Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12683)

Vierailija
601/12683 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisen luonne- ja ulkonäköanalyysin tekisitte minulle tästä?

Aurinko, Kuu, Merkurius, Venus sekä Neptunus ovat Vesimiehessä, nouseva Skorpioni. Mars Kauriissa, Jupiter Vaa'assa, Saturnus Ravussa, Uranus Kaloissa ja Pluto Jousimiehessä.

En tiedä, mitkä näistä kaikista ovat merkittäviä loppuanalyysin kannalta, joten listasin kaikki planeetat. En siis tiedä astrologiasta tai horoskoopeista hölkäsen pöläystä, mutta olisi kiinnostavaa tietää, täsmäävätkö kuvaukset itseeni.

Vierailija
602/12683 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisen luonne- ja ulkonäköanalyysin tekisitte minulle tästä?

Aurinko, Kuu, Merkurius, Venus sekä Neptunus ovat Vesimiehessä, nouseva Skorpioni. Mars Kauriissa, Jupiter Vaa'assa, Saturnus Ravussa, Uranus Kaloissa ja Pluto Jousimiehessä.

En tiedä, mitkä näistä kaikista ovat merkittäviä loppuanalyysin kannalta, joten listasin kaikki planeetat. En siis tiedä astrologiasta tai horoskoopeista hölkäsen pöläystä, mutta olisi kiinnostavaa tietää, täsmäävätkö kuvaukset itseeni.

Aurinko ja kuu ovat Vesimiehessä, eli merkki vaikuttaa sekä peruspersoonaasi että ns. syvempään ja kehittyvään itseesi, siihen millainen olet läheistesi kanssa. Vesimies on hieman outolintu, omalaatuinen, vapaa-ajattelija, vapaudenhaluinen, älyllinen ennemmin kuin tunteellinen. Tahtoihminen ilman tulimerkkien temperamenttia.

Nouseva Skorpioni voi tuoda mukanaan hankalan nuoruuden, mutta myös vetovoimaa ja karismaa, joka voi myös pelottaa muita. Toimissasi olet yleensä vakaa ja järkevä (mars kauriissa) ja myös kunnianhimoa löytyy. Rakkaudessa olet seikkailunhaluinen, mutta voit välillä vaikuttaa kylmältä tai etäiseltä.

Ulkonäoltäsi olet mielenkiinnon herättävä, sinulla saattaa olla omaperäinen tyyli ja pistävä katse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/12683 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jousimiehistä ei kukaan mitään mieltä :O... ilmeisen neutraalia porukkaa :D

Vierailija
604/12683 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehän ootte ihan täysiä idiootteja.

No älä nyt ota noin vakavasti ;D Tämä on vähän saman tasoista viihdettä kuin saippuasarjoista puhuminen tai puolitutuista juoruilu.

Vierailija
605/12683 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

So kirjoitti:

Vaaka on päättämätön, mieltään vaihteleva, mistä milloinkin tuulee.

Olen vaaka mies ja samaa mieltä, vaikea sitä on selittää mutta niinkuin joku on aikaisemmin tässä ketjussa sanonut niin mieliala saattaa vaihtua vttuuntuneesta pirteään ja energiseen ja myös 1 vttumainen kommentti saattaa pilata koko päivän, mutta vaakahan onkin herkkä merkki. Vaakahan nimenomaan ei ole tasapainoinen vaan etsii sitä koko ajan elämäänsä ja joka paikasta, sama se vähän itsellä, näen niin että jos olisi asiat hyvin&hyvä parisuhde missä rakkautta molemmin puolin niin en olisi näin ailahtelevainen, koska sillon on se rauha ja aiheet mitä ajatella, tällä hetkellä aika levotonta menoa. vähän kun siinä sannin biississä voisin siivota mutta kenen takia, tämä siksi että minä ainakin olen todella vaatimaton ja kaikkien asioiden suhteen, siksi vaa"at usein mielyttää muita, siitä saa itselle hyvän mielen ja osaa nauttia myös sen toisen puolesta. Ja juopoiksikin meidät tässä ketjussa oli haukuttu myönnän myös itselläni että alkoholia menee ja paljon.

Vaakamies joka tässä kuvasi itsensä, kuvasi myös oman mieheni joka on vaaka. Vaaka on on loistava seuraihminen ja haluaa aina näyttää parhaat puolensa vieraille mutta kotonahän on hyvin herkkänahkainen, meillä kolisee koska suorana oinaana en aina osaa kommunikoida niin pehmeästi että hän ei pahottaisi mieltään (minun pitää suurin piirtein munan kuorilla kävellä tai muuten herra loukkaantuu). Vaakamieheni ei ole todellakaan mitenkään syvällinen ihminen eikä tunne maailmantuskaa. Hän myös luulee että kaikki rakastavat häntä (koska on niin hauska seuramies) mikä ei pidä paikkaansa. Hän tunnollinen ja hyvä isä ja kun haluaa olla suhteessa, tekee paljon sen eteen että suhteessa jätä perheessä on hyvä olla. Addiktioihin taipuvainen tosiaan.

Vierailija
606/12683 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

So kirjoitti:

Vaaka on päättämätön, mieltään vaihteleva, mistä milloinkin tuulee.

Olen vaaka mies ja samaa mieltä, vaikea sitä on selittää mutta niinkuin joku on aikaisemmin tässä ketjussa sanonut niin mieliala saattaa vaihtua vttuuntuneesta pirteään ja energiseen ja myös 1 vttumainen kommentti saattaa pilata koko päivän, mutta vaakahan onkin herkkä merkki. Vaakahan nimenomaan ei ole tasapainoinen vaan etsii sitä koko ajan elämäänsä ja joka paikasta, sama se vähän itsellä, näen niin että jos olisi asiat hyvin&hyvä parisuhde missä rakkautta molemmin puolin niin en olisi näin ailahtelevainen, koska sillon on se rauha ja aiheet mitä ajatella, tällä hetkellä aika levotonta menoa. vähän kun siinä sannin biississä voisin siivota mutta kenen takia, tämä siksi että minä ainakin olen todella vaatimaton ja kaikkien asioiden suhteen, siksi vaa"at usein mielyttää muita, siitä saa itselle hyvän mielen ja osaa nauttia myös sen toisen puolesta. Ja juopoiksikin meidät tässä ketjussa oli haukuttu myönnän myös itselläni että alkoholia menee ja paljon.

Vaakamies joka tässä kuvasi itsensä, kuvasi myös oman mieheni joka on vaaka. Vaaka on on loistava seuraihminen ja haluaa aina näyttää parhaat puolensa vieraille mutta kotonahän on hyvin herkkänahkainen, meillä kolisee koska suorana oinaana en aina osaa kommunikoida niin pehmeästi että hän ei pahottaisi mieltään (minun pitää suurin piirtein munan kuorilla kävellä tai muuten herra loukkaantuu). Vaakamieheni ei ole todellakaan mitenkään syvällinen ihminen eikä tunne maailmantuskaa. Hän myös luulee silmoinpistävä piirre on turhamaisuus ja että kaikki rakastavat häntä (koska on niin hauska seuramies) mikä ei pidä paikkaansa. Hän tunnollinen ja hyvä isä ja kun haluaa olla suhteessa, tekee paljon sen eteen että suhteessa jätä perheessä on hyvä olla. Addiktioihin taipuvainen tosiaan.

Mainittakoot vielä että myös miehen äiti ja isä ovat molemmat vaakoja. Kaikkien silmiinpistävä yhteinen piirre on turhamaisuus ja ulkonäkökeskeisyys, siis pinnallisuutta sekin. Saatan antaa miehestäni kamalan kuvan mutta toki hänessä on paljon niitä hyviäkin piirteitä, tuskinpa muuten olisimme yhdessä. Kaikissa meissä on omat hyvät jo huonot puolemme, niin minussakin :)

Vierailija
607/12683 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tehän ootte ihan täysiä idiootteja.

No älä nyt ota noin vakavasti ;D Tämä on vähän saman tasoista viihdettä kuin saippuasarjoista puhuminen tai puolitutuista juoruilu.

Just näin :) Miten voi tällainen kevyt ja hauska jutusteluketju saada joillain noin hurjasti adrenaliinin virtaamaan ja tunteet pintaan?  Hädissään huudellaan jopa idiooteiksi.  Rennosti vaan, ei kannata noin tosissaan ottaa :D Ei saa antaa pelolle valtaa....

Vierailija
608/12683 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottavaa, että näin moni näyttää uskovan horoskooppeihin :D

No, toisaalta suurin osa ihmisistä onkin tyhmiä joten ei yllätä.

Vierailija
609/12683 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nousevat jousimiehet (myös itse) on kyllä yleensä näitä pitkäkasvoja. Mikähän on SJP:n nousumerkki?

Vierailija
610/12683 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nousevat jousimiehet (myös itse) on kyllä yleensä näitä pitkäkasvoja. Mikähän on SJP:n nousumerkki?

Jaa-a suhtaudun epäilevästi horoskooppimerkkiin ulkonäön määrääjänä (geenit, ne geenit...), luonnehoroskoopit on viihdettä ja niitä hauska vertailla, siis hömppäharrastus, en ota tosissaan.

T. Kuukasvoinen nouseva jouskari

Vierailija
611/12683 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on nousukaksoset, oinas ja kuukauris, tuo sen ulkonäkö on hyvin oinasmainen, pieni, siro, kirkassilmäinen.

Jupiter on nousevana planeettana, eli sunkin teoria pätee, periaatteessa hyvin jousimiesmäinen, jousimies on siis jupiterin hallitsema.

Vierailija
612/12683 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oinaat on kovatahtoisia ja kaikki pahimmat tuntemani jäärät ovat oinaita. Esimerkiksi isäni ja avokkini.. oinaan kalloon ei tunnu mahtuvan esim. niinkin hämmentävä asia, että he saattaisivat olla jossain asiassa väärässä. Tai että ohjekirjan lukemisesta voisi olla hyötyä koska "kyllähän minäminäminä osaan, tietenkin". Tai että jokin esine tai asia saattaisi olla hukassa heidän itsensä jäljiltä.

Tuntemani kaksoset ovat melkoisen kaksinaamaisia kyitä, joihin ei koskaan kannata täysin luottaa.

Parhaat.. Jostain syystä jousimiesten kanssa on yleensä helpointa tulla toimeen.

Itse olen leijona. Vaikka nyt en varsinaisesti horoskooppeihin usko, niin kyllä jotain leijonan tyyppipiirteitä tunnistan itsessäni. Ainakin niitä huonoja puolia :'D

Olen oinas ja allekirjoitan tämän täysin. Uskon jonkin verran, yleensä kaikkein ärsyttävimmät, kovaääniset tyypit, joilla on vahva mielipide joka asiaan, paljastuvat oinaiksi.

Inhoan myös liian herkkätunteisia rapuja.

Paras merkki on Kauris, hyvähermoisia, järkeviä jalat maassa-tyyppejä.

Vierailija
613/12683 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorpioni

HYI! YÄK! JAIKS!

HYI HITTO!

Monta tuntenut. Toivottavasgi ketään ei enää tule lähipiiriin.

Ilkeitä

Häijyjä

Häikäilemättömiä

Mustasukkaisia

Väkivaltaisia

Manipuloivia

Kamalia

Vierailija
614/12683 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen skorpioni ja olen aivan hirveä. Täynnä mustaa myrkkyä, kostonhimoa ja tuhovoimaa. Joskus tuntuu että mun sisällä vaan asuu pahuus. Olen myös aurinkoinen, karismaattinen ja huumorintajuinen. Hurmaan muut tosi helposti. Aistin epäaitouden ja vihaan pinnallisuutta. Kuljen syvissä vesissä ja olen pohjimmiltani aina todella yksin vaikka olisin kuinka sosiaalinen ja ihmisillä ympäröity. Rakastan vahvasti, ja myrkkyäni saavat maistaa luottamukseni rikkoneet tai heikompia sortavat ihmiset. Sängyssä olen peto, siksi kai kumppanini ovat minua niinkin kauan jaksaneet...Intohimo ja tunteiden äärilaidat (niin fyysisten kuin psyykisten) ovat mulle välttämätöntä energiaa.

Elämä on helvetin raskasta näin. Ja tosiaan rajuja asioita on myös sattunut ihan lapsesta saakka.

Vierailija
615/12683 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vaaka ja ihan tämän ketjun innoittamana selvitin nousevan merkkini sekä kuumerkin. Nousevalta merkiltä olen rapu ja kuumerkkini on kalat. Jos olen ymmärtänyt oikein, tätä ketjua lukiessani, niin olen siis aivan täysi p.aska. Se on ihan ok, mutta harmittaa kuinka hanurista lapsenikin ilmeisesti ovat. Pahinta kaikessa on se, että joudun laittamaan skorpioni-mieheni kävelemään nyt, kun vihdoin ymmärsin miten sairas hänkin sitten on. Kiitos tästä älyvapaasta ketjusta.

Niin, miten se menikään, rapu ja kalat ovat todella herkkiä ja vaaka etsii aina hyväksyntää? :D:D:D Eihän nämä arviot selvästikään ihan metsään ole menneet.

Kuukalat on varmaan herkin kaikista.

Rapu on kuitenkin johtava merkki ja paljon rajumpi kuin mitä sen maine on, vaakakin on johtava merkki, joten ei tuo rapu/vaaka/kalat varmaan kuitenkaan kovasti herkistynyt.

Skorpionit ja vaat on muuten tosi usein yhdessä jostakin syystä, ja vaat saa usein skorpionilapsia. Samoin esim. oinailla on usein kaurisisä jne. 

Vaa'at.

Oletko nouseva neitsyt? ;)

Vierailija
616/12683 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä taitaa nyt mennä vähän ohi aiheen, mutta kun täällä nyt yleisemminkin näistä merkeistä ja tulkinnoista keskustellaan niin kysynpä. Tein tämän ketjun innoittamana nyt tuon syntymäkartan itselleni astro.fi:ssä, ja nyt tekee mieli kysyä, että löytyykö täältä muilta joiden aspekteista löytyy suht mahtipontiselta kalskahtava "Jumalan sormi"? En ole näihin hommiin juurikaan aiemmin tutustunut, mutta onhan tätä kartaa nyt kieltämättä ihan mielenkiintoista tutkia. Tästä sormihommasta sanotaan siis, että kyseessä on "harvojen ja valittujen joukko", kuvion tulkinta on haasteellista mutta ideana kutakuinkin se, että sen omaavilla on "voimakas alitajuinen tarve ellei suorastaan sisäinen vaatimus tehdä tässä elämässä muutamia hyvin merkittäviä ratkaisuja ilman että pystyy antamaan päätöksilleen mitään järjellistä selitystä".

Mullakin on yod, eli jumalan sormi. Mihin sulla osoittaa se?

Mutta astro.fi on aikamoinen an*aali suoraan sanottuna, ja niillä vähän kaikki on harvinaista ja valittua....

Se on tärkeää mihin se osoittaa, se on niin sanotusti se ratkaisu siihen. Löydät myös googlella paljon tietoa siitä. Se on sellainen tavallaan kipupiste ihmiselle, ja sen ratkaisu on se mihin se sormi osoittaa.

Myös esim. kultaiset kolmiot on mielenkiintoisia kuvioita, ja leijat, jos jollakin on niitä.

Suosittelen tätä sivua: https://astro.cafeastrology.com/ (englanniksi)

Vierailija
617/12683 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aurinkomerkiltä vaaka, nouseva jousimies ja kuu-leijona. Onkos jollain antaa analyysia luonteestani? :D

Vaakanaisen ulkonäkö kiinnostaisi myös, täällä jonkin verran puhuttu horoskooppien ulkonäöstä. Miltä vaakanainen näyttää? 

Kiintoisaa lukea näitä, vaikken niin tosissani otakkaan. 

Homssuinen, ei tyyliä ei seuraa trendejä.ensin pidin, kunnes totuuz luonteestaan tuli ilmi. Luuluu olevansa joku kuningatar kai. Ylimielinen kus p..

Vaakanainen jos joku seuraa trendejä! Tyylikkäin merkki yhdessä minkä tahansa asun kantavan leijonan ja kokeilevan vesimiehen kanssa. 

Vierailija
618/12683 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen skorpioni ja olen aivan hirveä. Täynnä mustaa myrkkyä, kostonhimoa ja tuhovoimaa. Joskus tuntuu että mun sisällä vaan asuu pahuus. Olen myös aurinkoinen, karismaattinen ja huumorintajuinen. Hurmaan muut tosi helposti. Aistin epäaitouden ja vihaan pinnallisuutta. Kuljen syvissä vesissä ja olen pohjimmiltani aina todella yksin vaikka olisin kuinka sosiaalinen ja ihmisillä ympäröity. Rakastan vahvasti, ja myrkkyäni saavat maistaa luottamukseni rikkoneet tai heikompia sortavat ihmiset. Sängyssä olen peto, siksi kai kumppanini ovat minua niinkin kauan jaksaneet...Intohimo ja tunteiden äärilaidat (niin fyysisten kuin psyykisten) ovat mulle välttämätöntä energiaa.

Elämä on helvetin raskasta näin. Ja tosiaan rajuja asioita on myös sattunut ihan lapsesta saakka.

Jatkan vielä, että kaksi syvimmin minua koskettanutta ihmistä ovat olleet Neitsyitä. Kenellekään en ole saanut olla niin aidosti ja paljasti Minä, ja kokenut sellaista hyväksyntää ja rakkautta kuin näiden Neitsyiden kanssa -toinen on ystäväni vuosien takaa, toinen elämänkumppanini.

Vierailija
619/12683 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen Kaksonen, nouseva Vaaka, kuu Vesimiehessä. Venus Kaksosessa, Mars ja Merkurius Ravussa, muita planeettoja tulimerkeissä.

Minkälainen tuollainen setti olisi? En tunnista itseäni mistään noista kuvailuista, tuntuu ihan tyhmältä, niin kuin olisi syntymäaika tai jokin väärin.

Kaksonen ja nouseva vaaka -kombo tekee ihmisestä usein ulkoisesti miellyttäväkäytöksisen ja monien pitämän henkilön ja monilta jääkin luonteen sisäinen repivyys ja jakautuneisuus huomaamatta. Kuu vesimiehessä tuo persoonaan tunnetasolla etäisyyyttä, älyllisyyttä ja omalaatuisuutta. Mars kertoo tavastasi toimia konfliktitilanteissa; ravussa se ennustaa pitkävihaisuutta, passiivis-aggressiivisuutta ja avoimen riidan välttelyä. Merkurius taas vastaavasti peilaa tapaasi kommunikoida, Venus kertoo rakkauselämästäsi ja ihmissuhteistasi.

Vierailija
620/12683 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIKÄ tällainen henkilö voisi olla merkeiltään?

Kun joku sanoo aamulla töihin tullessaan muille että "joku ulkomaaalaisen näkönen ja varmaan ilman suomalaista ajokorttia oleva kuski yritti äsken ajaa räyhkeästi mun kylkeen vaikka sillä oli punaiset valot ja heilutteli keskaria ", niin tämä alkaa paasaamaan ja marmattamaan että tuo oli kauhean räsistinen kommentti ja että ihmisiä ne kaikki ovat ja heti ollaan olettamassa muista pahinta.

Tulee itse töihin kaksi päivää myöhemmin ja alkaa paasata että joku ulkomaalaisen näköinen yritti tahallaan äsken kiilata hänet tieltä, että miksi ne kuvittelee omistavansa tiet.

Se paasaa kaikesta ja sen on pakko tarttua joka juttuun minkä kuulee, muttei itse elä kuten paasaa.

Saattaa kertoa miehestään kaikkea siihen pisteeseen että muut väsyy, mutta seuraavana päivänä valittaa että miksi toinen työkaveri puhuu miehestään jatkuvasti.

Vesimies tai kaksonen? Vesimiehet harrastaa jos jonkinlaisia salaliittoteorioita, kaksosilla on taipumus värittää tarinoitaan tehdäkseen niistä kiinnostavampia. Toisaalta oinas suuttuu herkästi ja ajattelee aina olevansa oikeassa.