Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12683)
Parhaimmat ovat leijona ja kauris. Leijonat voimakastahtoisia, haluavat olla johtajina kaikessa, mutta muuten mahtavia ihmisiä, vaikkakin joskus itsepäisiä ja vaativia. Lojaaleja, rehellisiä ja uskollisia. Kauriit olleet yleisesti ottaen aika tasapainoisen oloisia ja luotettavia. Tuntemani neitsyetkin ovat ystävinä mitä lojaaleimpia, jos ei liikaa häiritse heidän pikkutarkkuus.
Huonoimmat ovat selvällä ylivoimalla kaksonen, kalat ja rapu. Vastenmielisin on rapu. Loukkaantuu kaikesta mahdollisesta, vetää hirveät raivarit ja mököttää/on pitkävihainen ja katkera loppuelämän. Seurustelin miesravun kanssa joskus, oli kyllä rakastava ja kiintyvä, mutta voi jeesus, mikä pikkusieluinen kiukuttelija olikaan. Naisravuista samankaltaisia kokemuksia. Itsesääli ja kiukuttelu ei ota loppuakseen. Henkisesti ikuisia pikkulapsia. Kaksoset eivät ole luotettavia, eikä rehellisiä ja niistä on liiankin paljon kokemusta valitettavasti. Kalat vie kateuden määrällään kalatkin vedestä heh-heh. Kalat ovat hyvin herkkiä, mikä on jossain asiassa hyvä piirre, mutta myöskin huono, jos menee dramaattisuuteen saakka.
Naisoinaista en osaa sanoa oikein mitään, mutta miesoinaista paljonkin kokemusta, että vaikuttavat olevan aina äänessä, aina oikeassa (omasta mielestään) ja melkoisia inttäjiä. Haluavat myös usein olla leijonan kanssa pomon paikalla. Silti kuitenkin ihan hauskoja ja karismaattisia, viihdyttäviä. Olisikohan naistenkin kohdalla paikkansapitävää ainakin itsepäisyys.
Minä olen aurinkomerkiltä jousimies, nousevalta skorpioni. Ikää on 36 ja en kyllä tunnista itsestäni juurikaan skorpionin piirteitä, jousimiehen kyllä.
Olen vaaka ja ihan tämän ketjun innoittamana selvitin nousevan merkkini sekä kuumerkin. Nousevalta merkiltä olen rapu ja kuumerkkini on kalat. Jos olen ymmärtänyt oikein, tätä ketjua lukiessani, niin olen siis aivan täysi p.aska. Se on ihan ok, mutta harmittaa kuinka hanurista lapsenikin ilmeisesti ovat. Pahinta kaikessa on se, että joudun laittamaan skorpioni-mieheni kävelemään nyt, kun vihdoin ymmärsin miten sairas hänkin sitten on. Kiitos tästä älyvapaasta ketjusta.
Vierailija kirjoitti:
Olen vaaka ja ihan tämän ketjun innoittamana selvitin nousevan merkkini sekä kuumerkin. Nousevalta merkiltä olen rapu ja kuumerkkini on kalat. Jos olen ymmärtänyt oikein, tätä ketjua lukiessani, niin olen siis aivan täysi p.aska. Se on ihan ok, mutta harmittaa kuinka hanurista lapsenikin ilmeisesti ovat. Pahinta kaikessa on se, että joudun laittamaan skorpioni-mieheni kävelemään nyt, kun vihdoin ymmärsin miten sairas hänkin sitten on. Kiitos tästä älyvapaasta ketjusta.
Niin, miten se menikään, rapu ja kalat ovat todella herkkiä ja vaaka etsii aina hyväksyntää? :D:D:D Eihän nämä arviot selvästikään ihan metsään ole menneet.
Horoskoopit on huuhaata. Ette kai tosissanne muodosta ihmisistä stereotypioita ja ennakkokäsityksiä sen mukaan, mihin aikaan vuodesta he ovat syntyneet? Haloo. Miten syntymäaika voisi vaikuttaa ihmisen persoonallisuuteen, terveyteen ja ulkonäköön. Eiköhän ne muodostu perimän ja ympäristön yhteisvaikutuksesta. Syntymäkuukausi ja planeettojen asennot eivät vaikuta mitenkään. Pelottavaa, kuinka monet uskoo tällaiseen pseudotieteeseen tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, miten se menikään, rapu ja kalat ovat todella herkkiä ja vaaka etsii aina hyväksyntää? :D:D:D Eihän nämä arviot selvästikään ihan metsään ole menneet.
Kuukalat on varmaan herkin kaikista.
Rapu on kuitenkin johtava merkki ja paljon rajumpi kuin mitä sen maine on, vaakakin on johtava merkki, joten ei tuo rapu/vaaka/kalat varmaan kuitenkaan kovasti herkistynyt.
Skorpionit ja vaat on muuten tosi usein yhdessä jostakin syystä, ja vaat saa usein skorpionilapsia. Samoin esim. oinailla on usein kaurisisä jne.
Tämä taitaa nyt mennä vähän ohi aiheen, mutta kun täällä nyt yleisemminkin näistä merkeistä ja tulkinnoista keskustellaan niin kysynpä. Tein tämän ketjun innoittamana nyt tuon syntymäkartan itselleni astro.fi:ssä, ja nyt tekee mieli kysyä, että löytyykö täältä muilta joiden aspekteista löytyy suht mahtipontiselta kalskahtava "Jumalan sormi"? En ole näihin hommiin juurikaan aiemmin tutustunut, mutta onhan tätä kartaa nyt kieltämättä ihan mielenkiintoista tutkia. Tästä sormihommasta sanotaan siis, että kyseessä on "harvojen ja valittujen joukko", kuvion tulkinta on haasteellista mutta ideana kutakuinkin se, että sen omaavilla on "voimakas alitajuinen tarve ellei suorastaan sisäinen vaatimus tehdä tässä elämässä muutamia hyvin merkittäviä ratkaisuja ilman että pystyy antamaan päätöksilleen mitään järjellistä selitystä". Tätä selitetään sitten yksittäisiin aspekteihin liittyvillä tulkinnoilla, ja mm. meditoimalla saattaisi olla mahdollista saada visio siitä, mistä tässä omalla kohdalla on kyse. Itselleni tämä ei tällä hetkellä sano hölkäsen pöläystä, mutta kuten sanottu, en ole toistaiseksi näihin asioihin sen enempää tutustunutkaan. Onkohan kellään antaa mitään neuvoa, miten tätä asiaa olisi halutessaan hyvä lähteä viemään eteenpäin? Jännää se, miten olen aina ajatellut etten näihin hommiin erityisesti usko (enkä nytkään oikein tiedä mitä ajatella), mutta täällä vaan tätä karttaani nyt tutkailen kiinnostuksen ja jopa hieman pelonsekaisin tuntein. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuukalat on varmaan herkin kaikista.
Rapu on kuitenkin johtava merkki ja paljon rajumpi kuin mitä sen maine on, vaakakin on johtava merkki, joten ei tuo rapu/vaaka/kalat varmaan kuitenkaan kovasti herkistynyt.
Skorpionit ja vaat on muuten tosi usein yhdessä jostakin syystä, ja vaat saa usein skorpionilapsia. Samoin esim. oinailla on usein kaurisisä jne.
Vaa'at.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommenttini oli ihan vaan sarkasmia. Luin näitä juttuja samalla, kun mussutan suklaata. En tajua horoskoopeista mitään, mutta varmaan ihan hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Tämä taitaa nyt mennä vähän ohi aiheen, mutta kun täällä nyt yleisemminkin näistä merkeistä ja tulkinnoista keskustellaan niin kysynpä. Tein tämän ketjun innoittamana nyt tuon syntymäkartan itselleni astro.fi:ssä, ja nyt tekee mieli kysyä, että löytyykö täältä muilta joiden aspekteista löytyy suht mahtipontiselta kalskahtava "Jumalan sormi"? En ole näihin hommiin juurikaan aiemmin tutustunut, mutta onhan tätä kartaa nyt kieltämättä ihan mielenkiintoista tutkia. Tästä sormihommasta sanotaan siis, että kyseessä on "harvojen ja valittujen joukko", kuvion tulkinta on haasteellista mutta ideana kutakuinkin se, että sen omaavilla on "voimakas alitajuinen tarve ellei suorastaan sisäinen vaatimus tehdä tässä elämässä muutamia hyvin merkittäviä ratkaisuja ilman että pystyy antamaan päätöksilleen mitään järjellistä selitystä".
Mullakin on yod, eli jumalan sormi. Mihin sulla osoittaa se?
Mutta astro.fi on aikamoinen an*aali suoraan sanottuna, ja niillä vähän kaikki on harvinaista ja valittua....
Se on tärkeää mihin se osoittaa, se on niin sanotusti se ratkaisu siihen. Löydät myös googlella paljon tietoa siitä. Se on sellainen tavallaan kipupiste ihmiselle, ja sen ratkaisu on se mihin se sormi osoittaa.
Myös esim. kultaiset kolmiot on mielenkiintoisia kuvioita, ja leijat, jos jollakin on niitä.
Vierailija kirjoitti:
Olen aurinkomerkiltä vaaka, nouseva jousimies ja kuu-leijona. Onkos jollain antaa analyysia luonteestani? :D
Vaakanaisen ulkonäkö kiinnostaisi myös, täällä jonkin verran puhuttu horoskooppien ulkonäöstä. Miltä vaakanainen näyttää?
Kiintoisaa lukea näitä, vaikken niin tosissani otakkaan.
Homssuinen, ei tyyliä ei seuraa trendejä.ensin pidin, kunnes totuuz luonteestaan tuli ilmi. Luuluu olevansa joku kuningatar kai. Ylimielinen kus p..
Vierailija kirjoitti:
Horoskoopit on huuhaata. Ette kai tosissanne muodosta ihmisistä stereotypioita ja ennakkokäsityksiä sen mukaan, mihin aikaan vuodesta he ovat syntyneet? Haloo. Miten syntymäaika voisi vaikuttaa ihmisen persoonallisuuteen, terveyteen ja ulkonäköön. Eiköhän ne muodostu perimän ja ympäristön yhteisvaikutuksesta. Syntymäkuukausi ja planeettojen asennot eivät vaikuta mitenkään. Pelottavaa, kuinka monet uskoo tällaiseen pseudotieteeseen tosissaan.
No mutta voi, taas on joku peloissaan :O Oikein pseudotieteen manala on nyt täällä koolla. Ei sinun tarvitse kantaa huolta palstalla höpöttävistä/aikaansa tappavista häröilijöistä. Kopauta nyt sinne kalloosi, että meitä on moneksi, ja huumoria on monenlaista. Meillä ei ole mitään hätää :) ei ihan oikeesti ole :) Sun stressikäyrä näyttää jo aivan tajuttoman jyrkkää lukemaa!!!
Kun et sinä voi ruveta kenenkään holhoojaksi, joten jospa nyt vain lähtisit metsästämään niitä oikeita autettavia tai laittaisit Suomen köyhien asiat kuntoon. Suuntaa energiasi vaikka hyväntekeväisyyteen, niin rauhoitut. Siitä tulee hyvä mieli.
Laminaria kirjoitti:
Sori että ollaan tämmösiä, t. skorpiooni
Sori vaan minunkin puolestani :/ En minäkään pysty ylittämään jokea pistämättä sammakkoa. t: toinen samanlainen
Paras kalat, ei koskaan puhuu kenestäkään pahaa, vaikka joskus olisi syytäkin, eivät riitele.
Pahin on skorpiooni, mitä tunnen, ovat kyllä sisukkaita ja oikeudenmukaisia, mutta osavat olla tosi ilkeitä.
Itse olen vaaka.
Nyt meni pakka sekaisin. Katsokaa mikä merkki oikeasti olette. Nimittäin uuden tutkimuksen mukaan maapallon akseli on muuttunut 3000 vuoden takaisesta, ettei voi enää puhua 12 horoskooppimerkistä vaan niitä on 13, uutena Käärmeenkantaja ja kaikki merkit ovat ajallisesti muuttuneet:
Neitsyet, varsinkin naispuoliset ovat ihme sakkoa, jollain tapaa kieroja. Skorpparimiehet ovat myös ihme sakkia.
Mulla ystävinä muutama ihan kiva naisskorpparia ihme kyllä.
Ravut ovat kanssa niin mystisisä että en ota niistä selvää, käpertyneet kuoriinsa.
Itse olen oinas ja olen äkkipikainen ja puhelias, tosin ikä vähän rauhoittanut tuota äkkipikaisuutta. En tunnista itsessäni tuota minä minä oinasta. Enkä aina ole oikeassa ja myös myönnän sen. Ehkä ikä tekee tehtävänsä tässäkin asiassa ;)