Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12683)

Vierailija
681/12683 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lempparia tai inhokkia on hyvin vaikea sanoa. Jokaisella merkillä on sekä hyviä että huonoja puolia, ja riippuu täysin ihmisestä, kummat niistä korostuvat. Rapuja en ole kovin montaa mukavaa yksilöä tavannut, ovat melko itsekeskeisiä ja rypevät helposti itsesäälissä. Vesimiehiä olen tavannut kahdenlaisia: toiset ovat iloisia, sosiaalisia ja hauskoja, mutta fiksuja. Toiset ovat tunnekylmiä, epäempaattisia ja julmia. Leijonista olen yleensä pitänyt, mutta osa on ollut hyvin ylimielisiä. Neitsyet ovat yleensä mukavia, heidän kanssaan juttu luonnistuu. En sitten tiedä, onko neitsyt kuitenkaan ihan lempimerkkini. Skorpionit osaavat olla ystävällisiä ja mukavia, mutta suuttuessaan alkaa sellainen show ettei kukaan voi sietää heitä, ja he todellakin suuttuvat helposti.

T: vesimiesnainen

Vierailija
682/12683 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kuurapu, enkä tunne muita kaltaisiani. Mitä pidät yhdistäviä tekijöinä?

Vaikeaa sanoa, se on sellainen tietynlainen tunnelma kuuravuissa.

Me ollaan yleensä todella herkkiä, mutta samalla itsevarmoja ja äkäisiä, hyvin voimakkaita puolustamaan itseämme ja läheisiä.

Rapuhan on johtava merkki sen veden merkin lisäksi, joka tuo oman lisänsä rapuun, en ehkä pidä siitä muissa. Rapu on myös kuun hallitsema ja sen takia kuu ravussa on todella voimakas sijainti. Skorpioni on kiinteä veden merkki, eli tunteellinen ja järkyttävän itsepäinen, kuukalat taas on muuttuva veden merkki, eli ailahteleva haaveilija, älyllinen toimintakin on tyypillistä muuttuvalle veden merkille, myös tietysti tunteellinen ja herkkä.

Ulkonäössä kuuravun tunnistaa yleensä kauniista, kuultavasta ihosta, tuo on ainakin itselläni ja kaikilla tuntemillani kuuravuilla.

Kuulostaa juuri itseltäni. Kiitos kun vastasit :)

T. Se joka kysyi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/12683 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä Camillan merkki on?

Vierailija
684/12683 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin mielestäni leijona, joiden täytyy olla aina huomion keskipisteenä.

Olen itse skorpioni, ja tuohon aiempaan kysymykseen liittyen pahimmat riidat itsellä on ollut juurikin muiden skorpionien kanssa, muiden horoskooppien kanssa ei ole ollut mitään ongelmia. Saattaa johtua siitä että kaksi skorpionia ei vain ole hyvä yhdistelmä..?

Vierailija
685/12683 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jousimiehistä ei kukaan mitään mieltä :O... ilmeisen neutraalia porukkaa :D

itsekin olen jousimies ja joka luonnehoroskoopissa mainitaan vaan matkustamisen rakastaminen, optimistisuus ja filosofisuus. Ja möläyttely.... :DD

Jousimiehistä ei oikein saa ihmisinä eikä horoskooppikuvauksena mitään irti. Ei matkustelu ole mikään persoonallisuuspiirre. Täysin tavoittamatonta ja mieleenjäämätöntä sakkia.

Jousimies on kyllä vähän hankalasti määriteltävä merkki. Neitsyt on toinen, joka on jäänyt jotenkin epämääräiseksi. Siivousintoilija? Ja millainen vesimiehen kuuluisi olla?

T. Vaaka

Vierailija
686/12683 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lempparia tai inhokkia on hyvin vaikea sanoa. Jokaisella merkillä on sekä hyviä että huonoja puolia, ja riippuu täysin ihmisestä, kummat niistä korostuvat. Rapuja en ole kovin montaa mukavaa yksilöä tavannut, ovat melko itsekeskeisiä ja rypevät helposti itsesäälissä. Vesimiehiä olen tavannut kahdenlaisia: toiset ovat iloisia, sosiaalisia ja hauskoja, mutta fiksuja. Toiset ovat tunnekylmiä, epäempaattisia ja julmia. Leijonista olen yleensä pitänyt, mutta osa on ollut hyvin ylimielisiä. Neitsyet ovat yleensä mukavia, heidän kanssaan juttu luonnistuu. En sitten tiedä, onko neitsyt kuitenkaan ihan lempimerkkini. Skorpionit osaavat olla ystävällisiä ja mukavia, mutta suuttuessaan alkaa sellainen show ettei kukaan voi sietää heitä, ja he todellakin suuttuvat helposti.

T: vesimiesnainen

Itse ajattelen niin, että merkin huonot puolet ovat ihmisen keskeiset haasteet persoonassaan ja itseään kehittämällä pääsee niistä yli ja saa voimistettua merkkinsä hyviä ominaisuuksia. Esim. henkisesti laiska Oinas on helposti rasittava päällepäsmäri, mutta itseään rehellisesti kehittänyt saa käyttöönsä johtajaominaisuuksia ja tahdonvoimaa.

Vierailija
687/12683 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen kysymys! Ainakin ystäväpiirissä on parikin leijonapariskuntaa ja hyvin näyttävät viihtyvän keskenään. Itse olen kaksonen, ja muut kaksoset ovat mielestäni yleensä rasittavia :D 

Leijonat yleensä aina tykkää toisistaan, ja myös tykkää ihastella toisiaan.

Se on leijonajuttu, en ole koskaan tavannut aurinkoleijonaa, joka ei pitäisi myös itsensä lisäksi muista leijonista.

Tämä on totta! Pidän kaikista elämäni leijonista. Meidät on helppo tunnistaa. 

Vierailija
688/12683 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse skorpioni, ja tuohon aiempaan kysymykseen liittyen pahimmat riidat itsellä on ollut juurikin muiden skorpionien kanssa, muiden horoskooppien kanssa ei ole ollut mitään ongelmia. Saattaa johtua siitä että kaksi skorpionia ei vain ole hyvä yhdistelmä..?

Kyllä kaksi saman horoskooppimerkin edustajaa voi tulla toimeen T: Parisuhteessa saman merkin kanssa

Vierailija
689/12683 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä Camillan merkki on?

Camilla on nousuleijona, kuu- ja aurinkorapu, todella tyypillistä englannin kuningashuoneelle, niillä on melkein kaikki rapu- ja leijonavaikutteisia.

https://www.astrotheme.com/astrology/Camilla,_Duchess_of_Cornwall

Tuossa camillan kartta.

Näette kaikkien julkkisten kartat, jos laitatte sen julkkiksen nimen perään astrotheme, esim. mariah carey astrotheme jne.

Vierailija
690/12683 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen kysymys! Ainakin ystäväpiirissä on parikin leijonapariskuntaa ja hyvin näyttävät viihtyvän keskenään. Itse olen kaksonen, ja muut kaksoset ovat mielestäni yleensä rasittavia :D 

Se on leijonajuttu, en ole koskaan tavannut aurinkoleijonaa, joka ei pitäisi myös itsensä lisäksi muista leijonista.

Kyllä.

Itsekään en ole koskaan tavannut toista leijonaa, josta en olisi pitänyt.

Vierailija
691/12683 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kaksi aivan mahtavaa pariskuntaa, ja niissä toinen on leijona ja toinen kaksonen.

Jostain luin että tuo on yksi parhaita yhdistelmiä.

t. neitsyt

Vierailija
692/12683 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kauris ja aina arvostanut toisia kauriita. Ehkä me puhumme samaa kieltä. Vaimoni ja tyttäreni ovat molemmat kaksosia, ja heidän suhteensa on dramaattinen ja ailahteleva. En tiedä tulisivatko he toimeen, elleivät olisi äiti ja tytär.

Vierailija
693/12683 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kauris ja aina arvostanut toisia kauriita. Ehkä me puhumme samaa kieltä. Vaimoni ja tyttäreni ovat molemmat kaksosia, ja heidän suhteensa on dramaattinen ja ailahteleva. En tiedä tulisivatko he toimeen, elleivät olisi äiti ja tytär.

Olipa jotenkin kaurismainen kommentti! :)

Vierailija
694/12683 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tuplaleijona, ja ainoat joiden kanssa en tule toimeen ovat vaakanaiset ja oinasnaiset :) Ovat liian ailahtelevia tai liian äänekkäitä, pitävät vaan meteliä ilman että heillä on mitään varsinaista ponttia asiassaan.

Vierailija
695/12683 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on totta.. ei kaks skorpionia keskenään tuu toimeen 🤔 koska molemmat tosi samanlaisia...

Vierailija
696/12683 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori nyt, mutta useampi leijona muodostaa mun kouluaikaisten kokemusten mukaan klikin, jossa he ovat kaikkia muita parempia ja vaan ihastelevat toisiaan. 

Vierailija
697/12683 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja lisäyksenä, että paskin kuumerkki on varmaan toi kuuleijona. 🤢

Miksi? Omasta mielestä kuuvesimiehen kanssa on todella vaikeaa muodostaa tunnesidettä. 

Kuu on yhteydessä tunteisiin, ja leijonalla on vahvat tunteet. Kuuvesimies voi olla tunnetasolla vastuuton ja välttelevä, ehdottomasti ainakin vapauttaan arvostava. Hänen voi olla vaikea muodostaa pitkiä ihmissuhteita. Myös kuu kaksosissa on haasteellinen merkin kaksijakoisen luonteen takia, jolloin tunteet voivat esiintyä hyvinkin sekavina ja ihmissuhteissa olla päättämättömyyttä. Kuu on ravun merkissä kotonaan, mutta tunteelliset vesimerkit yleensäkin hyviä sijainteja kuulle. 

Minä olen kuukaksonen. Merkki tulee esiin siinä että iän myötä minusta tuli vähemmän vakava, ja enemmän leikkisä ja seikkailunhaluinen. Silti olen pitkäkestoisessa parisuhteessa -  toisen kuukaksosen kanssa :D 

Sellainen ikuinen nuorekkuus. on jäänyt päälle enkä aio tanttaantua. Olen myös avoimempi muita ihmisiä kohtaan, aiemmin olin melko lokeroiva. Aiemmin myös hermostuin turhasta, nykyään en jaksa välittää pikkuasioista.

Vierailija
698/12683 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori nyt, mutta useampi leijona muodostaa mun kouluaikaisten kokemusten mukaan klikin, jossa he ovat kaikkia muita parempia ja vaan ihastelevat toisiaan. 

Niin siis kaveriporukan? Leijonatkin kyllä elää laumassa. Ehkä tässä voisi olla avain tuohon miksi jotkut samat merkit tulee keskenään toimeen ja jotkut ei. Kalat ui yksin tai parvissa, eli voi olla kumpi vaan, oinas tai härkä hmm ehkä miespuoliset ei tule toimeen mutta lehmät ja lampaat tulee eli naispuoliset? Jousimies...vähän niinkun hevonen eli laumaeläin. Skorpioni yksineläjä eli ei tule toimeen keskenään (joskus itse asiassa nähnyt kun skorpionit tappelee). Kauris on laumaeläin jne. 

Vierailija
699/12683 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmmm....voi olla totta, en koskaan leijonana sano muista mitään negatiivista, muilla leijonilla varmaan paljon samaa tapaa.

Muiden leijonien kanssa muistan kyllä kehua vaatteet, meikin, tyylin, sisustuksen, parhaan luonteen jne. Ja usein todeta miten mukavaa, että ollaan parasta horoskooppimerkkiä, hahah..... ;)

Leijonana en usko siihen, että toisten itsetunnon madaltumisesta seuraa mitään mukavaa, joten pyrin aina siihen, että muillakin on hyvä olo itsensä kanssa, leijonana itselläni on tietysti aina, mutta toivon sitä muillekin. Tuossa on sellaista leijonamaista ajattelua.

Vierailija
700/12683 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahin on skorpioniklikki, sellainen on oikea mean girls. Synkkä ja ilkeä. Pahantahtoinen. Etenkin jos mukana kuuskorppareita.

Leijonaklikki on itsetietoinen mutta ovat kuitenkin mukavia muita ihmisiä kohtaan, samalla kuin muut haluavat paistatella heidän valossaan. Niissä on vetovoimaa eikä sellaista fiilistä että juokse pakoon niin nopeasti kuin pystyt verrattuna skorppareihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi