Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12684)

Vierailija
741/12684 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millanen mielikuva tulee minusta? Aurinkokaksonen, nouseva kauris ja kuurapu

Odotan kauhulla jos joku osaa analysoida

Nouseva kauriisi on vakaa maamerkki ja tasaa kaksijakoista ja levotonta kaksosen perusluonnettasi, tai ainakin saat sen näyttämään siltä ulospäin. Muut saavat sinusta rauhallisen ja arvokkaan vaikutelman, sinulla on todennäköisemmin tummat kuin vaaleat piirteet ja perusilmeesi voi olla jollain tavalla kova. Kuu on ravussa kotonaan, eli vahva ja hyvä sijainti. Sinulla on vahvat tunteet, jotka ailahtelevat sekä ravun että kaksosten vaikutuksesta. Olet kuitenkin intuitiivinen ja empaattinen tunteidesi osalta, vaikka nouseva kauriisi saattaa tuoda näitä jähmeähkösti esiin. 

Turvan ja vakauden sekä toisaalta vapauden kaipuusi voisivat näiden kolmen merkin perusteella olla vahvastikin ristiriidassa keskenään, mutta vanhemmiten levottomutesi luulisi vähenevän - ei kuitenkaan koskaan loppuvan, kiitos kaksosen. 

Vierailija
742/12684 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Leijona 24.7.–23.8.

Leijonat kuvittelevat olevansa maailmanvaltiaita, vaikka todellisuudessa he ovat lähinnä ylimielisiä, kärsimättömiä ja pöyhkeileviä kiusaajia. Leijonat vaativat loputonta ihailua, ja heidän on vaikea myöntää olevansa koskaan väärässä."

Sopii täydellisesti leijonan kuvaukseen. Leijona kuvittelee olevansa paras, mutta annappa vähänkään kritiikkiä, niin leijona on jo ihan murtunut:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/12684 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuksu on tyypillinen leijona. Ei kovin älykäs, mutta itserakas.

Hän on auringon lapsi, kuten leijonista usein sanotaan. Estraditaiteilija täynnä glamouria. Mutta ihan tosissaan, kyllä hänet leijonaksi tunnistaa, esiintymisviettiä on ja tykkää kauneudesta, on aina laitettu yms

Leijonat ovat kyllä lavalla kotonaan, kunnon diivoja. Madonna ja JLo ovat molemmat leijonia. Beyonce on nouseva leijona.

Vierailija
744/12684 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oinas ja vaaka parhaat, vaikkakin molemmat valittajia.

Vaa'at ovat kyllä sellaisia mimosoja että hirveä kitinä alkaa heti kun on vähänkin epämukavaa. Myös hienohelmoja ja mökilläkin meikattuna. 

Minun vaakamies ei kestä yhtään mitään epämääräisiä olosuhteita mm. UIlkovessat, telttailu ja mökkeily (jos mökillä ei ole mukavuuksia) on kauhistus. Lomailisi mieluiten 5* hotelleissa. Ei ole todellakaan mikään mukautuvin ihminen, valittaa pienistä asioista. Välillä on pakko palauttaa perspektiiveihin 😁

Vierailija
745/12684 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, täällä vesimies joka vihaa joulua. Rapuanoppini on kutsunut minut ja kaksosmieheni jouluksi kylään ja huomenna on lähtö. Oikein odotan sitä saanko kengät jalasta kun hän ehtii loukkaantumaan - joko siitä, etten halannut häntä saman tien tai siitä, etten ottanut kenkiä jalasta kun menin halaamaan häntä...(tämä viimeksi kun käytiin) Hirveät määrät ruokaa jota on pakko syödä, ainainen vääntö kinkun syönnistä (en syö lihaa, kalaa kyllä), sydänjuuriaan myöten loukkaantuminen, taas, jos ruokaa ei santsaa neljä kertaa ja kehu samalla vuolaasti, ei tietenkään ruoka suussa. Samat vanhat leikit ja ohjelmat joka vuosi, luulisi että aikuisten kesken voisi olla rennomminkin. (Pienimmät lapset tässä porukassa siis teinejä.) Varoittamaton rutistelu ja likistykset ahdistaa myös jo valmiiksi. Saattaa kaapata kenet tahansa syliinsä koska tahansa, teinit ei mene metriä lähemmäksi. Juo muutaman lasin punkkua illalla, kun hänet on saatu tiskeiltään maaniteltua pöytään imartelemalla ja hupsuttelemalla. Pian kyynelehtii vuolaasti joko onneaan tai sitä kiittämätöntä, joka tänä vuonna jätti tulematta hänen joulutaloonsa. Pojat saavat sitten taluttaa äitinsä nukkumaan. Apua. Muilla rapuanoppeja? Onko ne tällaisia marttyyreita ja passaajia?

Vierailija
746/12684 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leijona ei todellakaan ole johtaja tyyppiä. Leijona haluaa olla olla kuningatar, mutta ei jaksa tehdä kuningattaren velvollisuuksia. Oinas ja kauris ovat johtaja tyyppiä.

Leijona on kuningatar, jonka taidot ovat ihailun tunteen herättämisessä. Oinas ja varsinkin kauris voivat nuijia tahtonsa läpi, mutta todellista kuningatarta rakastetaan. Muista, että leijona hallitsee sydäntä.

Niin mutta pässi hallitsee päätä! :D

Vierailija
747/12684 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaa'at ovat kyllä sellaisia mimosoja että hirveä kitinä alkaa heti kun on vähänkin epämukavaa. Myös hienohelmoja ja mökilläkin meikattuna. 

Minun vaakamies ei kestä yhtään mitään epämääräisiä olosuhteita mm. UIlkovessat, telttailu ja mökkeily (jos mökillä ei ole mukavuuksia) on kauhistus. Lomailisi mieluiten 5* hotelleissa. Ei ole todellakaan mikään mukautuvin ihminen, valittaa pienistä asioista. Välillä on pakko palauttaa perspektiiveihin 😁

Paras kaverini, naispuolinen kyllä, on vaaka ja tuo on hänessä kaikista ärsyttävintä! Kaiken kivan pitää olla todella siististi ja hikoilematta toteutettavissa ja aina pitää näyttää hyvältä, vaikka mökilläkin. Hän kuulemma haluaa olla aina "camera ready", mutta välillä voisi ottaa ihan rennostikin ja kerrankin vaikka rämpiä siellä festarimudassa tai selvitä telttaretkeltä ilman kosteuspyyhkeitä! Toisaalta: onko kukaan muu huomannut, että vaakanaisilla on aina vessapaperia? Jos pitää päästä puskapissalle... :D

T. Kaksonen

Vierailija
748/12684 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...Venus kaksosissa on haasteellinen sijainti.

...Mars ravussa taas on usein vaikean henkilön merkki.

Aah, check ja check. 😦 Tunnen olevani oikea huonojen juttujen rykelmä, pelkkää ilmaa jo muutenkin.

Minulla on puoliso eikä meidän kartoissa mikään sovi yhteen, joka kohta yhdellä huti. Ollaan kumpikin mielestämme vaikeita ihmisiä, mutta sen verran tasaveroisesti että tullaan hyvin toimeen.

Vieraammat ihmiset kuvailevat minua aina rauhalliseksi ja jopa maadoittavaksi. Älytöntä.

Vierailija
749/12684 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leijona ei todellakaan ole johtaja tyyppiä. Leijona haluaa olla olla kuningatar, mutta ei jaksa tehdä kuningattaren velvollisuuksia. Oinas ja kauris ovat johtaja tyyppiä.

Leijona on kuningatar, jonka taidot ovat ihailun tunteen herättämisessä. Oinas ja varsinkin kauris voivat nuijia tahtonsa läpi, mutta todellista kuningatarta rakastetaan. Muista, että leijona hallitsee sydäntä.

Niin mutta pässi hallitsee päätä! :D

Niin...?

Vierailija
750/12684 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastasin että paras on jousimies. Ei mitään hajua muuten mutta äitini on jousimies ja ihan hyvä tyyppi.

Olen aina ajatellut että kaksonen on pahin. Pettäjiä ainakin oman kokemuksen mukaan. Mutta nyt kun mietin niin itse olen ilmeisesti ihan mulkku ja olen neitsyt niin..

Ja toisaalta, toinen lapseni on oinas ja kauheeta sanoa mutta hän on kyllä aika kauhea.

Millä tavalla kauhea? Oinas lapset on itsenäisiä ja pippurisia, ei todellakaan mitään helmoissa vinkujia vaan pitää päästä tekemään ja mieluiten minä ite!

Itselläni on vastaavasti ollut oinaana haasteellista kasvattaa neitsyt -lasta joka on jo, epävarma ja kompleksinen (tarkka ja juuttuva!) moninpuolin, välillä tuntuu että elämä on pelkkää jatkuvaa tsemppausta yksinkertaisissakin asioissa. Hän on kasvattanut minua enemmän kuin mikään muu, olen oppinut tajuamaan kuinka erilaisia me kaikki olemme ja se on ihan ok.

Vierailija
751/12684 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kellään kokemuksia kiinalaisen horoskoopin todenperäisyydestä?

On. Mulla on se kokemus että mitkään horoskoopit eivät ole todenperäisiä. Ne ovat hauskoja kyhäelmiä, jotka ovat viihdettä ja voivat tietenkin saada jonkun vakavammin miettimään omia luonteenpiirteitään.

Todellisuuden kanssa niillä ei ole paljonkaan tekemistä.

Täälläkin moni huutaa olevansa mahtava leijona tai itsevarma oinas. Egyptiläis-kaldealainen horoskooppijärjestelmä eli tämä tavallinen horoskooppimme edellyttää että oinaan ja leijonan tähtikuviot ovat ne jotka vaikuttavat syntyvän lapsen luonteeseen. Kuitenkin ne oikeat tähdistöt ovat horoskooppien laatimisen jälkeen n. 3000 vuotta sitten liikkuneet, joten jos olet syntynyt nykyisin vaikkapa 5.8. ja koet olevasi mahtava leijona, et sitä olekaan, koska olet oikeasti syntynyt ravun tähdistön vaikutuspiirissä. Taas 5.4. syntynyt itsepäinenja kovaääniseksi haukuttu oinas onkin oikeasti hiljainen ja runollinen kala. Jne...

Jos ihmiset kuitenkin kuvailevaat luonnettaan tietyn väärän horoskooppimerkin mukaan, niin syynä ei ole ne tähdet vaan se että ihmiset uskovat horoskooppeihin.

Siten ihmiset voidaan saada uskomaan mihin vaan. Vaikka kiinalaiseen horoskoppiin jossa merkki vai vaihdu joka kuukausi vaan joka vuosi. Eli käytännössä kaikki samana vuonna syntyneet ovat kutakuinkin samanlaisia luonteeltaan. Ei se ole yhtään hömömpää kuin se, että kaikki samassa kuussa syntyneet ovat samanlaisia. Tai se, että kaikki helsinkiläiset ovat luonteeltaan sellaisia kuin meidän ratikkaverkostomme määrää (viittaus ns. sporalogiaan).

Vierailija
752/12684 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Egyptiläis-kaldealainen horoskooppijärjestelmä eli tämä tavallinen horoskooppimme edellyttää että oinaan ja leijonan tähtikuviot ovat ne jotka vaikuttavat syntyvän lapsen luonteeseen. Kuitenkin ne oikeat tähdistöt ovat horoskooppien laatimisen jälkeen n. 3000 vuotta sitten liikkuneet, joten jos olet syntynyt nykyisin vaikkapa 5.8. ja koet olevasi mahtava leijona, et sitä olekaan, koska olet oikeasti syntynyt ravun tähdistön vaikutuspiirissä. Taas 5.4. syntynyt itsepäinenja kovaääniseksi haukuttu oinas onkin oikeasti hiljainen ja runollinen kala. Jne...

Sä olet nyt noin 500 sadas henkilö tässä ketjussa, joka tulee kertomaan tuon itsestäänselvyyden jotenkin uutena asiana....

Voisiko nyt edes seuraava sideerisen astrologian esiin tuoja edes lukea tätä ketjua vähän ennen kuin tulee taas kertomaan tämän mahtavan uuden tiedon.

Tuossa ei ole mitään uutta, kaikki tietää tuon. Osa astrologian harrastajista harrastaa sideerista astrologiaa, ja se on ollut tunnettu asia länsimaissa jo jostain 60-luvulta,  ja esim. veedinen astrologia on tuhansia vuosia vanhempaa kuin länsimainen.

Vierailija
753/12684 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paras kaverini, naispuolinen kyllä, on vaaka ja tuo on hänessä kaikista ärsyttävintä! Kaiken kivan pitää olla todella siististi ja hikoilematta toteutettavissa ja aina pitää näyttää hyvältä, vaikka mökilläkin. Hän kuulemma haluaa olla aina "camera ready", mutta välillä voisi ottaa ihan rennostikin ja kerrankin vaikka rämpiä siellä festarimudassa tai selvitä telttaretkeltä ilman kosteuspyyhkeitä! Toisaalta: onko kukaan muu huomannut, että vaakanaisilla on aina vessapaperia? Jos pitää päästä puskapissalle... :D

T. Kaksonen

Minä olen tuollainen ja olen kaksoset, nouseva vaaka. En tykkää retkeilystä, telttailusta, mökkeilystä alkeellisissa oloissa, mistään huusseista, yökyläilyistä, kylpylöistä, saunailloista... Vältän tuollaisia, stressaannun vaan kun olosuhteet ovat minua "vastaan" ja hiukset menee päin helvettiä. En halua likaantua, hikeentyä tai suorittaa perustoimia hankalasti ja joten kuten paskasti. Laukussa on aina kaikenlaisia varusteita ja tarvikkeita varalta.

Vierailija
754/12684 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä merkki vihaa joulua? 

Vesimies, joka ei välitä sukuloinnista ja perinteistä tai neitsyt, joka tekee vuosi toisensa jälkeen joulun yksin. 

Onko neitsyet liian kilttejä? Itse olen neitsyt ja välillä tuntuu siltä, että teen omani ja kaikkien muidenkin hommat arjessa eikä kukaan edes huomaa sitä. 

On liian kilttejä, neitsyessä on kaksi tyyppiä, toinen on sellainen tunnollinen, hiljainen raataja, toinen hällä väliä rapajuoppo.

Esim. suomessa tuota rapajuoppo neitsyttä edustaa joku irwin. Suomalaisista sanotaan, että ne rakastaa arkkityyppinä nimenomaan sitä juoppo neitsyttä.

Voin olla väärässäkin, mutta jostain muistan kuulleeni että kuun merkki vaikutti enemmän siihen oliko taipuvainen alkoholismiin. 

Niinhän ne muuten sanoo että kuumerkki on se "todellinen minä", ja alkaa vaikuttaa aikuisiässä ja on se luonne joka tulee esiin esim. kännissä :D

Vierailija
755/12684 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras varmaan vaaka ja kalat.

Pahimmat itsekäs ja v**tumainen oinas, narsistinen k***pää skorpioni, manipuloiva kaksonen ja nipottava juoruilija neitsyt.

Itse olen oinas, enkä tulisi toimeen kaltaiseni kanssa.

Vierailija
756/12684 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun kaveri on vaakanainen ja hän tykkää rämpiä koiriensa kanssa metsissä, viihtyy parhaiten mökillä järven rannalla muutaman henkilön seurassa, ei meikkaa koskaan, ei välitä vaatteista, saattaa kulkea likaisissa vaatteissakin mikä taas ärsyttää minua :D Hyvä jos muistaa hiuksensa harjata.

En tiedä mitkä hänen muut merkkinsä ovat, pitää varmaan katsoa ne netistä seuraavalla kerralla kun tapaamme, jos muistaa kysyä kellonajan vanhemmiltaan jos hänellä ei ole sitä itsellä muistissa missään.

Vierailija
757/12684 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorppari on pahin. Kaikki tuntemani itsekkäimmät ja toisia hyväksikäyttävät ihmiset ovat skorpioneja. Parhaasta en tiedä.

Vierailija
758/12684 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Egyptiläis-kaldealainen horoskooppijärjestelmä eli tämä tavallinen horoskooppimme edellyttää että oinaan ja leijonan tähtikuviot ovat ne jotka vaikuttavat syntyvän lapsen luonteeseen. Kuitenkin ne oikeat tähdistöt ovat horoskooppien laatimisen jälkeen n. 3000 vuotta sitten liikkuneet, joten jos olet syntynyt nykyisin vaikkapa 5.8. ja koet olevasi mahtava leijona, et sitä olekaan, koska olet oikeasti syntynyt ravun tähdistön vaikutuspiirissä. Taas 5.4. syntynyt itsepäinenja kovaääniseksi haukuttu oinas onkin oikeasti hiljainen ja runollinen kala. Jne...

Sä olet nyt noin 500 sadas henkilö tässä ketjussa, joka tulee kertomaan tuon itsestäänselvyyden jotenkin uutena asiana....

Voisiko nyt edes seuraava sideerisen astrologian esiin tuoja edes lukea tätä ketjua vähän ennen kuin tulee taas kertomaan tämän mahtavan uuden tiedon.

Tuossa ei ole mitään uutta, kaikki tietää tuon. Osa astrologian harrastajista harrastaa sideerista astrologiaa, ja se on ollut tunnettu asia länsimaissa jo jostain 60-luvulta,  ja esim. veedinen astrologia on tuhansia vuosia vanhempaa kuin länsimainen.

Sideerinen ja veedinen astrologia eivät eroa tästä perinteisestä länsimaisesta perusoletukseltaan. Kaikissa uskotaan että jollain taivaankappaleella on vaikutus siihen minkälainen ihmisen luonteesta ja kohtalosta tulee.

Vaikka nämä järjestelmät olisivat kymmenen tuhatta vuotta vanhoja, mikään ei selitä järkevästi miksi ja miten joku kivenmurikka äärettömän kaukana taivaalla vaikuttaisi sun luonteeseen,

Jos osaat selittää tämän, ole hyvä.

Vierailija
759/12684 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkkispareista tuli mieleen, eronneet Sara Sieppi ja Roope Salminen. Sara on kaksonen ja Roope jousimies. Ei kovin hyvä yhdistelmä tuo. ;D Mies taisi pettää muutamat kerrat.

Vierailija
760/12684 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenenkään muun tuttavapiirissä luulosairasta skorpionia? Sekä äitini että kaverini, jotka tätä merkkiä edustavat, rakastavat googlettaa omia, keksittyjä oireitaan ja vetää milloin syöpäsairauteensa, milloin endometrioosiinsa, milloin viherkaihinsa tai kilpirauhasen vajaatoimintansa draaman aiheeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan