Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12740)
Minä olen rakastellut kala-merkkisen lääkärimiehen kanssa ja parempaa sänkyseuraa en voisi kuvitellakkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neitsyt on pahin. Pettäisi jos ei maine menisi, ja pettää jos maine säilyy. On kaikkia kohtaan flirtti, jos vaikka onni kolahtaisi. Kaivaa esiin ihmisten pienet epävarmuudet ja härkkii niitä. Kaiken pahan päälle on "periaatteen ihminen", eli mihinkään ei taivu omien ennakkoluulojensa ulkopuolelle.
Niin että mitä..? Neitsyt on äänestyksen viimeisenä 6,9% äänin. Neitsyt kuuluu top 3 parhaimpiin merkkeihin omalla listalla.
Höh, olipa kurjasti sanottu neitsyistä. Ihania ihmisiä ovat, ja yleensä erittäin moraalitietoisia. Ulkokultaisuus on ainoa miinus jonka voin sanoa, mutta jos ottaa tämän merkin kanssa puheeksi sen asian jossa hän on sattumalta ollut pinnallinen, niin hän on tilanteessa nöyrä. Ihania etsijöitä, ja parempaa kaveria saa hakea.
(Rapu paasaa, keittäkää s**tana)
Et ehdi keittää rapua, ne on jo siinä vaiheessa ehtineet nappasta saksillaan kiinni sinusta ja puristavat joko edelleen lujasti tai ovat päästäneet irti ja paenneet takaperin muualle.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen rakastellut kala-merkkisen lääkärimiehen kanssa ja parempaa sänkyseuraa en voisi kuvitellakkaan.
Juu kalamies on munkin paras petikumppani ollut. Niistä voi muuten olla mitä mieltä vain mutta tuohon hommaan ovat syntymälahjakkaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julkkistyrkyt ja kohuotsikoissa kierivät tuppaa oleen kovin usein oinaita
Yhtä poikkeusta lukuunottamatta en ole koskaan tullut hyvin toimeen Oinaan kanssa. Kun tapaan ihmisen joka tekee itsestään ison numeron, on kovaääninen, tykkää jyrätä omilla mielipiteillään toisten yli ja päteä kaikesta, selvitän horoskooppimerkkinsä ja kas vain lähes joka kerta sieltä paljastuu Oinas.
Entinen koulukaverini oli Oinas; kerran teimme parityötä ja molemmilla oli oma työtehtävänsä. Käytin paljon aikaa ja vaivaa omaani ja kun kokoonnuimme kokoamaan työmme yhdeksi, hän olisi ollut korjaamassa jokaista kohtaani koska oli sitä mieltä että hän olisi tehnyt paremmin. Muutama uusi tuttavuus tullut tässä vuoden sisään ja juuri nuo tietyt piirteet ovat enteilleet Oinasta ja joka kerta olen ollut oikeassa. 😃
Tiedostan tosin omatkin heikkouteni ja olen aika perinteinen Neitsyt jolla on myös voimakkaat omat mielipiteet ja tapa ilmaista itseäni suoraan. Voi olla, että ainakaan perinteisesti näillä kahdella merkillä ei kemiat vain kohtaa. Ehkä ollaan samaan aikaan liian samanlaisia mutta silti erilaisia.
OMG! Kuulostaa pahimmalta painajaiselta. Olen oinas ja viisi parasta ystävääni ovat neitsyitä - kukaan meistä ei huuda, ei ole hyökkäävä eikä ole kovaääninen, puhumattakaan jyräävyydestä. Keskustelemme kaikki asiat rauhallisen analysoivasti läpi, mutta sillä voi olla suuri merkitys että oma aurinko on oinaassa, mutta muuten olen todella vesi/maa vaikutteinen (kauris, härkä, rapu ja kalat). En siedä epäoikeudenmukaisuutta, en pomottamista ja kovaäänisyyttä. Analyyttisyys, rauhallisuus ja hiljaisuus ovat ominaisia. Ehkä nuo eroavaisuudet tasapainottavat eikä kukaan muukaan ole koskaan sanonut minua pomottajaksi, mutta pikemminkin kysytty miksi olen aina niin tunnollinen ja voisinko olla nopeampi.
Kuulostat sellaiselta tyypiltä jonka kanssa varmasti tulisin hyvin toimeen, vaikka aiemmin sanoinkin että usein Oinaat ovat haastavia itselleni. 😀 -sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neitsyt on pahin. Pettäisi jos ei maine menisi, ja pettää jos maine säilyy. On kaikkia kohtaan flirtti, jos vaikka onni kolahtaisi. Kaivaa esiin ihmisten pienet epävarmuudet ja härkkii niitä. Kaiken pahan päälle on "periaatteen ihminen", eli mihinkään ei taivu omien ennakkoluulojensa ulkopuolelle.
Niin että mitä..? Neitsyt on äänestyksen viimeisenä 6,9% äänin. Neitsyt kuuluu top 3 parhaimpiin merkkeihin omalla listalla.
Höh, olipa kurjasti sanottu neitsyistä. Ihania ihmisiä ovat, ja yleensä erittäin moraalitietoisia. Ulkokultaisuus on ainoa miinus jonka voin sanoa, mutta jos ottaa tämän merkin kanssa puheeksi sen asian jossa hän on sattumalta ollut pinnallinen, niin hän on tilanteessa nöyrä. Ihania etsijöitä, ja parempaa kaveria saa hakea.
Et ehdi keittää rapua, ne on jo siinä vaiheessa ehtineet nappasta saksillaan kiinni sinusta ja puristavat joko edelleen lujasti tai ovat päästäneet irti ja paenneet takaperin muualle.
OK
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu kalamies on munkin paras petikumppani ollut. Niistä voi muuten olla mitä mieltä vain mutta tuohon hommaan ovat syntymälahjakkaita.
Courtney Love kehui edesmennyttä siippaansa Kurt Cobainia (kalat) juuri tuosta lahjasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, ja siksi helppoja baarihaukoille🤣
Vierailija kirjoitti:
Sama, kuin eräs sukulaiseni.
Kaksosnaiset - juoruhelvetti auki! Kaksnaamainen, tuuliviiri. Juokse!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama, kuin eräs sukulaiseni.
Tismalleen kuin mun pappa.
Jouskarinaiset ja kaurisnaiset vesinousumerkillä parhaita. Joustavia, analyyttisiä ja tunneälykkäitä.
Vierailija kirjoitti:
Niin, uskollisuus ei mikään tavaramerkki näillä. Monesko olit jonossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä on neitsyen ulkokultaisuus? En ole koskaan kuullutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä on neitsyen ulkokultaisuus? En ole koskaan kuullutkaan.
No ne ehkä höhlästi menee lankaan kun joku jotain asiaa väittää todeksi. Ulkokultaisuus on kieltämättä ihan tosi väärä ilmaisu. Olen päiväjuoppo Rapu.
Tarkoitin kai sitä että välillä kuvittelevat etteivät ole pinnallisia silloin kuin ovatkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahin kaksonen, ei ikinä tiedä mikä on totta, mikä valhetta minkä suustaan päästää. Kaksoset ja myös vaakanaiset, jatkuva mielistely joka suuntaan, juoruavat ns. hyvässä tarkoituksessa elämäsi salaisuudet, vaikka sovittu luottamuksesta.
Vaaka on miellyttävä tasan niin kauan, kun se on hänelle helppoa. Ystävänä vaaka ei ikinä pidä puoliasi, koska se tarkoittaisi samalla jotakuta vastaan asettumista. Mistään sovitusta ei tarvitse myöskään pitää kiinni, vaan voi viestitellä viime hetkellä milloin mitäkin tekosyitä feidaamiselle sydämin kuorrutettuna. Olen kyllästynyt.
T. Leijona
En kyllä ikinä peru viime hetkellä vaan menen vaikkei edes huvittaisi enää.
Kaverin puoliakin pidän jos täytyy. Tosin leijonat tuppaavat olemaan sellaisia että haastavat riitaa ties kenen kanssa, asettuvat uhrin tai loukatun asemaan ja odottavat että kaveri puolustaa, kiitos ei.
Joku toinen sanoi vaakojen juoruilevan kavereidensa jutut, itse taas kyllä pidän kunnia-asiana olla lojaali ja pitää toisten salaisuudet. Mutta ehkäpä se johtuukin siitä että en usko syntymäajan määräävän luonnetta, vaikka noita marttyyrileijonia on kyllä oikeasti tullut vastaan enemmän kuin laki sallii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahin kaksonen, ei ikinä tiedä mikä on totta, mikä valhetta minkä suustaan päästää. Kaksoset ja myös vaakanaiset, jatkuva mielistely joka suuntaan, juoruavat ns. hyvässä tarkoituksessa elämäsi salaisuudet, vaikka sovittu luottamuksesta.
Vaaka on miellyttävä tasan niin kauan, kun se on hänelle helppoa. Ystävänä vaaka ei ikinä pidä puoliasi, koska se tarkoittaisi samalla jotakuta vastaan asettumista. Mistään sovitusta ei tarvitse myöskään pitää kiinni, vaan voi viestitellä viime hetkellä milloin mitäkin tekosyitä feidaamiselle sydämin kuorrutettuna. Olen kyllästynyt.
T. Leijona
En kyllä ikinä peru viime hetkellä vaan menen vaikkei edes huvittaisi enää.
Kaverin puoliakin pidän jos täytyy. Tosin leijonat tuppaavat olemaan sellaisia että haastavat riitaa ties kenen kanssa, asettuvat uhrin tai loukatun asemaan ja odottavat että kaveri puolustaa, kiitos ei.Joku toinen sanoi vaakojen juoruilevan kavereidensa jutut, itse taas kyllä pidän kunnia-asiana olla lojaali ja pitää toisten salaisuudet. Mutta ehkäpä se johtuukin siitä että en usko syntymäajan määräävän luonnetta, vaikka noita marttyyrileijonia on kyllä oikeasti tullut vastaan enemmän kuin laki sallii.
Omien kokemusten mukaan leijonat kyllä puolustavat itse itseään ja niitä kavereitaankin samalla. Tuntemani leijonat, sekä nais- että miespuoliset, ovat olleet tarvittaessa valmiita käyttämään jopa fyysistä väkivaltaa läheisiään puolustaessaan. Toki saattavat sitten odottaa myös samanlaista lojaaliuutta muiltakin.
Vierailija kirjoitti:
Pahimmat on skorpioni, joka on tosiaan kateellinen ja katkera sekä kylmä, omissa maailmoissaan elävä vesimies jolla ei ole mitään empatiakykyä.
Paraas on itsevarma ja lämmin leijona. Olen kaksonen (joka ei ikinä ole pettänyt kumppaniaan).
En usko oot ihan varmana pettäny
Planeetan Mars sijainti kuvaa henkilön toimintatapaa:
Minulla (skorpioni) Mars on jousimiehessä: urheilullinen, rehti ja rehellinen luonnonlapsi.
Miehellä (jousimies) Mars on skorpionissa: toiminta usein kulissien takaista, salaperäistä ja syvällistä. Meillä on Mars ristiin toistemme aurinkomerkeissä. Hauskasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokemuksen mukaan Leijona ja jousimies on pahimmat. Sillä varoituksella että leijonallakin on antelias puolensa, ja jousimies voi olla itsekäs mutta on yleensä ihan samperin lennokasta ja hauskaa seuraa. Että en dumaa "pahimpiakaan". Nimesin nämä siksi että kokemuksen mukaan ikävyyksiä sattuu, tai oikeammin tehtaillaan kun nämä kaksi ovat läsnä.
Parhaimpiin lukeutuu kalat, ovat yleensä luovia, lupsakoita ja hitsin syvällisiä. Neitsyt on myös oiva merkki, mutta heihin pitää kunnolla tutustua ja ovat välillä kysymysmerkkejä meidän tavallisten ihmisten silmissä.
Itse olen rapu, ja ilmeisesti aika moni kokee tällaisen tunteellisen paasaajan epämiellyttävänä. Haluan pyytää anteeksi ainakin omasta puolestani.
Kalat-mies luova, lupsakka, syvällinen… ja selän kun käännät niin pirullinen, valehteleva, alkoholiongelmainen, sinua haukkuva ja juoruava kalat-mies vonkaa vierasta ämmää päissään baarissa. Niin nähty ja kuultu nämä liukkaat luikut!
No just kuvailit mun rakkaani. Kaiken tuon lisäksi vielä armottoman seksy. On se hurja yhtälö.