Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12683)

Vierailija
721/12683 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en usko horoskooppeihin, kauriina pidän perää. 😄 Vois tulla paha mieli. 😂

Vierailija
722/12683 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leijona ei todellakaan ole johtaja tyyppiä. Leijona haluaa olla olla kuningatar, mutta ei jaksa tehdä kuningattaren velvollisuuksia. Oinas ja kauris ovat johtaja tyyppiä.

Leijona on kuningatar, jonka taidot ovat ihailun tunteen herättämisessä. Oinas ja varsinkin kauris voivat nuijia tahtonsa läpi, mutta todellista kuningatarta rakastetaan. Muista, että leijona hallitsee sydäntä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/12683 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tuplaleijona, ja ainoat joiden kanssa en tule toimeen ovat vaakanaiset ja oinasnaiset :) Ovat liian ailahtelevia tai liian äänekkäitä, pitävät vaan meteliä ilman että heillä on mitään varsinaista ponttia asiassaan.

Just tyypillinen leijonamainen kommentti. Hänhän itse ei tee muuta kuin karjuu saadakseen huomiota. Leijona kuvittelee itsensä johtajaksi, mutta substanssi puuttuu. Oinas eläinradan ensimmäisenä merkkinä on taas pioneeri, suunnannäyttäjä. Ymmärrän että sapettaa leijonaressua.

Leijona saattaa myös syödä oinaan. 

Heh, kiusaan aina oinaita tuolla jutulla, miten leijona on apexsaalistaja ja no, oinas on periaatteessa kuohittu lammas.

Kirjaimellisesti oinas on kastroitu pässi.

Av-mammat aloittaneet joulupämppäämisen XDD

Leijonilla ei riitä tuo substanssiosaaminen. Taskaan. Itsehän sen todistit.

Oinas tarkoittaa Itä-Suomen murteissa samaa kuin pässi, jonka on länsirannikolla ruotsista omittu sana oinaalle. Lisäksi jos olisit miettinyt sitä astrologian merkkinä, joka tulee tähtikuviosta, joka kaikilla kielillä tarkoittaa juuri uroslammasta.

Oinaan tähtimerkki liittyy jo vanhoihin jumaliin kuten muinaisen Egyptin Amon-Ra, joka edusti hedelmällisyyttä.

Sun idea kuohitusta pässistä meni siis aivan reisilleen.

Vierailija
724/12683 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä merkki vihaa joulua? 

Vesimies, joka ei välitä sukuloinnista ja perinteistä tai neitsyt, joka tekee vuosi toisensa jälkeen joulun yksin. 

Vierailija
725/12683 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Oinas hallitsee päätä eli on älykkäin merkki!

Vierailija
726/12683 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Merkuriuksen hallitsemat on älykkäimmät, eli kaksoset ja neitsyt....

Vierailija
727/12683 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lol, oinaat taas huutelemassa omia totuuksiaan. Oinas on mielestäni juuri tämän "minä olen aina oikeassa ja kerron sen kovaan ääneen"-asenteen takia ärsyttävin merkki. Toisena tulee kalat, jolle tuottaa vaikeuksia selvitä arjestaan ollenkaan ilman apua. 

T. Vaaka

Ps. Vastaan joulukysymyksiin, että rapu rakastaa eniten joulua ja kauris vihaa sitä. 

Vierailija
728/12683 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vesimies, joka ei välitä sukuloinnista ja perinteistä tai neitsyt, joka tekee vuosi toisensa jälkeen joulun yksin. 

Onko neitsyet liian kilttejä? Itse olen neitsyt ja välillä tuntuu siltä, että teen omani ja kaikkien muidenkin hommat arjessa eikä kukaan edes huomaa sitä. 

Vierailija
729/12683 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi en usko horoskooppeihin, kauriina pidän perää. 😄 Vois tulla paha mieli. 😂

Minä kyllä tykkään kauriista, ovat luotettavia ja rakastavia, kunhan heidät oppii tuntemaan. Jostain luin, että juuri kauriit eivät yleensä usko horoskooppeihin! :D

Vierailija
730/12683 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko neitsyet liian kilttejä? Itse olen neitsyt ja välillä tuntuu siltä, että teen omani ja kaikkien muidenkin hommat arjessa eikä kukaan edes huomaa sitä. 

On liian kilttejä, neitsyessä on kaksi tyyppiä, toinen on sellainen tunnollinen, hiljainen raataja, toinen hällä väliä rapajuoppo.

Esim. suomessa tuota rapajuoppo neitsyttä edustaa joku irwin. Suomalaisista sanotaan, että ne rakastaa arkkityyppinä nimenomaan sitä juoppo neitsyttä.

Vierailija
731/12683 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On,neitsyet voisi pitää enemmän puoliaan.

Vierailija
732/12683 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oinas ja vaaka parhaat, vaikkakin molemmat valittajia.

Vierailija
733/12683 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen kysymys! Ainakin ystäväpiirissä on parikin leijonapariskuntaa ja hyvin näyttävät viihtyvän keskenään. Itse olen kaksonen, ja muut kaksoset ovat mielestäni yleensä rasittavia :D 

Leijonat yleensä aina tykkää toisistaan, ja myös tykkää ihastella toisiaan.

Se on leijonajuttu, en ole koskaan tavannut aurinkoleijonaa, joka ei pitäisi myös itsensä lisäksi muista leijonista.

Tämä on totta! Pidän kaikista elämäni leijonista. Meidät on helppo tunnistaa. 

Sori nyt, mutta useampi leijona muodostaa mun kouluaikaisten kokemusten mukaan klikin, jossa he ovat kaikkia muita parempia ja vaan ihastelevat toisiaan. 

Niin siis kaveriporukan? Leijonatkin kyllä elää laumassa. Ehkä tässä voisi olla avain tuohon miksi jotkut samat merkit tulee keskenään toimeen ja jotkut ei. Kalat ui yksin tai parvissa, eli voi olla kumpi vaan, oinas tai härkä hmm ehkä miespuoliset ei tule toimeen mutta lehmät ja lampaat tulee eli naispuoliset? Jousimies...vähän niinkun hevonen eli laumaeläin. Skorpioni yksineläjä eli ei tule toimeen keskenään (joskus itse asiassa nähnyt kun skorpionit tappelee). Kauris on laumaeläin jne. 

Kauris voisi kyllä olla myös yksinäinen vuorikauris, kaikkia muita korkeammalla. Härät, oinaat ja jousimiehet tulevat kaikki toimeen keskenään, elleivät ole molemmat miespuolisia. Leijonat pitävät toisistaan ja pariutuvat keskenään. Ravut ovat yksineläjiä vaikka asuvat yhdyskunnissa. Skorpioni elää ehdottomasti yksin. Kalat tosiaan uivat joko yksin tai parvissa, hyvä huomio. Kaksosissa itsessään on jo tavallaan kaksi puolta, ns. vastakkaista minää. 

Vierailija
734/12683 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaa'at ovat kyllä sellaisia mimosoja että hirveä kitinä alkaa heti kun on vähänkin epämukavaa. Myös hienohelmoja ja mökilläkin meikattuna. 

Vierailija
735/12683 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oinas ja tulen toimeen toisten oinaiden, joskus se äänekkyys vain pistää ärsyttämään (jos on liiallista) mutta niinhän se usein on että sitä inhoaa toisissa niitä piirteitä joita ei pidä itsessäänkään :D tosin itse en ehkä ole äänekkäimmästä päästä oinaita ja välttelen viimeiseen asti konflikteja. Mutta tekemisen meiniki ja eteenpäin meneminen muissa oinaissa on hyvä piirre ja tuttua, paras ystäväni on leijona (hänellä on taas oinas puolisona). Viehätyn jousimiehistä. Kaksonen ja vaaka miehet ovat pettäneet minua pahoin.

Vierailija
736/12683 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On liian kilttejä, neitsyessä on kaksi tyyppiä, toinen on sellainen tunnollinen, hiljainen raataja, toinen hällä väliä rapajuoppo.

Esim. suomessa tuota rapajuoppo neitsyttä edustaa joku irwin. Suomalaisista sanotaan, että ne rakastaa arkkityyppinä nimenomaan sitä juoppo neitsyttä.

Voin olla väärässäkin, mutta jostain muistan kuulleeni että kuun merkki vaikutti enemmän siihen oliko taipuvainen alkoholismiin. 

Vierailija
737/12683 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millanen mielikuva tulee minusta? Aurinkokaksonen, nouseva kauris ja kuurapu

Odotan kauhulla jos joku osaa analysoida

Vierailija
738/12683 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaa'at ovat kyllä sellaisia mimosoja että hirveä kitinä alkaa heti kun on vähänkin epämukavaa. Myös hienohelmoja ja mökilläkin meikattuna. 

Nauroin ääneen! Tää on niin totta, mun poikaystävä on vaaka ja just kunnon hienohelma. Omistaa enemmän kenkiä kun mitä ite :P Tykkää myös ottaa selfieitä.

Vierailija
739/12683 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin että paras on jousimies. Ei mitään hajua muuten mutta äitini on jousimies ja ihan hyvä tyyppi.

Olen aina ajatellut että kaksonen on pahin. Pettäjiä ainakin oman kokemuksen mukaan. Mutta nyt kun mietin niin itse olen ilmeisesti ihan mulkku ja olen neitsyt niin..

Ja toisaalta, toinen lapseni on oinas ja kauheeta sanoa mutta hän on kyllä aika kauhea.

Vierailija
740/12683 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuksu on tyypillinen leijona. Ei kovin älykäs, mutta itserakas.

Hän on auringon lapsi, kuten leijonista usein sanotaan. Estraditaiteilija täynnä glamouria. Mutta ihan tosissaan, kyllä hänet leijonaksi tunnistaa, esiintymisviettiä on ja tykkää kauneudesta, on aina laitettu yms

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi