Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12683)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen kysymys! Ainakin ystäväpiirissä on parikin leijonapariskuntaa ja hyvin näyttävät viihtyvän keskenään. Itse olen kaksonen, ja muut kaksoset ovat mielestäni yleensä rasittavia :D
Leijonat yleensä aina tykkää toisistaan, ja myös tykkää ihastella toisiaan.
Se on leijonajuttu, en ole koskaan tavannut aurinkoleijonaa, joka ei pitäisi myös itsensä lisäksi muista leijonista.
Tämä on totta! Pidän kaikista elämäni leijonista. Meidät on helppo tunnistaa.
Sori nyt, mutta useampi leijona muodostaa mun kouluaikaisten kokemusten mukaan klikin, jossa he ovat kaikkia muita parempia ja vaan ihastelevat toisiaan.
Pahin on skorpioniklikki, sellainen on oikea mean girls. Synkkä ja ilkeä. Pahantahtoinen. Etenkin jos mukana kuuskorppareita.
Leijonaklikki on itsetietoinen mutta ovat kuitenkin mukavia muita ihmisiä kohtaan, samalla kuin muut haluavat paistatella heidän valossaan. Niissä on vetovoimaa eikä sellaista fiilistä että juokse pakoon niin nopeasti kuin pystyt verrattuna skorppareihin.
Huh, en uskalla edes ajatella kuuskorpioni klikkiä.
Itselläni on useita bff, jotka on kuuskorpioneja, ja ne on oikeasti aika ikäviä ihmisiä vieraille ihmisille, jos niitä olisi joukko yhdessä niin en tiedä...mean girls tosiaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tuplaleijona, ja ainoat joiden kanssa en tule toimeen ovat vaakanaiset ja oinasnaiset :) Ovat liian ailahtelevia tai liian äänekkäitä, pitävät vaan meteliä ilman että heillä on mitään varsinaista ponttia asiassaan.
Just tyypillinen leijonamainen kommentti. Hänhän itse ei tee muuta kuin karjuu saadakseen huomiota. Leijona kuvittelee itsensä johtajaksi, mutta substanssi puuttuu. Oinas eläinradan ensimmäisenä merkkinä on taas pioneeri, suunnannäyttäjä. Ymmärrän että sapettaa leijonaressua.
Mikähän merkeistä olisi eniten jouluihminen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tuplaleijona, ja ainoat joiden kanssa en tule toimeen ovat vaakanaiset ja oinasnaiset :) Ovat liian ailahtelevia tai liian äänekkäitä, pitävät vaan meteliä ilman että heillä on mitään varsinaista ponttia asiassaan.
Just tyypillinen leijonamainen kommentti. Hänhän itse ei tee muuta kuin karjuu saadakseen huomiota. Leijona kuvittelee itsensä johtajaksi, mutta substanssi puuttuu. Oinas eläinradan ensimmäisenä merkkinä on taas pioneeri, suunnannäyttäjä. Ymmärrän että sapettaa leijonaressua.
Isäni on oinas ja olen itse leijona, se selittää myös aina näitä juttuja miten oinas on pioneeri, miten oinaassa on eniten substanssia, miten oinaan energia on läpitunkevaa (??) ja kaikkea muuta tuota samaa.
Oikeasti sekin on sosiopaatin ominaisuuksia omaava väkivaltainen sekopää, joka ei tosiaan ole mikään johtaja yhtään missään, eikä ole koskaan ollutkaan.
Tiedän, että suurin osa oinaista on fiksuja, mutta tulee aina sen jutut mieleen noista pioneerioinas, ja substanssioinas jutuista.
Vierailija kirjoitti:
Rapu, härkä ja neitsyt.
Neitsyt rakastaa yleensä laittaa ruokaa, laittaa kotia jne
Härkä rakastaa ruokaa ja kaunista koristelua, jouluvaloja yms.
Ja tietysti rapu, koska se myös tykkää olla kotona, laittaa joulua ja ennen kaikkea syödä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leijona saattaa myös syödä oinaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, kiusaan aina oinaita tuolla jutulla, miten leijona on apexsaalistaja ja no, oinas on periaatteessa kuohittu lammas.
Kirjaimellisesti oinas on kastroitu pässi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rapu, härkä ja neitsyt.
Ja tietysti rapu, koska se myös tykkää olla kotona, laittaa joulua ja ennen kaikkea syödä.
Sanon rapu. Kodin ja ruoan laitto, perheen yhteen kokoontuminen. Nostalgia. Härkä pitää joulusta, muttei niinkään sen laitosta, neitsyellä taas toisin päin.
Ps. Olen huomannut, että useimmat ravut ovat myös hyviä ja mielikuvitusrikkaita sisustajia. Ihmekös viihtyvät niin hyvin kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rapu, härkä ja neitsyt.
Sanon rapu. Kodin ja ruoan laitto, perheen yhteen kokoontuminen. Nostalgia. Härkä pitää joulusta, muttei niinkään sen laitosta, neitsyellä taas toisin päin.
Ps. Olen huomannut, että useimmat ravut ovat myös hyviä ja mielikuvitusrikkaita sisustajia. Ihmekös viihtyvät niin hyvin kotona.
Myös leijonista löytynee jouluihmisiä. Perhe on tärkeä ja leijonat pitävät juhlista ja rakastavat lahjojen antamista.
Vierailija kirjoitti:
Mikä merkki vihaa joulua?
Varmaan joku vesimies, joka on suuri kapinallinen omasta mielestään.
Ja sitten vaikka joku kauris, joka on niin kuin scrooge.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rapu, härkä ja neitsyt.
Myös leijonista löytynee jouluihmisiä. Perhe on tärkeä ja leijonat pitävät juhlista ja rakastavat lahjojen antamista.
Leijonat rakastaa joulua, mutta ehkä eniten sellaista ylellistä joulua, eikä ehkä tykkää leipoa, siivota, kokata jne.
Tuksu on tyypillinen leijona. Ei kovin älykäs, mutta itserakas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isäni on oinas ja olen itse leijona, se selittää myös aina näitä juttuja miten oinas on pioneeri, miten oinaassa on eniten substanssia, miten oinaan energia on läpitunkevaa (??) ja kaikkea muuta tuota samaa.
Oikeasti sekin on sosiopaatin ominaisuuksia omaava väkivaltainen sekopää, joka ei tosiaan ole mikään johtaja yhtään missään, eikä ole koskaan ollutkaan.
Tiedän, että suurin osa oinaista on fiksuja, mutta tulee aina sen jutut mieleen noista pioneerioinas, ja substanssioinas jutuista.
Ja jos sun isä on syntynyt ennen huhtikuun 18. , se ei edes ole oinas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä naarasleijona, sehän on se saalistaja. Urokset vaan karjuvat ja mittelevät keskenään voimiaan.
Itse olen aurinko skorpioni, nouseva kauris ja kuu jousimies. Venus vaa'assa, merkurius skorpionissa ja mars kauriissa.
Parhaiten tulen noimeen neitsyen, kauriin ja kalojen kanssa. Oinaat ovat kaikista ärsyttävimpiä. Tuntuu, että ei voi sanoa yhtään mitään, sillä oinas saattaa saada järkyttävän raivokohtauksen ihan tyhjästä. Oinas naiset huomaan baarissa, he ovat niitä kovaäänisiä ja ärsyttävän naurun omaavia naisia.
Parisuhteessa kauris on paras, kunhan löytyy tarpeeksi intohimoa. Rapukin on kiva, mutta liika tunteellisuus ja mykkäkoulut ärsyttää. Härkä miesten kanssa saan intohimoisimman suhteen, mutta härän jatkuva jääräpäisyys ja negatiivisuus saa veren kiehumaan.
Kaksosia koitan välttää viimeiseen asti. Sanovat yhtä ja tekevät sitten ihan päinvastoin, juoruilevat ja näyttävät oikein nauttivat muiden pilkkaamisesta. Vaa'at ovat mukavia, mutta heillä on taipumusta mielistelyyn.
Muuten pitäisin leijonan huomion tarvetta ärsyttävänä, mutta kaksi minulle läheistä leijonaa ovat myöntäneet, että se huomion tarve johtuu huonosta tsetunnosta ja epävarmuudesta, niin olen alkanut ymmärtää teitä leijonia :) Leijona on myös tosi hyvä ystävänä.
Leijona ei todellakaan ole johtaja tyyppiä. Leijona haluaa olla olla kuningatar, mutta ei jaksa tehdä kuningattaren velvollisuuksia. Oinas ja kauris ovat johtaja tyyppiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, kiusaan aina oinaita tuolla jutulla, miten leijona on apexsaalistaja ja no, oinas on periaatteessa kuohittu lammas.
Kirjaimellisesti oinas on kastroitu pässi.
Leijonilla ei riitä tuo substanssiosaaminen. Taskaan. Itsehän sen todistit.
Oinas tarkoittaa Itä-Suomen murteissa samaa kuin pässi, jonka on länsirannikolla ruotsista omittu sana oinaalle. Lisäksi jos olisit miettinyt sitä astrologian merkkinä, joka tulee tähtikuviosta, joka kaikilla kielillä tarkoittaa juuri uroslammasta.
Oinaan tähtimerkki liittyy jo vanhoihin jumaliin kuten muinaisen Egyptin Amon-Ra, joka edusti hedelmällisyyttä.
Sun idea kuohitusta pässistä meni siis aivan reisilleen.
Onko kellään kokemuksia kiinalaisen horoskoopin todenperäisyydestä?
Ravut, luonnossa siis, silpoo, raiskaa, syö ja tappaa toisiaan.
Kertookohan tuo jotain ravuista sitten.