Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12740)
Vierailija kirjoitti:
Epämiellyttävin, huomionhakuisin, egoistisin ja manipuloivin ihminen jonka tunnen on skorpioni (nainen)
Minäkin tunnen tällaisia vesimerkkisiä, joista pahin on ehdottomasti kalat-merkin edustaja. Vaikuttaisi noin muutenkin sopivan hyvin kaikkiin vesimerkkeihin nuo luetellut piirteet. Lisäisin kylläkin vielä sairaalloisena vellovan mustasukkaisuuden, mikä koskettaa kaikkea lähipiiriä: kaverit, lapset, puoliso, työtoverit...
Eikö tästä saisi tulkintaa 🙏
Aurinko leijonassa
Nousu skorpionissa
Kuu vesimiehessä
Merkurius leijonassa
Venus kaksosissa
Mars oinaassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä, kuinka Vaakaa täällä ylistetään ja Skorpionia parjataan. Kuitenkin kahden vierekkäisen merkin suhteen on niin, että osa henkilökohtaisista planeetoista on usein juuri siinä viereisessä merkissä. Näin esim. ihanalla Vaa'alla voi itseasiassa olla enemmän Skorpparia kartallaan eikä hän silloin ole mikään "Vaaka-ihminen" eikä hänen persoonaansa vaikuta Vaa'an merkki eniten. Samoin Skorpionilla voi olla Vaakaa ja muita lutuisempia merkkejä kartallaan vaikka muille jakaa. Mutta teille se on all about Aurinko, I get it :D
Mä en oo kokenut ihan näin. Molempia on arvosteltu ja kehuttu. Ihan syystä. Osittain varmaan juuri siksi että nuo mainitsemasi pelkään aurinkomerkkiin liitetyt liian suppeat sanoisinko "naistenlehtistereotypiat" on onneksi harvalle keskustelijalle se ainoa mitä luullaan aiheesta. Tyyliin "koska vaa-an merkki on vaaka niin se on tasapainoinen" tai "koska skorpionieläimellä on terävä häntä niin kyllä horoskoopiltaan skorpioni pistää". Mitkä on aivan naurettavia, noita kuvia ei pitäisi liittää mitenkään koko asiaan, mutta niitähän jotkut sitte tuijottelee.
Kaksosetkaan ei ole kaksijakoisia, vaan harvinaisen selkeitä tyyppejä, saat sitä mitä näet tarjolla olevan eikä sieltä ilmesty mitään yllättävää "toista puolta". Jousimiehet ei ammuskele eikä leijonat karju kaikille, vai mitä.
Unohdetaan ne kuvat jo, niin voidaan alkaa ymmärtääkin jotain siitä miten eri vuodenaikoina syntyneillä voi olla jotain pieniä metatason eroja ja yhtäläisyyksiä mentaliteetissa.
Nimenomaan ehkä syntymävuodenaikaan liittyviä vaikutuksia voi ollakin, mutta niillä ei ole mitään tekemistä hatusta vedettyjen päivämäärien tai taivaankappaleiden kanssa. Harrastin aikanaan astrologiaa, mutta näin hörhö kuin jotkut tässä ketjussa en onneksi koskaan ollut. Terkuin, demoninen Skorpioni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Danny de Vito on skorpioni, samoin Owen Wilson 🤭
Frendien söpöliini Ross eli David Schwimmer
Whoopi Goldberg, Naapurintyttö Meg Ryan ja laulaja Björk
Ei mitään stereotyyppejä nämäkään
Epäilen että tunne ketään näistä ja arvioit asiaa roolihahmojensa kautta 🙈
No men härremingud. Tässä listataan tyyppejä joita kukaan ei tunne. Eikä väitä tuntevansa. Ihan saa omia johtopäätöksiä vetää näiden julkkisten roolihahmoista JA siitä mitä "tietoa" heistä meille tavallisille kuolevaisille tihkuu :-)
Äitienpäivän kunniaksi äänestin härkää. Oma härkä-äitini on ihana! Lempeä, kärsivällinen, empaattinen. Joskus itsepäinen. Kaunis ja naisellinen.
Minä olen vaaka ja venus-merkkisinä ymmärrämme toisiamme hyvin.
Oinas-mummoni kanssa ottavat kyllä yhteen niin että sarvet kalisee. Ei mikään helpoin äiti-tytär suhde heillä.
Vierailija kirjoitti:
Minulle pahin on ollut vesimies, kalat on epäluotettava, neitsyt aina naputtaa, rapu on raaka kananmuna. Liika tuli tekee ihmisestä itsekeskeisen. Tyydyn syksyyn. T. Still Alive
Raaka kananmuna? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle pahin on ollut vesimies, kalat on epäluotettava, neitsyt aina naputtaa, rapu on raaka kananmuna. Liika tuli tekee ihmisestä itsekeskeisen. Tyydyn syksyyn. T. Still Alive
Näin. Vesimies on valuva misokeitto.
Kaksonen on mansikkajäätelö, esanssinen tai vanhanajan aito, ihan sama.
Kauris on taiten leivottu taatelikahvikakku
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ravut on tuuliviirejä. Just sellaista kylmää-kuumaa mitä täällä kerrottu. Ja draamaa myös.
Vaa'an voi olla vaikea tehdä päätöksiä, mutta se johtuu siitä että me halutaan pohtia asioita kaikista näkökulmista ja etsiä kompromisseja, ei niinkään tunne-elämän ailahteluista.
Vaaka
Kaksoset ovat tuuliviirejä, rapuja ohjaa kuu ja tunne-elämä on vahva. Ravusta ei saa pökkelöä jolla on lakoninen tunne-elämä. Mikä draama? En ole nähnyt yhtään draamailevaa rapua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin. Vesimies on valuva misokeitto.
Mitä tarkoittaa raa'an kananmunan vertaus rapuun? :D
Mun mies rapu, jolla ääritasainen tunne-elämä. Ei oltais yhdessä, jos harrastais kiukuttelua tai draamaa. Aikuislapset ei viehätä mua.
Vaaka
Äänestin Rapua parhaaksi näin äitienpäivänä. Ainoa merkki mitä voi kutsua äitien esikuvaksi sukupuolesta riippumatta. Rapu on huolehtivainen, hellä ja lempeä.
Pahimmat on Kaksonen ja Skorpioni. Ilkeitä, itsekkäitä ja epäluotettavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epämiellyttävin, huomionhakuisin, egoistisin ja manipuloivin ihminen jonka tunnen on skorpioni (nainen)
Et ole ainoa, ikävää että olet moiseen hirviöön törmännyt. Niin olen minäkin, mutta koskaan enää
en tule törmäämään. Vitipäitä ja psykopaatteja.
Vitipää-sanonta on tavaramerkiksi jota olet käyttänyt monessa ketjussa.
En ole lukenut tässä ketjussa yhdenkään skorpionin parjaavan ketään tai mitään tällä tavalla. Horoskoopit eivät näitä asioita määritä, mutta oman hulluutesi kanssa et ulostuloistasi päätellen tule koskaan pääsemään terveiden kirjoihin.
Ehkäpä muissa horoskooppimerkeissä ei ole parjattavaa yhtä paljon kuin skorpioneissa? Ja koska omilta puutteiltaan skorpionit sulkevat silmänsä ei itsekritiikkikään ole mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Äänestin Rapua parhaaksi näin äitienpäivänä. Ainoa merkki mitä voi kutsua äitien esikuvaksi sukupuolesta riippumatta. Rapu on huolehtivainen, hellä ja lempeä.
Mun äitini on kans rapu ja kuvauksesi kuvaa häntä täydellisesti, loistava äiti.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tästä saisi tulkintaa 🙏
Aurinko leijonassa
Nousu skorpionissa
Kuu vesimiehessä
Merkurius leijonassa
Venus kaksosissa
Mars oinaassa
Aurinko leijonassa tekee henkilöstä omanarvontuntoisen, lämpimän ja luovan. Merkurius leijonassa tuo ilmaisuun selkeyttä ja arvovaltaa (esim. Obamalla on tämä sijainti), henkilöä kuunnellaan ja hänet otetaan todesta. Nouseva skorpioni saa henkilön vaikuttamaan ensi näkemältä intensiiviseltä ja salailevalta, joka ei mielellään puhu omista asioistaan muille. Parisuhteessa henkilö voi käyttäytyä laskumerkkinsä tavoin eli härkämäisesti - hän on aistillinen ja nautinnonhaluinen, mutta jääräpäinen.
Kuu vesimiehessä on leijonan vastamerkissä, joka suuntaa leijonan itsevarmuutta myös yhteiskunnallisiin asioihin ja tuo tuliseen tunne-elämään viileää älyllisyyttä. Vesimiehen kiinnostuksenkohteet voivat olla jopa kummallisia, ja leijonan myötävaikutuksesta henkilö on luultavasti jollain tavalla taiteellinen.
Venus kaksosissa ei ole sijaintina ihanteellinen ainakaan uskollisuuden kannalta. Utelias ja kaikesta kiinnostunut kaksonen arvostaa parisuhteessa hyvää keskustelua ja kaipaa vaihtelua, ettei kyllästy. Leijonan ja skorpionin lojaalisuus voi tätä pehmentää jonkin verran, mutta samalla hän vaatii kumppaniltaan paljon.
Mars on oinaassa kotonaan ja tekee henkilöstä impulsiivisen, helposti suuttuvan ja kova-äänisen. Hän melko varmasti korottaa ääntään suuttuessaan, vähintäänkin, ja vain Kuu vesimiehessä saattaa hieman viilentää leijona-skorpioni-oinaan vihaa. Tätä henkilöä ei halua kohdata vihaisena!
Äitini oli kalat ja häntä kuvailee parhaiten sana kiltti. Kaikkia hän jaksoi kuunnella, oli ystävällinen, antelias, vaatimaton ja erittäin pidetty. Hyvin iloinen ja puhelias "kaikkien kaveri".
Vitipää-sanonta on tavaramerkiksi jota olet käyttänyt monessa ketjussa.
En ole lukenut tässä ketjussa yhdenkään skorpionin parjaavan ketään tai mitään tällä tavalla. Horoskoopit eivät näitä asioita määritä, mutta oman hulluutesi kanssa et ulostuloistasi päätellen tule koskaan pääsemään terveiden kirjoihin.