Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Kommentit (12683)

Vierailija
661/12683 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Härkä kirjoitti:

Itse olen härkä, niin kuin isänikin. Pahin on mielestäni myös skorppiooni!

Härkiä tylsempiä ihmisiä saa hakea. 

T. Skorpioni

Itse skorpionina tulen hyvin toimeen härkien kanssa. Paras ystäväni on härkä, eikä todellakaan ole tylsä, vaan sellainen renessanssi-ihminen. Tykkää tehdä paljon kaikkea, on taitava ja jaksaa istua kanssani viinilasin äärellä yömyöhään juttelemassa syntyjä syviä. Tykkään hänen maadoittavista energioistasn.

Silti parhaaksi merkiksi nostaisin neitsyen. Lähes kaikki muut läheiseni ovat neitsyitä ja puolustaisin kaikkia vaikka hautaan asti. Joku jo kirjoittikin kuinka skorpionit ja neitsyet luottavat toisiinsa ja allekirjoitan tämän täysin.

Oinaiden ja kalojen kanssa olen ottanut yhteen. En myöskään välitä vaa'oista enkä ravuista.

Vierailija
662/12683 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No yleensä olen tykännyt leijonista mutta esim. Meghanissa leijonan huonot puolet kyllä näkyy...tietääkö kukaan mikä Katen horoskooppimerkki on? Dianahan oli muistaakseni rapu ja Charles skorpioni. 

Kate on kauris ja kuurapu, eli todella perhekeskeinen, vakaa ja luotettava, william on myös kuurapu (ja myös aurinko on ravussa).

Meghan on tosiaan leijona, mutta nousurapu ja kuuvaaka. Vaaka yhdistettynä leijonaan tekee sellaisen persoonan kuin meghan..... Niillä on harryn kanssa raju pluto/venus aspekti yhteisellä kartalla, eikä paljon muuta yhdistävää, eli luvassa on kuuma, intohimoinen ja lyhytkestoinen suhde, josta ei jää mitään jäljelle.

Onko kukaan tietoisempi Harryn kartasta? Muistaakseni hän on neitsyt, mutta entä nouseva merkki ja kuu? Venuksetkin merkkaa kun parisuhteesta on kysymys. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/12683 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jousimiehistä ei kukaan mitään mieltä :O... ilmeisen neutraalia porukkaa :D

itsekin olen jousimies ja joka luonnehoroskoopissa mainitaan vaan matkustamisen rakastaminen, optimistisuus ja filosofisuus. Ja möläyttely.... :DD

Jousimiehistä ei oikein saa ihmisinä eikä horoskooppikuvauksena mitään irti. Ei matkustelu ole mikään persoonallisuuspiirre. Täysin tavoittamatonta ja mieleenjäämätöntä sakkia.

Vierailija
664/12683 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aurinkomerkiltäni rapu, nouseva merkkini on vaaka ja kuumerkkini leijona. Osaako täällä joku selittää, että mitä nuo nouseva merkki ja kuumerkki käytännössä tarkoittaa ja kuulostaako mun kombo katastrofaaliselta yhdistelmältä? :D Pahoittelen, jos tätä on kysytty aiemminkin, en millään ehtinyt lukea kaikkia yli neljääkymmentä sivua tätä keskustelua.

En jostain syystä tule ollenkaan toimeen skorpionien kanssa, vaikka ilmeisesti yleensä vesimerkit tulevat hyvin toimeen keskenään..? Kolmen skorpionin kanssa olen ystävystynyt menneisyydessäni ja heistä jokainen takertui muhun lähestulkoon hullun lailla ja oli jossain vaiheessa vain pakko pistää välit poikki jokaisen kanssa, koska ystävyys heidän kanssaan tuntui äärimmäisen ahdistavalta.

Tunnen useampia kaloja ja vesimiehiä, joiden kanssa taas tulen mainiosti toimeen. Mukavimmat ja hauskimmat ystäväni ovat kaloja ja kumppanini sekä paras ystäväni ovat vesimiehiä.

Vierailija
665/12683 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras on neitsyt ja leijona

Pahin on toinen skorpioni 🤔

Itse olen skorpioni, kuitenkin se riippuu ihmisestä eikä horoskoopista 🙄

Vierailija
666/12683 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen oinas ja mieheni jousimies. Lapsemme ovat kauris ja skorpioni. Meidän molempien (minun ja miehen) parhaat kaverit on leijonia, jotka vielä seurustelee keskenään :D Skorpparilapsen paras kaveri on kalat ja kaurislapsen taitaa olla härkä tai ehkä kaksonen. 

En tule oikein toimeen rapujen kanssa, jotka eivät kestä mitään suoraan sanottuna vaan kaikki pitäisi kuulemma tajuta jostain "vihjeistä". (Työkaverini, murjottava rapu, joskus sanoi näin eikä suostunut sanomaan mistä oikein sillä hetkellä murjotti.) 

Vierailija
667/12683 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä teidän mielestä on seksikkäin horoskooppimerkki? Itse sanoisin leijona tai skorpioni. 

Joskus huomasin, että kaikki mielestäni upeimmat julkkisnaiset ovat Härkiä. Joten naisissa Härkä.

Miehissä ehkä skorpioni, mutta miehissä tuntuu olevan enemmän hajontaa.

Vierailija
668/12683 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen aurinkomerkiltäni rapu, nouseva merkkini on vaaka ja kuumerkkini leijona. Osaako täällä joku selittää, että mitä nuo nouseva merkki ja kuumerkki käytännössä tarkoittaa ja kuulostaako mun kombo katastrofaaliselta yhdistelmältä? :D Pahoittelen, jos tätä on kysytty aiemminkin, en millään ehtinyt lukea kaikkia yli neljääkymmentä sivua tätä keskustelua.

En jostain syystä tule ollenkaan toimeen skorpionien kanssa, vaikka ilmeisesti yleensä vesimerkit tulevat hyvin toimeen keskenään..? Kolmen skorpionin kanssa olen ystävystynyt menneisyydessäni ja heistä jokainen takertui muhun lähestulkoon hullun lailla ja oli jossain vaiheessa vain pakko pistää välit poikki jokaisen kanssa, koska ystävyys heidän kanssaan tuntui äärimmäisen ahdistavalta.

Tunnen useampia kaloja ja vesimiehiä, joiden kanssa taas tulen mainiosti toimeen. Mukavimmat ja hauskimmat ystäväni ovat kaloja ja kumppanini sekä paras ystäväni ovat vesimiehiä.

Olet Meghan! Hän on aurinkoleijona, nouseva rapu ja kuuvaaka XD No ei, vitsi...mutta kuu on yhteydessä tunteisiin ja aurinko edustaa perusminääsi, nouseva sellaista minkä näytät muulle maailmalle. Vaaka nousevana on yleensä hyvä, tekee ihmisestä miellyttävän ja suositun. 

Skorpionit on kyllä helposti aikamoisia takertujia, ja vielä suuttuvat jos et vietä heidän kanssaan jokaista valveillaolominuuttia. Mun ex oli skorpioni ja loukkaantui, jos en tarkasti kertonut joka päivä mitä oikein söin töissä lounaalla. Itse ei kyllä vapaaehtoisesti MISTÄÄN tekemisistään kertoillut. En tiedä olisiko päivänvaloa kestäneetkään, mutta mua kyttäsi kun hullu.

Vierailija
669/12683 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa keskustelua täällä! :) Itse olen varovaisen kiinnostunut horoskoopeista luettuani karttani joskus ja sen kuvailujen mentyä aika nappiin. Olen aurinkokalat, nouseva neitsyt ja kuurapu. (Onneksi tuo neitsyt vähän tasoittaa tätä vetistä tunteellisuuttani, muuten olisin itkemässä koko ajan milloin millekin, haha!) 

Tuli sellainen mieleen, että tuleeko saman merkin edustajat yleensä keskenään hyvin vai huonosti toimeen? Vai jotain siltä väliltä? Totta kai riippuu muistakin planeetoista ja elämäntilanteista yms yms mutta noin niinkuin yleisesti? En tunne ketään kaloja, mutta serkkuni on myös kuurapu ja hänen kanssaan olimme varsinkin nuorina tosi läheisiä. Soitellaan säännöllisesti edelleen ja pidetään yhteyttä jopa enemmän kuin minä veljeeni (joka on härkä). 

Vierailija
670/12683 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä teidän mielestä on seksikkäin horoskooppimerkki? Itse sanoisin leijona tai skorpioni.

Olen neitsytnainen, ja seksikkäimmät miehet löytyvät mielestäni kauriista. En pidä naisista sillä tavalla, mutta leijonanaisten luontaista seksikkyyttä on tullut aina ihailtua. Kaverini on leijona, jonka ei tarvitse edes laittautua päitä kääntääkseen - jokin itsevarmuus sieltä paistaa läpi joka tuo niitä katseita hänen suuntaan vaikka olisi meikittä ja tukka hapsottaen ostamassa vessapaperia kaupasta. 

Myös kalanaisissa on jotain vetoavaa, mutta enemmän eteerisellä kuin seksikkäällä tavalla. 

Vierailija
671/12683 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus huomasin, että kaikki mielestäni upeimmat julkkisnaiset ovat Härkiä. Joten naisissa Härkä.

Sama homma! Hepburnet Audrey ja Catherine, Penelope Cruz, Cate Blanchett, Jessica Alba, Laetitia Casta, Megan Fox, Amber Heard, Christina Hendricks, Gal Gadot... Kai se Venuksen vaikutus vaan näkyy härässä.

Vierailija
672/12683 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Härkänaiset ovat kyllä aistillisia. Venuksen hallitsemia! 

Vierailija
673/12683 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikkäimmät naiset ovat järjestään olleet elämässäni neitsyitä. Ujoja aluksi, mutta sängyssä varsinaisia petoja. Miehistä en osaa sanoa, oinailla ja leijonilla näyttäisi olevan paljon vientiä.

Vierailija
674/12683 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalin merkki on skorpioni, kokemusta kamalista skorpioni-miehistä sekä naisista. Katkeria, itsekkäitä, omistushaluisia, takertuvia, kyvyttömiä päättämään mitään itse ja silti viittaavat kintaalla toisten neuvoille, siis suorastaan rasittavia.

Kaksosista ja vaaka-ihmisistä taas tykkään. Kaksoset ovat puheliaita ja avoimia sekä avarakatseisia. En tunne yhtään kaksosta, joka olisi pettänyt kumppaniaan. Itseni mukaan lukien.

Vierailija
675/12683 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesimiehet on seksikkäitä, älykkäitä ja vähän viileitä, jättää aina haluamaan lisää B)

Vierailija
676/12683 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukavaa keskustelua täällä! :) Itse olen varovaisen kiinnostunut horoskoopeista luettuani karttani joskus ja sen kuvailujen mentyä aika nappiin. Olen aurinkokalat, nouseva neitsyt ja kuurapu. (Onneksi tuo neitsyt vähän tasoittaa tätä vetistä tunteellisuuttani, muuten olisin itkemässä koko ajan milloin millekin, haha!) 

Tuli sellainen mieleen, että tuleeko saman merkin edustajat yleensä keskenään hyvin vai huonosti toimeen? Vai jotain siltä väliltä? Totta kai riippuu muistakin planeetoista ja elämäntilanteista yms yms mutta noin niinkuin yleisesti? En tunne ketään kaloja, mutta serkkuni on myös kuurapu ja hänen kanssaan olimme varsinkin nuorina tosi läheisiä. Soitellaan säännöllisesti edelleen ja pidetään yhteyttä jopa enemmän kuin minä veljeeni (joka on härkä). 

Mielenkiintoinen kysymys! Ainakin ystäväpiirissä on parikin leijonapariskuntaa ja hyvin näyttävät viihtyvän keskenään. Itse olen kaksonen, ja muut kaksoset ovat mielestäni yleensä rasittavia :D 

Vierailija
677/12683 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikeaa varmaan sanoa yleisesti tuleeko toimeen samojen merkkien kanssa, esim. jollakin voi olla vaikka kuu vesimiehessä ja se on leijona, tottakai se silloin tulee toimeen toisten leijonien kanssa.

Itse en pidä olleenkaan toisista kuuravuista (olen siis itsekin kuurapu), pystyn myös tunnistamaan meidät helposti.

Jotenkin toiset kuuravut on ehkä liian samanlaisia kuin itse olen, enkä pidä siitä? Parhaiten tulen toimeen kuuskorpionien kanssa ja kuukalojen kanssa, molempien kanssa on joku täydellinen yhteisymmärrys.

Vierailija
678/12683 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen kysymys! Ainakin ystäväpiirissä on parikin leijonapariskuntaa ja hyvin näyttävät viihtyvän keskenään. Itse olen kaksonen, ja muut kaksoset ovat mielestäni yleensä rasittavia :D 

Leijonat yleensä aina tykkää toisistaan, ja myös tykkää ihastella toisiaan.

Se on leijonajuttu, en ole koskaan tavannut aurinkoleijonaa, joka ei pitäisi myös itsensä lisäksi muista leijonista.

Vierailija
679/12683 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikeaa varmaan sanoa yleisesti tuleeko toimeen samojen merkkien kanssa, esim. jollakin voi olla vaikka kuu vesimiehessä ja se on leijona, tottakai se silloin tulee toimeen toisten leijonien kanssa.

Itse en pidä olleenkaan toisista kuuravuista (olen siis itsekin kuurapu), pystyn myös tunnistamaan meidät helposti.

Jotenkin toiset kuuravut on ehkä liian samanlaisia kuin itse olen, enkä pidä siitä? Parhaiten tulen toimeen kuuskorpionien kanssa ja kuukalojen kanssa, molempien kanssa on joku täydellinen yhteisymmärrys.

Itse olen kuurapu, enkä tunne muita kaltaisiani. Mitä pidät yhdistäviä tekijöinä?

Vierailija
680/12683 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kuurapu, enkä tunne muita kaltaisiani. Mitä pidät yhdistäviä tekijöinä?

Vaikeaa sanoa, se on sellainen tietynlainen tunnelma kuuravuissa.

Me ollaan yleensä todella herkkiä, mutta samalla itsevarmoja ja äkäisiä, hyvin voimakkaita puolustamaan itseämme ja läheisiä.

Rapuhan on johtava merkki sen veden merkin lisäksi, joka tuo oman lisänsä rapuun, en ehkä pidä siitä muissa. Rapu on myös kuun hallitsema ja sen takia kuu ravussa on todella voimakas sijainti. Skorpioni on kiinteä veden merkki, eli tunteellinen ja järkyttävän itsepäinen, kuukalat taas on muuttuva veden merkki, eli ailahteleva haaveilija, älyllinen toimintakin on tyypillistä muuttuvalle veden merkille, myös tietysti tunteellinen ja herkkä.

Ulkonäössä kuuravun tunnistaa yleensä kauniista, kuultavasta ihosta, tuo on ainakin itselläni ja kaikilla tuntemillani kuuravuilla.