Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12740)

Vierailija
6601/12740 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narsismi eri merkeillä?

En tiedä onko sattumaa, mutta skorpioninainen on ollut se joka on satuttanut myös "ystävänä". Hyväksikäyttänyt. Ottaa itsestäänselvyytenä vastaan kaiken tuen ja avun. Ei auta koskaan. En enää jaksanut. Vihaa kesti monta vuotta. Toivottavasti nämä skorp.naiset ovat olleet vain sattumalta kaikki itsekkäitä ja ilkeitä. Edessäpäin tulevat suurieleisesti halaamaan ja tekohymyilemään. Selän takana...

Ei ole sattumaa,skorpionit ovat myös ystävinä petollisia ja itsekkäitä sekä myrkyllisiä.

Näistä kokemuksista kannattaa kuitenkin oppia, skorpionien kanssa ei kannata olla missään tekemisissä.

Vierailija
6602/12740 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuntenut skoroionimiehiä ja ovat olleet luotettavia. Omistautuvat puolisolle ja suojelevat. Normaalia on, että toivovat puolisonkin olevan uskollinen.

Naispuoliset skorpionit ovat olleet minulle julmia. Työpaikalla etenkin riidankylväjiä, naisvaltainen paikka. Toivottavasti vain sattumaa.

Tuntuu että sama horoskooppimerkki on naisella ja miehellä melko erilainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6603/12740 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oinas on luotettava, avulias ja ystävällinen ystävänä eikä aika tule pitkäksi.

Vierailija
6604/12740 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aurinkohärkä, kuuvaaka, nousukauris. En kauheasti näe itsessäni härkää aina oikeassa olemisen lisäksi. Olen enemmänkin vaaka, jossa on hieman kauriin kunnianhimoisuutta. Eniten vihaan rapuja ja kaloja, en vain itse ymmärrä heidän tunteellisuuttaan. Neitsyetkin hieman ärsyttävät minua. Eniten pidän tuli ja ilmamerkeistä. Eniten vedän puoleeni neitsyitä, en tiedä miksi.

Vierailija
6605/12740 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun sisko on skorpioni enkä tunne ketään jolla olisi hänestä mitään pahaa sanottavaa.

Skorpionit ihania.Mun äiti vainaja oli.ihan ok! Tunsin hänet 2 viikkoa kun kuoli 57v. sydis. Mun sisko on leijona.Palvottu! Leijonat ei tykää Kala ihmisistä.Lukee vanhana ,kaikki kalansta nekatiivinen ja yhdistää ne minuun.Vanhaan ihmiseen ! Siksi pysynyt hänestä yli 21v.Kaukana.Voin hyvin kun en hänen arvosteluja kuule.Hän ei osaa sanoa minusta minulle mitään hyvää!

Vierailija
6606/12740 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hassua huttua noi skorpioni jutut. Niin kaukana riitaisista tyypeistä kuin voi olla. Ne on ihan pihalla ja ulkona juoruista ja klikeistä mitä naiset muodostaa. Välttelee tuommoista touhua.

Vierailija
6607/12740 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hassua huttua noi skorpioni jutut. Niin kaukana riitaisista tyypeistä kuin voi olla. Ne on ihan pihalla ja ulkona juoruista ja klikeistä mitä naiset muodostaa. Välttelee tuommoista touhua.

Koko tää ketju on hassua huttua. Viihdyttävää kurkata ja osallistua kuitenkin aina välillä. T. Skorpparinaikkonen

Vierailija
6608/12740 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sen ikäinen nainen että pitkähköjä 5-15v. parisuhteita on ollut elämässä 5.

Jokaisen hienon miehen kanssa on säilyneet erosta selvittyämme hyvät välit, joidenkin kanssa vaihdetaan kuulumisia useinkin. Tarvittaessa apuakin saa molemmin puolin, kuten neuvoja, pakettiautoja lainaksi muuttoon, tai vaikka lastenhoitoapua. On hienoa elää sovussa, suosittelen lämpimästi muillekin merkeille.

TV. "hirmuinen skorpioninainen" :-D

Vierailija
6609/12740 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuntemani skorpionit intohimoisia ja luovia

Vierailija
6610/12740 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narsismi eri merkeillä?

En tiedä onko sattumaa, mutta skorpioninainen on ollut se joka on satuttanut myös "ystävänä". Hyväksikäyttänyt. Ottaa itsestäänselvyytenä vastaan kaiken tuen ja avun. Ei auta koskaan. En enää jaksanut.

Mulla sama.

Kolme vuotta autoin ilman kiitosta ja vastavuoroisuutta.

Apu otettiin vastaan itsestään selvänä ja kun apua ei enää tarvittu hävittiin sanaakaan sanomatta.

Oppirahat maksettu, ei koskaan enää uudestaan.

Vierailija
6611/12740 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välttelevät näkyvää roolia, mutta samanaikaisesti taustalla organisoivat eripuraa.

Paholaisen lapsia.

Vierailija
6612/12740 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokseenkin sairasta sakkia, demonisoivat ihmisiä syntymäpäivän perusteella. Tuollaisista sitä kannattaa erossa pysyä, eikä suinkaan mistään "Skorpioneista".

Vierailija
6613/12740 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näistä horoskoopeista nyt niin tiedä mutta miehenä voin sanoa että parhaat naiset itselle on olleet oinaita tai leijonia. Tulisia naisia.

Useampi rapu taas on ollut liian raskasta seuraa, takertuvia ja mustasukkaisia.

Olen kaksonen.

Vierailija
6614/12740 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku teki täällä ihan hyvän huomion, että saman merkin miehet ja naiset tapaavat olla aika erilaisia keskenään. Olen samaa mieltä ja kerron nyt huvikseni, kummasta sukupuolesta tykkään kussakin merkissä enemmän ja miksi. Itse olen naispuolinen härkä ja harrastanut jonkin verran astrologiaa syvemmällä tasolla kuin naistenlehdistä lukemalla.

Oinaista miehet ovat ehdottomasti enemmän makuuni. Veikkaan sen johtuvan Marsista hallitsevana planeettana (joka on siis planeetoista miehisin), mutta oinasmiehet ovat yleensä suoria ja dynaamisia ja reteitä olematta törkeitä siinä missä tapaamillani oinasnaisilla on liian usein ihmeellinen päsmäröinti meneillään. Heissä on harvoin sitä rentoutta, mitä merkin miehissä on, vaan ovat todella takakireitä eivätkä kestä yhtään arvostelua.

Härkien kanssa on toisin päin. Härkänaisena olen varmaan puolueellinen, mutta oman merkkini miehet ovat usein hitaita jääriä, jotka eivät muuta mieltään vaikka esittäisit heille kaikki maailman faktat toiseen suuntaan. Oman merkkini naisten kanssa taas löydän helposti yhteisen sävelen. He (me) ovat aistillisia ja nautinnonhaluisia, usein laiskoja mutta hauskaa seuraa ja luotettavia ystäviä. Olen huomannut, että härkänaiset ovat todella taitavia meikkaamaan! Venuksen tuomaa bonusta, kenties.

Kaksosten kanssa itselläni on ylipäätään usein vähän ongelmia, vaikka hauskoja usein ovatkin. Heidän levottomuutensa rasittaa minua, joka haluaisin vain ottaa rennosti enkä kaipaa liikaa draamaa lähelleni. Miesten kanssa on kuitenkin usein mutkattomampaa olla, koska moni kaksosnainen harrastaa ihan ihmeellistä kieroilua ihmissuhteissaan, usein tuntuu että ihan lämpimikseen. En arvosta yhtään.

Rapunaiset ovat mielestäni ihania! Kuun vaikutus on muutenkin naisissa suotuisampi, rapunaiset ovat helliä ja herkkiä, ystävinä täyttä kultaa ja lisäksi tosi tarkkanäköisiä ja usein luovia. He ovat mukavuudenhaluisia ja loukkaantuvat herkästi, mutta näihin seikkoihin voin härkänä samaistua, heh. Sen sijaan merkin miehistä olen aina pysynyt kaukana - kunnon lapatossuja ja vielä epäluotettavia kaupan päälle. Ei jatkoon.

Leijonamiehen ego taas on niin valtava, että en jaksa katsella yhtään. He ovat usein hauskoja seuramiehiä ja taitavia puhujia ja heissä on karismaa vaikka muille jakaa, mutta se mahtailu ja itsekorostus pilaa kaiken. En jaksa olla yleisönä koko ajan kenellekään, vaikka olisi kuinka hyvä esiintyjä. Leijonanaiset sen sijaan herättävät aitoa mielenkiintoa, he jotenkin kantavat itsensä arvokkaasti olematta liian tyrkkyjä. Tyylikkäitä naisia, joilla on varaa olla ystävällisiä muillekin. Paras pomo, joka minulla on koskaan ollut, oli leijonanainen.

Neitsytnaiset ovat makuuni usein turhan neuroottisia ja kireitä tapauksia, mutta miesten kanssa synkkaa välillä melkein liiankin hyvin. Pidän neitsyen älykkyydestä ja se tietynlainen viileys sytyttää minut miesten kanssa siinä missä naisten kanssa ystävyyssuhteet hankaloituvat. (Okei, olen heteronaisena tässä vähän puolueellinen, myönnän!)

Vierailija
6615/12740 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härkänainen jatkaa:

Vaa'assa naiset ovat ehdottomasti se parempi sukupuoli. Taas varmaan Venuksesta johtuvaa, mutta siinä missä vaakanaiset ovat elegantteja ja mukavia, sekä omaavat hyvän (ehkä vähän pinnallisen) yleissivistyksen, miehet ovat itsekeskeisiä ja vähän ällöjä tapauksia jotka heittäytyvät itsesäälin valtaan yllättävän nopeasti. Vinkuva vaakamies on kammottava näky ja vielä hirveämpää kuultavaa! :D

Skorpionin merkissä taas miehet vievät armotta pidemmän korren. He ovat sitä vahvaa, hiljaista tyyppiä joka sytyttää minut, skorpionin vastamerkin helposti. Pidän miesten luotettavuudesta ja he osaavat usein keskustella syvällisesti. Molemmilla sukupuolilla tässä merkissä on haittana mustasukkaisuus, mutta naisilla se tulee esiin niin kieroilla tavoilla, että paha maku jää suuhun. Skorpioninainen ei osaa ikinä pyytää anteeksi, mutta odottaa kyllä muiden matelevan edessään pienimmästäkin virheestä.

Jousimiesnaiset ovat hauskaa, kepeää seuraa siinä missä samalla heidän kanssaan voi keskustella syvällisistäkin asioista. Heillä on hyvä yleissivistys ja huumorintaju. Miehet sen sijaan ovat usein moniongelmaisia tuuliviirejä ja adhd-tapauksia, jotka eivät osaa pysyä paikallaan ja möläyttelevät mitä sattuu. Monet jousimiesmiehet pelaavat rahapelejä, johtuneeko ehkä Jupiterista.

Kaurismiehet ovat suosikkejani! Luotettavia, jämptejä, maanläheisiä ja miehekkäitä. Heistä ei saa kovin lämmintä ensivaikutelmaa, mutta kun kuoren alle pääsee, löytyy rakastava ja lämmin ihminen joka kokee suurta vastuuntuntoa läheisiään kohtaan ja myös osoittaa sen teoilla. Kaurisnaisistakaan ei ole kyllä sen pahempaa sanottavaa, vain vähän vähemmän kokemusta. Heillä saattaa olla hieman viileä ulkokuori, mutta luotettavia hekin ovat ja työkavereina ainakin parhaimmistoa.

Vesimiesnaiset ja -miehet liitävät molemmat usein sen verran korkeissä sfääreissä, että heidän kanssaan samalle aaltopituudelle pääseminen on vaikeaa. Miehet ovat ehkä vähän suoraviivaisempia ja tarkoittavat edes joskus, mitä sanovat. Naisten kanssa saan yleensä riidan aikaiseksi, mutta tiedostan, etteivät merkkimme ehkä vain resonoi keskenään. He asettavat itsensä muiden yläpuolelle, saarnaavat ja piikittelevät eivätkä anna itsestään mitään irti, kun heihin yrittää tutustua.

Kalanaisissa ja miehissä on vähän sama juttu kuin ravuissa. Naispuoliset kalat ovat viisaita ja miellyttäviä, vähän ujoja mutta sydämellisiä tyyppejä ja todella tunneälykkäitä. Miespuoliset kalat taas märehtivät niin syvissä vesissä, että hermo menee eikä ymmärrys riitä. Koko ajan on joku huonosti, ja aina pitäisi tyynnytellä heidän irrationaalisia itku- ja raivokohtauksiaan. Sanon sen myös härkämäisesti suoraan, että monilla on päihdeongelma.

Vierailija
6616/12740 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi tyhmyyteni, mutta onko signature se millainen ihminen on enimmäkseen?

Terv: signature leijona

Vierailija
6617/12740 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On; jos yhteenlaskettuna sinulta löytyy eniten tulielementtiä ja kiinteää laatua, signature signisi on leijona. Tämä voi selittää sen, että vaikka aurinko- ja kuumerkkisi olisivat joitain muita, leijona tuntuu ns. omimmalta merkiltä ja käytöksesi on leijonamaista.

Vierailija
6618/12740 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Leijona, samoin kuin vaaka, kaksonen ja skorpioni, ei päästä itseään hevillä rupsahtamaan."

Tuosta tuli mieleen, että onko jotain sellaista yleisesti kauniina pidettyä horoskooppimerkkiä? Totta kai geenit määräävät, mutta eikös esim. nouseva merkki näy jollain lailla myös ulkonäössä ja olemuksessa? Onko jotain aspekteja, joista voisi päätellä miellyttävää ulkonäköä?

T. Kiinnostunut kaksonen

Minuun sopii kuvaukset skorpionin ulkonäöstä ja olemuksesta. T. Nouseva skorpioni.

Okei! Millaisia ne ovat? Entä osaatko kertoa, millainen ulkonäkö ja olemus on nousuneitsyellä (itse olen)? Onko jotain sivustoa tms. josta löytyisi kuvaukset nousevien merkkien ulkonäöstä? Vaikuttaako aurinkomerkki ulkonäköön ollenkaan? Olen aika uusi astrologian saralla :)

T. Kiinnostunut kaksonen

Nouseva neitsyt tuo persoonaan tarkkuutta, analyyttisyyttä ja vakavuutta. Nousuneitsyt tekee kaksisataaprosenttisesti itselleen tärkeät asiat ja ratkoo ongelmat viileästi.

Neitsyt on loistava nouseva merkki boheemeille taiteilijoille. Neitsyys saa heidät ponnistelemaan tavoitteidensa eteen, vaikka arki olisi rempallaan. Nousuneitsyt saattaa asua jätekasassa, jossa hän säveltää sinfonioita tai ratkoo monimutkaisia matemaattisia ongelmia. Intohimojaan hän hoivaa omistautuvan emon ottein.

Nousuneitsyt voi tuoda ulkoiseen olemukseen lapsekkuutta. Muut voivat kuvitella, että tätä hentoa babyfacea on helppo höynäyttää. Niin sanotut vahvat persoonat voivat käyttäytyä nousuneitsyttä kohtaan holhoavasti tai halveksivasti.  Miten väärässä he ovatkaan. Nousuneitsyt hermoilee itselleen tärkeistä asioista, mutta hoitaa ne tosipaikan tullen jämäkästi.

Ei jumalauta tuo "nousuneitsyt saattaa asua jätekasassa" on niin totta :'D

T: Aurinkorapu nousuneitsyt (toivottavasti opin myöhemmin siisteyteen. Olen nuori 21)

Vierailija
6619/12740 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Leijona, samoin kuin vaaka, kaksonen ja skorpioni, ei päästä itseään hevillä rupsahtamaan."

Tuosta tuli mieleen, että onko jotain sellaista yleisesti kauniina pidettyä horoskooppimerkkiä? Totta kai geenit määräävät, mutta eikös esim. nouseva merkki näy jollain lailla myös ulkonäössä ja olemuksessa? Onko jotain aspekteja, joista voisi päätellä miellyttävää ulkonäköä?

T. Kiinnostunut kaksonen

Koska Venus on muun muassa naisellisen kauneuden planeetta, härät ja vaa'at on yleensä mielletty naisellisen kauniiksi merkeiksi - ulkonäköön vaikuttavat olennaisesti myös nousevat merkit, eli seuraavat kuvaukset koskevat erityisesti nousevia härkiä ja vaakoja. Härän tavaramerkkejä ovat uhkea, maanläheinen kauneus ja kurvikas vartalo, usein aistilliset huulet ja kiharat hiukset. Härällä on lisäksi usein neliömäiset tai pyöreät kasvot, lyhyt kaula ja raajat, sekä varsin tanakka ruumiinrakenne.

Vaaka on tyttömäisempi kuin härkä ja hänellä on erityisen hyvin muodostunut takapuoli. Vaaka on merkeistä tasapainoisin, joten hänen piirteensäkin ovat yleensä hyvin ns. balanssissa. Hänen piirteissään on harvoin mitään yksittäistä asiaa, joka herättäisi sen kummempaa huomiota,  vaan hän on symmetrisyytensä ja sopusuhtaisuutensa takia viehättävä. Eräässä kirjassani sanotaan, että nousevat vaa'at tapaavat lihoa 30 ikävuoden jälkeen.

Nousevat neitsyet ovat usein hienopiirteisiä ja siroja sekä näyttävät nuoremmilta kuin ovat. Mitä vanhemmiksi tullaan, sitä enemmän tätä ominaisuutta yleensä arvostetaan. Nousevissa neitsyissä on jotain klassista ja puhdasta, onhan neitsyen merkin symboli nuori neitonen. Lisäksi neitsyet ovat usein hyvin terveystietoisia ja usein elävät elämää, joka auttaa ulkonäön säilyttämisessä.

Aspektit kartalla ovat usein monimutkainen kokonaisuus, jotka tulee lukea yhdessä. Yleisesti kuitenkin ajatellaan, että Venuksen ja auringon suotuisat aspektit, kuten kolmio ja konjunktio, lupaavat miellyttävää ulkonäköä. Seksikkyyttä tai ns. magneettisuutta, tietynlaista karismaa ulkonäössä ja varsinkin katseessa, antavat auringon ja Pluton aspektit.

Miehillä Marsin aspektit vaikuttavat ulkonäköön. Tulee muistaa, että Mars antaa ns. klassisia miehisiä piirteitä, Venus naisellisia. Kauneus on kuitenkin paljon monimutkaisempi asia ja viime kädessä kiinni tietenkin niistä geeneistä, jotka vanhemmiltamme saamme. Nousumerkkien ominaisuudet myös ulkonäössä ovat suuntaa-antavia, vaikka kokenut astrologi voikin merkit yleensä ihmisen ulkonäön ja olemuksen perusteella tunnistaa.

Heh, itse olen nouseva Vaaka ja nimenomaan takapuoleni kerää erityisesti miesten huomion. Minulla on ns. Tiimalasivartalo ja vaikka olenkin hieman ylipainoinen, paino jakautuu tasaisesti. Ja erityisesti rintoihin sekä perseeseen, lol.

Vierailija
6620/12740 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On; jos yhteenlaskettuna sinulta löytyy eniten tulielementtiä ja kiinteää laatua, signature signisi on leijona. Tämä voi selittää sen, että vaikka aurinko- ja kuumerkkisi olisivat joitain muita, leijona tuntuu ns. omimmalta merkiltä ja käytöksesi on leijonamaista.

Kyllä. Kaikki 8 planeetta + aurinko ja kuu ovat

5 tulta

3 ilmaa

1 maa

1 vesi

Kiinteää laatua ovat

2 leijonaa

1 härkä

2 vesimiestä

Muuttuvia

2 jousimies

Johtavia