Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12740)
Pitkä kokemus molemmista kirjoitti:
Pahimmat on Kaksonen ja Skorpioni. Ilkeitä, itsekkäitä ja epäluotettavia.
Täysin päinvastoin. Tuntemiini skorpioneihin voi luottaa, eivät ole kiinnostuneita ihmissuhteilla pelailusta vaan ovat lojaaleja atteelle, ihmisille ja arvoilleen. Hyvin tasainen ja vakaa (kiinteä) merkki joka harvoin yllättää.
Kaksosten ilmavaan muuttuvuuteen voi myöskin luottaa, siellä pinnan alla on useimmiten lämmin ja välittävä ihminen joka tosipaikan tullen on apuna ja tukena ensimmäisenä. Tilannearviot menee joskus muiden mielestä hutiin koska tapa tulkita ympäristöä on kovin omintakeinen, mutta kaksonen on valmis korjaamaan virheensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Danny de Vito on skorpioni, samoin Owen Wilson 🤭
Frendien söpöliini Ross eli David Schwimmer
Whoopi Goldberg, Naapurintyttö Meg Ryan ja laulaja Björk
Ei mitään stereotyyppejä nämäkään
Epäilen että tunne ketään näistä ja arvioit asiaa roolihahmojensa kautta 🙈
Ei täs mitään arviota ole, listattu tyyppejä, itse voit tehdä päätelmiä jos huvittaa.
Grace Kelly, Ryan Gosling, Ryan Reynolds, Demi Moore, Maggie Gyllenhaal, Sally Field.
Yritin muuten etsiä kohustarojen joukosta mielenkiinnosta skorpioneja. Hiton vaikea löytää, jotenkin kovin rauhallista on näitten ympärillä, ei julkisuus ole paljon repostellut, miksiköhän...? Onko niin rauhallisia ja kilttejä vai mikä on...
Julkkistyrkyt ja kohuotsikoissa kierivät tuppaa oleen kovin usein oinaita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen on nainen joka
aurinko-kauris
nousu-skorpioni
kuu-rapuKuka osaisi kertoa?
Ahkera, vallanhimoinen, manipuloiva marttyyri. Pysyisin kaukana.
Kunnianhimoinen ja pedantti työssään, joka on hänelle tärkeää. Syvä tunne-elämä viileän ja asiallisen kuoren alla. Varoisin loukkaamasta tätä henkilöä. Se voi tosin voi olla vaikeaa, sillä hän loukkaantuu todella helposti ja on suuttuessaan pitkävihainen.
Tunnen tällaisilla sijainneilla olevan nuoren naisen, allekirjoitan työkeskeisyyden ja kunnianhimon työn suhteen. Mutta, viileä ja asiallisen kuoren alla sykkii kyllä empaattisin ja herkin sydön, mitä olen koskaan tavannut. Herkkä vaistoamaan muiden tunnetilat, pyrkii auttamaan muita, joilla avun tarve, ei kuitenkaan tyrkytä apuaan. Suuttuu kyllä, harvoin ja silloinkin ensimmäisenä pyytämässä anteeksi ja etsimässä keskusteluyhteydellä kompromissia ja ratkaisua. Sanoisin, että olisi erittäin hyvä johtaja, analyyttisyytensä, ahkeruutensa ja tunneälykkyytensä vuoksi.
Pahin kaksonen, ei ikinä tiedä mikä on totta, mikä valhetta minkä suustaan päästää. Kaksoset ja myös vaakanaiset, jatkuva mielistely joka suuntaan, juoruavat ns. hyvässä tarkoituksessa elämäsi salaisuudet, vaikka sovittu luottamuksesta.
Olen aurinkorapu, mutta Mars, Venus ja Merkurius sekä nousu ovat kaikki neitsyessä. Kuu jousimiehessä. Osaako joku antaa analyysiä?
Vierailija kirjoitti:
Pahin kaksonen, ei ikinä tiedä mikä on totta, mikä valhetta minkä suustaan päästää. Kaksoset ja myös vaakanaiset, jatkuva mielistely joka suuntaan, juoruavat ns. hyvässä tarkoituksessa elämäsi salaisuudet, vaikka sovittu luottamuksesta.
Vaaka on miellyttävä tasan niin kauan, kun se on hänelle helppoa. Ystävänä vaaka ei ikinä pidä puoliasi, koska se tarkoittaisi samalla jotakuta vastaan asettumista. Mistään sovitusta ei tarvitse myöskään pitää kiinni, vaan voi viestitellä viime hetkellä milloin mitäkin tekosyitä feidaamiselle sydämin kuorrutettuna. Olen kyllästynyt.
T. Leijona
Vierailija kirjoitti:
Pitkä kokemus molemmista kirjoitti:
Pahimmat on Kaksonen ja Skorpioni. Ilkeitä, itsekkäitä ja epäluotettavia.
Täysin päinvastoin. Tuntemiini skorpioneihin voi luottaa, eivät ole kiinnostuneita ihmissuhteilla pelailusta vaan ovat lojaaleja atteelle, ihmisille ja arvoilleen. Hyvin tasainen ja vakaa (kiinteä) merkki joka harvoin yllättää.
Kaksosten ilmavaan muuttuvuuteen voi myöskin luottaa, siellä pinnan alla on useimmiten lämmin ja välittävä ihminen joka tosipaikan tullen on apuna ja tukena ensimmäisenä. Tilannearviot menee joskus muiden mielestä hutiin koska tapa tulkita ympäristöä on kovin omintakeinen, mutta kaksonen on valmis korjaamaan virheensä.
En allekirjoita tästä tekstistä lausettakaan.
Kokemusta löytyy molemmista merkeistä.
Vierailija kirjoitti:
Olen aurinkorapu, mutta Mars, Venus ja Merkurius sekä nousu ovat kaikki neitsyessä. Kuu jousimiehessä. Osaako joku antaa analyysiä?
Itsellänikin sekä kuu, nousu että Venus ovat kaikki neitsyen merkissä. Aurinko ja Merkurius taas kauriissa. Joku voi halutessaan tulkita. :)
Vierailija kirjoitti:
Yhtä poikkeusta lukuunottamatta en ole koskaan tullut hyvin toimeen Oinaan kanssa. Kun tapaan ihmisen joka tekee itsestään ison numeron, on kovaääninen, tykkää jyrätä omilla mielipiteillään toisten yli ja päteä kaikesta, selvitän horoskooppimerkkinsä ja kas vain lähes joka kerta sieltä paljastuu Oinas.
Entinen koulukaverini oli Oinas; kerran teimme parityötä ja molemmilla oli oma työtehtävänsä. Käytin paljon aikaa ja vaivaa omaani ja kun kokoonnuimme kokoamaan työmme yhdeksi, hän olisi ollut korjaamassa jokaista kohtaani koska oli sitä mieltä että hän olisi tehnyt paremmin. Muutama uusi tuttavuus tullut tässä vuoden sisään ja juuri nuo tietyt piirteet ovat enteilleet Oinasta ja joka kerta olen ollut oikeassa. 😃
Tiedostan tosin omatkin heikkouteni ja olen aika perinteinen Neitsyt jolla on myös voimakkaat omat mielipiteet ja tapa ilmaista itseäni suoraan. Voi olla, että ainakaan perinteisesti näillä kahdella merkillä ei kemiat vain kohtaa. Ehkä ollaan samaan aikaan liian samanlaisia mutta silti erilaisia.
Olen väsynyt uhoaviin leijoniin ja nousu-leijoniin, liian huomionhakuisia draamailijoita. t. Vesimies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtä poikkeusta lukuunottamatta en ole koskaan tullut hyvin toimeen Oinaan kanssa. Kun tapaan ihmisen joka tekee itsestään ison numeron, on kovaääninen, tykkää jyrätä omilla mielipiteillään toisten yli ja päteä kaikesta, selvitän horoskooppimerkkinsä ja kas vain lähes joka kerta sieltä paljastuu Oinas.
Entinen koulukaverini oli Oinas; kerran teimme parityötä ja molemmilla oli oma työtehtävänsä. Käytin paljon aikaa ja vaivaa omaani ja kun kokoonnuimme kokoamaan työmme yhdeksi, hän olisi ollut korjaamassa jokaista kohtaani koska oli sitä mieltä että hän olisi tehnyt paremmin. Muutama uusi tuttavuus tullut tässä vuoden sisään ja juuri nuo tietyt piirteet ovat enteilleet Oinasta ja joka kerta olen ollut oikeassa. 😃
Tiedostan tosin omatkin heikkouteni ja olen aika perinteinen Neitsyt jolla on myös voimakkaat omat mielipiteet ja tapa ilmaista itseäni suoraan. Voi olla, että ainakaan perinteisesti näillä kahdella merkillä ei kemiat vain kohtaa. Ehkä ollaan samaan aikaan liian samanlaisia mutta silti erilaisia.
Ja jotten kuulostaisi liian horoskooppiuskovaiselta (😃) niin lisään vielä, että tietysti ihminen on paljon muutakin kuin merkkinsä eikä voi suorilta tuomita ketään sen perusteella. En minä valitse ihmisiä elämääni sen mukaan mutta olen vain huomannut tiettyjen merkkien sopivan itselleni paremmin. Poikkeuksiakin on; yksi näistä uusista kavereistani on Oinas ja vaikka hänestä huomaan myös ne klassiset Oinaan piirteet, tulemme hyvin juttuun ja hänen tyylinsä ilmaista itseään ei ärsytä samalla tavalla kuin muiden tuntemieni Oinaiden.
Vierailija kirjoitti:
Täh! Miten merkuriuksesi on niin kaukana auringostasi että leijonan merkki jää siihen väliin?
Vierailija kirjoitti:
Tai kaksosia, muutaman tyrkyn mainitakseni, esimerkiksi Sara Sieppi sekä Toni Nieminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestin Rapua parhaaksi näin äitienpäivänä. Ainoa merkki mitä voi kutsua äitien esikuvaksi sukupuolesta riippumatta. Rapu on huolehtivainen, hellä ja lempeä.
Mun äitini on kans rapu ja kuvauksesi kuvaa häntä täydellisesti, loistava äiti.
Kiitos. Tunnen ravut, joten osaan kuvailla niitä ja niiden ajatuksia. ^^
Ei voi muuta sanoa kuin et kylmäävää luettavaa viimeset pari sivua kun itse sattuu olemaan aurinko- ja kuukaksonen sekä nouseva vaaka (Mars ja venus leijonassa) :D
Tykkään yleisestikin pitää asiat ja tunnelman kevyenä enkä olla avautumassa jokaikiselle niin on hassua miten se ymmärretään sitten niin ettei pinnan alla olisi muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OMG! Kuulostaa pahimmalta painajaiselta. Olen oinas ja viisi parasta ystävääni ovat neitsyitä - kukaan meistä ei huuda, ei ole hyökkäävä eikä ole kovaääninen, puhumattakaan jyräävyydestä. Keskustelemme kaikki asiat rauhallisen analysoivasti läpi, mutta sillä voi olla suuri merkitys että oma aurinko on oinaassa, mutta muuten olen todella vesi/maa vaikutteinen (kauris, härkä, rapu ja kalat). En siedä epäoikeudenmukaisuutta, en pomottamista ja kovaäänisyyttä. Analyyttisyys, rauhallisuus ja hiljaisuus ovat ominaisia. Ehkä nuo eroavaisuudet tasapainottavat eikä kukaan muukaan ole koskaan sanonut minua pomottajaksi, mutta pikemminkin kysytty miksi olen aina niin tunnollinen ja voisinko olla nopeampi.
Parhaimmat ja yhteensopivimmat parit muodostuvat pareista, jotka ovat kauris-härkä, kauris-neitsyt, härkä-neitsyt, kalat-rapu ja skorpioni-rapu.
Vierailija kirjoitti:
Parhaimmat ja yhteensopivimmat parit muodostuvat pareista, jotka ovat kauris-härkä, kauris-neitsyt, härkä-neitsyt, kalat-rapu ja skorpioni-rapu.
Allekirjoitan tuon! Vanhempani ovat skorpioni ja rapu. Minä ja mieheni taas kauris ja neitsyt.
Myös kauris-leijona, jousimies-vesimies ja kaksonen-vaaka ovat omassa lähipiirissäni pareja, jotka ovat olleet yli kymmenen vuotta yhdessä.
Ehkä hän ei vaan pitänyt sinusta? Skorpioni uskaltaa näyttää tunteensa.