei Jatkoon" -tekijä oli, jos nainen alkoi puhumaan lausellakaan horoskooppimerkistäni. Vuosien varrella niitä sattui useampia vastaan, mutta on asioita, jotka ovat se 100% NoGo. Horoskooppihörhöt ovat yksi esimerkki, imartelevat valehtelijat toinen, noin päällimmäiset mainitakseni.
Vierailija kirjoitti:
Aikanaan viihteellä "silmät auki" käydessä yksi 100% pitävä "Ei Jatkoon" -tekijä oli, jos nainen alkoi puhumaan lausellakaan horoskooppimerkistäni. Vuosien varrella niitä sattui useampia vastaan, mutta on asioita, jotka ovat se 100% NoGo. Horoskooppihörhöt ovat yksi esimerkki, imartelevat valehtelijat toinen, noin päällimmäiset mainitakseni.
Jaaha. Mitä ihmettä roikut sitten tässä ketjussa?
Vierailija kirjoitti:
Itse olen leijona ja paras ystäväni on rapu. Myös neitsyiden kanssa tulen yleensä hyvin toimeen. Tosin nousuni ja Merkuriukseni ovat neitsyessä eli sillä voi olla jotain vaikutusta asiaan.
Yksi ystäväni, vaaka, seurustelee jostain syystä aina skorpionien kanssa. Nyt on neljäs menossa, eli ihan hyvin toimeen tulevat ainakin jonkin aikaa.
Vanhempani ovat kauris ja jousimies. Eräs ystäväpariskunta ovat kalat ja oinas. Isovanhempani, jotka ehtivät olla naimisissa melkein 70 vuotta ennen isoisäni kuolemaa, olivat leijona ja rapu.
Ymmärrän siis pointtisi, mutta vierekkäisillä merkeillä voi olla helposti samoja sijainteja kartalla ja se lisää helposti ymmärrystä ja yhteenkuuluvuutta.
Miehen venus ja kuu ja mars merkit on tärkeimmät, nousumerkki myöskin. Venus kertoo tavasta rakastaa ja vastaanottaa rakkautta, arvomaailmasta ja mieltymyksistä. Mars kertoo minkälainen rakastaja mies on.