Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12683)

Vierailija
641/12683 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä mikä merkki on, en usko näihin.

Vierailija
642/12683 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aurinkojousimies, nouseva vaaka ja kuuleijona. Kivoimpia: vaaka, oinas (ryyppykaverina), vesimies ja toiset jousimiehet sekä härät. Skorpionit osaa olla myös erittäin hauskoja ja leppoisaa seuraa, mutta he myös näkevät muut ihmiset vähän turhan negatiivisesti. En ole itse kovin vapaudenkaipuinen jousimies vaan ihan lapsesta asti tähän nelikymppiseen asti ollut kotihiiri. Välillä on myös vaikeaa pysyä seikkailijajouskareiden mukana.

Pahimpia on ollut eräs leijona ja neitsyt. En toki yleistä koskemaan kaikkia ja varmasti löytyy myös ihania leijonia ja neitsyitä. Kaloihin on kanssa todella vaikeaa saada yhteyttä..

Olen huomannut, että pidän kaikista merkeistä kovasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/12683 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisäyksenä, että paskin kuumerkki on varmaan toi kuuleijona. 🤢

Vierailija
644/12683 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen härkä, niin kuin isänikin. Pahin on mielestäni myös skorppiooni!

Vierailija
645/12683 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorppari kirjoitti:

Mä oon skorppari (nainen) ja exä oli härkä. Meillä meni niin, et härkä suuttui ihan pikkuasioista (leivänmuruja pöydällä) ja sai välillä yht äkkiä raivokohtsuksia, huusi ja heitteli tavaroita. Hermot ei kestäny mitää. Todella kriittinen toisia kohtaan. Hyvinä puolina rehellisyys ja mua auttoi ja auttaa ystävänä edelleen. Ei ollu pihi. Ei alkoholiongelmaa, mutta kyllä se alko maistu jonkin verran ja välillä ilkeä humalassa. Ite taas menin ihan lukkoon huutamisesta ja pelkäsin eroa, mikä sit (onneksi) tulikin. Itse oon todella herkkä, mutta temperamenttinen. Siinä suhteessa en voinu olla oma itteni vaan koitin pitää härän hyvällä tuulella ettei suuttuisi. Härällä oli kuu neitsyessä, nousu kauris, venus härässä ja mars ravussa. Itellä kuu oinaassa, nousu leijona, venus kauriissa ja mars skorpionissa. Niin ja suhde kesti vajaa 4 vuotta ja oli myrskyisä. Yritettiin erota muttei päästy irti toisistamme. Ystäviä ollaan edelleen ja se toimii paremmin. Härän olematon kiinnostus seksiin ja vaikeus puhua seksistä aiheutti myös ongelmia. Ja kerrottakoon että iältämme ollaan härkä vähän yli 40v ja ite kohta 30v.

Tuolta nousee taas Mars Ravussa esiin. Passiivis-aggressiivinen sijainti ja juuri tuollainen humalassa ilkeily kuuluu asiaan :/

Vierailija
646/12683 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neptunus Vaa' assa. Miten vaikuttaa ihmiseen?

Vaikuttaa vain jos on tiukassa aspektissa johonkin hlökohtaiseen planeettaan tai kulmaan kartallasi.

On ns sukupolviplaneetta eikä vaikutusta muuten.

Vierailija
647/12683 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neptunus Vaa' assa. Miten vaikuttaa ihmiseen?

Vaikuttaa vain jos on tiukassa aspektissa johonkin hlökohtaiseen planeettaan tai kulmaan kartallasi.

On ns sukupolviplaneetta eikä vaikutusta muuten.

Suora oppisitio aurinkomerkkiin.

Vierailija
648/12683 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
649/12683 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tehän ootte ihan täysiä idiootteja.

No älä nyt ota noin vakavasti ;D Tämä on vähän saman tasoista viihdettä kuin saippuasarjoista puhuminen tai puolitutuista juoruilu.

Enpä mä sellaistakaan touhua arvosta.

Mut ehkä me skorpionit vaan ollaa tällasii...

Vierailija
650/12683 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No älä nyt ota noin vakavasti ;D Tämä on vähän saman tasoista viihdettä kuin saippuasarjoista puhuminen tai puolitutuista juoruilu.

Onko vauva-palstan tyhmiin ketjuihin kirjoittaminen sitten jotenkin arvostettavaa toimintaa? Tiesin skorpparit tekopyhiksi, mutta luulin fiksummiksi :)

Vierailija
651/12683 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko vauva-palstan tyhmiin ketjuihin kirjoittaminen sitten jotenkin arvostettavaa toimintaa? Tiesin skorpparit tekopyhiksi, mutta luulin fiksummiksi :)

Touché

Vierailija
652/12683 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Omasta mielestä kuuvesimiehen kanssa on todella vaikeaa muodostaa tunnesidettä. 

Vierailija
653/12683 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras aurinkomerkki on vaikea sanoa, riippuu niin paljon muiden planeettojen merkeistä. 

Nousevista merkeistä parhaita kokemuksia on leijonista, vesimiehistä ja jousimiehistä.

Venus vaa'assa tai härässä on aina hyvä sijainti, koska Venus hallitsee näitä kahta merkkiä ja on siis ns. kotonaan. Venus kaksosissa on haasteellinen sijainti.

Mars oinaassa tai skorpionissa tekee henkilöstä äkkipikaisen, mutta näissä merkeissä Mars on myös kotonaan. Mars ravussa taas on usein vaikean henkilön merkki.

Merkurius kaksosissa tai neitsyessä on kotonaan, härässä tekee puheenparresta usein hidasta ja jankkaavaa.

Vierailija
654/12683 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Omasta mielestä kuuvesimiehen kanssa on todella vaikeaa muodostaa tunnesidettä. 

Kuu on yhteydessä tunteisiin, ja leijonalla on vahvat tunteet. Kuuvesimies voi olla tunnetasolla vastuuton ja välttelevä, ehdottomasti ainakin vapauttaan arvostava. Hänen voi olla vaikea muodostaa pitkiä ihmissuhteita. Myös kuu kaksosissa on haasteellinen merkin kaksijakoisen luonteen takia, jolloin tunteet voivat esiintyä hyvinkin sekavina ja ihmissuhteissa olla päättämättömyyttä. Kuu on ravun merkissä kotonaan, mutta tunteelliset vesimerkit yleensäkin hyviä sijainteja kuulle. 

655/12683 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä ketään toista, jonka kuu on kaloissa ? Miten olette kestäneet ?

Onko muita skorpioni/tiikereitä ? Eikö olekin ihanaa olla me ?

Vierailija
656/12683 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härkä kirjoitti:

Itse olen härkä, niin kuin isänikin. Pahin on mielestäni myös skorppiooni!

Härkiä tylsempiä ihmisiä saa hakea. 

T. Skorpioni

Vierailija
657/12683 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Onko täällä ketään toista, jonka kuu on kaloissa ? Miten olette kestäneet ?

Onko muita skorpioni/tiikereitä ? Eikö olekin ihanaa olla me ?

Mun miehellä on kuu kaloissa ja hän on aivan ihana! Romanttinen ja mielikuvituksekas, vaikka välillä hyvinkin herkkänahkainen ja loukkaantuu helposti. Rakastan kuitenkin sitä, miten hän uskaltaa näyttää tunteensa ja hän on hyvin luova. :) 

Vierailija
658/12683 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä teidän mielestä on seksikkäin horoskooppimerkki? Itse sanoisin leijona tai skorpioni. 

Vierailija
659/12683 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä teidän mielestä on seksikkäin horoskooppimerkki? Itse sanoisin leijona tai skorpioni. 

Tulimerkkien itsevarmuus sytyttää. 

Vierailija
660/12683 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jousimiehistä ei kukaan mitään mieltä :O... ilmeisen neutraalia porukkaa :D

itsekin olen jousimies ja joka luonnehoroskoopissa mainitaan vaan matkustamisen rakastaminen, optimistisuus ja filosofisuus. Ja möläyttely.... :DD