Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12683)
Skorpionit on ehdottomasti pahimpia. Häiriintyneitä ihmisiä joilla ei ole sielua. Pelailevat pelejä ja leikkivät toisten ihmisten elämillä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt meni pakka sekaisin. Katsokaa mikä merkki oikeasti olette. Nimittäin uuden tutkimuksen mukaan maapallon akseli on muuttunut 3000 vuoden takaisesta, ettei voi enää puhua 12 horoskooppimerkistä vaan niitä on 13, uutena Käärmeenkantaja ja kaikki merkit ovat ajallisesti muuttuneet:
Ei tuossa ole mitään uutta.
Jos jollakin kiinnostaa sideerinen astrologia, niin veedinen astrologia on sideerista, sieltä voi katsoa tulkintoja itselleen.
Nonna violetta kirjoitti:
Paras kalat, ei koskaan puhuu kenestäkään pahaa, vaikka joskus olisi syytäkin, eivät riitele.
Pahin on skorpiooni, mitä tunnen, ovat kyllä sisukkaita ja oikeudenmukaisia, mutta osavat olla tosi ilkeitä.
Itse olen vaaka.
Mun tuntemat kalat taas on kovia jauhaan ilkeämielistä paskaa muista, ja riitelevätkin säännöllisesti, tappelevat suorastaan (yleensä kun ovat ylitulkinneet jotain ja vetäneet herneen nokkaan).:D
Ihania ihmisiä kyllä muuten, mutta todella herkkänahkaisia, suuttuessaan aggressiivisia ja muiden ylimieliseen selän takana arvosteluun taipuvaisia.
Ovat muuten hämmästyttävän samanlaisia luonteita molemmat läheisesti tuntemani kalat (toinen mies, toinen nainen).
Vierailija kirjoitti:
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Exä oli vaaka eikä pystynyt ajattelemaan mitään muuta kuin itseään, minä, minä, minä ja vielä MINÄ!!!!!!!!
Järjetöntä nipotusta, kiukuttelua ja mököttämistä ihan heti jos asiat eivät menneet niin kuin halusi, eikä kyseessä ollut todellakaan mikään teini.
Olen huomannut, ettei horoskooppi merkillä ole niin paljon väliä, siihen tulee myös jokaisen lapsuuden historia, nuoruus ja kaikki muut päälle. Jokainen on kuitenkin täysin uniikki yksilö horoskoopista riippumatta. Eli pitäisi vain tavata niitä ihmisiä, jotka tuottavat meille iloa. Toki kaikkia ikäviä ihmisiä ei voi välttää, mutta nekin opettavat. Olen huomannut omassa elämässäni, että jätän ikävät tyypit, ja vietän nyt rauhallista ja onnellista elämää. Toivon, ettet katso niitä horoskooppi merkkejä, me kaikki olemme vain erilaisia. Jokaisessa on kaikkea hyvää ja ns. "väärää" , mikä ei sovi taas meidän kuvioihin.
Santtu
Savolainen jousimies. Sekä hyvässä että pahassa.
Minä olen Kaksonen, nouseva Vaaka, kuu Vesimiehessä. Venus Kaksosessa, Mars ja Merkurius Ravussa, muita planeettoja tulimerkeissä.
Minkälainen tuollainen setti olisi? En tunnista itseäni mistään noista kuvailuista, tuntuu ihan tyhmältä, niin kuin olisi syntymäaika tai jokin väärin.
MIKÄ tällainen henkilö voisi olla merkeiltään?
Kun joku sanoo aamulla töihin tullessaan muille että "joku ulkomaaalaisen näkönen ja varmaan ilman suomalaista ajokorttia oleva kuski yritti äsken ajaa räyhkeästi mun kylkeen vaikka sillä oli punaiset valot ja heilutteli keskaria ", niin tämä alkaa paasaamaan ja marmattamaan että tuo oli kauhean räsistinen kommentti ja että ihmisiä ne kaikki ovat ja heti ollaan olettamassa muista pahinta.
Tulee itse töihin kaksi päivää myöhemmin ja alkaa paasata että joku ulkomaalaisen näköinen yritti tahallaan äsken kiilata hänet tieltä, että miksi ne kuvittelee omistavansa tiet.
Se paasaa kaikesta ja sen on pakko tarttua joka juttuun minkä kuulee, muttei itse elä kuten paasaa.
Saattaa kertoa miehestään kaikkea siihen pisteeseen että muut väsyy, mutta seuraavana päivänä valittaa että miksi toinen työkaveri puhuu miehestään jatkuvasti.
Kartallasi on paljon ilmamerkkejä, eli lienet hyvon voimakkaasti muuttuva, älyllinen, joustava, yhteen totuuteen sitoutumaton. Toimintasi ja kommunikointisi kuitenkin on tunnepohjaista. Varmistat aina oman selustasi, mutta olet hyvä lohduttamaan ja keskustelemaan tunteista, tunteet saavat sinut liikkeelle. Ulkonäoltäsi olet melko siro, mutta ulkonäössäsi on myös jotain omaperäistä, olet hyvännäköinen, muttet klassisen kaunis.
Menikö sinnepäinkään? :)
Vierailija kirjoitti:
Kartallasi on paljon ilmamerkkejä, eli lienet hyvon voimakkaasti muuttuva, älyllinen, joustava, yhteen totuuteen sitoutumaton. Toimintasi ja kommunikointisi kuitenkin on tunnepohjaista. Varmistat aina oman selustasi, mutta olet hyvä lohduttamaan ja keskustelemaan tunteista, tunteet saavat sinut liikkeelle. Ulkonäoltäsi olet melko siro, mutta ulkonäössäsi on myös jotain omaperäistä, olet hyvännäköinen, muttet klassisen kaunis.
Tämä siis 616:lle.
Tämähän on vallan loistava keskustelu ketju. En halua järki-ihmisenä horoskooppeihin uskoa, mutta huvittavaa on ollut elämässä huomata, miten useat asiat saavat astrologiasta selityksen (ainakin fifty-fifty 🤣).
Ex-mies oli skorppari ja olen saanut suunnatonta vertaistukea lukiessani näitä negatiivisia arvosteluita. Skorppi tarvii ilmeisesti parikseen kaltaisensa yhtä vahvaluonteisen pelurin eli kova kovaa vastaan. Kiltit ihmiset, kuten minä ja lapsemme, yritetään lannistaa ja jyrätä maan rakoon. Siinä riittää missiota vielä eron jälkeenkin.
Parhaimmillaan horoskoopit mielestäni opettaa meille sen, että kaikki ihmiset ei ole samanlaisia, eikä tarvi ollakaan. Kaikkien kemiat ei vaan kohtaa, mutta jokaiselle luonteelle löytyy sopiva pari. Hakeudutaan sellaisten seuraan, joiden kanssa viihdytään ja annetaan niiden muiden porskutella rauhassa omissa porukoissaan.
Mielenterveysongelmat on sitten asia erikseen.
T. Kaksonen, nouseva neitsyt, kuuskorpioni ,
joka ei petä, ei juoruile, kammoksuu epärehellisyyttä ja kaksinaamaisuutta, viihtyy kotona omissa oloissaan ja perheen kanssa, ottaa elämän vakavasti, huolehtii muista, karttaa juhlimista ja huomion keskipisteenä oloa, arvostaa terveitä elämäntapoja ja siistiä kotia ja että asiat olisivat järjestyksessä - ei siis tyypillinen kaksonen
Paras kalat herkkä, romanttinen, pilvissä leijuva. Toivoo kaikille hyvää.
Pahin skorpioni valehtelija, hyväksikäyttäjä ja P..kanpuhuja.
Vierailija kirjoitti:
Tunnepohjaisuus ehkä joo. Mutta olen mielestäni joustamaton ja itsepäinen, en pidä muutoksista enkä vaihtelusta, sen sijaan tykkään säännöistä ja teoriasta, siitä että on oikea tapa ja sitten ne väärät. Voin puhua muiden asioista ja ongelmista, olen hyvä kuuntelija ja puhuja, mutta itsestäni en halua avautua. Ulkonäkö meni sinnepäin.
Mistä te katsotte nuo nousevat merkit, kuut , venukset ym ? Jos on vaikka perusmerkiltään härkä.
pahin on leijona kun ne syö ihmisiä ja paras on neitsyt koska se ei oo harrastanu koskaan seksiä
Vierailija kirjoitti:
Nonna violetta kirjoitti:
Paras kalat, ei koskaan puhuu kenestäkään pahaa, vaikka joskus olisi syytäkin, eivät riitele.
Pahin on skorpiooni, mitä tunnen, ovat kyllä sisukkaita ja oikeudenmukaisia, mutta osavat olla tosi ilkeitä.
Itse olen vaaka.Mun tuntemat kalat taas on kovia jauhaan ilkeämielistä paskaa muista, ja riitelevätkin säännöllisesti, tappelevat suorastaan (yleensä kun ovat ylitulkinneet jotain ja vetäneet herneen nokkaan).:D
Ihania ihmisiä kyllä muuten, mutta todella herkkänahkaisia, suuttuessaan aggressiivisia ja muiden ylimieliseen selän takana arvosteluun taipuvaisia.Ovat muuten hämmästyttävän samanlaisia luonteita molemmat läheisesti tuntemani kalat (toinen mies, toinen nainen).
Lähipiirissäni on kolme kalaa, kaikki yhtä erilaisia kuin yö ja päivä. Yksi on iloinen, tavattoman puhelias nainen, toinen on tuppisuumies, ei puhu juuri mitään, on erittäin mustasukkainen vaimostaan, politiikasta ei voi puhua hänen kansaan, jollei ole samaa mieltä, kolmas on kalamies, joka oli onnettoman rakastunut vaakatyttöystäväänsä, joka petti sen kuin ehti ja tältä rakastuneelta mieheltä eivät suomut pudonneet silmistään kahdeksaan vuoteen kunnes lopulta tajusi, kun tyttöystävä sai lapsen toiselle miehelle. Tyttöystävä itsekin sanoi, että kun hän on vaaka, hän ei tiedä, mihin suuntaan kallistuisi. Olisi halunnut molemmat miehet.
Hirvein on ylivoimaisesti kalat! En tunne yhtää mukavaa ko. merkin edustajaa. Ovat kaikin puolin luihuja, valehtelevia, omaa etua tavoittelevia, pahansuopia ja heistä ei saa mitään otetta. Osa vielä pahemman luokan narsisteja.
Leijona ja jousimies on myös hankalia merkkejä. Leijona korostaa itseään kaikessa ja jousimies on päällepäin mukava, mutta ei ota mitään vastuuta ikinä ja on todella vaihtelunhaluinen.
Itse olen kaksonen, enkä varmasti helppo luonne.
Kalat romanttisia, kovia tunteilemaan.
Jousimiehet valehtelijoita ja pettureita.
Neitsyt on pahin. En kehtais huudella muille olevani neitsyt.
Jousimies paras. Kuulostaa niin hienolta ja kiehtovalta olennolta.