Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12683)
Vierailija kirjoitti:
Mistä te katsotte nuo nousevat merkit, kuut , venukset ym ? Jos on vaikka perusmerkiltään härkä.
Täältä saa selville oman syntymäkarttansa kun syöttää tarvittavat tiedot: https://astro.cafeastrology.com/natal.php
Vierailija kirjoitti:
Mä olen skorpioni ja olen aivan hirveä. Täynnä mustaa myrkkyä, kostonhimoa ja tuhovoimaa. Joskus tuntuu että mun sisällä vaan asuu pahuus. Olen myös aurinkoinen, karismaattinen ja huumorintajuinen. Hurmaan muut tosi helposti. Aistin epäaitouden ja vihaan pinnallisuutta. Kuljen syvissä vesissä ja olen pohjimmiltani aina todella yksin vaikka olisin kuinka sosiaalinen ja ihmisillä ympäröity. Rakastan vahvasti, ja myrkkyäni saavat maistaa luottamukseni rikkoneet tai heikompia sortavat ihmiset. Sängyssä olen peto, siksi kai kumppanini ovat minua niinkin kauan jaksaneet...Intohimo ja tunteiden äärilaidat (niin fyysisten kuin psyykisten) ovat mulle välttämätöntä energiaa.
Elämä on helvetin raskasta näin. Ja tosiaan rajuja asioita on myös sattunut ihan lapsesta saakka.
Jaan sun tunteet. T: Marraskuun musta sielu
Vierailija kirjoitti:
Millaisen luonne- ja ulkonäköanalyysin tekisitte minulle tästä?
Aurinko, Kuu, Merkurius, Venus sekä Neptunus ovat Vesimiehessä, nouseva Skorpioni. Mars Kauriissa, Jupiter Vaa'assa, Saturnus Ravussa, Uranus Kaloissa ja Pluto Jousimiehessä.
En tiedä, mitkä näistä kaikista ovat merkittäviä loppuanalyysin kannalta, joten listasin kaikki planeetat. En siis tiedä astrologiasta tai horoskoopeista hölkäsen pöläystä, mutta olisi kiinnostavaa tietää, täsmäävätkö kuvaukset itseeni.
Luonneanalyysin kannalta tärkeimmät ovat niin kutsutut persoonalliset planeetat eli Aurinko (päämerkki, ns. minän ydin), Kuu (tunteet), Venus (ihmissuhteet), Mars (konfliktit, aggressio, elinvoima) jaMerkurius (kommunikointi). Lisäksi nouseva merkki, jonka voi selvittää vain jos tietää tarkan syntymäajan, vaikuttaa eniten henkilön ulkoiseen olemukseen sekä ulkonäköön.
Luonteessasi on siis paljon vesimiestä. Nouseva skorpioni voi tehdä ulkonäöstä hieman kulmikkaan. Intensiivinen katse ja huomiotaherättävä nenä ovat tyypillisiä piirteitä. Ilmennät myös itseäsi ulospäin skorpionimaisesti; sinussa voi olla jotain hiljaisen haastavaa tai salaperäistä. Vesimies on vakaa ilman merkki ja se on kaksosten ohella älyllisimpiä merkkejä eläinradalla. Vesimies on humaani, monella tapaa uniikki, ylpeä ja nokkela. Huonoihin puoliin kuuluvat tietynlainen viileys tai etäisyys tunnetasolla, jopa epäempaattisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen skorpioni ja olen aivan hirveä. Täynnä mustaa myrkkyä, kostonhimoa ja tuhovoimaa. Joskus tuntuu että mun sisällä vaan asuu pahuus. Olen myös aurinkoinen, karismaattinen ja huumorintajuinen. Hurmaan muut tosi helposti. Aistin epäaitouden ja vihaan pinnallisuutta. Kuljen syvissä vesissä ja olen pohjimmiltani aina todella yksin vaikka olisin kuinka sosiaalinen ja ihmisillä ympäröity. Rakastan vahvasti, ja myrkkyäni saavat maistaa luottamukseni rikkoneet tai heikompia sortavat ihmiset. Sängyssä olen peto, siksi kai kumppanini ovat minua niinkin kauan jaksaneet...Intohimo ja tunteiden äärilaidat (niin fyysisten kuin psyykisten) ovat mulle välttämätöntä energiaa.
Elämä on helvetin raskasta näin. Ja tosiaan rajuja asioita on myös sattunut ihan lapsesta saakka.
Jatkan vielä, että kaksi syvimmin minua koskettanutta ihmistä ovat olleet Neitsyitä. Kenellekään en ole saanut olla niin aidosti ja paljasti Minä, ja kokenut sellaista hyväksyntää ja rakkautta kuin näiden Neitsyiden kanssa -toinen on ystäväni vuosien takaa, toinen elämänkumppanini.
Skorpionista aina sanotaan, että ainoa merkki, jota ne voi rakastaa, ja jonka seurassa ne rentoutuu on neitsyt.
Koska neitsyt on niin sanotusti puhdasieluinen, ilman taka-ajatuksia ja yrityksiä manipuloida, skorpparin vastakohta noissa asioissa. Skorpioni vaistoaa sen ja rentoutuu.
Tietysti kärjistystä, mutta huvittavaa, kun säkin kirjoitit, että neitsyet on onnistuneen koskettamaan sua.
Miksi ravun herkkyys ja tunteellisuus raivostuttaa? ettekö osaa nähdä herkkyyttä ja tunteellisuutta kauniina piirteenä? tuntuu että herkkyys ja tunteellisuus raivostuttaa vahvoja merkkejä eli kaurista, oinasta, härkää, skorpionia ainakin... Johtuiskohan siitä että heille ei ole suotu sitä samanlaista herkkyyttä ja tunteellisuutta jotta pystyisi ymmärtämään?
Kerroin yhdelle oinaalle taustastani kiusattuna ja miten trauma vaikuttaa vieläkin minuun, niin sieltä tuli vastaus että mitä sinä menneitä muistelet tai jos mua haukutaan niin älä välitä! helppohan sitä noin on todeta jos ei itse ole luonteeltaan herkkä ja pääsee kovan jyrän lailla eteenpäin elämässä...
Kun teitä ihmisiä raivostuttaa ravun herkkyys ja ailahtelevaisuus niin muistakaa myös se mitä rapu on parhaimmillaan empaattinen, ymmärtäväinen, avoin, omalaatuinen, vahvasti äidillinen ja isällinen, puolustava, intohimoinen kun elää niin vahvasti tunteilla. Kuka voisi olla tykkäämättä ravusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aurinkomerkiltä vaaka, nouseva jousimies ja kuu-leijona. Onkos jollain antaa analyysia luonteestani? :D
Vaakanaisen ulkonäkö kiinnostaisi myös, täällä jonkin verran puhuttu horoskooppien ulkonäöstä. Miltä vaakanainen näyttää?
Kiintoisaa lukea näitä, vaikken niin tosissani otakkaan.
Homssuinen, ei tyyliä ei seuraa trendejä.ensin pidin, kunnes totuuz luonteestaan tuli ilmi. Luuluu olevansa joku kuningatar kai. Ylimielinen kus p..
Vaakanainen jos joku seuraa trendejä! Tyylikkäin merkki yhdessä minkä tahansa asun kantavan leijonan ja kokeilevan vesimiehen kanssa.
Mun tuntemat vaakanaiset on ihan kaukana tyylikkyydestä, mutta ne kaikki tykkää muuttaa ulkonäköään, välillä ne on meikkaamattomia ja poikamaisia, välillä kunnon lady iltapuvussa, niillä ei ole yleensä yhtä sellaista tyyliä, jossa ne pysyy.
Ravuista sanotaan muuten, että tyylittömin ja homssuisin merkki, ja ravun voi aina tunnistaa siitä ettei vaatteet istu, ja ne repsottaa yms.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ravun herkkyys ja tunteellisuus raivostuttaa? ettekö osaa nähdä herkkyyttä ja tunteellisuutta kauniina piirteenä? tuntuu että herkkyys ja tunteellisuus raivostuttaa vahvoja merkkejä eli kaurista, oinasta, härkää, skorpionia ainakin... Johtuiskohan siitä että heille ei ole suotu sitä samanlaista herkkyyttä ja tunteellisuutta jotta pystyisi ymmärtämään?
Kerroin yhdelle oinaalle taustastani kiusattuna ja miten trauma vaikuttaa vieläkin minuun, niin sieltä tuli vastaus että mitä sinä menneitä muistelet tai jos mua haukutaan niin älä välitä! helppohan sitä noin on todeta jos ei itse ole luonteeltaan herkkä ja pääsee kovan jyrän lailla eteenpäin elämässä...
Kun teitä ihmisiä raivostuttaa ravun herkkyys ja ailahtelevaisuus niin muistakaa myös se mitä rapu on parhaimmillaan empaattinen, ymmärtäväinen, avoin, omalaatuinen, vahvasti äidillinen ja isällinen, puolustava, intohimoinen kun elää niin vahvasti tunteilla. Kuka voisi olla tykkäämättä ravusta?
Hahahha, täytyy yhtyä tähän kuurapuna....
Mutta tosissaan, niin kyllä ymmärrän miksi meitä rapumaisia ihmisiä pidetään rasittavina, me ollaan herkkyyden lisäksi aikamoisia murjottajia ja ailahtelevaisia.
Ja oinaat on kaikille tuollaisia, se on niiden tapa suojata itseään, ne on oikeasti myös aika herkkiä sisältä.
Sisarrukset jotka menivät naimisiin SUOMESSA?! Miksi kukaan ei puhu tästä?
0:10
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkan vielä, että kaksi syvimmin minua koskettanutta ihmistä ovat olleet Neitsyitä. Kenellekään en ole saanut olla niin aidosti ja paljasti Minä, ja kokenut sellaista hyväksyntää ja rakkautta kuin näiden Neitsyiden kanssa -toinen on ystäväni vuosien takaa, toinen elämänkumppanini.
Upeaa kuulla.
Mitä ikäluokkaa olet?
Itse olen Aurinko-Neitsytnainen (Nouseva Leijona) ja läheisin ja syvin ihmissuhteeni on ns Super-Skorpionimieheen (Aurink, Nouseva, Kuu, Mars Skorpionissa). Ystävyys nyttemmin, eri maissa asumme.
Olemme jo 50 v.
Myös lähin lapsuudenystävä oli tällainen Superi, jolla hurja skorpionikeskittymä ensimmäisessä huoneessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skorpionista aina sanotaan, että ainoa merkki, jota ne voi rakastaa, ja jonka seurassa ne rentoutuu on neitsyt.
Koska neitsyt on niin sanotusti puhdasieluinen, ilman taka-ajatuksia ja yrityksiä manipuloida, skorpparin vastakohta noissa asioissa. Skorpioni vaistoaa sen ja rentoutuu.
Tietysti kärjistystä, mutta huvittavaa, kun säkin kirjoitit, että neitsyet on onnistuneen koskettamaan sua.
Hyvin ilmaistu. Se on juuri tuo sisäinen pyrkimys puhtauteen, miksi Neitsyttä kutdutaan Neitsyeksi. Itse kyllä pitäisin enemmän (Yli)papitar tms nimestä, jota ei voisi heti yhdistää seksiin (High Priestess).
Vierailija kirjoitti:
Haha. Itse olen maamerkki jolla on kartalla paljon vettä ja mielestäni minä olen herkkä. Tunnen vahvasti ja olen hyvä tarjoamaan niin emotionaalista, älyllistä kuin materiaalista tukea rakkailleni. Syy miksi ravut inhottavat minua on, että heidän herkkyytensä on itsekeskeistä tunteiden tyranniaa, jossa huomioon otetaan vain ne omat tunteet, ei kenenkään muun. Kun rapua itkettää (eli usein) kaikkien muidenkin täytyy itkeä ja jos ravulla taas on hauskaa, kukaan ei saa itkeä.
Uskomattoman itsekeskeinen merkki.
Iso osa tuntemistani ravuista ovat myös keskimääräistä tyhmempi ja se näkyy ja kuuluu tavalla tai toisella.
Hyviä, kehittyneitäkin rapuja varmasti on.
Sinäpä sen sanoit, 660.
Olen kahden ravun kasvattama, äiti vielä Kuu-Rapu, ja se on kyllä tosi subjektiivinen, itseensä päin (sisään) suuntautuva merkki, jonka tunteet ailahtelevat koko ajan ja joka sen lisäksi on johtava merkki eli pyrkii niskan päälle ja määräämään, vaikkei aina suoraan.
Saat ravulta mitä vaan, jos heittäydyt heikoksi ja annat heidän hoivata ja osoittaa "äitiyttään" (myös miesten), mutta jos haluat tasavertaista kohtelua se ei toimi, koska rapujen tarve päteä hoivaamisen kautta hukuttaa kaiken alleen.
Kärjistettyä toki ja varmaan näin rapuvanhempien lapsena erityisen voimakkaasti koettua. Mutta ei ole voitu rakentaa hyvää suhdetta näin minun jo ollessa aikuinen, koska se hoivavietti ja holhoaminen on ajoittain sietämätöntä.
Kaikissa merkeissä on hyvää ja huonoa. Ja jokaiselta löytyy kaikkia merkkejä syntymäkartalta. Olen itse oinas (nouseva kauris) ja henkilökohtaisesti tulen parhaiten toimeen härkien ja vesimiesten kanssa, sekä oinas-naisten kanssa mutta en niinkään miesten. Tykkään myös ravuista ja leijonat, jousimiehet, kauriit on ok. Kaksoset on aiheuttaneet mulle paljon ikävyyksiä ja skorpionit on olleet kylmäkiskoisia ja vaikeasti lähestyttäviä. Vaa'oista ja neitsyistä ei paljon kokemusta. Kalat voi olla millaisia vaan.
Mä oon skorppari (nainen) ja exä oli härkä. Meillä meni niin, et härkä suuttui ihan pikkuasioista (leivänmuruja pöydällä) ja sai välillä yht äkkiä raivokohtsuksia, huusi ja heitteli tavaroita. Hermot ei kestäny mitää. Todella kriittinen toisia kohtaan. Hyvinä puolina rehellisyys ja mua auttoi ja auttaa ystävänä edelleen. Ei ollu pihi. Ei alkoholiongelmaa, mutta kyllä se alko maistu jonkin verran ja välillä ilkeä humalassa. Ite taas menin ihan lukkoon huutamisesta ja pelkäsin eroa, mikä sit (onneksi) tulikin. Itse oon todella herkkä, mutta temperamenttinen. Siinä suhteessa en voinu olla oma itteni vaan koitin pitää härän hyvällä tuulella ettei suuttuisi. Härällä oli kuu neitsyessä, nousu kauris, venus härässä ja mars ravussa. Itellä kuu oinaassa, nousu leijona, venus kauriissa ja mars skorpionissa. Niin ja suhde kesti vajaa 4 vuotta ja oli myrskyisä. Yritettiin erota muttei päästy irti toisistamme. Ystäviä ollaan edelleen ja se toimii paremmin. Härän olematon kiinnostus seksiin ja vaikeus puhua seksistä aiheutti myös ongelmia. Ja kerrottakoon että iältämme ollaan härkä vähän yli 40v ja ite kohta 30v.
Pahin on rapu mies. Mielialat vaihtelee jatkuvasti, hyvin herkkiä loukaantumaan ja haluavat määräillä kaikesta. Ravun myös vaikea puhua tunteistaan ja mykkäkoulu tyypillistä.
Neptunus Vaa' assa. Miten vaikuttaa ihmiseen?
Minä olen aurinko leijona, nouseva rapu, kuu härässä, venus leijonassa, mars oinaassa.
Parhaiten suhde toiminut toisen leijonan kanssa. Oinaan myös. Viihdyn hyvin yksinkin.
Parhaat ovat kaksonen ja vaaka. Mulla on aina oinaana ollut kaksosten kanssa hervottoman hauskaa ja vaa-at on mukavanbhelppoja ja tasapainoisia joiden kanssa hengailu on stressitöntä. Pahimmat ovatkin sitten jousimies=räjähtävä tuuliviiri, joka pomottaa joka asiassa. Miehenä pettävä tyranni. Kalat ja skorppari, miehet mustasukkaisia ja naiset loukkaantuvat verisesti joka asiasta.
Oi kun oot sähäkkä! Miellyttää tällaista pirullista piikkiperää. :)