Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12683)
Vierailija kirjoitti:
Ai pystyykö horoskooppi määrittelemään ulkonäönkin? Itse olen vesimiesnainen, näytänkö vesimieheltä?
Melko pitkä ja solakka, suhteessa pitkät jalat. Siniset/siniharmaat ja melko tavallisen kokoiset silmät ja maantienharmaat, suorat hiukset (tyypillistä suomalaista). Pysty, suora nenä, korkeat poskipäät, korkea otsa, pitkät ja kapeat kasvot. En tiedä esim. kuumerkkiäni.
Joo, näytät kyllä vesimiesnaiselta, jos tuo on ulkonäkösi, sellainen tietynlainen hailakkuus ja saatat olla kauniimpi ilman meikkiä, kuin meikillä.
Tuohon vielä hyvä vartalo, hyvä takapuoli (jostakin syystä vesimiesnaisten ominaisuus).
Näihinhän vaikuttaa ( jos uskoo ) myös nousevat ja laskevat merkit. Ja pitää ottaa huomioon myös se, että tähtimerkkien paikat ovat muuttuneet vuosisatojen kuluessa jne.
Itse olen leijona ja epäsopivin merkki minulle on ehdottomasti vesimies. Hyvänä kakkosena kaksoset.
Kauris on varmaan tylsin merkki. En tietääkseni tunne ainuttakaan.
Vierailija kirjoitti:
Näihinhän vaikuttaa ( jos uskoo ) myös nousevat ja laskevat merkit. Ja pitää ottaa huomioon myös se, että tähtimerkkien paikat ovat muuttuneet vuosisatojen kuluessa jne.
Itse olen leijona ja epäsopivin merkki minulle on ehdottomasti vesimies. Hyvänä kakkosena kaksoset.
Mikä on laskeva merkki? Nousumerkin vastamerkki?
Yleinen on aurinkomerkki, eli juurikin se horoskooppimerkki joka ns. kertoo luonteesi pääpiirteet. Laskumerkki on kuumerkki joka korostaa tai vie tiettyjä yleisesti hyväksyttyjä piirteitä aurinkomerkistä. Tämä oli karkea versio, joku varmasti vihkiytyneempi osaa selittää paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on laskeva merkki? Nousumerkin vastamerkki?
Joo, eli DC.
Se on perinteisesti kohta, joka kertoo millaisia me ollaan parisuhteissa. Ja sitä kannattaa katsoa todella tarkkaan yhteiskartassa, jos toisen tärkeitä planeettoja osuu sun DClle, se on tärkeää ja tunnet automaattisesti yhteyttä sellaiseen ihmiseen.
Sitten MC vastakohta, eli IC, on myös mielenkiintoinen, se kertoo paikoista missä asuu.
Esim. itselläni IC on jousimiehessä ja tosiaan olen asunut paljon eri maissa, siihen osuu myös neptunus, joka viittaa, että asuu kummittelevissa paikoissa, ja olen pikkulapsesta asti osunut asumaan paikkoihin, joissa kummittelee, itse asiassa asun nyt ensimmäistä kertaa paikassa, jossa ei kummittele.
Vierailija kirjoitti:
Yleinen on aurinkomerkki, eli juurikin se horoskooppimerkki joka ns. kertoo luonteesi pääpiirteet. Laskumerkki on kuumerkki joka korostaa tai vie tiettyjä yleisesti hyväksyttyjä piirteitä aurinkomerkistä. Tämä oli karkea versio, joku varmasti vihkiytyneempi osaa selittää paremmin.
Kuumerkki on kuumerkki.
Laskeva merkki on nousumerkin vastakohta, ne on Ac tai asc ja dc, eli ascendant ja descendant.
Rapu on raivostuttava! On oikukas ja ailahtelevainen, toisella hetkellä rapu teeskentelee ylintä ystävääni, toisella kohtelee minua kuin tuntematonta. Rapu suuttuu herkästi ja velloo sen jälkeen itsesäälissä, "Nyyh kun minua on nyt loukattu!" Ei kykenevä kypsään keskusteluun, vaan heittäytyy lapselliseksi etenkin konfliktitilanteissa.
Oinaiden kanssa tulen ihan ok hyvin toimeen, mutta merkin jatkuva valehtelu ja asioiden paisuttelu ärsyttää.
Parhaiten tulen toimeen ehkä kalojen, leijonien ja jousimiesten kanssa.
Tv: Nainen, jolla on sekä aurinko että kuu vesimiehessä ja nouseva skorpioni
Vaaka nainen on ruma ja avuton valittaja. Ei saa mitään aikaiseksi ja on tylsä luonteeltaan.
Kiitos korjauksesta. Pitääkin taas pitkästä aikaa syventyä merkkilöihin:)
Vierailija kirjoitti:
Rapu on raivostuttava! On oikukas ja ailahtelevainen, toisella hetkellä rapu teeskentelee ylintä ystävääni, toisella kohtelee minua kuin tuntematonta. Rapu suuttuu herkästi ja velloo sen jälkeen itsesäälissä, "Nyyh kun minua on nyt loukattu!" Ei kykenevä kypsään keskusteluun, vaan heittäytyy lapselliseksi etenkin konfliktitilanteissa.
Oinaiden kanssa tulen ihan ok hyvin toimeen, mutta merkin jatkuva valehtelu ja asioiden paisuttelu ärsyttää.
Parhaiten tulen toimeen ehkä kalojen, leijonien ja jousimiesten kanssa.
Tv: Nainen, jolla on sekä aurinko että kuu vesimiehessä ja nouseva skorpioni
Vain mietin, että josko kyse olisi horoskooppimerkkien sijaan kyse persoonallisuushäiriöistä?...
Vierailija kirjoitti:
No pahimmat on kaksonen ja skorpioni. Kaksoset on fiksuja, mutta niihin ei voi luottaa yhtään, suhteissa tai muussakaan. Olen parin kaksosimiehen kanssa seurustellut ja molemmat päätyneet eroon koska mies petti. Skorpionin kanssa olen seurustellut kerran ja se oli ihan hirveää. Se kontrollointi ja mustasukkaisuus oli jotain mitä ei ennen ollut kokenut. Mistään ei voinut myöskään puhua suoraan vaan jäätävä murjotus aina päällä milloin mistäkin.
Olen vaaka.
Minä myös vaaka, jonka ex-mies (kaksonen) petti. Paljastui usean kuukauden salasuhde minun kaverin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Skorpionit ovat suoraan saatanasta. Laskelmoivia, ilkeitä ja terävällä kielellä varustettuja m*lkkuja. Kaikki pahimmat sarjamurhaajat ovat olleet horoskooppimerkeiltään skorpioneja.
Parhaimmaksi merkiksi sanoisin vaa'an. Ovat mukavia ja ystävällisiä.
Minä olen vaaka, jolla nousevana skorpioni. Vielä kuin viilipytty, pisteliäisyys pääsee joskus vahingossa lipsahtamaan...
Vierailija kirjoitti:
Vähän täällä puhutaan kaloista..
Kalat olisivat muuten paras merkki, mutta inhoan kalojen marttyyriutta ja tapaa käyttää muita hyväksi. :( Olette kaikin puolin ihastuttavia ja ystävällisiä mutta tuo marttyyrius ja hyväksikäyttö laskee pisteitä.
Olen nyt lueskellut likimain koko ketjun läpi, eikä mieleen tullut mitään horoskooppeihin liittyvää vaan se, että miten näillä ihmisillä on niin paljon dramaattisia käänteitä elämässään ja noin hirveitä ihmisiä ympärillään?
Minkälaisia nämä ketjuun kirjoittaneet itse ovat?
Vierailija kirjoitti:
Positiivari kirjoitti:
Pahimmat:
*Oinas: määräilevä ja malttamaton :( Miksi?
*Leijona: ei helvetti mikä draamaqueen tai -king molemmissa sukupuolissa, hemmetin ilkeäkin on
*Jousimies: levoton hölösuu, joka ei osaa pitää suutaan kiinni koskaan eikä missään
*Kaksonen: kaksinaamainen valehtelija joka sanoo mitä vaan mutta tekee toista
Parhaimmat:
*Rapu: Ehdoton ykkönen. Hellä, suojeleva ja kiltti. <3
*Kalat: Lempeitä ja miellyttäviä ovat kalat
*Skorpioni: Uskollinen ja luotettava
Joo tämä ei ole mikään salaisuus että vesimerkit tykkää toisistaan. Taidat olla itse vesi- tai maamerkki?
Vesi ravitsee ja on lempeä elementti, mutta en ole aito vedenmerkki vaikka kartallani on vahva vedenvaikutus ja maatakin löytyy. :)
En tiedä edes omien lasteni horoskooppimerkkejä, tajusin juuri. Kiinnostus ja usko tähän hommaan taitaa hiukkasen horjua.
Onko tää teidän näkökulmasta niinkuin olisi pakana joka odottaa kastettaan? Vai kadotettu tapaus? Kuinka mun nyt käy kun en osaa elää kuin oma horoskooppini? Entä lapset? Aaaa
Oinaat ja Vesimiehet on pahimpia.Oinaat on niin itsekkäitä että muut ihmiset ovat vaan heitä varten palvelemassa että heitä saa huijata ja käyttää oinaiden mielestä kuinka paljon vaan.Vesimiehet on taas empatia-kyvyttömiä jotka eivät ymmärrä jos jollakin on joku heikkous.Ja oma mielipide on ainoa oikea.
Ai pystyykö horoskooppi määrittelemään ulkonäönkin? Itse olen vesimiesnainen, näytänkö vesimieheltä?
Melko pitkä ja solakka, suhteessa pitkät jalat. Siniset/siniharmaat ja melko tavallisen kokoiset silmät ja maantienharmaat, suorat hiukset (tyypillistä suomalaista). Pysty, suora nenä, korkeat poskipäät, korkea otsa, pitkät ja kapeat kasvot. En tiedä esim. kuumerkkiäni.